A second chance - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A second chance

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lightleaf
Member
A second chance - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 18:10

Er kwam een lach op Sagepaws gezicht. Lightpaw slaakte een zucht van opluchting, je wist nooit hoe de ander ging reageren. Nog steeds lichtjes grinnikend volgde ze de beweging van de grijze poes. Haar kastanjebruine ogen gingen naar omhoog toen de kat een sprong maakte. Toen leek alles in slow motion te gaan, hoe de grijze poes landde, met het sneeuwvlokje in haar poten, en hoe ze over de geurgrens kwam. Lightpaw knipperde even met haar grote ogen en de slow motion verdween. Ze schudde haar kop vol ongeloof. Terwil ze dat deed was de kat al weer aan de overkant. 'Sorry dat was niet de bedoeling,ik bedoel..ik had het niet gezien' stamelde Sagepaw stilletjes. 'Och dat is oke, oke.' murmelde ze in schok. Snel herstelde ze zich. 'Ik had ineens niet de kans om iets te doen, je was te snel.'zei de bruine kat met een schuin lachje. Ze wou niet dat het zo afliep als de vorige keer, dat nooit. Ze liet een stilte vallen. De bruine poes was niet van plan om nog verder te gaan. Toch kon ze niet laten om nog iets te zeggen. 'Het is oke'fluisterde ze dan maar. Wat kon ze anders zeggen? Dacht ze. Ze keek de andere poes recht aan. 'Nu is het jouw beurt' zeiden haar ogen. Haar staart zwiepte nerveus heen en weer. Ze wist niet wat te doen dus bleef ze maar kijken in de hoop dat de andere kat iets zou zeggen. De sneeuw was bijna gestopt. Zeldzame vogels zongen hun lied. Een koude wind deed haan vacht opwaaiden zodat de lichte goudkleurige streepjes uitkwamen. Ze dacht aan de vorige ontmoeting, dat was niet leuk geweest, helemaal niet, ze was dan ook niet van plan om het zo te laten eindigen.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 jan 2013 - 18:56

Sagepaws staart zwierpte zenuwachtig heen en weer. De fonkeling in haar ogen was verdwenen en boog haar hoofd naar beneden, naar de witte besneeuwde grond. Ze durfde niets te zeggen. Ze was zo dom geweest. Hoe kon ze dat nu niet hebben gezien? Het liefst van al wou ze gewoon ergens anders zijn, alles behalve hier. De grijze poes hof haar hoofd een beetje op om de reactie van Lightpaw te zijn, vanuit een ooghoek keek ze toe."Och dat is oke,oke" murmelde Lightpaw maar vanuit haar ooghoek kon ze zien dat Lightpaw in schok was."Ik had ineens niet de kans om iets te doen, je was te snel." vervolgde Lightpaw. Sagepaw gaf toe dat ze inderdaad wel snel was geweest maar niet snel genoeg om het onopgemerkt te laten. Sagepaw ontweek elke blik van Lightpaw. Ze durfde de kat niet meer aan te kijken na wat er was gebeurt."Het is oke" fluisterde Lightpaw. dat was het helemaal niet maar toch ontspande ze zich deze keer wat meer."Zullen we anders naar...de vierboom gaan?" flapte ze eruit. Sagepaw had er eigenlijk zelf niet goed over nagedacht over wat ze net zei maar ze kon niet tegen lange stiltes dus zei ze het maar. Ze keek terug naar de kat en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 21:09

Lightpaw keek hoe Sagepaw een klein beetje ontspande, opgelucht liet ze een zucht van verlichting ontsnappen, dit komt goed, dit komt allemaal goed. Prentte ze zichzelf in. 'Zullen we anders naar...de vierboom (Fourtrees) gaan? Voeg de grijze kat. Lightpaw was verrast en knikte beduusd als antwoord. 'G...Goed.'stamelde ze. Ze zwaaide met haar staart in de richting van de Fourtrees. 'Laten we dan maar gaan'zei de bruine poes met een klein lachje. Lightpaw voegde woord bij daad en zetten een stam in de richting. Tot haar grote verwondering zakte ze tot haar middel in de sneeuw. Het eerst wat ze dacht was nogal komisch vond ze, ik ben toch niet zo dik? Meteen lachte ze om haar eerst reactie. Het lachen verging haar snel toen ze merkte dat ze vast zat. Met een grote inspanning kreeg ze een achterpoot eruit. Met een smekende blik keek ze naar Sagepaw die aan de andere kans van de geurgrensstond. Er was een tweestrijd aan de gang in haar hooft, ze kon de grijze poes om hulp vragen, of hopeloos blijven vastzitten, de situatie was duidelijk, ze moest hulp hebben, dat betekende wel dat ze naar hier moest komen. Vragend keek ze naar Sagepaw met ogen waar de twijfel in te lezen stond.

( waar heb je je sertje laten maken? Het is super! ) kortjes...


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
A second chance - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 23:12

Guys, onthoud dat dit enkel de rpg-TRAINING is!
Jullie zijn al vol aan het rpg'en terwijl deze topics enkel bedoeld zijn voor tips. Jullie mogen het topic wel verder aanmaken in een echt rpg gebied. Wink


A second chance - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
A second chance - Pagina 2 DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 23:41

Ja jullie kunnen naar de echte rpg.
(vind ik)

en trouwens alles wat hier gebeurt iedereen wie je hier ontmoet ken je niet in de echte rpg! En niets is echt gebeurt.
Kittypaw is ook nooit het kamp uitgeslopen toen ze een kitten was dus >:3

dus misschien kunnen jullie beter naar de echte rpg?


A second chance - Pagina 2 2yl4bif
Stamps
A second chance - Pagina 2 W0qAlxRA second chance - Pagina 2 EjrsROFA second chance - Pagina 2 MMAFZtmA second chance - Pagina 2 PgKKyjMA second chance - Pagina 2 MKN7vHEA second chance - Pagina 2 LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
A second chance - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 20:05

@ Musicheart & Mousefur: echt? Very Happy hahaha, dus we zijn bijna verplicht om naar de echte rgp te gaan? Zaaaallig!! Nee, echt goed idee, ik wist niet dat je dat kon verder zetten, en er dan niets is gebeurt. Bedankt, allebei. Wat denk je Sagepaw?


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

A second chance - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 21:04

Bedankt, maar wat bedoel je met dat er dan niets is gebeurt, moeten we het opnieuw doen ofzo maar dan bijvoorbeeld bij Fourtrees? Sorry ik snap het niet zo goed..:s

@Lightpaw, ben eraan bezig maar zal pas in het weekend af zijn en van dat setje, dat heb ik zef gemaakt :3 maar bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
A second chance - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: A second chance   A second chance - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 19:15

Bedankt allemaal, ik heb het verhaaltje afgemaakt en we zullen dan wel verdergaan bij de fourtrees. :3

'Goed, laten we dan maar gaan'zei Lightpaw. Lightpaw zwaaide met haar staart richting de fourtrees. Opgelucht dat Lightpaw het goed vond, stond ze op. Lightpaw ging voorop maar bij een van haar eerste stappen richting de fourtrees zakte ze weg in de sneeuw. Snel ging Sagepaw een stap naar achter. Lightpaw lachte en Sagepaw kon er niet aan doen dat ze ook moest lachen. Maar al snel was de glimlach op Lightpaws gezicht verdwenen. Sagepaw merkte dat Lightpaw vast zat in de sneeuw en haar lach verdween ook. Vragend keek Lightpaw naar Sagepaw. Ze wou wel helpen maar Lightpaw was aan de andere kant van de grens. Zou ze Lightpaw helpen in de hoop dat niemand zag dat ze aan de andere kant van de donderclangrens was en een kat van een andere clan hielp? Maar misschien was het een valsstrik maar dat schoof Sagepaw al snel weg. Twijfel was te zien in haar ogen. Met een angstig gevoel zette ze een stap naar voren. De sneeuw kwam tot aan haar buik wat koud aanvoelde. Ze zette een pas vooruit maar de sneeuw was zo dik dat het haar moeite koste om vooruit te komen. Poot voor poot kwam ze dichter bij Lightpaw. Toen ze bij haar was greep ze haar bij haar nekvel en trok haar mee maar dat lukte niet. Ze deed een paar pogingen om Lightpaw uit de sneeuw te trekken. Na een paar pogingen kwam er beweging in en ze trok Lightpaw naar een hogergelegen plek aan de rand bij een struik op het donderclanteritorium maar ze vond het niet meer erg dat Lightpaw op haar teritorium was. Ze hadden er al genoeg ruzie om gemaakt. Sagepaw stond op en schudde haar vacht. Ze hielp Lightpaw overeind en maakte een snelle beweging met haar staart in de hoop dat Lightpaw haar zou volgen. Sagepaw draaide zich om en liep ze dicht mogelijk langs de kant verder. Samen liepen ze naar de fourtrees.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A second chance
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: