[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [The Final Prophecy] The Gathering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Icerock
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:51

Een Gathering, het was een lange tijd geleden dat hij daar nog heen was geweest. Door zijn conditie ging hij niet elke keer weer opnieuw mee. Maar deze keer stond hij wel weer klaar. Zijn blik ging over de katten die meegingen. Hun leader en deputy liepen voorop en daarachter een stel apprentices en warriors. Ook de Medicine Cats waren natuurlijk van de partij. De groep kwam al snel aan bij de vierboom en rustig keek de kater om zich heen of er nog iemand was met wie hij kon praten. Er waren nooit veel elders, maar op dit moment zag hij er geen een. Waarschijnlijk zaten ze wel ergens...

[Voel je vrij Icerock aan te spreken n.n]


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:53

Er was niet echt veel om over te praten, want straks zou ze zichzelf dan weer helemaal moeten herhalen, maar goed, het voelde onbeleefd om een stilte te laten vallen alleen om deze reden. "Klopt" Shrewstar versmalde haar blik even, maar gaf een kort knikje. "Het spijt me van Bluestar, van wat ik van haar heb gezien, leek ze me een goede Leader." Zei ze vervolgens nog even om toch een beetje een gesprek op gang te krijgen. Ze gaf een klein knikje en keek toen even naar de nieuwe katten. Een WindClan geur kwam in haar neus terecht, dus die waren er ook en hier en daar zag ze ook wat RiverClan katten. Waar bleven de andere twee Leaders dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:54

Een gathering. Had ze er zin in? Nee. Moest ze erheen? Ja. Jammer genoeg. Natuurlijk werd zíj weer gevraagd om met de rest van de clan mee te gaan om de andere clans te vergezellen. Ge-wel-dig. De langharige poes rolde met haar ogen, terwijl ze met de rest van Windclan naar de fourtrees toe liep. Ze betrapte zichzelf erop dat ze wat meer achteraan was gaan lopen, zodat ze niet zo veel in de buurt van de andere katten hoefde te blijven.
In de verte zag ze de vier grote bomen al opdoemen en ze slikte eventjes. Dit was niet haar eerste gathering, maar haar afschuw tegenover katten maakte het niet makkelijk om opeens met zoveel bij elkaar te zijn. Ze zuchtte eventjes toen Lionroar opeens haar voorbij schoot en naar beneden rende. Ze bedacht zich eventjes, maar rende uiteindelijk toch achter de lichtere kater aan.

Zoveel katten, ze had er nu al een hekel aan. Daarom bleef ze ook eventjes alleen ronddwalen, totdat haar blauwe ogen opeens recht in de blauwe kijkers van haar Deputy keken. "Oh, hallo Lionroar. Ik had je niet gezien," sprak ze kalm, er hard op hopend dat de lichte paniek niet in haar stem te horen was. "Jij mag zo op de rots gaan zitten hè?" vroeg ze daarna. Opeens merkte ze een apprentice bij hem. Ze snoof, Riverclan. Haar ogen vernauwde zich. Ze had Riverclan nooit vertrouwd en met deze gathering zou dat waarschijnlijk ook niet zo snel gaan veranderen.

[Icyrose zit/staat bij Lionroar&Sardinepaw~]


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 LcrIgCQ [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 M9EKCDX [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 EjrsROF
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 RUq8TRk [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:54




Haar haren rezen overeind toen er een kat tegen haar op botste. Meteen daalde ze weer toen ze zag dat het Frostpaw maar was. "Geeft niet." Zei ze met een trillende glimlach. Er zou ruzie komen. Dat kon gewoon niet anders. Er was altijd al spanning tussen de clans, als ze bij elkaar kwamen kon dat niet minder worden. Nightpaw was voorbereid op het ergste, misschien dat het dan zou meevallen. "Eng he?" Zou het erg laat zijn om met je 11 moons voor het eerst naar een Gathering te gaan? Frostpaw was nog niet zo lang apprentice.

{& Frostpaw}



[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 X4hvs5
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Bit5xs


Laatst aangepast door Nightpaw' op zo 8 sep 2013 - 15:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charcoalflare
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Wazzy
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Charcoalflare
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:55

Ze had het altijd al interessant gevonden om katten uit andere Clans te ontmoeten, vandaar dat ze elke kans aangreep om mee te gaan naar gatherings. Vandaag was zo'n dag, dat ze mee mocht naar het nachtelijke spektakel. Met vrolijke passen stapte ze met de rest van haar Clan mee. Haar blauwe ogen vielen op een apprentice die enkele staartlengtes van haar vandaan liep. Charcoalflare maakte een paar sprongen om naast haar te gaan lopen. "Hey, Peachpaw! Zin in de gathering?" zei ze vrolijk. Ondertussen liep de stoet verder, tot ze uiteindelijk aankwamen bij de heuvel met de vier eikenbomen. Vanaf boven kon je alle katten die al waren gearriveerd zien. Ze keek eventjes naar Silverfang en Duststar, om na hun teken naar beneden te wandelen, nog altijd naast de apprentice.
(&Peachpaw, iedereen die wil mag dr aanspreken)


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 XAnVLBN
All my life I've been good, but now,
Whoaaa... I'm thinking What The Hell,
All I want is to mess around,
And I don't really care about,
If you love me, If you hate me,
You can't save me..


Laatst aangepast door Charcoalflare op zo 8 sep 2013 - 16:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:57

TAG: Ashdrizzle

Snowynight glimlachte vrolijk terwijl ze haar oren iets draaide om flarden van gesprekken op te vangen terwijl ze met Ashdrizzle sprak. Ze vond het wel leuk, een gathering, al was het een beetje druk voor haar. "Kom! Laten we er een paar aanspreken," Hij liet zijn kopje wat hangen en kwam wat dichterbij Snowy. "Misschien kunnen we wat geheimen ontdekken!" Miauwde hij vervolgens met een knipoog. Snowynight grinnikte eventjes zachtjes. "Dwaas," Fluisterde ze plagerig terug, "Maar dat is een deal," Miauwde ze daarna, waarna ze een knipoog terug gaf aan de kater en met hem meeliep.


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:58



Verbaasd keek hij naast zich toen een Riverclan apprentice naast hem kwam zitten. Zijn oceaanblauwe ogen keken naar de grijs gekleurde apprentice. ''Bent u Lionroar?'' Hij richtte zijn blik weer voor zich uit. "Ja, dat is mijn naam." Miauwde hij ietwat droogjes. "En wie ben jij?" Hij mocht dan wel iedere naam kennen uit zijn eigen clan, maar van de andere katten wist hij maar weinig namen.

"Oh, hallo Lionroar. Ik had je niet gezien," Miauwde de kattin die nu voor haar stond. Het was Icyrose. "Jij mag zo op de rots gaan zitten hè?"  Hij keek haar verbaasd aan. "Nee.." Hij slikte, eigenlijk wist hij het niet eens. "Toch?" Miauwde hij wat zachter, zijn blauwe blik op Icyrose gefocust.


- Zit bij Icyrose en Sardinepaw


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:01

TAG: Snowstorm

Wat geërgerd kneedde Dogdance met haar pootjes de ietwat vochtige aarde. Maar toen er een kat op haar af kwam lopen, keek ze toch maar op. Wat verbaasd knipperde ze met haar ogen. Waarom kwam de sneeuwwitte Thunderclan kat op haar aflopen, van alle katten op de gathering? Toch hield ze haar gelaat in een vakkundige frons, eentje die ze altijd opzette als ze zich niet helemaal op haar gemak voelde. "Hallo," Miauwde ze formeel, haar staart nog iets strakker om haar voorpoten heen krulde. "Thunderclan, toch?"


We are siamese if you please <3
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivypool
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Daan :D
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 9 moons
Gender:
Rank:
Ivypool
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:01

Het koste haar een grote hoeveelheid energie, maar ze kon met drie poten de rest nog aardig bijhouden. Ze was waarschijnlijk de enige elder uit haar Clan die deze Gathering bijwoonde, maar ach, misschien kon ze wat andere elders ontmoeten. Ze hinkte achter de rest van haar Clan aan, en al snel kwamen ze aan bij het dal waar de vierboom in was gevestigd. Dit was de eerste keer in haar leven dat ze hier kwam, en met grote ogen keek ze naar alle katten beneden, zoveel had ze er nog nooit gezien! Met grote ogen volgde ze haar Clan naar beneden, waarna ze zich mengde tussen de andere Clans. Opeens viel haar blik op een tabby kater, sterk ruikend naar WindClan. Hij zag er oud uit, dus waarschijnlijk was hij ook elder. Opgelucht hinkte ze naar hem toe, en zette zich met een zachte plof naast hem neer. ''Hallo,'' miauwde ze vriendelijk tegen hem. ''Ik ben Ivypool, mede-elder, als ik het goed heb.'' Ze glimlachte en keek eventjes naar haar verlamde poot, duidelijk makend dat dat haar elder reden was.

- Zit bij Icerock


Laatst aangepast door Ivypool op zo 8 sep 2013 - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fluffytail
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons old
Gender:
Rank:
Fluffytail
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:01

Voor heel even liet ze haar kittens bij een andere queen. Het was maar een nachtje en daarbij was ze nog niet heel vaak op de Gathering geweest. Haar ogen richtten zich op de lucht. Vandaag was het weer zo ver. Direct trippelde ze met de groep mee. Ze hoopte gewoon dat haar kittens veilig zouden zijn. Waarschijnlijk wel. Dat hoorde geen probleem te zijn. Ze kende de andere queen. Maar toch... Haar staart zwiepte heen en weer, terwijl de vier grote eiken in zicht kwamen. Ze was wel benieuwd wat voor figuren er nu weer zouden opdagen. Er zaten altijd wel wat vreemde eenden tussen.


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Fluffytailos
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Fluffytail
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:04

TAG: Nightpaw'

Frostpaw grijnsde nog eventjes wat verontschuldigend naar Nightpaw, tegen wie hij net opgebotst was. Maar deze leek het niet zo erg te vinden. De kater keek eventjes om zich heen. Zijn pels piekte alle kanten uit van de spanning, alsof hij onder statische elektriciteit stond. "Eng hé?" Nightpaw's stem bracht hem weer terug bij het heden en hij keek haar weer opgewonden grijnzend aan. Alles was hier zo druk, en wat een boel katten! "Ja, een beetje, maar wel ongelofelijk spannend," Miauwde hij opgewonden.


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:04

"Nee.. toch?" het kwam er allemaal maar wat twijfelend over. Icyrose haalde haar schouders op. "Jij bent hier de deputy, niet ik. Ik heb geen idee," miauwde ze kalm. Onder haar lange vacht voelde ze hoe haar hart uit alle macht aan het bonken was, ze had het niet zo op al die katten. Veel te veel, veel te druk. Ze huiverde eventjes en keek van de kater naar de apprentice. Wie was dat? Wat moest zij hier? Ze mocht van haar wel weer terug gaan naar dat visvolkje van d'r. Icyrose snoof eventjes en keek om zich heen. Het gesprek met Lionroar was jammer genoeg ook een beetje dood gevallen. Damn, hij was de enige waarmee ze een gesprek kon beginnen, nu had ze niemand meer.

[Jongens, mijn internet is ziekelijk traag, dus sorry als er fouten in mn posts zitten xd]


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 LcrIgCQ [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 M9EKCDX [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 EjrsROF
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 RUq8TRk [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:06

Na haar gegrinnik was Snowy degene die iets ging zeggen. "Dwaas," Ashdrizzle haalde zijn schouders wat op, wie weet was er wel nog een dwaas aanwezig. "Maar dat is een deal," Goed! Dus nu had hij voor de hele avond iemand bij zich, leuk! "Laten we alleen even WindClan vermijden, persoonlijke problemen, hè?" Grinnikte hij met een wat nerveuze glimlach, hij wilde niet de oorzaak zijn van een heel gevecht op de Gathering, al helemaal niet om iets sufs. Toch had hij wel de vreemde wezens gezien en dat was het mooiste moment van de dag geweest!


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:07



"Jij bent hier de deputy, niet ik. Ik heb geen idee," Hij knikte en keek naar de rots. Nee, daar moest hij niet naartoe. Hij moest onder de rots gaan zitten. "Volgens mij moet ik gewoon onder de rots gaan zitten," Zei hij, waarna hij glimlachte naar de poes. Het mocht dan wel een beetje minder soepel gaan dan bij Spottedleaf, maar hij begon haar beetje bij beetje te vertrouwen.


- Zit bij Icyrose en Sardinepaw


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:08

Firestar schreef:
F I R E S T A R
         The fire that saved our Clan




Firestar keek even naar de groep katten onder hen, maar zijn aandacht schoot terug naar Shrewstar toen ze een poging deed een gesprek te starten. Wat ze zij zorgde voor een brok in zijn keel. Hij knikte even, om vervolgens zijn stem terug te vinden. "Het nieuws heeft ShadowClan dus bereikt. Ze was inderdaad een goede leider, tot op haar laatste adem" antwoordde hij. Hij deed zijn best om niet al te veel emotie naar buiten te brengen, wat aardig lukte. Nu zij een gesprek was gestart, vroeg hij zich af of hij misschien toch wel iets kon vragen over de toestand in ShadowClan. "Ik neem aan dat Brokenstar ook naar StarClan is vertrokken?" kwam er half vragend uit. Hiermee zou ze zelf kunnen beslissen wat ze hem wel en wat ze hem niet vertelde.


WORDS ### TAGS Shrewstar NOTES None



[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:08

De rode kattin liep vol spanning mee met de SkyClan stoet. Dit werd haar eerste Gathering. Ze was ietwat gespannen, maar ze verlangde er wel naar om nieuwe katten te ontmoeten. "Hey, Peachpaw! Zin in de gathering?" Hoorde ze opeens naast zich en de lege plek naast haar werd opgevuld door een lapjespoes, die de naam Charcoalflare droeg. Peachpaw knikte instemmend en keek even in de blauwe kijkers van de kattin. ''Ja, het word mijn eerste echte Gathering!'' Miauwde ze met een opgewonden stem tegen de poes. Ze kwamen aan bij het dal van de vierboom en met grote ogen keek ze naar al die drukte daar beneden. Duststar gaf het teken dat ze naar beneden mochten en ze wandelde naast Charcoalflare mee naar beneden. Ze was niet echt van plan om meteen weg te rennen, want ze kende niet veel katten van de andere Clans.

- Is bij Charcoalflare


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 V6ved3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowspots
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
393

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowspots
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:11

Haar eerste gathering, als warrior! Minnowspots had er zo veel zin in. Haar oude, vrolijke karakter scheen weer volledig door haar huidige masker heen en ze rende als een gek door het camp heen. Bij haar zus bleef ze stil staan. "Hay Poppy. Zin in de Gathering?" vroeg ze opgewekt, waarbij haar ambere oogjes gloeide alsof er vuurvliegjes inzaten.

Uiteindelijk liep ze achter Firestar en Timefall aan. Haar vrolijke gedachtes waren weer geblust, nu ze bedacht dat ze nooit een gathering had mogen meemaken met haar moeder aan het hoofd. Minnowspots staarde naar de grond, terwijl ze haar poten zo goed en stevig mogelijk neer zetten. Voor haar doemde de vier grote bomen op. "Poppypaw," miauwde ze naar de poes naast haar. "Kijk!" haar neusje was gericht op de lading katten die al aanwezig waren. Wat zijn het er veel! dacht ze, terwijl ze haar adem in hielt.
Rustig liepen ze naar beneden toe, Minnowspots keek haar ogen uit naar alle katten die er waren en hoe vriendelijk iedereen met elkaar om ging. Wauw.

[Komt met Poppypaw aan, wees vrij om d'r aan te spreken]


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 RZKevkJT_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:11

De vier machtige eiken staken uit tegenover de horizon en zagen er gewoon prachtig uit. Firestar meldde eerst even dat ze geen geheimen mochten verklappen aan de andere Clans, maar welke gek had dat nou in zijn kop gehad? Goed. Na het teken stormde de kater naar beneden en gleed het laatste stukje nog. Met een grote glimlach hervond hij zijn poten weer en keek uit over de vele katten die zich al verzameld hadden. Ergens merkte ze een witte poes op en toen hij dichterbij kwam merkte hij een SkyClan geur op. "Hallo, ik ben Zebrachase en jij?" Glimlachte hij. Het was makkelijk te zien dat hij een jonge Warrior was, want het enthousiasme stroomde van hem af.

OOC; Bij Fluffytail.


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:11

Jaytail


Jaytail rende het kamp uit, zo hard als hij kan. Even zijn energie kwijt voordat hij bij de Gathering zou zitten. Want daar moest hij kalm zijn. Hij rende tot hij de fourtrees zat. Hij ademde kalm uit, dit was zijn eerste warrior Gathering zijn. Hij liep naar de groep katten en keek rond. Hij zag Lionroar zitten, maar besloot maar niet om met hem te praten, aangezien er al andere katten bij hem waren. Hij ging maar zitten en wachtte gewoon af tot iemand met hem ging praten.










OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
Hij zit alleen :3
Uncertain
089 Words
& Clans


Sucks don't it?
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: [The Final Prophecy] The Gathering   [The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:12

Plots kwam er een poesje aangehinkt. Ze was leeftijd apprentice, maar het leek er niet echt op dat ze getraind werd. Aan het hinkelen te zien, kon ze niet echt lopen. De clans namen zieke katten echter niet mee, dus zou het een blijvend letsel moeten zijn. Een apprentice die tot Elder is gedegradeerd dus. ''Hallo,'' miauwde ze vriendelijk tegen hem. ''Ik ben Ivypool, mede-elder, als ik het goed heb.'' Hij knikte even glimlachend. 'Ik denk het wel,' miauwde hij, 'Icerock is de naam. Windclan, maar dat wist je waarschijnlijk al.' Met een glimlach keek hij de poes aan. 'Maar zeg eens, hoe kom jij al elder? Je lijkt me nog een beetje jong, is het niet?'

[ I v y p o o l ]


[The Final Prophecy] The Gathering - Pagina 2 Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[The Final Prophecy] The Gathering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: