Jagen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:48

'Welnee joh, en anders jaag ik ze weg! Niemand komt aan jou,' verzekerde Bluepaw haar, met diezelfde blik in zijn ogen als toen hij met de hond vocht. Kittypaw knikte. 'En niemand komt aan jou!' Kittypaw ontblootte haar tanden, alsof de hond al tegenover haar stond. Ze zou Bluepaw niet opgeven aan de dood, of wat dan ook. Dat lag niet in haar natuur. Kittypaw was naast een optimistische pluisbol ook een vechter. Ze ging voor wat ze wilde. Kittypaw stond even op en rekte zich uit. 'Even naar de prooistapel,' meldde Kittypaw. Ze rekte zich nog even uit en liep naar de prooistapel. Ze nam ook wat voor Bluepaw mee. Als hij het niet wilde gaf ze het wel aan de Elders. De Elders! Snel nam ze nog wat mee, en legde het eerbiedig bij de oudere katten neer. Zij hadden de clan jaren gediend, en Kittypaw had een diep respect voor ze. Even luisterde ze naar hun verhalen, maar liep toen terug naar haar Den, zich verontschuldigend. 'Een muis, eenmaal, andermaal!' riep ze, toen ze binnen was, zelf ook een muis meedragend voor eigen consumptie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 19:08

'En niemand komt aan jou!', zei Kittypaw en Bluepaw lachte vriendelijk. 'Even naar de prooistapel', meldde ze toen en Bluepaw gaf een knikje dat hij het begreep. Het duurde een tijdje en Bluepaw verveelde zich zonder Kittypaw. Bluepaw lag lekker te rollebollen toen Kittypaw binnen getrippeld kwam. 'Een muis, eenmaal, andermaal!', riep ze waardoor Bluepaw omhoog schoot. Hij sprong, struikelde en viel vlak voor haar gezicht. Zijn mond volgde zich op in een grimas. 'Niet verkocht?', mauwde hij toen met een schuin kopje. Typisch hem weer om zo'n blooper te maken! Hij keek haar zo schattig mogelijk aan en zijn glimlach zorgde ervoor dat hij nog gekker leek. Bluepaw keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 19:15

Kittypaw kwam binnen, zag Bluepaw opstaan en struikelen. Hij viel op zijn snuit. Eerste reactie; lachen. Maar Kittypaw negeerde die en rende naar hem toe. 'Gaat het?' Bezorgd aaide ze hem met haar staart en gaf hem een lik. Maar Bluepaw kon tegen een stootje. 'Niet verkocht?' Kittypaw grijnsde en schoot daarna in de lach. 'Aan die leuke meneer hier recht voor me. Hé, waar is hij nu naartoe?' Kittypaw keek dramatisch om zich heen. Ze tastte met haar pootje om haar heen. 'Dan eet ik hem zelf wel op,' zei ze, haar schouders ophalend. Ze ging expres voor haar eigen muis zitten, om te proberen of Bluepaw dacht dat ze er maar één meehad. Kon grappig worden! Bluepaw was al grappig en schattig tegelijk. Dat was pas een mooie combi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 20:34

'Aan die leuke meneer hier recht voor me. Hé, waar is hij nu naartoe?', vroeg Kittypaw en ze keek dramatisch om zich heen. Bluepaw proestte het uit. 'Ja hoor, leuk hoor Kittypaw', grijnsde hij. 'Dan eet ik hem zelf wel op', zei Kittypaw en Bluepaw staarde schuin voor zich uit. Meende ze het? Het leek wel alsof ze maar een muis bij had. Bluepaw's oren gingen plat naar achter. 'Ik.. Ik haal er zelf wel eentje bij de prooistapel', zei hij lachend, om zijn platte oren weer recht te krijgen. Die bleven echter plat. Hij ging naar de ingang en draaide zich toen om en keek Kittypaw recht aan in haar gezicht, met platte oren. Hij had de muis nog niet opgemerkt. Toen kwam zijn blik pas terecht op twee muizen. 'Pestkop!', riep hij lachend uit en zijn oren gingen recht overeind. Hij sprong tegen haar en begon haar te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 okt 2010 - 18:23

'Ik.. ik haal er zelf wel eentje bij de prooistapel,' mauwde Bluepaw, zijn oren plat naar achteren. Kittypaw voelde zich gelijk schuldig. Deed het hem echt pijn? Dat wilde ze niet! Maar voor ze iets kon zeggen, liep Bluepaw naar de uitgang en zag de muis. 'Pestkop!' Bluepaw sprong tegen haar aan en begon haar te likken. Kittypaw barstte in lachen uit. 'Alsjeblieft,' zei ze, hem de muis toeschuivend. Alsof ik jou zou vergeten!' Ze likte hem terug en samen rolden ze over de grond. Kittypaw glimlachte en voelde zich blij. Gelukkig had hij haar vergeven. Ze kon er echt niet tegen als Bluepaw boos op haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 10:22

'Alsjeblieft', zei Kittypaw en ze schoof hem de muis voor. Bluepaw lachte en bleef haar verder likken. Hij negeerde de muis. 'Alsof ik jou zou vergeten!', zei ze toen en hij kreeg een lik terug waarvan hij het er warm kreeg. Nu wist hij het zeker: hij was velriefd op Kittypaw en zou haar altijd en overal waar hij kon beschermen met zijn leven! Ze rolden lachend over de grond. Even de Clanvoeding en alle dingen die met de Clan te maken hadden vergetend. Ze hadden nu plezier en lol. Morgen zou dat wel over zijn en zouden ze weer overgaan naar serieuze zaken, of misschien zelfs romantisch. Bluepaw keek al uit naar morgen en hij gaf Kittypaw twee likken over haar oren. 'Morgen gaat het fantastisch worden, als we mogen gaan jagen met ons tweeen', zei Blepaw blij en hij begon haar te likken. Toen kroop hij onder Kittypaw uit en begon haar zachtjes te masseren door zijn pootjes zachtjes op haar rugje te drukken. Dit was een tactiek die hij vroege had geleerd, van niemand. Gewoon van zichzelf. En nu wou hij dat is aan Kittypaw laten zijn. Hij drukte zacht en regelmatig met zijn pootjes op haar rugje, niet te zacht en niet te hard en liet zijn staart zachte strelingen maken over haar rug. 'Fijn?', vroeg hij toen fluisterend in haar oortje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:08

Samen stoeiden ze wat, lachend en lol hebbend. Alles verdween uit haar gedachten, het was gewoon leuk. Jong en onbezorgd duurde altijd te kort. Kittypaw snorde. 'Morgen gaat het fantastisch worden, als we mogen jagen met ons tweeën.' Kittypaw knikte. 'Zeker weten! We kunnen vast wel een paar konijnen scoren, voor de Elders. En dan vertellen ze vast wel een mooi verhaal!' Kittypaw was dol op verhalen, waar of niet. Ze hield van fantasie en van luisteren, al zou je dat niet denken. Emberstorm had haar als kit al verhalen verteld, over Nieuwblad en andere dingen. Kittypaw had daar zo van genoten. Bluepaw begon met een soort massage op haar rug. Kittypaw vroeg zich af hoe hij dat had geleerd. 'Fijn?' fluisterde Bluepaw in haar oor. 'Ja hoor, maar hoe kun je dat?' Na een tijdje kreeg Kittypaw die twinkeling in haar ogen, die vertelde dat ze een grap uit ging halen met iemand. Bluepaw in dit geval. 'Kom eens mee,' mauwde ze, Bluepaw meetrekkend. Ze sleepte hem mee naar een doornstruik. 'Dan nu mijn specialiteit; acupunctuur!' Kittypaw inspecteerde de doornen en trok er een paar uit. 'Ga maar liggen!' Natuurlijk meende ze het niet, natuurlijk kon ze het niet.. maar grapjes maken kon ze wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:21

'Ja hoor, maar hoe kun je dat?', vroeg Kittypaw en Bluepaw keek geheimzinnig naar haar. 'Ik heb dat geleerd toen ik heel erg jong was', zei hij toen geheimzinnig. Hij besloot erniks meer over te zeggen wat ook niet meer nodig was. De stilte was vredig en Bluepaw vond het altijd heerlijk om een stilte te beleven met Kittypaw. Al zaten ze een dag naast elkaar en zeiden ze niks, Bluepaw vond het dan nog heerlijk met haar. Opeens twinkelde Kittypaw's ogen en Bluepaw keek haar nieuwsgierig aan. 'Kom eens mee', zei ze toen en Bluepaw keek haar nieuwsgierig aan. Hij volgde haar terwijl hij probeerde te bedenken wat er nu op dit moment zo leuk ging zijn. 'Dan nu mijn specialiteit; acupunctuur!', zei Kittypaw en Bluepaw keek nieuwsgierig en lachend naar wat Kittypaw bedoelde. Het was iets vrouwelijks waar Bluepaw geen verstand van had. Kittypaw trok een paar doornen uit en Bluepaw slikte een keer. 'Ga maar liggen!', zei ze toen en Bluepaw keek haar aan. Hij ging liggen en keek haar aan. Ging ze die doornen in hem steken? Was dat acupunctuur? Vonden vrouwen dat leuk? Om naalden in hun lichaam te voelen? Was dit voor een betere vacht of zo? En wou Kittypaw hem echt testen? Bluepaw's oren gingen plat achteruit en hij keek met een schuin kopje naar de doornen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:26

Blijkbaar wist Bluepaw niet wat acupunctuur was, maar hij ging toch liggen, met zijn oren naar achteren. Professioneel keek Kittypaw naar de doornen. 'Deze doornen zullen je verstoorde energiestromen herstellen. Het is een techniek uit het oude China, vooral door mannelijke dokters toegepast omdat vrouwen geen dokter waren.' Kittypaw liep naar Bluepaw toe, die bang keek en gooide toen de doornen weg. 'Grapje gekkie! Jij hebt toch geen last van je energiestromen mag ik hopen?' Lachend sprong ze op hem en kietelde hem. Daarna ging Kittypaw naast hem liggen. Stilte was geen probleem bij hen. Ze kon een dag naast hem liggen zonder zich te bewegen. Kittypaw vroeg zich af of Bluepaw ooit die twinkel in haar ogen zou herkennen als; gevaar, grap op komst! Ach, hij zou er wel aan wennen, toch? Kittypaw rekte zich na een tijdje uit. De dag was nog jong. 'Zullen we de muis op gaan eten?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:50

'Deze doornen zullen je verstoorde energiestromen herstellen. Het is een techniek uit het oude China, vooral door mannelijke dokters toegepast omdat vrouwen geen dokter waren', zei Kittypaw en Bluepaw wou opspringen en vluchten. Maar aangezien hij Kittypaw niet wou beledigen bleef hij rustig liggen en keek haar rustig en met een kalme blik aan. De onrust in zijn lichaam was echter te snijden en Bluepaw wou het liefst opstaan en wegrennen. Toen gooide Kittypaw de doornen weg en Bluepaw keek haar raar aan. Was dit ook een onderdeel van acupunctuur? 'Grapje gekkie! Jij hebt toch geen last van je energiestromen mag ik hopen?', zei Kittypaw toen en Bluepaw kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij was er weer eens met open ogen ingetuind. Hij had kunnen weten dat dit niet echt was. 'Zullen we de muis op gaan eten?', vroeg ze toen en Bluepaw keek haar aan en gaf haar een knik. 'Ik heb wel honger gekregen. Zo leuk was jouw grapje nu ook weer niet!', zei hij gespeeld boos. Hij glimlachte weer na een tijdje en gaf haar een lik 'Hij was zeer leuk, lieve poes van me', zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:58

'Ik heb wel honger gekregen. Zo leuk was jouw grapje nu ook weer niet!' Bluepaw probeerde boos te kijken terwijl ze naar de Apprentices Den liepen. Kittypaw trok een sip gezicht, alsof ze erg verdrietig was. Maar Bluepaw gaf haar na een tijdje een lik. 'Hij was zeer leuk, lieve poes van me.' Kittypaw keek op. Ze was even bang geweest dat hij echt boos op haar was. 'Gelukkig. Ik zal uitkijken, hoor. Ik zal je nooit prikken met doorns.' Kittypaw legde haar pootje snel op haar hart en gaf hem toen een lik terug. Ze was zo opgelucht. Een ruzie tussen hen zou heftig zijn. Kittypaw liet zich snel leiden door haar emoties, en die waren als ze boos was erg ongetemd. Bluepaw was ook een beetje door emoties geleid af en toe, al was zij toch wel de impulsieve van het stel. Ze bereikten de Apprentices Den. Kittypaw stapte snel naar binnen en sleepte de muis mee naar haar plekje. Daar wachtte ze even op Bluepaw. Nu had ze even geen zin meer in grapjes maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 17:24

'Gelukkig. Ik zal uitkijken, hoor. Ik zal je nooit prikken met doorns', zei Kittypaw. Ze maakte een grappig gebaar met het pootje op haar hart en Bluepaw keek haar blij aan. 'Dan weet ik dat ook weer', grapte hij. Hij kreeg een lik en kon het niet laten om te spinnen. Ze gingen naar Apprentice's Den en Kittypaw ging naar binnen en pakte een muis. Bluepaw sprong weg en nam een eekhoorn van de prooistapel af. Hij at de prooi op en keek haar toen aan. Hij snorde bij het zien van haar snoezige gezichtje. 'Laten we morgen maar weer eens naar de Hoge Vlaktes gaan. Ik heb nog wel is zin om flink wat te gaan jagen voor de Clan. Ik heb morgen toch geen les van Mintwhisker en zou mijn tijd graag met jou willen vervullen.' Bluepaw ging naast Kittypaw liggen en sloeg zijn staart om haar rug heen. Hij had het lekker warm. Als ze warrior's waren zouden ze misschien elkaar als partner mogen zien. Als Kittypaw hem dan nog wel leuk vond. Nu had hij Kittypaw als crush. Hij zou geen andere poes mooier vinden dan Kittypaw. Hij slieg zijn staart om haar heen en maakte korte strelingen, zoals hij wel vaker deed als ze samen lagen. Het leuskte vond hij om 's nachts wakker te worden naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 18:53

'Laten we morgen maar naar de hoge vlaktes gaan Ik heb nog wel zin om flink te jagen voor de clan.' Kittypaw knikte. 'Ik ook. Het is ook wel nodig, volgens mij.' 'Ik heb morgen toch geen les van Mintwhisker en zou mijn tijd graag met jou willen vervullen.' Kittypaw trok een ernstig gezicht en deed of ze diep nadacht. 'Nou.. misschien...' Bluepaw lag naast haar. Kittypaw nam een hap muis. 'Ik heb nog wel plaats in mijn overvolle agenda,' zei Kittypaw met een knipoog. Alsof ze überhaupt al een agenda had. Ze dacht na over als ze ooit warriors werden. Dan zouden ze misschien partners worden. Kittypaw wist niet zeker of ze wel zo gebonden wilde zijn, ze ging toch niet vreemd. Maar nu kon ze zich niets mooiers voorstellen dan Bluepaw. Het was zo geweldig om bij hem te zijn. Als ze maar gelijk warriors werden.. anders moest ze straks alleen in de Warriors Den slapen. Kittypaw knipperde even met haar ogen en at haar muis op. 'Ja, ik heb zin in morgen,' mauwde ze gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 19:52

'Nou.. misschien...', zei Kittypaw en Bluepaw staarde haar met grote, blauwe ogen aan. Wou ze niet? 'Ik heb nog wel plaats in mijn overvolle agenda,' zei Kittypaw toen met een knipoog en Bluepaw gaf haar een por. 'Te veel afspraken met andere katers, Kittypaw?', vroeg hij plagend. 'Ja, ik heb zin in morgen,' zei Kittypaw na een tijdje. 'Ik ook', beaamde Bluepaw. Toen legde hij zijn flank tegen Kittypaw en zijn kopje op zijn poten. 'Slaap lekker. Als je 's nachts wakker wordt en je hebt het koud mag je mij ook wakker maken', zei Bluepaw bezorgd terwijl zijn glimmende ogen de hare ontmoeten. Er ging een huivering door hem heen en hij kreeg het warm. Hij legde zich lekker warm tegen haar neer en wreef met zijn staart zachtjes en ritmisch over haar flankje. Hij drukte zich onder het slapen tegen haar aan en begon zachtjes te snorren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 15:24

Kittypaw gaapte even, en Bluepaw kwam tegen haar aanliggen. 'Als je het koud hebt, mag je mij ook wakker maken,' zei hij, even bezorgd als altijd. Kittypaw's ogen glommen toen ze naar hem keek. 'Tuurlijk hoor, als je wilt.' Kittypaw sloeg haar staart om zichzelf heen en ging dicht tegen Bluepaw aanliggen. 'Welterusten,' mauwde ze moe. Maar Kittypaw kwam maar niet in slaap. Bluepaw naast haar snorde rustig, de andere apprentices ademden rustig. Het was een vredig tafereeltje, maar Kittypaw kon niet slapen. Er knaagde iets aan haar, maar ze wist niet wat. Ze had geen idee wat er zou gebeuren morgen, of het goed of slecht was, of er al wat ging gebeuren. De duizelingwekkendheid van de toekomst hield haar wakker die nacht, terwijl ze naar het dak boven haar kopje staarde en de wereld om zich heen probeerde te vergeten. De slaap wilde maar niet komen, hoewel ze zich te moe voelde om op te staan. Toen de eerste zonnestralen uiteindelijk naar binnen schenen won ze de strijd en viel in een lichte slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:19

Bluepaw kwam vol trots de Nursery in gelopen. Hij zag Kittypaw wreed ademen en hij keek haar aan. 'Nog even volhouden', zei hij en hij gaf haar bemoedigende likken, terwijl Kittypaw naar hem glimlachte. Er klonk een hoop gegil en Bluepaw riep Littlecreek erbij. Littlecreek begon Kittypaw te behandelen en na een paar minuten vol angst zag Bluepaw een kitten. Hij begon de kitten wild te likken. Er kwam een tweede en deze werd gelikt door Rainbelly. Een derde kwam en die werd gelikt door Littlecreek. Bluepaw staarde Kittypaw vol trots aan.

Bluepaw schoot wakker en schudde zijn kop. Wat een rare droom! Hij zag Kittypaw liggen naast zich. Hij snoof een keer. Hij was gelukkig niet vader geworden. Niet op deze leeftijd tenminste. Hij keek Kittypaw's buikje na maar die leek gewoon normaan te zijn. Bluepaw wachtte rustig op het moment dat Kittypaw haar ogen zou opendoen en zag dat het lijfje er redelijk vermoeid bij lag. Was ze laat in slaap gevallen soms? Of zou zijn droom echt waar zijn? Hij likte koortsachtig over Kittypaw's lichaam. 'Word wakker', zei hij wanhopig terwijl hij over Kittypaw's hoofd bleef likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:28

'Word wakker!' Die twee woorden haalden de kleine poes snel uit haar slaap. Vermoeid keek ze naar Bluepaw. 'Waarom?' Haar ogen stonden waterig; ze was ten slotte net in slaap gevallen. Kittypaw voelde zich, behalve haar vermoeidheid, best goed. Maar Bluepaw keek zo bezorgd. 'Wat is er, Bluepaw?' Kittypaw begon zich nu ook zorgen te maken en keek om zich heen. 'Is er iets gebeurd?' Kittypaw merkte dat ze bang werd van de gedachte dat er iets was. Maar er was niets. De ruimte om hen heen was gevuld met de apprentices, grond en gedachten. Meer niet. Kittypaw keek Bluepaw strak aan. 'Bluepaw? Wat is er?' Hij had zo wanhopig geklonken toen ze hem hoorde roepen. Alsof ze bijna doodging, zeg. Dat wilde ze nog niet. Zo voelde ze zich ook helemaal niet. Kittypaw keek even naar zichzelf. Nee, ze was ook geen geest. Een groot vraagteken groeide boven haar hoofd, al was het onzichtbaar. Nee, Kittypaw snapte er geen snars van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 21:32

'Waarom?', klonk het waardoor Bluepaw nog ongeduldiger werd. 'Doe je ogen nou maar gewoon open!' Kittypaw's ogen gingen open en bekeken hem vragend. 'Wat is er, Bluepaw?', vroeg en ze en ze keek rond. 'Is er iets gebeurd?', vroeg ze en Bluepaw keek haar dringend aan. 'Bluepaw? Wat is er?', vroeg ze toen en toen viel Bluepaw maar met de deur in huis. 'Je ziet er zo vermoeid uit. Hoe komt dat? Je bent toch niet zwanger hè?', vroeg hij met zijn grote, blauwe ogen die haar vreemd aankeken. Hij gaf enkele likken over haar buik en probeerde een teken van leven te ontdekken. Hij legde zijn oor op haar buik, maar hoorde niks. 'Waarom lijkt je lichaam toch zo moe dan? Als je geen kittens verwacht, wat is er dan?', vroeg hij en hij keek nieuwsgierig naar Kittypaw. Had hij soms iets vervelends gedaan gisteren dat hij zich niet meer kon herinneren? Was het wel zo erg als hij dacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 13:32

'Je ziet er zo vermoeid uit. Hoe komt dat? Je bent toch niet zwanger hé?' Kittypaws mond viel bijna open. Haar ogen werden groot. 'Waarom lijkt je lichaam toch zo moe dan? Als je geen kittens verwacht, wat is er dan?' Kittypaw staarde hem aan en begon met haar kopje te schudden. 'Ik ben niet zwanger! Nee, ik wil niet eens zwanger worden nu!' Kittypaw staarde even naar zichzelf, maar ze was niet zwanger, halleluja. 'Ik ben gewoon bij het ochtendgloren in slaap gevallen. Ik ben moe!' Kittypaw was in een halve shock. Zwanger? Zwanger?? Dat was gewoon eng. Kittypaw haalde diep adem en probeerde te kalmeren. 'Ik moet even naar buiten, diep adem halen.' mauwde ze, voor ze opstond. Was hij gek geworden? Ze schaamde zich even om haar heftige reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Age: 11 manen
Gender:
Rank:
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 13:54

'Ik ben niet zwanger! Nee, ik wil niet eens zwanger worden nu!', riep Kittypaw uit en Bluepaw voelde zich stom. Waarom had hij dat er ook uitgefloept? Hoe kon hij toch zo ongelooflijk stom zijn? 'Ik ben gewoon bij het ochtendgloren in slaap gevallen. Ik ben moe!', zei Kittypaw en Bluepaw staarde haar aan met grote blauwe ogen en met zijn oren in zijn nek. 'Sorry', fluisterde hij. 'Ik moet even naar buiten, diep adem halen', zei ze en Bluepaw knikte. Hij kon haar nu maar het beste even met rust laten en hij legde zich neer en keek zuchtend naar de plaats waar Kittypaw was verdwenen. Bluepaw's oren lagen plat in de nek en hij legde zich neer met de kop op de poten en met zijn gezicht vol schaamte naar de muur gedraaid. Hij durfde Kittypaw nu even niet meer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: