[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [The Final Prophecy] The Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Specklestem
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:45


"Wij zijn van de RiverClan", antwoorde de poes. Specklepaw knikte. "Zijn jullie hier al ooit eens geweest?", begon hij zachtjes. "Ik niet, dit is mijn eerste keer." Hij hupte opgewonden van zijn ene been naar zijn andere. "Wanneer zouden de Leaders beginnen... En wie staat daar allemaal eigenlijk.", vroeg hij wijzend met zijn neus naar de katten op de Groterots.

#Words: 107 #Tags: Twilightmoon & Cherryleaf #Notes: RiverClan?


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 18:37

"Newleaf heeft ons weer genoeg te eten gebracht." Firework knikte, dit antwoord had hij wel verwacht, en het antwoord op de volgende vraag verraste hem ook niet echt. "De gebruikelijke dingen denk ik en de reden waarom sommige leiders er niet zijn." Hij knikte weer, en wierp toen een steelse blik op Evergreen, hoe zou het gaan daarboven?
Hij wendde zich weer tot Shellblade en Mirroredsound, "is een van jullie toevallig een mentor?" vroeg hij met oprechte interesse. Hij wilde graag mentor worden, maar kon nog wel wat tips gebruiken.
Hij ging even verzitten en wachtte op antwoord...


Tag: Mirroredsound, Shellblade


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 19:06


LITTLEWISH
Het katertje leek een beetje te schrikken van haar reactie en bood vluchtig zijn verontschuldigingen aan. Littlewish keek hem aan met bedroefde ogen, eigenlijk kon ze het hem ook niet kwalijk nemen. Het was allemaal gewoon nog even teveel voor haar. "Het geeft niet," mompelde ze zachtjes en ze besloot hem een verklaring te geven. "Bluestar was mijn moeder, maar ze jaagt nu in Starclan." Ze wilde het niet, maar haar stem leek toch bijna te breken bij de laatste woorden. Gelukkig werd ze afgeleid door een bekende stem in de verte die haar naam riep. 'Littlewiiish~!' klonk de vrolijke roep van haar zusje. Raisingpaw leek de hint te begrijpen. 'Uhm, ik denk dat het beter is als ik ga.' Littlewish knikte zachtjes, de apprentice een dankbare glimlachje toewerpend. "Het was leuk je te leren kennen, Raisingpaw." Misschien als ze hem een andere keer tegenkwam tijdens een gathering ze zich nog eens op de goede manier kon voorstellen. Ze wachtte tot hij zich had omgedraaid en liep toen op een drafje naar haar zusjes, Poppypaw en Minnowspots begroetend door haar kop even langs het hunne te strijken. Ze glimlachte, probeerde de gedachte van haar moeder van zich af te zetten. "Al leuke katten ontmoet?" vroeg ze met een plagerig lachje.
Tags: Raisingpaw, Poppypaw & Minnowspots




What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:21

Cindersmoke was op weg naar de vierboom, waar alle clans samen zouden komen, op de gathering. Hij was blij dat hij even het kamp uit kon en de ruzie met Honeyspots even kon ontlopen. Hij baalde verschrikkelijk, nog altijd. Het was wel het beste, dat wist hij zelf ook wel. Hij voelde zijn pootjes stap voor stap dichterbij de vierboom komen. Zijn staart zwiepte rustig achter hem aan en zijn oren lagen plat. Er hing een zacht briesje, voelde hij. In zijn hoofd zag hij de twee kleine kittens van amper een maan oud telkens opdoemen, daarna de vlammende ogen van Honeyspots. Hij was zo trots op de twee kleintjes, nu al, maar hij voelde zich een slechte vader, aangezien hij er nooit voor ze was geweest. Zelfs niet toen ze geboren werden. Ineens zag hij waar hij al was, zo'n 20 meter van de vierboom. Hij bleef even staan en keek verbaasd naar de hoeveelheid katten die ook waren gekomen. Hij trippelde rustig verder en eenmaal in het gezelschap ging hij zitten. Hij zag niet veel bekenden, na de leiders en medicine cats dan. Hij leerde vast wel iemand kennen, niet waar?

Tag: nobody


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:16

~ Mousefur

Na haar vraag bleef de kater stil. Had ze soms iets verkeerds gevraagd? 'Hmm-hmm,' bromde Smokebreathe. Met zijn kop zwaaide hij richting een zwart-wit gevlekte poes, Shrewstar. Mousefur voelde zich even blozen. 'Oh ja, natuurlijk.' Dat was ze door de opwinding om haar heen even uit haar geheugen verloren. Haar staart zwiepte een paar keer haastig tegen de grond. 'En in Riverclan?' vroeg de kater toen. Mousefur dacht even na. 'Nee, niet echt nee,' grinnikte ze. In de rangen was afgelopen maan niks veranderd, en verder was er niks heel opmerkelijks gebeurd.

Tags;; Smokebreath // Mood;; Curious


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 15:01




Stormstar zat op de rots een keek rustig naar de andere katten. "Goedenavond, Stormstar, alles goed met RiverClan?" Stormstar's pupillen gleden naar Shrewstar en hij glimlachte licht. ''Riverclan doet het goed, nu Newleaf weer is aangebroken. Bij Shadowclan is dat hopelijk ook het geval?'' zei hij op de nog steeds neutrale toon. Hij keek Everstar even aan en merkte dat Shrewstar haar totaal meed. Stormstar draaide onopgemerkt even met zijn ogen, hij ging zich hier niet mee bemoeien. In plaats daarvan, keek hij uit over de katten die zich op het veld bevonden. Daarna gleed de blik van de Riverclan leader naar de sterren en volle maan, waarna hij weer terug keek naar de andere clanleaders. ''Zullen we maar beginnen? Zo te zien is er deze nacht genoeg om over te praten.'' zei hij plechtig. Stormstar nam even een diepe adem en stapte wat verder op de rots, ging op zijn klassieke manier zitten en liet een korte 'uhum' horen. Opeens keken alle katten op die beneden waren, ze vielen stil en de laatste kwamen er bij zitten. ''Welkom allen, op weer een nieuwe Gathering.'' Stormstar's blik was kalm en zelfverzekerd. Zijn rechtvaardige houding sprak een licht gezag uit door het geduld dat hij voor iedere kat had. De wijze ogen keken sommige katten aan, de een doordringend, de ander wijs. De wind speelde een beetje met zijn vacht, terwijl de maan op zijn grijs met witte pels scheen. ''Zoals elke volle maan, zijn onze clans bij elkaar. We bespreken de gang van zaken in onze clans en delen de nieuwste weetjes. Met Riverclan, gaat het op dit moment goed, er komen nieuwe nestjes aan en de leerlingen groeien en leren snel. Ik ben trots op ze. Nu Newleaf weer is aangekondigd heeft Riverclan een goede welvaart.'' Hij nam even een pauze en keek naar de andere clanleaders. Doordat hij nu vele malen vaker had gesproken voor grote groepen, voelde hij dat het niet meer moeilijk was. De nieuwe clanleader's zouden daar waarscheinlijk nu meer last van hebben. Ergens in zijn ogen was ook te lezen dat dat niet erg was, het was bijna een soort steun. ''Zoals jullie kunnen zien, zijn er veranderingen opgetreden. Thunderclan, Shadowclan, Windclan en Skyclan. Ik denk dat ik terecht spreek, als ik zeg dat we jullie een verklaring schuldig zijn. Zoveel verandering van clanleaders, er zal deze avond genoeg te vertellen zijn.''  Er ontstond wat geroezemoes tussen de katten onderaan. Met een staartzweep legde hij hun het zwijgen op. Stormstar keek nu terug naar een kater die hij altijd graag had gemogen op Gathering's. Hij was erg gegroeid, en was volwassen geworden. Stormstar vond het mooi om te zien dat hij het nu zo ver had geschopt, ondanks het offer dat ervoor had moeten plaatsvinden. ''Firestar, mag ik je uitnodigen om te spreken?'' vroeg Stormstar plechtig aan de roodharige kater.


The Gathering is geopend.


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Mistpaw
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Moontie ^^
44

CAT'S PROFILE
Age: 6,5 Moons
Gender:
Rank:
Mistpaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 15:24

Mistpaw

Ze keek vrolijk naar de onbekende kat die ze aansprak. 'Euhmm, hii...?'' Miauwde de zwarte poes wat onzeker. Mistpaw ging zitten en glimlachte nieuwsgierig. ''Ik ben Fawnpaw, dochter van de ShadowClan deputy Innerghost.''  Mistpaw's ogen begonnen te glinsteren. ''Cool, dat is echt vet leuk. Leuk je te ontmoeten Fawnpaw.'' sprak ze vrolijk. Ze vond het leuk om de poes zo trots te zien. Opeens hoorde ze nog een leerling praten, ze keek nieuwsgierig om. "Hi," Ze lachte. "Mind if I join you?" Mistpaw zwaaide nogmaals met haar staart. ''Hoi Cranepaw, natuurlijk mag je er bij zitten!'' Ze schoof wat op en wiegde een beetje heen en weer omdat ze zo blij was. ''No problem..'' hoorde ze Fawnpaw zeggen. ''Ik ben Fawnpaw, dochter van ShadowClan Deputy Innerghost..'' ze hoorde herhaling en Mistapaw keek even naar de rots van de clanleaders. Ze zag daar ook Innerghost zitten, Fawnpaw's moeder. Boven op de rots zat haar opa, de trotse clanleader die praatte met de Shadowclan leader. Ze begon weer te praten.. ''Ik ben dus Mistpaw en ik ben de kleindochter..'' ze werd onderbroken door een soort kuch, die alle katten de aandacht gaven. Stormstar was naar voren gestapt en begon alle katten aan te spreken. ''Hem.'' zei ze zacht. Ze draaide zich om en keek naar haar opa. Geïnteresseerd luisterde ze naar zijn woorden. ''Ik ben wel nieuwsgierig wat er allemaal is gebeurd, ik hoop alleendat het niet te gruwelijk is..'' fluisterde ze naar de leeftijdsgenootjes. Ze ging op haar voorpoten zitten met haar staart naast haar.


Tag:
Fawnpaw&Cranepaw
Mood: Curious


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 2yjyqa9

Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 17:50


"Welkom allen, op weer een nieuwe Gathering.'' Specklepaw keek opgewonden naar boven. Was de Gathering eindelijk begonnen? Hij likte zijn lippen af. ''Zoals elke volle maan, zijn onze clans bij elkaar. We bespreken de gang van zaken in onze clans en delen de nieuwste weetjes. Met Riverclan, gaat het op dit moment goed, er komen nieuwe nestjes aan en de leerlingen groeien en leren snel. Ik ben trots op ze. Nu Newleaf weer is aangekondigd heeft Riverclan een goede welvaart.'' Specklepaw keek met grote opengesperde ogen naar de Leader. Hij wierp een zijdelingse blik op Twilightmoon. "Wie is dat?", vroeg hij redelijk zenuwachtig. Hij wees met zijn staart op de Leader van de RiverClan.

#Words: 107 #Tags: Twilightmoon, Cherryleaf & The Leaders #Notes: /


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 18:43

"Welkom allen, op weer een nieuwe Gathering.'' Firework keek op, Stormstar had de Gathering geopend, en dus ging hij verzitten en spitste zijn oren, dit kon nog wel eens interessant worden..
''Zoals elke volle maan, zijn onze clans bij elkaar. We bespreken de gang van zaken in onze clans en delen de nieuwste weetjes. Met Riverclan, gaat het op dit moment goed, er komen nieuwe nestjes aan en de leerlingen groeien en leren snel. Ik ben trots op ze. Nu Newleaf weer is aangekondigd heeft Riverclan een goede welvaart.'' Vervolgde de Riverclan leader, Firework ging weer verzitten, oud nieuws, hij zat met smacht te wachten totdat alle nieuwe leaders, vooral Evergreen, announced zouden worden. Stormstar was nog niet klaar. ''Zoals jullie kunnen zien, zijn er veranderingen opgetreden. Thunderclan, Shadowclan, Windclan en Skyclan. Ik denk dat ik terecht spreek, als ik zeg dat we jullie een verklaring schuldig zijn. Zoveel verandering van clanleaders, er zal deze avond genoeg te vertellen zijn.'' Aha! Dus Stormstar was net zo nieuwsgierig als hij, mooi, dan was hij niet de enige.
Met de woorden ''Firestar, mag ik je uitnodigen om te spreken?'' Liet Stormstar Firestar weten dat hij mocht spreken, en dus wachtte Firework af wat de Thunderclan leader te vertellen had...


Tag: Mirroredsound & Shellblade


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 15:39

[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Iqacjq


Ondanks dat de verveelde uitdrukking op zijn gezicht, voelde hij een zenuwachtige tinteling in zijn borst. Een gathering! Dit zou zijn eerste keer zijn, en zijn poten jeukte van het verlangen te gaan. Misschien waren er in andere clans wél katten zoals hem, die geen kittypets waren. Toch moest hij bekennen dat hij wel anders dacht over Firestar, sinds hij hem Greentear als mentor had aangewezen. Kennelijk lette hij toch wel op en had hij hun vriendschap ontdekt. Of het was puur toeval, maar dat leek hem niet. Hij schudde zijn kop, en keek naar de vuur rode kater wie zijn leider was. Firestar begon richting four trees te lopen, en Dawnpaw volgde braaf. Eenmaal aangekomen bij de 4 enorme eiken had zijn mond wel open kunnen vallen. Zoveel katten! Een grijns sierde zijn snuit. Hij nam een ietwat 'stoere' houding aan en liep op de andere katten af. Zijn blik viel op een riverclan kater. Iemand fluisterde hem in zijn oor dat het Otterpaw was, de medicine cat apprentice van de Riverclan. Hij besloot op hem af te gaan en plofte naast het katerje neer. "Hey"Miauwde hij, niet onvriendelijk "Otterpaw toch?"

bij Otterpaw

__
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 24ce6me
Zenuwachtig keek Coyotepaw om zich heen. Hij liep zo dicht mogelijk bij Firestar, zijn held. Hij proberede niet bang te zijn. maar toch kon hij er niets aan doen dat hij een gemend gevoel van zenuwen en angst in zijn buik voelde. Zijn eerste Gathering!
Hij volgde de groep katten, en kwam uiteindelijk aan bij vierboom. En wat waren daar veel katten! Hij schrok zich dood, maar stapte uiteindelijk toch aarzelend naar voren, in de hop dat iemand een gesprek met hem zou starten


bij niemand


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 19:58

Linesong
Snel haastte de tabby poes zich nog naar de gathering. Als ze maar niet te laat was. De grond raasde onder haar poten door en al snel kwam de vierboom in zicht. Gelukkig, net op tijd. Het waren maar een paar seconden voordat Stormstar begon te spreken. De poes spitste haar oren en luisterde geduldig, maar keek ondertussen toch nog even rond of ze nog bekenden zag.

[ A l o n e ]


Fluffytail
"Ja, mijn eerste Gathering en ook nog net nadat ik een Warrior ben geworden!" Glimlachte hij, "Ik ook, omdat de Clans denk ik twee nieuwe Leader gaan leren kennen, met Firestar eigenlijk." Even richtte de witte poes haar blik op de rots met leaders. 'Er zijn inderdaad veel nieuwe leiders deze keer,' miauwde ze vrolijk. Ze had de woorden nog amper uitgesproken of Stormstar begon te spreken. 'Ik ben benieuwd,' mompelde de poes nog, waarna ze haar oren spitste en aandachtig begon te luisteren.

[ Z e b r a c h a s e ]



[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 22:05


F I R E S T A R
The fire that saved our Clan




Niet lang nadat Stormstar de Great Rock op was gesprongen begon hij de gathering. Dat was maar beter zo, gezien hij de enige Clanleider was van de vorige generatie die nog over was. Firestar had het niet anders gewild en luisterde geduldig naar wat de RiverClan leider allemaal te zeggen had. Blijkbaar was er niets opmerkelijks gebeurd en ging het goed met zijn Clan. Het was prettig om te horen dat op zijn minst één van de Clans zonder grote veranderingen zat. Nadat Stormstar zijn toespraak had afgerond, werd de rode kater gevraagd de katten toe te spreken. Terwijl de RiverClan kater weer ging zitten, kwam Firestar wat naar voren en keek naar de menigte onder hem. "Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden of zelfs weten, hebben wij afscheid moeten nemen van onze trouwe leider Bluestar. Zij jaagt nu met StarClan. Zoals niet anders wordt verwacht van een Clanleider, stierf zij een eervolle dood, terwijl ze haar Clan redde van een losgeslagen hond. Ondanks deze tragedie wil ik duidelijk maken dat ThunderClan er niet zwakker op is geworden. We hebben meerdere nieuwe warriors mogen verwelkomen en ook enkele nieuwe apprentices." Het was nodig om de anderen erop te wijzen dat ze niet zwak waren ondanks de dood van Bluestar. ThunderClan was juist sterker geworden door de aanval, al kon hij dat niet over zichzelf zeggen. Ze moesten het er maar mee doen. "Genoeg over ThunderClan, het is tijd voor meer nieuws. Aan jou de eer, Silverfang" sprak hij kalm, terwijl hij terug stapte en het woord over gaf.
(Short, netbook gaat zo uitvallen)


WORDS ### TAGS None NOTES All



[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 0:44

De laatste leider arriveerde. Stormstar, van Riverclan. Het was goed om te zien dat in ieder geval één clan zijn oude leider nog had en daarmee naar de gathering kon komen. Silverfang knikte even en deed toen respectvol een stap naar achter. Nu iedereen er was konden ze beginnen met de toespraak, en hij als deputy zou niet de openingszin starten. Dat vond hij niet echt gepast onder deze omstandigheden. Stormstar nam het woord en Silverfang luisterde zwijgend. Het was goed om te horen dat in Riverclan in ieder geval geen grote veranderingen hadden plaatsgevonden. Dat bood nog een beetje stabiliteit. Silverfang kon niet wachten om het goede nieuws over Duststar te vertellen om dit effect nog wat meer te versterken, en hij hief zich dan ook dankbaar overeind toen Firestar zijn naam noemde, nadat hij klaar was met zijn deel van de toespraak. "Ik ben blij om jullie te vertellen dat Duststar bijna volledig hersteld is en we verwachten dat hij de volgende gathering zijn plaats op de grote rots weer kan innemen," begon hij, terwijl je zijn genoegen hierover kon zien glanzen in zijn ogen. "Ook wil ik melden dat Skyclan een paar nieuwe warriors en apprentices heeft mogen verwelkomen. We zijn trots op hoe onze clan sterk heeft kunnen blijven in de zware periode van leaf-bare en prooi is op dit moment weer in overvloed." Hij glansde even neer op de andere leiders. Er was een korte hint in zijn woorden geweest om de clans erop te attenderen dat Skyclan niet zwak was geworden door Duststar's ziekte. Hij wist niet hoe de nieuwe leiders zouden omgaan met de situatie en hij wilde hun duidelijk maken dat de grenzen van Skyclan fel verdedigd zouden worden mocht dit nodig zijn. Nadat hij zeker wist dat die boodschap was overgekomen, gaf hij een kort knikje naar Shrewstar en Everstar zodat één van hen kon beginnen met spreken, ondertussen nieuwsgierig naar hun reden om hier te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 14:21



Stormstar was degene die de Gathering opende. Dat was ook wel logisch, aangezien hij de enige was die hier al eerder als leider had gestaan. Na een vrij voorspelbaar praatje over hoe goed het ging met RiverClan gaf hij het woord aan Firestar. Everstar keek naar de rode kater. Die vertelde dat Bluestar was gestorven, wat verklaarde waarom hij hier stond. Blijkbaar had de ThunderClan leidster het leven gelaten toen ze haar clan beschermde tegen een hond. Dat moest dan een grote hond geweest zijn. Everstar wilde dat zij ook kon zeggen dat Hollystar was gestorven terwijl ze haar clan beschermde. En wie zei eigenlijk dat dat niet zo was? Misschien was ze wel in gevecht geweest met een BloodClanner. Er was geen enkel teken dat daarop wees, maar toch...
Silverfang was de volgende die mocht spreken. Die had vrolijker nieuws: Duststar was herstellende en zou hier bij de volgende volle maan weer op zijn vaste plekje op de rots staan. Net als Firestar beïndigde hij zijn verhaal door te melden dat SkyClan sterk en gezond was. Daarna gaf de zilveren kater een knikje in de richting van de laatste twee overgebleven leiders: Shrewstar en Everstar. Het was Everstar die begon met spreken.
"Het spijt mij te moeten berichten dat Hollystar is omgekomen bij een tragisch ongeluk. Ik sta hier nu als haar opvolger, ik heb mijn naam en negen levens al ontvangen. WindClan is afgelopen bladkaal zeer goed doorgekomen en we zijn net zo sterk als altijd. Sinds de vorige gathering zijn er enkele apprentices en warriors bij gekomen, dus ook in aantal doen we zeker niet onder voor de andere clans." Haar stem aarzelde geen moment. Uit niets viel op te maken dat dit de eerste keer was dat ze de clans zo toesprak. Ze stond er alsof ze er al. Alles gaf het beeld van een kat die haar clan kon leiden. Ze keek even rond naar de andere gezichten op de rots. Haar blik bleef even hangen op Shrewstar en met een klein knikje, dat eerder wat stijfjes dan vriendelijk was, gaf ze aan dat de ShadowClan leidster haar zegje mocht doen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 14:45

Stormstar gaf een normaal antwoord wat Shrewstar antwoordde met een kort knikje. Goed. Vervolgens stelde de kater zelf voor om de Gathering te starten en dat deed hij ook. Omdat RiverClan een van de weinige Clans was waar niets bij was veranderd, was het nieuws zoals gewoonlijk dat het goed ging met de Clan. Natuurlijk, waarom zou je ook zeggen dat je Clan in de problemen zat? De ShadowClan Leader had al helemaal uitgestippeld wat ze zou zeggen. Niets over de ziekte, niets over haar Clan die bijna verdwenen was en niets over haar verloren leven. De poes keek met een venijnige blik naar beneden, niemand vertrouwende. Firestar was de volgende die sprak en Shrewstar kreeg meteen een helderder beeld over hoe Bluestar was gestorven. Dus een hond had het einde aan het leven gemaakt van de nobele Clanleader. Silverfang had de plaats ingenomen van Duststar, die een ziekte had opgelopen. Ook hier was niet echt een apart nieuwtje vermeld. De Deputy gaf het teken dat een van de twee overige Leaders, Everstar gaf haar echter niet de kans en nam meteen haar plekje in. Toen deze klaar was, de reden van Hollystar's dood nog steeds onduidelijk makende, was Shrewstar zelf aan de beurt. Met een zwiep van haar staart stond de tweekleurige poes op, wierp nog een wat scherpe blik op de WindClan Leader die haar zomaar was voor gegaan en richtte zich vervolgens weer tot de katten beneden haar. "Tot mijn spijt moet ik melden dat Brokenstar is overleden, met zijn trouwe Deputy Raindrop. Ik, Shrewstar, heb hierbij zijn plaats ingenomen als Leader van ShadowClan en Innerghost is onze nieuwe Deputy." Ze keek met een glimlach naar haar trouwe Deputy en vervolgens weer naar de Clans. "ShadowClan lijkt sterker dan voorheen door Leafbare gekomen te zijn, we hebben een nieuwe Medicine cat Apprentice, Littlepaw en niemand is ten prooi gevallen van Greencough." Behalve zij.. Met een kleine geschud van haar kop ging ze weer zitten, haar zegje was gedaan, haar Clan was weer vertegenwoordigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 18:19

Er was geen waarschuwing. Geen teken die het komende noodlot aankondigde. Zo was Silverfang nog naar de woorden van Shrewstar en Everstar aan het luisteren, toen er ineens een angstaanjagend gerommel in de verte klonk. Alert hief hij zijn kop. De lucht was plotseling betrokken in duistere, grijze tinten en er viel een donkere schaduw over Fourtrees. Een onheilspellend gevoel bekroop zijn maag en voor hij het wist begon de grond te trillen. Meteen rees zijn pels omhoog en zette Silverfang zich schrap, zijn klauwen uitgeslagen op het koude gesteente onder hem. Wat gebeurde er?! De aarde die hij altijd als stevig had beschouwd begon plotseling te barsten onder zijn poten. Het was bijna onwerkelijk om te zien hoe de plek om je heen kon veranderen in chaos en paniek bij de schok van een natuurramp. Angstige kreten vulde zijn oren toen katten alle kanten op schoten. Silverfang voelde zijn bloed gonzen en zijn hart rees in tempo, bang dat de bodem elk moment kon openscheuren en iedereen mee zou nemen de afgrond in. Er was een aardbeving gekomen die het bos liet schudden uit zijn grondvesten. En toen, net zo onverwachts als dat het ontstaan was, stopte het weer. De stilte die volgde was bijna net zo angstaanjagend als de ramp ervoor. Schuchter kwam Silverfang overeind, zijn pels nog recht overeind van de spanning. Het leek bijna een wonder dat de bomen niet op de open plek waren gevallen, maar de vier machtige eiken stonden er nog, onaangetast. Met grote ogen keek hij naar de leiders. "Iedereen oké?" vroeg hij nog ietwat gejaagd. Zijn hoofd zat maar bij één ding, terug naar het kamp om te zien of de clan ongedeerd was!
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 20:40


"Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden of zelfs weten, hebben wij afscheid moeten nemen van onze trouwe leider Bluestar. Zij jaagt nu met StarClan. Zoals niet anders wordt verwacht van een Clanleider, stierf zij een eervolle dood, terwijl ze haar Clan redde van een losgeslagen hond. Ondanks deze tragedie wil ik duidelijk maken dat ThunderClan er niet zwakker op is geworden. We hebben meerdere nieuwe warriors mogen verwelkomen en ook enkele nieuwe apprentices. Genoeg over ThunderClan, het is tijd voor meer nieuws. Aan jou de eer, Silverfang" Silverfang kwam naar voren. "Ik ben blij om jullie te vertellen dat Duststar bijna volledig hersteld is en we verwachten dat hij de volgende gathering zijn plaats op de grote rots weer kan innemen, Ook wil ik melden dat Skyclan een paar nieuwe warriors en apprentices heeft mogen verwelkomen. We zijn trots op hoe onze clan sterk heeft kunnen blijven in de zware periode van leaf-bare en prooi is op dit moment weer in overvloed." Nu kwam Everstar naar voren. "Het spijt mij te moeten berichten dat Hollystar is omgekomen bij een tragisch ongeluk. Ik sta hier nu als haar opvolger, ik heb mijn naam en negen levens al ontvangen. WindClan is afgelopen bladkaal zeer goed doorgekomen en we zijn net zo sterk als altijd. Sinds de vorige gathering zijn er enkele apprentices en warriors bij gekomen, dus ook in aantal doen we zeker niet onder voor de andere clans." Daarna kwam de Leader van de ShadowClan. "Tot mijn spijt moet ik melden dat Brokenstar is overleden, met zijn trouwe Deputy Raindrop. Ik, Shrewstar, heb hierbij zijn plaats ingenomen als Leader van ShadowClan en Innerghost is onze nieuwe Deputy. ShadowClan lijkt sterker dan voorheen door Leafbare gekomen te zijn, we hebben een nieuwe Medicine cat Apprentice, Littlepaw en niemand is ten prooi gevallen van Greencough." Specklepaw keek met grote bruine ogen naar de Leaders. Zijn hoofd tolde van de informatie. Hij bleef rustig zitten tot er misschien een andere Leader naar voren kwam. Plotseling klonk er een gerommel in de verte. De jonge kater kromp ineen. Hij hield niet van donder. De heldere maan werd bedekt door dikke, zwarte, dreigende wolken. Zijn vacht was dik van angst. Maar Specklepaw bleef waar hij was. De grond begon te trillen. Het trillen werd erger en sloeg over in daveren. De tabby kater sprong angstig op en rende zo snel mogelijk een kant uit. Blind van angst botste hij tegen een paar katten op. Zijn staart was dik en zwiepte heen en weer. Toen een kat op zijn poot ging staan gilde hij het uit van schrik. En plots, stopte het gedaver. "Iedereen oké?", het klonk gejaagd. Specklepaw rende nog een paar passen en stopte dan. De apprentice was helemaal tot aan de Groterots gekomen. Daar stond hij bibberend in de donkere schaduwen van de rots.

#Words: /  #Tags: My fear   #Notes: Ieep!


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 21:40





"Zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden of zelfs weten, hebben wij afscheid moeten nemen van onze trouwe leider Bluestar. Zij jaagt nu met StarClan. Zoals niet anders wordt verwacht van een Clanleider, stierf zij een eervolle dood, terwijl ze haar Clan redde van een losgeslagen hond. Ondanks deze tragedie wil ik duidelijk maken dat ThunderClan er niet zwakker op is geworden. We hebben meerdere nieuwe warriors mogen verwelkomen en ook enkele nieuwe apprentices."
Klonk de stem van Firestar over alle katten heen. Stormstar keek de kater even met warme ogen aan, hij wist dat Fire erg gehecht geweest was aan zijn clanleader, of eigenlijk.. een goede vriendin. Stormstar zou later spreken, eerst wachtte hij geduldig tot de andere leaders waren uitgesproken. Zijn aandacht ging naar Silverfang, een sierlijke maar sterke kater. "Ik ben blij om jullie te vertellen dat Duststar bijna volledig hersteld is en we verwachten dat hij de volgende gathering zijn plaats op de grote rots weer kan innemen," begon hij, terwijl je zijn genoegen hierover kon zien glanzen in zijn ogen. "Ook wil ik melden dat Skyclan een paar nieuwe warriors en apprentices heeft mogen verwelkomen. We zijn trots op hoe onze clan sterk heeft kunnen blijven in de zware periode van leaf-bare en prooi is op dit moment weer in overvloed." Stormstar knikte met een goedkeurende glimlach. Eindelijk, goed nieuws. Stormstar had ook respect voor de grijze kater en mocht hem, afgezien van dat hij in een andere clan zat. De volgende die sprak, was Everstar. Stormstar keek haar even aan en luisterde met zijn blik dwalend over alle katten die ook aandachtig zaten te luisteren. "Het spijt mij te moeten berichten dat Hollystar is omgekomen bij een tragisch ongeluk. Ik sta hier nu als haar opvolger, ik heb mijn naam en negen levens al ontvangen. WindClan is afgelopen bladkaal zeer goed doorgekomen en we zijn net zo sterk als altijd. Sinds de vorige gathering zijn er enkele apprentices en warriors bij gekomen, dus ook in aantal doen we zeker niet onder voor de andere clans." Wat er precies met Hollystar was gebeurd liet ze dus niet los, Stormstar slikte even. Hij had het altijd erg goed kunnen vinden met de poes, ze had humor en spontaniteit gehad. Samen lachen op de Gatherings en af en toe een geintje tussendoor bracht luchtigheid, Stormstar zou het gaan missen. Everstar had hij vertrouwen in, ze was een goede poes. De laatste was Shrewstar, Stormstar zag weer de houding van Wind en Shadowclan tegen elkaar, en ergens kon hij er wel om lachen, al deed hij dat niet. "Tot mijn spijt moet ik melden dat Brokenstar is overleden, met zijn trouwe Deputy Raindrop. Ik, Shrewstar, heb hierbij zijn plaats ingenomen als Leader van ShadowClan en Innerghost is onze nieuwe Deputy. ShadowClan lijkt sterker dan voorheen door Leafbare gekomen te zijn, we hebben een nieuwe Medicine cat Apprentice, Littlepaw en niemand is ten prooi gevallen van Greencough." Stormstar knikte en nu was iedereen uitgesproken. Hij nam weer even het woord en keek over alle katten. ''Het spijt mij van Bluestar. Ze was een rechtvaardig clanleader en ik had grote respect voor haar, Thunderclan zal haar waarscheinlijk erg missen. Might Starclan light her path'' Hij nam even pauze en keek Firestar aan. ''Gelukkig hebben heeft ze een waardige opvolger. Goed werk jonge Firestar, ik waardeer het erg dat je het zo ver hebt geschopt, ondanks de tragische reden van haar dood. Veel succes.'' Hij knikte. ''Ik ben erg blij met het horen van het nieuws dat het beter gaat met Duststar. Succes komende manen Silverfang.'' Hij glimlachte rechtvaardig. ''Everstar, het nieuws van Hollystar is tragisch. Ik hoop dat ze een vredige dood heeft gehad, de poes verdiende respect. Hollystar was anders dan Bluestar, maar ze was ook een perfect leidster. Might Starclan also light her path. Ik wens jou ook heel erg veel succes met het leiden van de clan.'' Hij zwiepte even met zijn staart en keek Shrewstar schuin aan. ''Dus onze Brokenstar heeft Starclan opgezocht? Ik zal zijn sterke verhalen missen. Hij was een sterk leider en hij werd geliefd en gevreesd. Het is tragisch dat jullie Leader én Deputy hebben verloren. Raindrop was een respectvol en rechtvaardige poes. Might Starclan light their path. Shrewstar, ik heb er vertrouwen in dat Shadowclan goed door je geleid zal worden. Als iemand haar woordje klaar heeft ben jij het, dat is wat je daar nodig hebt als ik Shadowclan een beetje ken.''  Hij had de tijd genomen om over elke clanleader wat te zeggen, omdat hij dat belangrijk vond. Zo waren ze toch nog even door hun hoofd gegaan zoals hij ze zag en hij zou ze oprecht gaan missen. Ondangs dat ze rivalen waren, hij had het altijd goed met ze kunnen vinden op de Gatherings.

Opeens zag hij een grote regenwolk boven hem verschijnen. Stormstar fronste en zijn nekharen gingen overeind staan bij het donderende geluid. Je hoorde katten angstig schreeuwen, zag hen rennen en er ontstond lichte paniek. Onder zijn poten zag hij scheuren verschijnen, wat bij Silverfang het ergste geval was. Net zo snel als het gekomen was, was het weer weg.  "Iedereen oké?" hoorde hij Silverfang zeggen, Stormstar knikte geschrokken. Hij keek naar de katten onder hem en vroeg zich af wat dit te betekenen had. ''Katten, blijf bij elkaar. De gene die gewond zijn, beweeg niet!''





[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 22:05

Ze wist eerst haar heldere groene blik maar niet van de twee katten af te wenden, maar zodra ze Stormstar de gathering hoorde starten richtte ze al haar aandacht op de vijf katten die zich op de grote rots bevonden. Het nieuws dat alles terug oké was met de SkyClan leader liet haar zachtjes glimlachen. Voor krijgers van vijandelijke Clans was dit misschien een tegentreffer maar voor haar was het leuk om te horen dat een zieke kat terug genezen was. Echter gingen haar mondhoeken alweer in één rechte lijn staan toen de felle rode kater welke ze herkende onder de naam Fireheart bekend maakte dat hun leader Bluestar zich bij StarClan had gevoegd. De kater had zijn nieuw achtervoegsel en zijn negen levens al ontvangen, en dus zou Littlepaw hem vanaf nu aan Firestar moeten noemen. En hierna was het de beurt van de andere rode poes, wiens naam ze nog niet wist. Ze had haar misschien al wel eens eerder gezien, ergens, maar haar naam bleef nog voor enkele seconden een groot raadsel. Ook zij bracht de katten bij dat hun leader, Hollystar, niet langer de WindClan zou leiden en dat zij, Everstar, voortaan bekend zou staan als de Clanleader van de WindClan. Met haar heldere groene ogen gleed ze over de gestaltes van de twee nieuwe Clanleaders, en uiteindelijk kwam ze tot de conclusie dat ze wel degelijk er geschikt uitzagen. Hierna galmde de stem van Shrewstar over het gebied. Haar oortjes gingen wat overeind staan toen ze haar eigen naam hoorde voorkomen en algauw voelde ze de blikken van katten op haar pels prikken. Ze probeerde zichzelf zo goed mogelijk op te stellen, maar uiteindelijk gaf ze toe aan haar drang en keek ze even rond. En tot haar verbazing zag ze meer goedkeurende blikken dan nee schuddende katten. Plots voelde ze iets aan de aarde, en deze begon algauw hevig te trillen waardoor de kleine donkergrijze poes haar evenwicht voor enkele tellen verloor en half tegen de grond aan smakte. Met trillende poten hees ze zich weer overeind en probeerde ze er achter te komen wat er aan de hand was. Maar het enigste wat ze kon zien waren geschokte katten die als kippen door elkaar begonnen te rennen. Zelfs haar instinct beval haar om op de vlucht te slaan maar haar verstand vertelde haar dat het slimmer was om te blijven staan waar ze stond. Met ogen die gevuld waren met angst keek ze naar boven, wachtend op een bevel van één van de Clanleaders. Wat was er aan de hand?


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 Icon_minitimedi 17 sep 2013 - 22:52

F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Firestar luisterde geduldig naar wat de andere Clanleiders te zeggen hadden. Het deed hem goed te horen dat Duststar al bijna beter was, maar het nieuws dat de andere twee brachten stemden hem somber. Hij mocht dan wel geen persoonlijke vriend geweest zijn van Hollystar, Brokenstar en Raindrop, ze waren stuk voor stuk goede leiders en deputies geweest. Zijn vermoedens waren dus waar geworden. Naast hem stonden nu Everstar en Shrewstar. Een nieuwe generatie leiders, waar hij ook deel van maakte. Enkel Stormstar en Duststar waren er nog en hij hoopte dat, dat ook nog wel een tijdje zou blijven. Eens iedereen uitgesproken was, sprak Stormstar hem nog wat moed in. Dankbaar knikte hij naar de kater, die zijn best deed om elke Clanleider op zijn gemak te laten voelen. Firestar nam zich voor ook naar zo'n houding te streven. De RiverClan kater leek geheel op zijn gemak tussen de andere Clans. Plots werd hun bijeenkomst ruw verstoord. Donkere wolken wierpen zich voor de volle maan boven hen, gevolgd door een onheilspellend gerommel. Al snel begon de grond te schudden. Alles bewoog, niets stond stil. In de zachte aarde verschenen scheuren, er brokkelde stukjes van de great rock, terwijl de ThunderClan leider zijn nagels in zijn stenen ondergrond probeerde te slaan. Zijn oren plat, zijn lichaam dicht bij de rots onder hem, probeerde hij krampachtig op zijn plek te blijven. Het harde gerommel bleef aanhouden en even leek het alsof de wereld ten onder zou gaan. Alsof de aarde weg zou beven onder hun poten, zodat ze in de duisternis zouden wegvallen. En toen, net zo abrupt als dat het was begonnen, hield de grond weer op met trillen. Geschrokken kwam hij overeind en keek de rest aan, om vervolgens zijn blik op de menigte onder hem te slaan. Katten waren in paniek en terwijl Stormstar hen tot kalmte maande, vroeg Silverfang of er geen gewonden waren. "Met mij is alles oké" zei hij, waarna hij naar zijn Clangenoten zocht. Wat was dit?

Toen het rommelende geluid weer boven de schreeuwende stemmen uitbrak, wist hij dat het nog niet voorbij was. Trillingen die nog sterker leken dan die van daarnet schoten door de aardkorst onder hen. Opnieuw dook Firestar naar beneden en greep zich vast aan de rots. Hij was echter niet opgewassen tegen de brute kracht die de natuur op hen uitoefende en voelde zijn lichaam al snel wegglijden. De rots bood geen houvast, waardoor hij op de grond geslingerd werd. Met een plof kwam hij neer op de scheurende aarde, maar in plaats van overeind komen, bleef hij zo dicht mogelijk bij de grond. Met zijn nagels in de aarde onder hem vastgeslagen, wachtte hij tot het weer voorbij was, als het ooit over zou gaan. Eens het schudden volledig wegstierf, schoot hij overeind en keek om zich heen naar de katten rondom hem. "Clankatten, verzamel je bij je Clangenoten in de richting van jouw territorium. Blijf bij elkaar en blijf dicht bij de grond!" riep hij met krachtige stem. Daarna richtte hij zich naar de andere Clanleiders en keek hen met doordringende groene ogen aan. "We moeten iedereen terugbrengen naar hun eigen kamp, voordat ze het zelf doen. Wie weet wat de achterblijvers daar moeten doorstaan" riep hij hen toe, waarna hij naar de eik sprintte die op de hoek van het ThunderClan territorium stond. "ThunderClan!"


WORDS ### TAGS None NOTES All



[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 9 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[The Final Prophecy] The Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: