~ Ain't it fun? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~ Ain't it fun?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 17:13

Verbaasd trok Blackkit een wenkbrauw op. "Je spreekt je oma niet vaak?" Maar wauw, de kleinzoon van Shrewstar. Gaf hem dat ook meer aanzien? "Euh, moet ik jou dan zegmaar ook.. als familie van de leader, met meer respect behandelen? Moet ik nu buigen enzo?" Dat laatste grapte ze. No way dat ze dat zou doen, maar wie weet was het gepast om een wat beleefdere houding aan te nemen.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 21:14


"Je spreekt je oma niet vaak?" Hij knikte. "Dat is juist." antwoorde hij dus maar, en hij ging even stilstaan. Hij liet zich zakken, en schudde zodat de kitten van zijn rug gleed. Ze was best zwaar, vermits ze ongeveer zo oud was als hem. [OOC; Ik nam maar aan dat ze nog op zijn rug zat xD] "Dikzak," moperde hij grappend.
"Euh, moet ik jou dan zegmaar ook.. als familie van de leader, met meer respect behandelen? Moet ik nu buigen enzo?" Dawn trok een wenkbrauw op. "Nee, nee hoor. Buigen mag je altijd van mij hoor," grapte hij. "Maar nee, mijn oom, Tallashadow, behandelen de andere toch ook niet zoveel specialer omdat hij haar zoon is?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:07


~ Haha, ik was t alweer vergeten, maar cute! Very Happy

"Excusé moi?" riep Blackkit verbazend, terwijl ze prompt op haar bibs viel. "Ik, dík? Tss." Ze zwiepte haar vacht naar achter met een soepele hoofdbeweging. [OOC: intussen is ze ook bijna net zo oud als Dawn haha]
Ze moest even nadenken toen Dawntear Tallshadow noemde. Ze had hem wel eens ontmoet, kort, maar had niet doorgehad dat hij een zoon van de leader was geweest. "Ik weet niet. Doen ze dat niet?" Ergens leek het haar ook raar om directe kittens van de leader niet met respect te behandelen. Ze maakte een diepe buiging voor Dawntear. "Oh, uwe hoogheid," lachte ze.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:15


"Excusé moi?" riep de poes uit toen hij haar van zijn rug schudde. "Ik, dík? Tss." Dawn grijnsde breed. "Héél dik," plaagde hij, en hij knipoogde er toch ook nog een keertje na. Ze was toch bijna net zo oud als hem, dus ze werd gewoonweg wat zwaarder, zeker om rond te dragen.
Dawn sprak over Tall zodra ze vroeg of ze hem anders moest behandelen omdat de leader zijn oma was.
"Ik weet niet. Doen ze dat niet?" De tabby haalde een schouder op. "Niet speciaal, ze zijn gewoon wat banger van hem," Hij dacht luidop lachend aan de keer dat Tall hem voor een training haalde en de apprentice die hij stuurde, zo bang was dat 'ie stotterde. De poes maakte een buiging voor hem, en Dawn grijnsde. "Oh, uwe hoogheid," lachte zij. "Oh alsjeblieft, sta toch op en wees dankbaar voor mijn aanwezigheid hier," zei hij uit de hoogte, met een lachje.

+Je typte al Dawntear, dat duurt nog wel even hoor ;D


Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:34

~ Woops, komt omdat t al in je os staat haha, en die zie ik als ik typ Razz

Banger? Was het zo'n grote gevaarlijke kater dan? Ze moest maar eens uit gaan vinden wie er allemaal familie van elkaar was, want op dit moment had ze dat nauwelijks door. Ze wist niet eens wie haar opa en oma waren. Maar om eerlijk te zijn - Blackkit slikte even - wist ze niet eens wie haar biologische ouders waren. Nog maar net was ze erachter gekomen dat Slenderstep en Ravenheart haar geadopteerd hadden, en dat had ze van Dauntrose gehoord, niet eens van haar ouders zelf. En ze wisten nog niet dat zij het wist.
Blackkit rechtte haar rug toen Dawnpaw haar aansprak, en strak trots haar koppie in de lucht. "Ik ben je zéker dankbaar voor je aanwezigheid," grijnsde ze. Ze meende het: Dawnpaw was een toffe gast. Ze mocht hem.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 17:59


Het viel even stil nadat hij zei dat sommige katten heel bang waren voor Tall. "Maar hij is echt wel sympathiek hoor. Ik heb gehoord dat hij ooit een 'kikkergevecht' had met een poes, Raspberryheart ofzo." hij grinnikte kort, en ontspande zijn schouders.

"Ik ben je zéker dankbaar voor je aanwezigheid," grijnsde de poes, zodra hij zij dat ze dankbaar moest zijn voor zijn aanwezigheid. Ze had haar hoofd fier in de lucht gezstoken, en hij lachte. "Goed, dat is braaf." grinnikte hij, en gaf haar een lachende por. Dawn kon eigelijk niet echt goed met andere katten opschieten, vanaf het eerste moment, maar hij mocht Blackkit echt wel, ze was sympathiek en ze was niet zo'n nors persoon die nooit met een grapje kon lachen.

+ Haha, ik snap het, dankzij jou ging in met Dawntear inloggen Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:11

"Een kikkergevecht?" lachte Blackkit. "Gingen ze dan kikkers naar elkaar gooien, of een wedstrijd wie het beste een kikker na kon doen?" Het leek haar wel wat, eigenlijk. Ze grinnikte hardop.
"Ik ben best braaf," ging ze verder. "Als ik wil. Ik wil het alleen niet zo vaak." Ze sprong speels op en gaf Dawn een por terug met haar twee voorpoten. Ondanks dat hun leeftijd niet zo erg verschilde, was Dawn een stuk groter, en duidelijk een stuk sterker.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:16


"Een kikkergevecht?" lachte zij, en grijnzend knikte hij. "Gingen ze dan kikkers naar elkaar gooien, of een wedstrijd wie het beste een kikker na kon doen?" Dawn dacht even. "Zover ik weet gooide Tallshadow een kikker op haar, want die poes is bang voor kikkers." Hij lachte. "Laatst gooide hij d'r weer in op haar nek omdat ze de kikkerqueen was."
"Ik ben best braaf," Dawn trok bedenkelijk een wenkbrauw. "Als ik wil. Ik wil het alleen niet zo vaak." Ze gaf hem een por terug, met beide poten, en Dawn verzetten één poot, want ze had wél kracht in haar poten, ook al was hen hoogte verschillend. "Dat dacht ik wel, ja." lachte hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 9 jan 2015 - 18:47

Blackkit begon te lachen. Ze had nog nooit een kikker in het echt gezien, maar zodra ze apprentice was en vaker uit het kamp zou zijn, zou ze er vast wel een te pakken krijgen. Dan zou ze die meenemen naar Dawn en naar hem gooien. Ze moest al gniffelen bij de gedachte. "Ben jij wel eens.. eh.. Hou jij je wel eens niet aan de regels?" vroeg ze uitdagend. Dawnpaw was een lieve kater, maar kwam ook best braaf over. Het leek Blackkit leuk hem uit te dagen, en zo de grenzen van de regels op te zoeken.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 14:09


Blackkit begon met lachen zodra hij wat uitlegde over het kikkergevecht. "Ben jij wel eens.. eh.. Hou jij je wel eens niet aan de regels?" Dawn begon een beetje beschaamd te lachen, en sloeg met zijn staart heen en weer. "Nou jaaah." zei hij, en rekte de A's een beetje uit. "Ik ben een keer als kitten het kamp uit geslopen." vertelde hij. "Ik belande niet in het wate, zoals Roughpaw, hoor, maar een Rogue wou me ontvoeren. Wat hij in het territorium deed, weet ik niet. Hij heet Cyber, en ik haat hem echt heel erg. Innerkit probeerde me nog te komen redden, maar Cyber had ons bijna beide meegenomen." Dawn lachte. "Maar hey, we leven nog!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 22:19

Met verbazing stond Blackkit te luisteren naar Dawn's verhalen. "Je bent ontvoerd? riep ze vol bewondering - al was bewondering waarschijnlijk niet het juiste woord in deze situatie. "Die Cyber..." Ze had nog nooit van hem gehoord, maar ze wist dat ze die naam nog lang zou onthouden. "Hoe zijn jullie uiteindelijk ontsnapt toen hij jullie mee wilde nemen?" Dit klonk als een onwijs interessant verhaal, dus ze wilde er alles van weten. Intussen ging ze op de grond liggen, en krulde haar staart om haar flank om warm te blijven. Nu ze niet meer liepen, was het best koud.


~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 16:52


"Je bent ontvoerd?" riep ze, en Dawn knikte wat. Hij was er niet bijzonder trots op, eigelijk. "Die Cyber..." De tabby trok vragend een wenkbrauw op, maar vroeg niets. Hij had zichzelf gezworen niet te praten over die stomme wit zwarte kater, maar hij kon het niet laten. "Hoe zijn jullie uiteindelijk ontsnapt toen hij jullie mee wilde nemen?" De apprentice pijnigde zijn hersenen. "Daar ben ik niet meer zeker van, het is al een poos geleden," gaf hij toe. "Ik denk dat we wegkwamen terwijl hij sliep."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:19

Blackkit begon te lachen. "Je weet niet meer hoe je vrij kwam? Ik denk dat ik op scherp zou staan in zo'n situatie," grinnikte ze. "Ik denk dat ik ieder detail zou onthouden als zoiets me zou overkomen." Ze krulde haar staart stevig om haar koude poten. "Maar ik ben blij dat je veilig terug bent gekomen."




~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:02


"Je weet niet meer hoe je vrij kwam? Ik denk dat ik op scherp zou staan in zo'n situatie," Dawn haalde wat onschuldig een schouder op. "Ik denk dat ik ieder detail zou onthouden als zoiets me zou overkomen." Hij grinnikte. "Het is wel al meer als drie moons geleden hoor, ho ho." grijnsde de kater breed. "Maar ik ben blij dat je veilig terug bent gekomen." De tabby glimlachte. "Ik ben ook blij dat ik terug ben. Stel je voor, dan zat ik nu in een koud lelijk hol bij een bloeddorstige rogue, in plaats van hier bij jou."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:28

Agossie, drie manen geleden al? Blackkit begon te lachen, maar een vriendelijke twinkel was in haar ogen te zien. "Ja, dat zou inderdaad wel vervelend geweest zijn," lachte ze warm. Ze wikkelde haar staart nog wat strakker om haar poten heen. "Maar dan was ik je komen redden hoor," knipoogde ze naar hem.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 jan 2015 - 17:50


"Ja, dat zou inderdaad wel vervelend geweest zijn," lachte de poes, en Dawn glimlachte weer opnieuw kort.
"Maar dan was ik je komen redden hoor," knipoogde ze, en de kater begon weer te grijnzen. "Awh dat vind ik lief van je!" lachte hij, en stak zijn tong uit. Hij deed hetzelfde als de poes, en sloeg zijn staart om zijn poten heen. Hij zette zijn vacht wat op zodat de sneeuwvlokken en de ijzige wind hem gerust liet. "Urgh het echt veel te koud." bibberde hij, en zette zijn rug naar de wind toe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 11:02

Blackkit ging een beetje naar Dawnpaw toehangen, keek om zich heen alsof ze zeker wilde zijn dat niemand anders hen hoorde, en fluisterde: "Geheimpje.. Ik bén ook eigenlijk best lief." Ze trok haar kop weer terug en ging recht zitten. Ze zag hoe Dawn zijn vacht uitzette, en hoe hij een poefbolletje werd. Ze probeerde hetzelfde te doen om het warmer te krijgen, maar haar vacht was een stuk minder vol en lang dan die van Dawn. Black rilde kort. "Van mij mag het wel weer greenleaf worden. Dit is niet mijn seizoen."



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 15:45


De poes boog wat naar hem toe. "Geheimpje.. Ik bén ook eigenlijk best lief." fluisterde ze, en een grijns verscheen op Dawns gezicht. "Oh, echt?" vroeg hij, gemaakt verbaasd, om haar te plagen. Black ging weer rechtzitten. "Van mij mag het wel weer greenleaf worden. Dit is niet mijn seizoen." De kater knikte, hij was het helemaal eens met de poes. En als het Newleaf was, zou hij al een jaar oud zijn. De kater keek rond. "Ik snap de functie van de sneeuw ook niet echt. Als Starclan kan beslissen of het sneeuwt of niet, waarom kiezen ze dan om het wél te laten sneeuwen? Het zorgt enkel dat wij niet meer zo goed kunnen jagen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 15:51

"Écht waar," grijnsde Blackkit. "Bij jou ben ik nog aan het uitvinden of ik je nou aardig vindt of niet," grinnikte ze, en het was natuurlijk duidelijk dat ze maar aan het geinen was. "Nou.." begon ze daarna nadenkend, zoekend naar een mogelijke verklaring voor waarom het sneeuwde. "De kou en sneeuw zorgt er wel voor dat we hard blijven werken en voor elkaar blijven zorgen. We moeten vaak jagen om de prooistapel gevuld te houden, en we moeten extra zorgen voor de kittens en elders, zodat ook zij de winter doorkomen. Dus misschien laat Starclan het sneeuwen zodat we niet lui worden?" Ze vond het leuk om over dit soort dingen na te denken. Ze had geen idee of haar antwoorden juist waren, maar erover filosoferen met andere, slimme katten vond ze erg gezellig.



~ Ain't it fun? - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:00


"Écht waar," grijnsde ze. "Bij jou ben ik nog aan het uitvinden of ik je nou aardig vindt of niet," grinnikte ze, en Dawn trok verontwaardig zijn mond open, maar begon snel te lachen. "Ik ben net zo aardig als een Twoleg, ik ben kwaadaardig," zei hij, en grijnsde. Eigelijk was hij wel een vriendelijke kater. Soms toch.
"De kou en sneeuw zorgt er wel voor dat we hard blijven werken en voor elkaar blijven zorgen. We moeten vaak jagen om de prooistapel gevuld te houden, en we moeten extra zorgen voor de kittens en elders, zodat ook zij de winter doorkomen. Dus misschien laat Starclan het sneeuwen zodat we niet lui worden?" Dawn dacht even na. "Maar er gaan kittens dood aan de kou, elders gaan dood of klagen dagenlang over pijn aan het oude botten. Starclan zal ons echt niet willen laten sterven om te jagen. Volgens mij .." Hij dacht even na. "De sneeuw duurt ongeveer even lang als dat de zon schijnt. Een paar moons. Misschien is het een terugkerend patroon wat ze ons geven zodat we ons niet vervelen. Maar dan is de sneeuw wat uit de hand gelopen."

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Ain't it fun?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: