~ Ain't it fun? - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ~ Ain't it fun?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:14

"Een twoleg? Heb jij die wel eens gezien?" Blackkit had zich wel af en toe uit het kamp begeven uit verveling. Maar nooit was ze het territorium uit geweest. Ze was bij het Thunderpath geweest, maar nooit was ze in een ander territorium of bij de twolegs geweest. Hoe was dat? Waren ze echt zo.. lang en slungelig?
"Ja, dat is waar," reageerde ze op zijn uitleg. Veel katten gingen dood in de winter. En dat kon toch niet Starclan's bedoeling zijn? "Ja, misschien is het uit de hand gelopen. Of misschien is de warmte opgeraakt tijdens de zomer? En heeft de zon deze periode nodig om zich weer op te laten?"



~ Ain't it fun? - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 20:51


"Een twoleg? Heb jij die wel eens gezien?" Hij haalde een schouder op. "Toen ik langs de rand van het territorium liep, zag ik een twoleg kitten rondlopen. Ze zijn lelijk, hoor."

"Ja, dat is waar," reageerde ze, toen hij uitlegde wat hij dacht. "Ja, misschien is het uit de hand gelopen. Of misschien is de warmte opgeraakt tijdens de zomer? En heeft de zon deze periode nodig om zich weer op te laten?" Dawn haalde opnieuw een schouder op. Bad habits. "Dat zou inderdaad kunnen. Of de koude raakte op, en daarom is er warmte." Andere manier van op de situatie kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:24

Blackkit haalde haar neus op, alsof ze iets vies rook. "Yikes. Ik snap niet dat er katten bij hen kunnen leven. Maar ik hoorde wel dat ze er hele dikke, luie kippen hebben, die vies smaken maar wel makkelijk te vangen zijn." Ze grijnsde. Jup, dat zou zeker iets zijn dat ze zou gaan doen zodra ze apprentice was.
En ze knikte. "Ja, dat zou ook kunnen." Maar nu vond ze het gefilosofeer genoeg. "Yo, zullen we wat leuks gaan doen?" grijnsde ze, al had ze geen idee wat precies ze konden gaan doen.



~ Ain't it fun? - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 12:42


"Yikes. Ik snap niet dat er katten bij hen kunnen leven. Maar ik hoorde wel dat ze er hele dikke, luie kippen hebben, die vies smaken maar wel makkelijk te vangen zijn." Dawn knikte, en grijnsde daarna breed. "Hun kippen zijn idioot. Hen ganzen daaraan tegen!" Hij schudde zijn hoofd. "Ik ging misschien een beetje achter een kip aan, toen d'r plots een van die ganzen achter me aankwam! Ze lijken ook op kippen, maar met een lange nek en een andere snavel. En ze bijten hard. Heel hard."
"Ja, dat zou ook kunnen." zei de poes. "Yo, zullen we wat leuks gaan doen?" Dawn lachte, en knikte. "Sure, maar wat dan wel?" Hij dacht even na.

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:04

"Ganzen?" grinnikte Blackkit. Ze had ervan gehoord, maar ze wist niet dat twolegs die ook hielden. "Nou.. Nu jij daar toch al ervaring mee hebt..." begon ze grijnzend. "Wil je me meenemen naar de twolegs?" Ze wist dondersgoed dat dat verboden was. Ze was nog maar een kitten - wanneer was die verdomde ceremonie nou? - maar Dawnpaw zou haar beschermen, toch? Er kon niks misgaan.



~ Ain't it fun? - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:02


"Ganzen?" grinnikte Blackkit, en de kater knikte serieus. Ganzen waren extreem stom in zijn ogen, en hij mocht ze verrevan. "Nou.. Nu jij daar toch al ervaring mee hebt..." begon ze. Dat klonk al niet goed, maar Dawn stopte zijn glimlach met moeite wat weg en luisterde verder. "Wil je me meenemen naar de twolegs?" De tabby opende zijn mond even, zonder iets te zeggen. Uiteindelijk sprak hij toch. "Weet je hoe hard we daarvoor in de problemen kunnen raken?" vroeg hij haar. Hij boog iets meer naar voor en fluisterde vervolgens: "Deal, ik neem je mee."

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:18

Blackkit begon wild te knikken. "Jup, in kei veel problemen," gaf ze toe. Maar ze kwam nauwelijks buiten het kamp, en als ze dat toch deed, was het altijd onder begeleiding. Ze overtrad de regels nooit echt, dus één keer, als kitten, dat kon toch wel? Bovendien, Dawnpaw haalde het uit haar dat ze meer avontuur opzocht. Blackkit kon zich niet voorstellen dat ze dit soort dingen met iemand anders zou doen. Hij was geweldig gezelschap, en ze vertrouwde erop dat hij haar kon beschermen. "Mooi!" grijnsde ze van oor tot oor. "Waar.. eh.. moeten we dan naartoe?"



~ Ain't it fun? - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
~ Ain't it fun? - Pagina 3 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: ~ Ain't it fun?   ~ Ain't it fun? - Pagina 3 Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:26


"Jup, in kei veel problemen," zei ze, en Dawn knikte. Ze had gelijk. "Mooi!" grijnsde ze toen de kater toegaf aan haar, en de kater begon met zijn hoofd te schudden. Hier ging hij spijt van krijgen. "Waar.. eh.. moeten we dan naartoe?" Hij knikte naar de kamp ingang. "Via daar naar de rand van het bos. Kom snel, via de schaduw, dan ziet hopelijk niemand ons. En als iemand ons vraagt wat we daar doen, dan is het jou fout, en was ik enkel daar om je terug te halen." grijnsde hij, en de kater sloop de kamp ingang door, op weg naar het twoleg gebied.

+*Click* Vervolg topic c:
+Dawn topic uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Ain't it fun?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: