A second chance



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A second chance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: A second chance   A second chance Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:19

(vervolg op het verhaaltje 'vechten?')

Sagepaw liep het leerlingenhol uit. De grond was bedekt met een dun, wit tapijt met hier en daar wat kale plekjes, maar ook daar was het gras bruin en verdord. De bomen waren helemaal kaal. Sagepaw vond dit de leukste tijd , bladkaal. Ze had het nog maar een paar keer meegemaakt maar elke keer opnieuw vond ze het schitterend. Ze was dan ook geboren tijdens bladkaal. Als Sagepaw, toen Sagekit, voor de eerste keer naar buiten mocht, sneeuwde het. Haar oudere zus, Mintpelt, was er ook bij. Samen plukte ze dan sneeuwvlokje uit de lucht.'Leuke tijd.'mompelde Sagepaw binnenmonds. Haar dikke pels was al doorgekomen dus kou had ze het zeker niet. Ze stapte over de glinsterende sneeuw naar het krijgershol waar haar zus Mintpelt nog lag te slapen, dus liep ze maar terug. Sagepaw stapte maar wat toertjes want ze verveelde zich. Tot haar ogen begonnen te fonkelen. Ze had een idee. De grijze kat sloop langs het leerlingenhol naar de rand van het kamp. Daar verdween ze door de ingang van het donderclankamp. 'Hopelijk heeft niemand iets gemerkt.'dacht ze. Dan begon ze snel maar voorzichtig te lopen door het bevroren landschap. Een paar keer glee ze bijna uit over de gladde grond. De poes keek een paar keer om zich heen tot ze glijdend tot slilstand kwam. Er verscheen een lachje op haar mond. Het begon te sneeuwen. De sneeuwvlokjes dwarelden naar beneden en Sagepaw kon het niet laten om in de lucht te springen en een sneeuwvlokje met haar pootjes te pakken. Ze kon dit wel de hele tijd doen maar Sagepaw stapte vooruit. Sagepaw ging iets verderop zitten. Hier had ze een goed zicht. Sagepaw keek toe hoe de laatste paar blaadjes van de boom viel.


Laatst aangepast door Sagepaw op di 5 feb 2013 - 20:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 20:14

( ik bevind me níét op Thunderclan territorium oké ?)

Lightpaw zat in een boom die aan de kant van het Thunderclan territorium stond. Als volwaardige Skyclan kat had ze soepel in de boom geklommen tot ze helemaal in het topje van de boom zat. Haar kastanje bruine ogen volgde een sneeuwvlokje tot ze helemaal beneden was. Ze zuchtte, ze hielt van de winter, ze hielt van elk seizoen, al vonden sommige katten het raar, ze bleef erbij dat alles zijn voordeel had. Weer had ze een nieuw vlokje gewonden en volgde het zonder het maar één keer uit het oog te verliezen naar beneden. Ze schrok op toen ze een poes zag die achteloos naar het sneeuwvlokje sloeg. De bruine poes fronste, een Thunderclankat, maar dat was het probleem niet, het probleem was dat ze die kat kende. Ze had er minder goede herinneringen aan, nog steeds spookte de vraag door haar hoofd waarom de kat was weggegaan. Toch vond ze het grappig dat de kat nu veel minder kil leek. Maar ze hielt niet van weglopers, nog minder van vragen waarop ze geen antwoord wist. Ze volgde de grijze poes tot ze onder haar boom was gaan zitten en keek naar wat blaadjes die vielen uit de boom aan de overkant. Zonder er bij na te denken sprong Lightpaw uit de boom. De afstand was groot, maar niet te groot, gelukkig. Met een soepele beweging landde ze achter de kat. Ze lette wel op dat ze niet op Thunderclan territorium terecht kwam, ze herinnerde nog goed toen ze een hevige discussie hadden gehad over een plaats waar ze zeker van wist dat het van de Skycan was, als ze nu op Thunderclan territorium bevond zou ze haar zeker terecht wijzen op de vorige ontmoeting. 'Zo, we zien elkaar weer, wij hebben nog iets uit te praten als ik me niet vergis?'zei ze onverwachts.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 15:03

Sagepaw keek toe hoe de blaadjes een voor een van de boom vielen. Tot ze plots achter haar een snelle beweging zag. Ze draaide zich om en schrok. Er stond een bruine poes in de sneeuw die zei:'Zo, we zien elkaar weer, wij hebben nog iets uit te praten als ik me niet vergis?' Sagepaw wist niet waarover ze het had maar al snel herinnerde ze wie de poes was. Sagepaw had geen goede herinneringen aan de kat die voor haar stond. Haar haren rezen overeind maar dat liet ze al snel achter zich en stond op.' Waarom heb ik die kat niet gezien?' dacht ze. Ze was waarschijnlijk te verwonderd door de sneeuwvlokjes dat ze niet had gezien dat de poes in een boom achter haar zat. "Ja, inderdaad" mompelde ze een beetje nerveus. Ze voelde zich nogal stom dat ze de poes niet had gezien.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 17:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 17:33

Lightpaw keek tevreden toen de kat 'Ja inderdaad'momplde. Binneninzich lachte ze, de kat had zo te zien geen kwade bedoelingen, en ze had haar in het begin niet gezien. Genoeg redenen om blij te zijn, vond ze. Ze volgde met haar ogen nog een paar sneeuwvlokjes afwachtend of de grijze poes nog meer ging zeggen. Toen het bleek dat dat niet het geval was deed Lightpaw haar mond open om er iets te van zeggen. Net toen ze bijna het eerste woord ging zeggen klapte ze op het laatste nippertje haar mond dicht, waarschijnlijk had de kat een goede reden om toen weg te lopen Dacht ze. De bruine poes schraapte haar keel en deed een paar vlugge pasjes opzij om niet te koud te krijgen. 'Ik hopte je al hier te zien, ik wil je namelijk wat vragen' zei ze op een beleefde toon. Ze wachtte even of ze reactie van de kat, ze zou pas verder gaan als ze iets van teken kreeg dat ze tenminste aan het luisteren was. Er dwarrelde een klein sneeuwvlokje op haar roze neus. Met een lichte glimlach schudde ze het zachtjes van haar af en keek ik in de richting dat het gekomen was. Overal zag ze sneeuwvlokken, grote en kleine, het was een adembenemend gezicht, het deed haar denken aan de vorige keer toen ze de grijze poes had ontmoet, dat was een ander natuurverschijnsel maar zeker even mooi. Lightpaw liet haar blik zakken en keek weer naar de kat voor haar, wachtend op een antwoord.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:19

"Ik hoopte je al hier te zien, ik wil je namelijk wat vragen."zei de bruine kat. Sagepaw luisterde nauwlijks. Ze was nog steeds verwonderd door de sneeuwvlokje die naar beneden vielen en de andere kat blijkbaar ook want Sagepaw zag dat ook zij toekeek hoe de sneeuwvlokjes naar beneden vielen. Ze keek nog voor een laatste keer hoe een sneeuwvlokje de grond had bereikt en keek dan weer terug naar de kat. Sagepaw keek recht in de ogen van de andere kat. De kat waarmee ze had gevochten leek ineens anders te zijn. En de kat had ongeveer dezelfde leeftijd als haar.'Een leerling'dacht Sagepaw vrolijk. Ze vond het altijd leuk als ze kon praten met katten van dezelfde leeftijd. Dan begrepen ze elkaar teminste. Maar Sagepaw herpakte zich, ze vond het nogal raar om ze te denken over een kat waarmee ze al gevochten had."Wat wou je dan vragen?" vroeg ze toch nog ze aardig mogelijk. In afwachting op haar antwoord verzette Sagepaw nog snel haar pootjes en sloeg haar staart er om heen tegen de koude wind tussen de bomen door.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 17:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 9:14

Lightpaw wachtte geduldig op het antwoord van de kat. 'Wat wou je dan vragen?'vroeg ze op een onverwachte vriendelijke manier. Lightpaw was aangenaam verrast door de oprechtte vriendelijkheid in de woorden van de kat. 'wel, ik vroeg me af waarom je weggelopen was in de vorige ontmoeting'zei ze vriendelijk. Nu bedoelde ze het aardig, ze waren de goede kant op aan het gaan vond de lichtbruine kat. Ze keek de kat wat onwennig aan, ze wou wel het antwoord, maar niet dat ze in zo'n akelige stilte ging vallen. 'ik vroeg het me gewoon af' murmelde ze wat naar de grond, maar toch luid genoeg dat de kat het zou horen. Ze hief haar kop trots omhoog en zwaaide met haar staart op sneeuw, er vlogen allerlei kleine koude bolletjes in het rond. Ze glimlachte, dit zou nog beter meevallen dan ze gedacht had. Haar adem maakte witte dampringetjes die langzaam naar boven gingen en dan uiteindelijk oplosten. Ze keek naar de grens tussen het Thunderclan territorium en haar, even dacht ze de kat vragen om naar hier te komen, dit stuk was toch van niemand, maar keurde het na even twijfelen niet goed, wat zouden de anderen wel zeggen als ze haar zagen met een Thunderclan kat! En hoe zou ze zich ooit het schuldgevoel van zich af kunnen schudden. Ze schudde haar kop, dat was geen goed idee.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 17:30

'Ik vroeg me af waarom weggelopen was in de vorige ontmoeting?'Zei de kat. 'Ik vroeg het me gewoon af.' Zei de kat een beetje later. Sagepaw had eigenlijk zelf geen antwoord op die vraag. De kat dacht waarschijnlijk dat ze bang was en daardoor was weggegaan maar dat was niet zo. Sagepaw keek om zich heen, in de hoop daar een antwoord te vinden. 'Nou...ik ging weg omdat jij ook weg ging dus ik kan hetzelfde aan jouw vragen.'zei Sagepaw snel om de stilte te verbreken. Ze wou eigenlijk zelf wel weten waarom de kat was weggegaan want zij was te slotte als eerste weggegaan. Sagepaw hoopte dat de andere kat de aarzeling in haar stem niet hoorde.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 17:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 17:35

'Nou...ik ging weg omdat jij ook weg ging dus ik kan hetzelfde aan jou vragen.' zei de onbekende grijze kat tegen Lightpaw. Ze voelde de lichte aarzeling van de grijze kat, lichtjes, maar het was er. Lightpaw moest zich bedwing om geen woordenvloed op de kat te storten, dat was niet waar. Ze hielt haar gezicht in plooi, en dacht zorgvuldig na over de woorden die ze bij wijze als antwoord zou gebruiken. 'Ik zal dat maar beschouwen als een vraag' begon ze. 'Ik ging niet weg, ik dacht dat we de geurgrens gingen controleren.'Vervolgde de bruine poes. Haar blik was straks gericht op de kat en haar stem verrade geen enkele emotie, dat was ook niet nodig, haar strakke blik sprak boekdelen. Er was een misverstand aan de gang, ze was vrijwel zeker dat ze gelijk had, maar dat kon de andere kat evengoed denken. Ze liet een lichte zucht ontsnappen zodat er een wit wolkje naar de horizon steeg.Lightpaw wou niet dat het zo ging aflopen als de vorige keer. 'Hoe noem je eigenlijk?'vroeg ze terwil ze besefte dat ze eigenlijk niets wist van die kat, zelf haar naam niet. Wel beetje haar karakter dacht Lightpaw. Haar vacht werd bedekt met een licht wit dekentje van sneeuw dat langzaam begon te smelten door haar lichtaamswarmte, al bij al had ze het best warm, het was best opwindend geweest toen ze de kat voor de 2de keer aansprak, daar kreeg je het gewoon warm van. Toch genoot ze van de koelte die de smeltende sneeuw haar gaf.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:03

Sagepaw staarde naar de vallende sneeuw tot ze de stem van de andere kat hoorde. Sagepaw draaide haar hoofd terug naar de richting van de kat en spitste haar oren. Ze was wel benieuwd naar het antwoord van de kat.'Ik zal dat maar beschouwen als een vraag. Ik ging niet weg, ik dacht dat we de geurgrens gingen controleren.'Zei de kat.'De geurgrens controleren?'dacht Sagepaw. Daar had ze zelf nog niet over nagedacht maar om een of andere reden geloofde ze de kat wel en ze vond de andere kat zelf steeds aardiger en aardiger te vinden.' Hoe noem je eigenlijk?'Vroeg de kat vervolgens.Sagepaw wist de naam van de andere kat eigenlijk ook niet maar antwoordde eerst."Sagepaw"zei ze en ze maakte hier al gebruik van om de naam van de andere kat te vragen."En jij?"vroeg ze nieuwsgierig.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 14:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 20:40

Lightpaw, zwiepte nerveus met haar staart heen en weer op antwoord van de kat. 'Sagepaw'zei de grijze poes bij wijze van antwoord. 'En jij'? Lightpaw glimlachte. 'Leuke naam heb je.'zei de bruine kat gemeend. 'ik noem Lightpaw'antwoordde ze nog. Ze likte aan haar lippen en dacht na. Ze kon doorgaan op het onderwerp, maar het ook even laten rusten en dan er later op terug komen. De bruine kat koos voor het tweede, eerst wou ze wat te weten komen over de kat en niet vijandig overkomen natuurlijk, dat was helemaal niet de bedoeling, zeker nu niet terwijl de kat net zo aardig deed. 'Sagepaw dus' begon ze. 'Van wat komt het? Welke betekenis?'Verduidelijkte ze. Lightpaw vond het leuk om de betekenissen van namen te horen, het maakte wat uit van de kat zelf. Dacht ze. Sagepaw, oke, dat was best leuk, was daar eigenlijk een betekenis van? Of was het gewoon iets mysterieus? Dat zou pas speciaal zijn! Bedacht ze opwindend. Ze schudde de sneeuw van haar pels zodat er een paar speelse druppeltje in het rond vlogen. Ze grijnsde even verontschuldigend naar Sagepaw, waarschijnlijk hielt ze niet van nattigheid. Eigenljk, bedacht ze. Wist ze bijna niets van die kat. Dat is ook niet logisch, ze is een Thunderclan kat. Sprak een vervend stemmetje haar tegen. Ze schudde haar hoofd om het te verdrijven, weer een paar spetters. 'Het is altijd goed om meer te weten te komen! Elke dag kun je ervaring op doen, elke dag is een uitdaging!'flapte ze eruit. Verschrikt hielt ze haar mond, ze was zo in gedachten verzonken geweest dat ze niet op tijd had beseft dat ze het luidop zei. Weer grijnsde ze verontschuldigend naar de kat. Oeps...dacht ze.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 19:19

Sagepaw was wel benieuwd naar de naam van de kat. 'Leuke naam heb je. Ik noem lightpaw.' zei de andere kat. Sagepaw vond het wel leuk klinken. 'jij ook' zei ze stil. Sagepaw wist niets te zeggen waardoor een weer een stilte kwam. Deze keer dacht ze na over wat ze kon zeggen. Sagepaw was niet erg goed in een gesprek met een andere kat. Dat leidde altijd tot stilte. Maar de andere kat verbrook de stilte en zei: 'Van wat komt het? welke betekenis?' Sagepaw had hier zelf niet over nagedacht. Haar ouders of haar zus hadden hier nooit iets over gezegt, niet dat Sagepaw dat erg vond.'Euhm het heeft geen betekenis denk ik.' gaf ze toe. Ze vond het een beetje een rare vraag. Sagepaw wilde het zelf eigenlijk ook niet weten want waarschijnlijk was het wel iets stoms waar ze naar vernoemd was. 'Het is altijd goed om meer te weten te komen! Elke dag kun je ervaring op doen, elke dag is een uitdaging!' zei Lightpaw inneens. Sagepaw wist niet waar Lightpaw het over had dus keek ze Lightpaw raar aan. Maar ze zag dat Lightpaw verontschuldigend grijnsde naar haar. Dus ging ze snel over naar iets anders. 'En bij jouw, wat betekend jouw naam?' zei Sagepaw.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 17:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
A second chance DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 20:10

Ik denk dat jullie wel klaar zijn voor de real rpg


A second chance 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 19:17

@ Lovelypaw: Oh bedankt!

'Jij ook' zei de kat stilletjes, Lightpaw moest moeite doen om het goed te verstaan. Ze glimlachte en knikte als een bedankje. .'Eum het heeft geen betekenis denk ik.' zei Sagepaw als antwoord om haar tweede vraag, Oh, oke, hm.stamelde Lightpaw. Ze had het niet verwacht en wist niets meer te zeggen. Er viel een korte stilte. Veel tijd om beschaamd te zijn van haar woorden die ze net eruit geflapt had, had ze niet, want tot haar verbazing vroeg de kat wat de betekenis van haar naam was. Opgelucht dat de kat niets vroeg over haar woorden zei ze,'Wel eum, ik droom vaak en ben niet echt opvallend, beetje als een licht wolkje, daarom noemen ze me zo. ze liet een klein verlegen glimlachje zien. 'Niet dat mijn naam origineel is als de jouwe, ik hou wel van de betekenis' gaf ze aarzelend toe. Ze wou niet als een stoeffer overkomen, ze was allesbehalve dat. Haar woorden had ze aarzelend en voorzichtig uitgesproken, de bruine poes wou niet dat ze weer ruzie kregen, niet nu ze net zo goed overeen kwamen. De sneeuw minderde, er waren nu minder vlokjes, binnenkort zou het stoppen en de zon het langzaam doen smelten, maar nu vielen ze nog altijd naar beneden, in dezelfde baan, dezelfde richting.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
A second chance DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 19:36

Jullie posten beide goed. Sagepaw, let er wel op dat je altijd 5 volle regels post. Ik denk dat jullie wel klaar zijn voor de echte RPG (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 10:26

@Cinnamonpaw,ik zal het proberen

Sagepaw was erg benieuwd naar de betekenis van Lightpaws naam. Ze voelde zich stom omdat haar naam geen betekenis had of die wist ze toch niet. "Wel euhm, ik droom vaak en ben niet echt opvallend, beetje als een licht wolkje, daarom noemen ze me zo."zei Lightpaw. Sagepaw wou zeggen dat dat een leuke betekenis was maar Lightpaw zei: "Niet dat mijn naam zo orgineel is als de jouwe, ik hou wel van een betekenis." Sagepaw vond haar naam echt niet orgineel. Ze wist niet eens wat het betekende maar dat kon ze wel is vragen aan haar zusje, misschien wist zei het wel. Sagepaw keek achter Lightpaw naar het besneeuwde landschap. Het sneeuwde nog amper maar er lag wel een wit tapijt. En de bomen leken wel op sneeuwpopjes. Sagepaw zag dat er nog maar lichtjes sneeuwde. Ze kon het niet laten om een sneeuwvlokje uit de lucht te plukken. Ze glimlachte een beetje verlegen naar Lightpaw."Doe je mee?"vroeg ze een beetje verlegen.


Laatst aangepast door Sagepaw op wo 9 jan 2013 - 17:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
A second chance Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:56

Jullie zijn beide klaar voor de RPG. Veel plezier, blijf je goed best doen Wink.

@Lightpaw: Vriendelijke tip, ik zou in een setjes shopje vragen naar een goed en leuk onderschrift. Bijv, zoals je bij Cinnamonpaw kunt zien. Het ziet er professioneler uit.
Je moet daar de lijstjes invullen om het door de eigenaar te laten maken.

Mvg, Moon.


A second chance 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
A second chance DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 14:03

*Schrikt als hij Darkfire een goede opmerking zag maken Smile*

Ook Sagepaw, zoek een goede foto op en vraag in een shopje er een setje mee aan, dat staat beter Wink
Voor de rest zijn jullie allebei klaar voor de rpg hoor ^^, blijf hier niet rondhangen Wink


Flamestripe || Falconscreech
A second chance X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
A second chance 7iLZ7FI A second chance MKN7vHE A second chance W0qAlxR A second chance PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 10:13

gho, bedankt iedereen.^^Ik zal er eens voor kijken. Very Happy

Lightpaw keek gespannen naar de kat en wachtte op een reactie. Tot haar verbazing plukte ze met een lenige sprong een sneeuwvlokje uit de lucht. Ze glimlachte verlegen naar de bruine poes. 'Doe je mee?'vroeg Sagepaw. Lightpaw glimlachte naar de poes en bij wijze als antwoord spande ze haar spieren en sprong omhoog. Ze opende haar mond en hapte naar een sneeuwvlokje. Het smaakte lang niet zo koud als ze dacht. Ze voelde hoe het snel smolt en een zachte koude over haar tong verspreidde. Ze lachte en sprong op en neer om er meer te vangen. Van puur geluk begon ze hardop te lachen. Ze kreeg de slappe lach en kon niet stoppen, ze rolde over de grond van het lachen. Het was lang geleden dat ze zo gelachen had. Het was de top van geluk, een moment waar ze later nog aan terug zou denken en een warm gevoel zou voelen. toen ze een beetje gekalmeerd was sprong ze op en schudde de sneeuw uit haar vacht. beteuterd keek ze naar de Thuderclan grens. Waren ze nu maar bij de Fourtrees. Dacht ze. De bruine poes haalde haar schouders en hoopte dat de andere poes niet zou denken dat ze gestoord was ofzo. Dan kreeg ze opeens, zomaar, een idee, ze draaide zich zo zodat haar achterpoten het dichtst bij de grijze poes waren, snel begon ze sneeuw te scheppen met haar achterpoten zodat er allerlei vlokjes rond spatten. 'Grapje' riep ze uit. Dat van de geurgrens leek nu veel minder belangrijk, dat kon wachten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
A second chance DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 10:52

@ Light; Als ik kijk bij jou vorige topic en naar deze zie ik echt veel regel verschil hoor. Je hebt goed de tips gevolgd die de mensen hebben gegeven. En je gebruikt ook kleurtjes waardoor het beter zichtbaar is.


@ Sage; Idd vijf volle regels (Heb je bij je post ook aan gedacht) En gebruik kleurtjes netals Light.

Grz,

Dogie
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 13:54

@Darkfire, Flamestripe en Dogkit, bedankt ik zal er op letten en inderdaad met kleurtjes is het veel overzichtelijk dus heb ik het bij mijn vorige tekstjes ook veranderd, bedankt.

Sagepaw wachtte gespannen op een antwoord. Haar staart zwierde verlegen heen en weer en haar oren bewogen naar verschillende richtingen. Ze keek de kat met grote ogen aan, bang voor haar reactie. Sagepaw voelde zich een beetje verlegen want ze leek wel een kitten die in de sneeuw speelt voor het plezier terwijl ze eigenlijk een leerling was die zich bezighoud met haar training. Maar ze kon het niet laten. Tot haar grote verbazing sprong Lightpaw in de lucht en vangde een sneeuwvlokje op in haar mond. Sagepaw moest lachen.'Was ze dan toch niet de enige die nog in de sneeuw speelden?vroeg ze zich af. Maar al snel verheugde ze zich er al op om mee te doen want Lightpaw bleef maar doorgaan en lachen. Sagepaw vond het best wel grappig hoe de kat in de sneeuw speelde. Na een tijdje keek Lightpaw plots heel serieus naar ergens voor haar. Sagepaw wou haar vragen waarom ze zo raar keek maar Lightpaw draaide zich om en begon sneeuwvlokjes in het rond te spatten. Sagepaw kneep haar oogjes toe en begon rond te springen. De koude sneeuw deed goed en als snel opende ze haar mond om de sneeuwvlokjes te pakken."Grapje"riep Lightpaw uit. er verscheen een lach op Sagepaws gezicht. Ze sprong in de lucht om nog een sneeuwvlokje te pakken. Toen ze in de lucht was pakte ze het sneeuwvlokje stevig met haar poten vast en landde een beetje verder. Het duurde een tijdje voor ze besefte dat ze aan de andere kant van de grens was. Snel trok ze zich terug naar de andere kant. Sagepaw maakte zich zo klein mogelijk voor het geval dat Lightpaw haar zou aanvallen."Sorry dat was niet de bedoeling,ik bedoel..ik had het niet gezien"zei ze stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A second chance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: