Happy day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Happy day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 12:41

De wind speelde met Mazepaws vacht en liet de poedersneeuw rondom hem opstuiven als een stofwolk. De gestreepte kater hield zijn staart vrolijk omhoog, hij was blij, ondanks de koude die leaf bare met zich meebracht. De bruine tabby hield niet zo van leaf bare, maar dat betekende niet dat hij niet goedgehumeurd kon zijn.

-eerst Blackkit



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 12:45

Koud? Het wat stervenskoud, en Blackkit zat dicht tegen een boom aan om zich zo nog een beetje te beschermen tegen de gure wind. Haar staart lag stevig tegen haar poten aan, en ze hield haar kin dicht tegen haar borst aan. Ze had nog één ook geopend, want ze wilde wel in de gaten blijven houden die er voorbij liep. Want ondanks dat het zo ongelofelijk koud was, wilde Blackkit wel buiten lol maken. "Mazepaw!" riep ze meteen toen ze de oude bekende zag. "Men, wat is het ongelofelijk lang geleden dat ik jou heb gezien!" Ze riep vanaf haar plaats, want ze wilde voorkomen dat de opgebouwde warmte tussen haar kop, borst, poten en staart verloren ging. Maar met de twinkeling in haar ogen probeerde ze hem duidelijk te maken dat hij naar haar toe moest komen.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 12:51

"Mazepaw!", Dat was Blackkit. "Men, wat is het ongelofelijk lang geleden dat ik jou heb gezien!", Vrolijk trippelde de gestreepte apprentice in haar richting. "Blackkit!", glimlachte hij. "Probeer je nog altijd het kamp uit te sluipen?", grinnikte hij vervolgens.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 12:55

Meteen kwam Mazepaw naar haar toe en ging voor haar zitten. "Hee!" reageerde ze 'beledigd', en ze kneep haar ogen tot spleetjes. "Maar.. Ja." Ze nam een wat meer open houding aan door haar kop van haar borst af te halen. Er ging wat warmte verloren, en ze rilde kort. "Ik ben nog een paar keer gegaan, maar niet zo heel vaak. En eigenlijk altijd met een apprentice of warrior erbij." Ze verzweeg maar even dat ze met Dawnpaw naar de twolegs was gegaan. Ze had hem beloofd dat niemand daar achter zou komen. "Hoe gaat het met jou?" vroeg ze geïnteresseerd.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 13:08

De gestreepte kitten leek 'beledigd'. "Ik ben nog een paar keer gegaan, maar niet zo heel vaak. En eigenlijk altijd met een apprentice of warrior erbij.", vervolgde Blackkit. "Binnenkort ben je zelf apprentice", miauwde hij met een bemoedigende glimlach om zijn lippen.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:24

Blackkit knikte enthousiast. "Ja, dat klopt," zei ze opgewekt. "Maaarrr, kan jij me uitleggen waarom ik jou zo lang niet gezien heb?" vroeg ze benieuwd. "Het voelt echt als een oneindigheid geleden, terwijl het zo gezellig was de vorige keer!" Ze trok een siplip. "Ik voelde me door je in de steek gelaten."



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:32

"Maaarrr, kan jij me uitleggen waarom ik jou zo lang niet gezien heb?", hoorde hij de gestreepte kitten vragen. "Het voelt echt als een oneindigheid geleden, terwijl het zo gezellig was de vorige keer!", daar had ze gelijk in. "Ik voelde me door je in de steek gelaten.", man, nu voelde hij zich schuldig. "Wel, euh", begon de bruine tabby, nog niet direct wetend wat hij moest zeggen. "Ik ben zelf ook wat meer op onderzoek gegaan in het territorium", ledgde hij uit, Blackkit moest het toch wel begrijpen? "Ooit gehoord van het Starlake?",



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:40

Mazepaw leek er even over na te moeten denken. Blackkit knikte toen hij uitlegde waar hij zich mee bezig had gehouden. Ja, ze kon zich wel voorstellen dat je een tijdje bezig was met het territorium ontdekken zodra dat mocht. Waarschijnlijk zou dat bij haar ook wel het geval zijn als zij straks apprentice werd. "Nee?" vroeg ze benieuwd. Starlake, dat klonk interessant. "Ligt dat in ons territorium?" vroeg ze, natuurlijk al meteen met idee in haar hoofd om Mazepaw te vragen haar daar mee naartoe te nemen.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 15:48

Blackkit had blijkbaar nog nooit van het starlake gehoord. "Ligt dat in ons territorium?", Mazepaw schudde zijn kop. "Nee, in de Wastelands", miauwde de bruine tabby. "Ex skyclan territorium", legde hij uit. "Het is echt prachtig, als een tweede silverpelt op de grond", Mazepaw glimlachte bij de gedachte.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 16:36


"Oh wauw," zei Blackkit stilletjes, terwijl ze zich er een beeld van probeerde voor te stellen. "Het klinkt als een soort heilige plaats.. Of een plaats waar je naartoe gaat voor speciale gebeurtenissen. Klopt dat?" vroeg ze benieuwd. "En.. Niet heel onverwacht, maar.. Kunnen wij daar naartoe?" Hun vorige tocht samen was heel gezellig geweest, dus het leek haar leuk om na zo'n tijd weer eens samen op pad te zijn, waarbij Mazepaw haar allerlei dingen aan kon wijzen en haar de weg kon wijzen.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 17:28

"Het klinkt als een soort heilige plaats.. Of een plaats waar je naartoe gaat voor speciale gebeurtenissen. Klopt dat?", vroeg Blackkit. "Inderdaad, een heilige plaats", miauwde de bruine tabby, hij was vrij zeker dat voor de skyclan medicine cat, het starlake een soort van tweede moonstone moest zijn geweest. "En.. Niet heel onverwacht, maar.. Kunnen wij daar naartoe?", inderdaad geen onverwachte vraag. "Wel, euh..", misschien niet zo'n goed idee, het wemelde er van de rogues en bloodclanners... Maar langs de andere kant... Blackkit was ongeveer even oud als Mazepaw en hij had het toch ook overleeft? "Oké dan", besloot hij. "Wanneer wil je gaan?",



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 22:58

Eerst leek Mazepaw te twijfelen, maar toen hij uiteindelijk instemde, verscheen er een enorme glimlach op haar gezicht. "Eh, nu?" lachte ze. Waarom niet? Zij had toch niks te doen, en als Mazepaw niet meer hoefde te trainen, hadden ze de hele rest van de dag om er naartoe te lopen en terug te keren.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 23:14

"Eh, nu?", stelde de gestreepte kitten voor. Mazepaw keek zoekend om zich heen. Het kamp was zo goed als leeg en als ze nu vertrokken, zouden ze er ongeveer bij zonsondergang zijn. "Oké, dan, maar blijf dicht bij me", hij wou niet betrapt worden, dan zou hij nog tot na zijn warrior ceremonie de nursery mogen schoonmaken, en Blackkit ook. De bruine tabby begaf zich langs de rand van het kamp richting de uitgang. Hij wees met zijn staart. "Langs hier", miauwde hij, eenmaal buitengekomen.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 23:22

Mazepaw keek om zich heen. Blackkit snapte dat ze door deze actie Mazepaw alweer in de problemen kon brengen. Maar afgelopen keer was het helemaal goed gegaan, dus als ze weer net zo voorzichtig zouden zijn, dan zouden er geen problemen ontstaan, toch? Blackkit knikte, en zoog zichzelf naar Mazepaw toe. "Dicht bij genoeg?" lachte ze toen ze letterlijk zij-aan-zij stonden, maar ze nam meteen alweer wat afstand. Mazepaw begon te lopen, en Blackkit volgde hem braaf. Nu ze wat ouder was, was ze in staat om ook zelf de omgeving in de gaten te houden. Ze wilde er zeker van zijn dat niemand hen zou zien, dus ze hield zich kleiner dan ze was.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 23:31

"Dicht bij genoeg?", grapte Blackkit, waarna ze weer wat afstand nam. Er verscheen een geamuseerde grijns om Mazepaws lippen. "En, hoe gaat het met je?", vroeg de bruine tabby geïnteresseerd. Het was een basisvraag, die meestal uit beleefdheid werd gesteld, wat niet betekende dat de gestreepte apprentice het echt wou weten.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 23:57

"Nou," begon Blackkit terwijl ze om zich heen aan het kijken was. Ze was zich aan het bedenken of ze het echt het hele verhaal over haar ouders aan Mazepaw's neus wilde hangen. Uiteindelijk besloot ze van niet. Niet omdat ze het niet met hém wilde delen; ze had gewoon geen zin om het weer allemaal op te halen en zich er weer naar door te voelen. Dingen waren shit, maar ze moest er mee leven, toch? Ze wilde alle emoties niet onnodig weer oproepen. "Gaat best lekker," antwoordde ze vrolijk, wat ook het geval was zolang ze niet aan Slenderstep dacht. "Ken je Windpaw?" vroeg ze benieuwd. "Ik hang eigenlijk iedere dag met haar, en soms met haar broers. Is altijd onwijs gezellig."



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 0:04

"Gaat best lekker,", antwoordde Blackkit vrolijk. "Ken je Windpaw?", vervolegde ze. "Ik hang eigenlijk iedere dag met haar, en soms met haar broers. Is altijd onwijs gezellig.", Windpaw.. Windpaw... hij deed zijn best om een gezicht op die naam te plakken. "Is zij niet die tabby met groene ogen?", oké, dat was misschien niet zo'n goede beschrijving. "Die altijd zo vrolijk is",



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 10:22

Blackkit begon te lachen. "Ja, die! Wind is echt een rondrennend hoopje vrolijkheid. Ember een hoopje liefheid, Dawnpaw een hoopje stoerheid en Lurkingpaw een hoopje chagrijnigheid." Dat was eigenlijk best een prima beschrijving van de familie. Ze had Ivypaw en Woodpaw eigenlijk nooit echt ontmoet, dus daar kon ze weinig over zeggen. "Maar ik vind dat wij elkaar ook wat vaker moeten zien. Lijkt me ook leuk je aan ze te introduceren." Het leek Blackkit sowieso leuk als haar verschillende vrienden wat meer met elkaar om zouden gaan. Dan zouden ze één grote vriendengroep worden. "Maar.. waar moet ik nu naartoe?" vroeg Blackkit toen ze bij een soort tweesplitsing stond.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 10:32

"Ja, die! Wind is echt een rondrennend hoopje vrolijkheid. Ember een hoopje liefheid, Dawnpaw een hoopje stoerheid en Lurkingpaw een hoopje chagrijnigheid.", een leuke manier om iemand te beschrijven. "Maar ik vind dat wij elkaar ook wat vaker moeten zien. Lijkt me ook leuk je aan ze te introduceren.", vervolgde Blackkit. "Lijkt me leuk", glimlachte de gestreepte apprentice, hij vond het wel leuk om vrienden te maken, en als Blackkit ze mocht, zou hij ze waarschijnlijk ook wel mogen, toch? "Maar.. waar moet ik nu naartoe?", vroeg de gestreepte poes. "Langs hier", hij wees met zijn staart. "We moeten nu wel extra voorzichtig zijn", ze waren nu bij de grens.



Happy day Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 10:38

Blackkit glimlachte tevreden. Zodra ze terug zouden zijn van deze tocht, zou hij ze aan iedereen voorstellen. In ieder geval Windpaw, want haar zag ze toch zowat iedere avond om te vertellen wat ze die dag hadden gedaan en nieuwe roddels te delen - al viel het best mee hoeveel er te roddelen was. "Oke," fluisterde Black, en ze hield haar kop wat lager en probeerde te sluipen. Het lukte redelijk, maar ze had er nog geen training in gehad. "De grens van het oude skyclan gebied?" vroeg ze nieuwsgierig voor de zekerheid. Dit was het verst dat ze ooit was gegaan. Zelfs toen ze naar het Thunderpath was geweest, was ze op haar eigen territorium gebleven.
Op een gegeven moment bleef ze even stil staan, zodat Mazepaw voor haar kwam te lopen. Hij moest de weg wijzen, en zij moest elke keer naar de bewegingen van zijn poten kijken om te zien welke kant hij op ging.



Happy day Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: