Daunt? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daunt?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimema 26 jan 2015 - 21:39

Blackkit begon te lachen. "Ja, of als moeder." Ze moest later maar eens gaan bedenken hoe dat nu allemaal zat. Op dit moment voelde alles nog een beetje onwennig, al wist ze dat gevoelsmatig Dauntrose haar moeder was. Al die tijd had ze anderen verteld dat Slenderstep haar moeder was, dus om dat ineens te veranderen naar Dauntrose, voelde vreemd. Al had ze al die tijd Slender onterecht haar moeder genoemd, dus had Blackkit dan nu niet eens zelf het recht om te bepalen wie ze mam noemde, of dat nou biologisch klopte of niet? Ach, dat zou later komen. Voorlopig zou ze niemand haar moeder noemen. "Weet jij of je bij de volgende ceremonie een apprentice krijgt?" vroeg ze benieuwd.


Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jan 2015 - 20:11

Dauntrose
Gelukkig grinnikte Blackkit. Dauntrose lachte met haar mee. Het voelde goed om er zo openlijk over te praten, maar ze ging er zeker niet op door drammen. "Weet jij of je bij de volgende ceremonie een apprentice krijgt?" Ze keek verrast op bij die vraag. En eerlijk gezegd wist ze het niet. "Ik denk van niet, want ik heb Dimpaw al als apprentice." Niet dat ze er veel mee deed. Ze kwam maar niet naar haar trainingen. "Wie wil jij graag als mentor?"
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 16:39

Dimpaw? Blackkit had nog nooit van hem of haar gehoord. Wilde die apprentice dan niet de dingen leren die je moest kunnen als warrior? Vervolgens haalde ze haar schouders op. "Ik heb geen idee.. Ik ken heel veel apprentices, maar niet zo veel warriors. Maar ik wil wel iemand die me goed kan trainen. Geen halfgekookt ei." Daar zat ze echt niet op te wachten.



Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:28

Dauntrose
"Ik heb geen idee.. Ik ken heel veel apprentices, maar niet zo veel warriors. Maar ik wil wel iemand die me goed kan trainen. Geen halfgekookt ei." Dauntrose grinnikte. Ze had meteen een verhaal klaar. "Nog voordat Nevermind mijn mentor was had ik een mentor Thornwind." Ze ging beter liggen. "Hij was vreselijk gemeen en echt één van de domste katten die ik ooit heb gekend. Ik als Dauntpaw, juist apprentice geworden had een grote mond. Vreemd genoeg beviel hem dat wel, maar hij was ook echt lui. Hij toonde mij geen grenzen of jaagtechnieken. Maar wel vechttechnieken. Tot mijn 9 moons heb ik alleen maar gevochten. Toen is hij in een gevecht gestorven. Hij vond het niet erg en ik al evenmin. Ik mocht hem niet omdat hij een halfgekookt ei was." Ze grijnsde en gaf Blackkit een por. "Dan heb ik een paar moons zonder mentor gezeten en vanaf mijn 13 moons ben ik aan Nevermind toegewezen." Ze tikte met haar staart tegen haar kop om aan te tonen dat hij een beetje gek was.
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:43

Dauntrose begon haar ervaringen te vertellen, en Blackkit luisterde aandachtig. Ze haalde soms verontwaardigd een wenkbrauw op of wiebelde met haar oren, maar bleef al die tijd stil. "Maar.. Met 13 maanden kreeg je pas je tweede mentor? Had je toen niet allang warrior moeten zijn?" En Blackkit begon zich af te vragen hoe oud Dauntrose eigenlijk was, maar daar vroeg ze niet naar.




Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:31

Dauntrose
"Maar.. Met 13 maanden kreeg je pas je tweede mentor? Had je toen niet allang warrior moeten zijn?" Dauntrose trok haar wenkbrauw op. "Tallshadow is toch ook later warrior geworden." Ze grijnsde met twinkelende oogjes. "Nee, je hebt gelijk dat je het vraagt. Wel... ik was misschien dé beste in vechten." Ze grinnikte om haar eigen grapje. "Maar ik kon niet goed jagen en had ook nog nooit de grenzen gezien. Ik was er toen ook niet nieuwsgierig naar. Niet lang daarna moest in mijn laatste test doen en toen ben ik samen met Tall warrior geworden." Dauntrose keek eventjes naar boven, terugdenkend aan die ceremonie. Nog niet zo lang geleden. Eén en een halve moon eigenlijk. Toen ze terug keek zag ze de vraag in Blacks ogen. "Je wilt weten hoe oud ik ben hé?"
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:46


Blackkit luisterde aandachtig. Was Daunt zo'n goede vechter? Het was lastig om zich voor te stellen. Natuurlijk had ze haar een kort gevecht zien hebben met Slenderstep, maar dat was voor haar gevoel anders geweest. "Als jij mijn mentor wordt, moet je me ook maar leren vechten," grijnsde Blackkit. Vechten leek haar toch wel een van de leukste dingen om goed te kunnen. Het gaf zo'n machtig gevoel.
Lichtelijk beschamend begon Blackkit te knikken toen Dauntrose juist raadde dat ze haar leeftijd wilde weten. "Ja," antwoordde ze. In haar ogen wat Dauntrose een volwassen warrior. Eén die al lang ervaring had binnen de clan en misschien zelfs al oorlogen had meegemaakt. Een volwaardige warrior, misschien al van meer dan 3 jaar oud. Maar dat kon natuurlijk niet als ze tegelijk met Tallshadow warrior was geworden.



Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 15:18

Dauntrose
"Als jij mijn mentor wordt, moet je me ook maar leren vechten," Dauntrose keek eventjes naar boven, terugdenkend aan die ceremonie. Nog niet zo lang geleden. Eén en een halve moon eigenlijk. Toen ze terug keek zag ze de vraag in Blacks ogen. "Je wilt weten hoe oud ik ben hé?" Black keek een beetje beschaamd. Daunt grinnikte en gaf haar een lik over haar kop. "Ja" Ze wist wel wat de kitten dacht; ze was een gerespecteerd warrior die heel veel had gevochten. "Ik ben 15 moons."
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 15:41

Blackkit spinde kort toen ze een lik van Dauntrose kreeg, maar trok daarna haar wenkbrauwen verbaasd op. "Vijftien moons?" herhaalde ze. "Man, je komt veel ouder over! Je bent nog geen jaar ouder dan ik. Je lijkt eerder.. euh, 30 moons ofzo." De poes leek zo veel meer ervaring te hebben dan iemand van maar 15 moons.

~ Zullen we zo een eerste training topic doen? Very Happy




Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Daunt?  - Pagina 2 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 15:50

Dauntrose
"Vijftien moons?" herhaalde ze. "Man, je komt veel ouder over! Je bent nog geen jaar ouder dan ik. Je lijkt eerder.. euh, 30 moons ofzo." Dauntrose grinnikte. Ze knipperde traagjes met haar ogen. "Lijk... ik... dan... zo... oud...", kreunde ze voor de grap.

Is goed. Zal ik em maken?~
"Heal my wounds and kiss my soul."


♥️
Daunt?  - Pagina 2 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Daunt?  - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Daunt?    Daunt?  - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 16:23

"KEI oud," lachte Blackkit. "Bijna oma. Misschien ga ik je voortaan zo maar noemen." Blackkit zwiepte vrolijk met haar staart heen en weer. Ze was de tranen van zojuist alweer vergeten. Daunt wist altijd een glimlach op haar snuit te toveren.

~ Si si Very Happy



Daunt?  - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daunt?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: