Daunt?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daunt?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 0:29


In één rechte lijn was Blackkit naar de warriors den gerend. In haar mond proefde ze nog steeds bloed van het bijten op haar wangen en tong, en ze voelde hoe een hoofdpijn opkwam door de vele gedachten die door haar kop gingen, waarvan ze geen idee had hoe ze met ze om moest gaan. Haar poten waren moe, en ze was uitgeput van de lange dag. Ze wilde naar Daunt. Ze wilde haar warmte voelen, haar moederlijke warmte. Ironisch, aangezien haar eerdere moeder, Slenderstep, haar zojuist gedumpt had.
Hoe kon ze. Hoe *** kon ze.
Blackkit wilde naar binnen rennen, maar het was al laat, en ze wilden de warriors die zo hard jaagden voor de prooistapel niet wakker maken. Dus bleef ze bij de de ingang staan - niet zitten, want ondanks haar ongelofelijke vermoeidheid stond ze stijf van de emoties. "Daunt?" fluisterde ze, en voor het eerst merkte ze dat ze huilde. Ze huilde, voor de eerste keer. "Daunt ben je daar?" Nu verliet zelfs een snik haar mond, en de tranen begonnen over haar wangen te lopen.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 18:39

Dauntrose
Een gevlekte poes kreunde zachtjes in haar slaap. Ze had een droomloze nachtmerrie. Pas toen ze haar naam hoorde stopte het gekreun. Een paar warriors zuchtte opgelucht.

"Daunt?" Dauntrose probeerde door de grijze mist te gaan. Die loste een beetje op toen ze haar naam hoorde. "Daunt ben je daar?" De mist werd niet meer dikker en ze stopte met lopen. Hijgend van vermoeidheid bleef ze staan. Wacht... had iemand haar net geroepen?
Dauntrose opende haar ogen. Slaapdronken keek ze op van haar nest. Had iemand haar geroepen? Een warrior tikte haar aan. "Er staat daar een kitten die je naam riep." Ze knikte naar hem en hij ging weer slapen. Iedereen was moe, ook al was het nog niet zo laat. Haar gevlekte vacht was warrig toen ze opstond. Toen ze aan de ingang een kleine gestalte zag stopte ze. "Hallo Blackkit." Ze likte haar borstkas en poot om haar vacht te ordenen. Pas daarna zag ze de tranen. Meteen trippelde ze naar voren. "Hee, wat is er?", vroeg ze bezorgd. Daunt wikkelde haar dikke staart rond het schokkende lichaampje en likte het kopje.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 18:52

Het leek minutenlang te duren voordat Dauntrose uiteindelijk naar buiten kwam gelopen, al had het waarschijnlijk maar een minuutje of twee geduurd. Black had haar ogen dichtgeknepen, dus merkte alleen aan Daunt's warme stem dat ze er was. Ze voelde meteen de vertrouwde staart om haar lichaam, en meteen greep ze die vast en drukte zich er tegenaan. "I-hik sprak net met Slenderstep," huilde ze. Ze duwde haar kop tegen de staart en probeerde de tranen weg te vegen, maar ze bleven uit haar ogen stromen. "Ze zei meteen da-hat ze niet voor me k-on zorgen en dat ze-e een fout had gemaakt. En toen zei ze dat het over was." De poes die ze als moeder had gezien, had haar gedumpt, net zo makkelijk als dat ze ervoor had gekozen voor haar te zorgen.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 17:06

Dauntrose
Blackkit pakte meteen de staart vast en drukte zich er tegenaan. Dauntorse keek een beetje verbaasd, maar drukte zich nog dichter tegen de kitten aan. "I-hik sprak net met Slenderstep," Ze voelde hoe haar staart de tranen opslorpten. De gevlekte poes had Blackkit nog nooit zien huilen, dus het was best aangrijpend. "Ze zei meteen da-hat ze niet voor me k-on zorgen en dat ze-e een fout had gemaakt. En toen zei ze dat het over was." Ze schudde haar kopje en tilde de kitten bij haar nekvel op. Aangekomen bij haar nest zette ze haar weer neer en krulde ze zich liggend rond het lichaampje. "Het spijt me voor je... Je mag me alles vertellen." Met het puntje van haar staart aaide ze zachtjes het kopje van de kitten. "En de regel van mijn buik telt nog steeds." Haar stem was zachter en warmer dan normaal. Ze had een zwak voor kittens, maar vooral voor Black.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 23:12

Blackkit merkte de warme woorden van Daunt, en ze werd aan haar nekvel opgetild. Nog zo iets dat ze eigenlijk nog nooit eerder had meegemaakt. Normaal zou het haar niet veel gedaan hebben, maar op dat moment voelde ze ineens alles wat ze al die tijd gemist had. "Het is zo-o oneerlijk. Ze koos er vo-or om voor me te zorgen, en nu dumpt ze-e me. Zomaar-" Ze moest even stoppen om te slikken en de tranen van haar gezicht te vegen. Daunt had zich helemaal om haar heen gerold, en Blackkit verstopte zich er zo ver mogelijk in. "Het voelt als-of ik hier he-helemaal geen invloed op heb. Zij koos mij, ik koos haar nooit. Waarom mag zij haar familie kiezen en ervoor kiezen het weer te dumpen, terwijl ik niks te kiezen heb." Haar stem werd gedempt door Dauntrose's vacht, maar haar woorden kwamen er harder en beheerster uit dan de zinnen ervoor.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 13:26

Dauntrose
"Het is zo-o oneerlijk. Ze koos er vo-or om voor me te zorgen, en nu dumpt ze-e me. Zomaar-" De kitten stopte eventjes. Dauntrose likte het zwart-gestreepte kopje. "Het voelt als-of ik hier he-helemaal geen invloed op heb. Zij koos mij, ik koos haar nooit. Waarom mag zij haar familie kiezen en ervoor kiezen het weer te dumpen, terwijl ik niks te kiezen heb." Dauntrose zuchtte zachtjes. Een paar katten keken haar boos aan, voor het lawaai. Maar de meeste keken alsof ze medelijden hadden met haar en de kitten. Ze schudde haar kopje en gaf de kitten weer een lik. "Iedereen heeft iets te kiezen. Jij kiest of je haar mama blijft noemen, jij kiest je vrienden, jij kiest je partner later. Het enige dat wij niet kiezen, of toch niet helemaal is geluk." De gevlekte calico aaide met het puntje van haar staart de zijkant van het kopje van Blackkit.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 14:14


Blackkit knikte zachtjes toen Dauntrose haar woorden had gesproken. "Dat weet ik wel.." mompelde ze. Ze had gekozen voor een paar geweldige vrienden die ze zonder twijfel familie zou willen noemen. En Dauntrose zag ze als familie. En Lovetear was een beetje haar opa geworden. De afgelopen maanden had ze voor zichzelf een familie uit allemaal aparte katten gevormd. Eigenlijk had ze wel steeds haar eigen familie bijeen geknutseld, eentje waar ze echt heel blij mee kon zijn. "Ik blijf haar sowieso geen moeder noemen.." besloot ze. Dat leek haar wel zo logisch. Misschien zou ze later besluiten om Dauntrose haar moeder te noemen, als zij dat goed vond natuurlijk, maar op dit moment zat haar hoofd te vol met watten om daar goed over na te kunnen denken. "En wat moet ik nou met Ravenheart?" vroeg ze om advies.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 16:39

Dauntrose
"Dat weet ik wel.." Dauntrose wachtte op verdere uitleg. "Ik blijf haar sowieso geen moeder noemen.." Ze zuchtte en legde haar kop op haar poten. "En wat moet ik nou met Ravenheart?" De calico poes dacht even na. "Misschien moet je hem eerlijk de situatie uitleggen. En hem dan moet je zelf kiezen of je hem papa wilt blijven noemen." Ze vond Raven een goede warrior, maar wist niets over hem eerlijk gezegd.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 16:52

Blackkit knikte. Ze had voor zichzelf al besloten dat ze nog apart met hem wilde praten. Maar het leek voor haar gevoel raar om hem nog papa te blijven noemen. Was hij er niet net zo weinig geweest als Slenderstep? Het was dat Blackkit een poes was, en daardoor haar moeder het meest miste, maar kon ze Ravenheart niet net zo veel kwalijk nemen? Misschien zou hij iets meer hart tonen, en oprechte gevoelens tonen als ze hem zou confronteren, want dat had ze bij Slenderstep, ondanks haar tranen, niet gezien. "Ik weet niet.. Ik denk.. I don't know. Misschien moet ik accepteren dat ik geen bloedfamilie heb, maar dat ik hem zelf moet ontwerpen. En misschien.." Dit was een geruststellende gedachte. "Misschien moet ik daar blij mee zijn, als je kijkt hoe veel siblings ruzie met elkaar hebben."




Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:06

Dauntrose
"Ik weet niet.. Ik denk.. I don't know. Misschien moet ik accepteren dat ik geen bloedfamilie heb, maar dat ik hem zelf moet ontwerpen. En misschien.." Dauntrose knikte. "Misschien moet ik daar blij mee zijn, als je kijkt hoe veel siblings ruzie met elkaar hebben." Een kleine glimlach krulde rond haar lippen. "Weet je dat familie die geen bloedband met je hebben meestal de aller beste familie zijn die je kunt hebben?", miauwde ze. Dat was ook zo.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:16

Blackkit knikte, al wist ze niet zeker of dat waar was. "Maar ergens lijkt het me ook leuk om te kunnen zeggen dat iemand écht m'n zusje is, of m'n broer. En nu ga ik dat nooit hebben, omdat ik geen idee heb wie m'n biologische ouders zijn." Het was iets waar ze nog aan moest wennen. Ze had nooit begrepen waarom ze de enige van het nest kittens was, maar ze was er vanuit gegaan dat Slender en Raven nog een keer een ander nestje zouden krijgen, waardoor ze broertjes en zusjes zou hebben. Maar nu leek dat nooit te gaan gebeuren.
"Maar weet je, Daunt.." begon Blackkit. "Windpaw en Emberpaw zijn als een broertje en zusje voor me. Ook al.." en nu begon ze te grinniken, "ook al zou ik niet van Ember mogen zeggen dat hij als een broertje is." Dat zou heel fout zijn. Ze realiseerde zich plots dat ze het daar nog helemaal niet met Dauntrose over gehad had. Ook niet met Slender, maar ach, die was nu verleden tijd.




Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:34

Dauntrose
"Maar ergens lijkt het me ook leuk om te kunnen zeggen dat iemand écht m'n zusje is, of m'n broer. En nu ga ik dat nooit hebben, omdat ik geen idee heb wie m'n biologische ouders zijn." Dauntrose knikte glimlachend. "Ik weet hoe je je voelt." Ze dacht terug aan haar ouders. Het happy koppel dat veranderde in een verwoeste familie, vanwaar nog maar twee leden leefden. Zij en Wagkit, misschien nu wel Wagsoul... Of een andere naam. Daarbij had ze Wag nooit als zusje gezien omdat zij helemaal niet op de familie leek en gedroeg. "Maar weet je, Daunt.." begon Blackkit. Dauntrose werd uit haar herinneringen gesleurd. Ze keek de kitten weer aan. Blauw in blauw. "Windpaw en Emberpaw zijn als een broertje en zusje voor me. Ook al.." Blackkit begon te grinniken en Daunt glimlachte breder. Wat hield ze achter? "ook al zou ik niet van Ember mogen zeggen dat hij als een broertje is." Ze porde de kitten. "Is er iets dat ik niet mag weten?"

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:58

Dauntrose leek compleet uit haar gedachten gesleurd te worden toen Blackkit begon te giechelen. Is er iets dat ik niet mag weten? "Nou.." begon Blackkit, terwijl er onbeheerst een glimlach op haar gezicht ontstond. Man, was had Ember toch een invloed op haar. "Ember, de broer van Windpaw, en zij is mijn beste beste vriendin ooit.. Nou.. Hij is wel.. Leuk." Een combinatie van een wenkbrauwwiebel en een onschuldige, brede lach verschenen op haar snoet.




Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 18:01

Dauntrose
"Nou.." Dauntrose trok haar wenkbrauw op. Ze wist het al, maar wilde het uit de kitten haar mond horen. Wat ging het toch snel. "Ember, de broer van Windpaw, en zij is mijn beste beste vriendin ooit.. Nou.. Hij is wel.. Leuk." Daar ging haar karakter switch weer. Ze gniffelde opgewonden en porde Black nogmaals. "Vertel, vertel. Ik wil álles horen!"

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 18:50

Blackkit begon te lachen. Gelukkig bleef ze niet te lang in haar bui hangen. Natuurlijk zat alles nog steeds in haar hoofd, en ze wilde haar vrienden er nog over vertellen. Deze ervaring was deel van haar, dus ze vond dat zij het zeker moesten weten. Maar op dit moment dacht ze alleen maar weer aan Emberpaw. "Een tijdje geleden had ik een onwijs leuke middag met hem. We gingen sneeuwballen op een chagrijnige warrior gooien, en toen moesten we vluchten toen hij ons achterna kwam. We verscholen ons in mijn nest. Hij is zo grappig Daunt. Ik kan hem de hele tijd plagen en hij kan er gewoon om lachen! Hij is soms heel onzeker, en eerst was hij bang dat ik gemeen deed zoals zijn broer Lurkingpaw. Maar eigenlijk doe ik het omdat ik me heel goed bij hem voel, en nu reageert hij alleen maar heel leuk als ik hem plaag." Ze ratelde aan een stuk door, en ze keek dromend om zich heen toen ze terugdacht aan die middag. "En het is fijn dat ik zo goed omga met Windpaw, want zij helpt me nu. Ze ging aan Emberpaw vragen of hij iemand leuk vond, en hij zei ja. En toen ze vroeg wie, noemde hij mijn naam! Hij weet nog niet dat ik hetzelfde voel, en hij denkt dat ik beter kan krijgen. Dat is onzin, want hij is de liefste, leukste, meest gevoelige kater die ik ken. Dus we zijn nu aan het bedenken hoe ik het hem ga vertellen. Maar ik denk dat ik het hem laat merken. Dat ik hem een lik over z'n snuit geef ofzo. Ik weet het nog niet precies, maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen."




Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:42

Dauntrose
"Een tijdje geleden had ik een onwijs leuke middag met hem. We gingen sneeuwballen op een chagrijnige warrior gooien, en toen moesten we vluchten toen hij ons achterna kwam. We verscholen ons in mijn nest. Hij is zo grappig Daunt. Ik kan hem de hele tijd plagen en hij kan er gewoon om lachen! Hij is soms heel onzeker, en eerst was hij bang dat ik gemeen deed zoals zijn broer Lurkingpaw. Maar eigenlijk doe ik het omdat ik me heel goed bij hem voel, en nu reageert hij alleen maar heel leuk als ik hem plaag." Dauntrose kon er niet tussen krijgen, maar dat maakte niet uit. Ze keek Black met twinkelende oogjes aan. "En het is fijn dat ik zo goed omga met Windpaw, want zij helpt me nu. Ze ging aan Emberpaw vragen of hij iemand leuk vond, en hij zei ja. En toen ze vroeg wie, noemde hij mijn naam! Hij weet nog niet dat ik hetzelfde voel, en hij denkt dat ik beter kan krijgen. Dat is onzin, want hij is de liefste, leukste, meest gevoelige kater die ik ken. Dus we zijn nu aan het bedenken hoe ik het hem ga vertellen. Maar ik denk dat ik het hem laat merken. Dat ik hem een lik over z'n snuit geef ofzo. Ik weet het nog niet precies, maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen." Ze ging op haar buik liggen en keek dromend naar boven. "Ghehe. Echt Black, dat klinkt super leuk... Zal ik hem eens spreken ofzo? Even een handje helpen met jullie relatie?", miauwde ze plagend.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 21:04

Blackkit moest zowat op adem komen van haar hele verhaal. Het voelde alsof ze tussen al die zinnen door geen enkele keer adem had gehaald, en ze merkte dat haar hart sneller was gaan kloppen. Ze begon te lachen toen Dauntrose voorstelde eens met hem te praten. "Nou.. zei ze bedenkelijk. "Dat hangt er vanaf.. Wat wil je tegen hem zeggen? Het is wat vroeg om hem te ondervragen als ouder/verzorger, niet?" lachte ze. Ze voelde zich prettig genoeg om Dauntrose zo te noemen. Welke andere warrior had zich de afgelopen manen zo over haar ontfermd als Daunt? Juist. Het was niet meer dan logisch dat Blackkit haar in ieder geval een beetje als een moederfiguur was gaan beschouwen.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 13:37

Dauntrose
Dauntrose lachte met de kitten mee. Ze vond het leuk om erover te praten met haar, maar toch flitste soms het beeld van Slenderstep in haar hoofd. "Nou.." De calico poes keek haar met grote ogen aan. "Dat hangt er vanaf.. Wat wil je tegen hem zeggen? Het is wat vroeg om hem te ondervragen als ouder/verzorger, niet?" Het woord viel haar wel op en tot haar verassing vond ze het leuk. "Euhm... gewoon even polsen. Misschien kan ik hem ondervragen en wat tips geven. Natuurlijk zal ik hem niet zeggen dat jij er van weet." Ze keek eventjes naar het plafond van takken. "Ik ben eerste klas chipper.", grinnikte ze.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:18

Blackkit moest er even over nadenken. Ze wist al dat Emberpaw haar leuk vond, en het was nu aan haar om het handig uit te spelen. "Wacht er nog maar heel even mee, tot ik hem zelf weer gezien heb," miauwde ze uiteindelijk. "Als er weer wat nieuws gebeurd is, dan misschien. Maar je ontmoet hem sowieso als .. nouja.. ik het hem verteld heb. Dan mag je hem ondervragen als een strenge vader," grinnikte ze.



Daunt?  Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  Icon_minitimema 26 jan 2015 - 19:25

Dauntrose
Blackkit dacht even na. "Wacht er nog maar heel even mee, tot ik hem zelf weer gezien heb," miauwde ze uiteindelijk. Dauntrose knikte. Het was ook maar een voorstel. "Als er weer wat nieuws gebeurd is, dan misschien. Maar je ontmoet hem sowieso als .. nouja.. ik het hem verteld heb. Dan mag je hem ondervragen als een strenge vader," Ze grinnikte. "Of als moeder." Voorzichtig ontmoette ze de ogen van de kitten. Het lag nog gevoelig, dus was ze over dit onderwerp extra voorzichtig. Maar ze voelde zich gewoon zo. Ze kon er niets aan doen.

"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daunt?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: