Jagen - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 8 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 8 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 18:59

Hoe kon hij zo charmant zijn, zo geweldig lief en toch alleen van haar? Het voelde als een droom waar ze nooit meer uit wakker wilde worden, zo'n droom die je naar het einde van de regenboog brengt. De pot met goud die niet met goud gevuld blijkt te zijn.. maar met liefde. Bluewave kwam dichterbij haar, begon haar te likken. Dat deed hij altijd en het had altijd hetzelfde heilzame effect. Ze kon zich een wereld zonder Bluewave niet voorstellen.. en zijn stem vertelde haar dat dat ook nooit hoefde te gebeuren. Hij zou er altijd zijn. Voor altijd en altijd, tot Starclan één van hen of misschien hen allebei bij zich zou roepen. Ze drukte zich tegen hem aan, legde haar kopje tegen zijn vacht en snoof zijn bekende geur op. De geur die ze nooit meer zou vergeten, al was hij mijlenver van haar vandaan. 'Ik geloof je,' antwoordde ze simpelweg, om daarna kort haar ogen te sluiten en vervolgens Bluewave ook likjes te geven. Hij was altijd zo lief, voelde direct aan wat ze nodig had. Als er iemand was die haar gerust kon stellen, dan was het Bluewave wel. Bluewave zei nog wat, wat ze maar half verstond. Toch knikte ze. 'Natuurlijk.. Ik denk er niet vaak aan, hoor,' glimlachte ze vaagjes, om zich weer tegen hem aan te drukken. De ruwe wind deed haar niets vanwege Bluewave. Hij zou er altijd zijn om haar te beschermen. 'Ik wil er ook zo voor jou zijn,' zei Kittyheart plots. 'Jij bent er altijd voor mij en je helpt me.. Ik wil er ook voor jou zijn, als jij je een keer verdrietig voelt.. Dan kun je altijd bij mij terecht, oké?' Ze keek hem recht aan en hield zijn blik vast tot hij iets zei. Hij zou niet weggaan, behalve als het echt niet anders kon. 'Misschien vind ik je later wel weer in Starclan,' miauwde Kittyheart, wat haar weer wat opgeluchter maakte. Ze zou hem nooit kwijt zijn dan, zelfs niet in Starclan. Als hij daar ook was, konden ze alsnog samen zijn. Zijn volgende woorden smolten haar hart en het verdriet. Ze gaven hoop en hij zei ze vanuit zijn hart, hij meende het. Kittyheart keek op, met een blik waar echt liefde uitstraalde. 'Bedankt..' fluisterde ze. 'Ik beloof je dat ik hetzelfde zal doen. Alles om bij jou te zijn,' voegde ze eraan toe. De depressieve bui in haar was weer wat geklaard, deed geen pijn meer. De wind die nog steeds om hen heen was, overal, was nu geen vijand meer maar een comfortabele herinnering aan WindClan, aan thuis. Thuis, waar ook Bluewave was. Thuis was waar Bluewave was. Ze woonde in zijn hart. 'Weet je, Blue? Ik denk dat ik overal zou kunnen zijn zolang jij er ook was,'' miauwde ze, gelukkig dat hij bij haar was.


Jagen - Pagina 8 Kittyheart

~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~

~Kittyheart~Raindrop
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: