Happy day - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Happy day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 10:45

"De grens van het oude skyclan gebied?", vroeg Blackkit. Mazepaw knikte. "Best triest wat er hier gebeurd is", De bruine tabby vroeg zich af hoe hij zich zou voelen als het shadowclan territorium zou afbranden. De gestreepte apprentice vermoedde dat het niet echt een vrolijke emotie zou zijn. Alles waar je aan gewend was, gewoon weg...



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 10:59

Blackkit knikte weer. "Ik kan me echt niet voorstellen hoe het is je thuis te verliezen," mompelde ze. Of nja, misschien ook wel. Of in ieder geval iets soortgelijks.
"Is Starlake nog ver vanaf hier?" vroeg ze, maar haar vraag werd al snel beantwoord. Voor haar verscheen een groot meer, aan de zijkant afgedekt door bomen en ondergaande scheen er prachtig over. Het water weerkaatste het licht, en leek erdoor te glinsteren. De afgelopen dagen waren er maar nauwelijks katten geweest, want de sneeuw die twee dagen geleden was gevallen, lag er nog prachtig recht bij. Het beeld dat verscheen, de sneeuw, de ondergaande zon, en de weerkaatsing van het water, maakte het een magisch aanzicht. "Wow," fluisterde Blackkit en ze merkte dat ze haar mond open hield. Ze bleef even bij de rand van het kleine gebiedje staan om zo alles rustig te bekijken. Mazepaw had niet gelogen; het wás een geweldig mooie plaats.



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 11:09

"Is Starlake nog ver vanaf hier?", die vraag beantwoordde zichzelf wanneer het starlake nog geen seconde later binnen hun zichtveld kwam te liggen. "Wow," het oranje schijnsel van de ondergaande zon legde een betoverende gloed op het water. Hij kon zich wel voorstellen dat ex-skyclanners hier kwamen om herinneringen op te halen. "Ik hou van deze plek", snorde de gestreepte apprentice, waarbij hij zijn staart voor zijn poten krulde.



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 16:20

Blackkit nam even een momentje om stil te zijn en naar het prachtige uitzicht te kijken, terwijl het langzaam donkerder en donkerder werd naarmate de zon verder onderging. "Het is echt prachtig. Het ís ook net een magische plaats," zei ze zachtjes. Intussen was Mazepaw naast haar komen zitten en had zijn staart om zijn poten geslagen. Blackkit deed hetzelfde. "Kan je zwemmen in dat water? Of overtreed je daarmee een regel waar ik niks vanaf weet?" vroeg ze, met natúúrlijk een plan in haar hoofd.




Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 16:38

"Kan je zwemmen in dat water? Of overtreed je daarmee een regel waar ik niks vanaf weet?", Mazepaw schudde zijn kop. "Niet verboden, maar gewoonweg veel te koud", miauwde de gestreepte apprentice. "Ik ben er zelf al eens in gevallen", dat was niet echt zijn beste dag geweest, toen was het meer nog lichtjes bevroren geweest, en hij was stom genoeg geweest om op de dunne ijslaag te gaan staan.



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:05

Hmm, misschien had Mazepaw daar wel een punt. Het water was waarschijnlijk ijskoud. "Zijn er andere leuke dingen die je hier kan doen?" vroeg ze glimlachend. Ze waren hier heel stil, kalm en serieus naartoe gelopen, om te voorkomen dat ze ontdekt zouden worden. Maar nu hier niemand leek te zijn, had ze veel meer zin om plezier te maken en het serieuze achter hun te laten.




Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 17:17

"Zijn er andere leuke dingen die je hier kan doen?" Ze leek het hele zwem-idee uit haar hoofd te hebben gezet. Gelukkig maar, als ze nu groenhoest kreeg zou ze niet aan haar training kunnen beginnen... "Eigenlijk niet", misschien moesten ze maar eens terug naar et kamp gaan. "Het stikt hier ook nog eens van de rogues en bloodclanners",



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 18:54

"Nouw.." jammerde Blackkit. Het was hier zo ongelofelijk mooi! Ze had er graag rond willen rennen en lol willen trappen. Misschien konden ze dat eens doen als ze met een grotere groep gingen? Met wat meer warriors, of wat oudere apprentices. Als er dan wat zou gebeuren, zouden ze de bloodclanners en rogues aankunnen. Tegen die tijd zou zij ook al aan haar trainingen begonnen zijn. "Ik snap het.. Maar wel jammer," grijnsde ze. "Maar dankjewel dat je me mee hebt genomen naar deze plek." Ze keek Mazepaw dankbaar aan.




Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:00

"Ik snap het.. Maar wel jammer,", grijnsde de gestreepte kitten. "Maar dankjewel dat je me mee hebt genomen naar deze plek.", vervolgde ze. "We kunnen later misschien wel eens terugkomen", stelde hij shouderophalend voor. Als ze met wat meer zouden zijn, zouden rogues en bloodclanners hen misschien niet meer durven aanvallen.



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:11

Blackkit knikte. Ja, dat zouden ze zeker doen. En als het niet met Mazepaw was, dan zou ze er eens op eigen houtje naartoe gaan. "Zullen we zo eens terug gaan? Dan kan ik je ook voorstellen aan Windpaw, en misschien de rest van de familie. Ze zullen zo wel klaar zijn met hun trainingen."



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:24

"Zullen we zo eens terug gaan? Dan kan ik je ook voorstellen aan Windpaw, en misschien de rest van de familie. Ze zullen zo wel klaar zijn met hun trainingen.", zelf stond de gestreepte apprentice wat acter met zijn training, hij had zonder mentor gezeten. "Als zij zin hebben, mogen ze altijd meekomen", glimlachte Mazepaw. "The more, the merrier",



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:43

Blackkit begon te lachen. "Windpaw is altijd in voor leuke dingen. Emberpaw vast ook," reageerde ze. "Kom! Dan gaan we ze hierover vertellen, en dan kan jij je voorstellen. Misschien kunnen we dan morgen na de trainingen weer terugkeren. En misschien kunnen we Dauntrose ook meevragen, als beschermende warrior. Zij gaat vast ook wel mee." Soms kon Dauntrose een kleine kitten zijn, zo vrolijk en enthousiast. Als ze in een goede bui was, ging ze vast mee.



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:52

"Windpaw is altijd in voor leuke dingen. Emberpaw vast ook,", miauwde Blackkit. "Kom! Dan gaan we ze hierover vertellen, en dan kan jij je voorstellen. Misschien kunnen we dan morgen na de trainingen weer terugkeren. En misschien kunnen we Dauntrose ook meevragen, als beschermende warrior. Zij gaat vast ook wel mee.", man, binnenkort zou het starlake een of ander rust reservaat voor shadowclanners worden. Niet dat het hem echt zó veel kon schelen, maar het voelde gewoon goed om... om een plekje voor jezelf te hebben. "Dat word een grote groep", grijnsde de kater. "Kom, we moeten nu vertrekken als we vannacht nog willen slapen",



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:33

"Ja, dat klopt," lachte Blackkit, zich realiserend hoe gelukkig ze kon zijn dat ze zo veel vrienden had. Maar ergens zag ze in Maze's blik dat hij ergens van baalde. Ze opende haar mond om er naar te vragen, maar hij zei dat ze snel moesten gaan als ze vanavond nog wilden slapen. Blackkit knikte. "Ja, dat lijkt me een goed plan." Ze vertrouwde dat Mazepaw haar veilig thuis zou krijgen, maar toch vond ze het een fijnere gedachte als dat in het licht gebeurde, en niet in de donkere nacht.



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 20:45

"Ja, dat lijkt me een goed plan.", De bruine tabby knikte. Misschien kon hij haar 'testen'. Als een soort spelletje. Mazepaw dacht even na en bleef vervolgens staan. "Weet jij welke richting we uit moeten?", vroeg hij grijnzend. Eens zien wat ze van de weg had onthouden.



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 21:02

Plots bleef Mazepaw staan. Blackkit draaide zich om en keek hem met een schuin kopje aan. Weet jij welke richting we uit moeten? Blackkit sloeg haar ogen neer. "Ja duhhh," reageerde ze. Oke, toegegeven: ze was niet zo zeker als ze net had uitgedrukt. Maar met haar richtingsgevoel en reuk was niks mis. Ze zou niet zo snel terug geraken als ze hier gekomen waren, maar als ze haar best deed was ze er zeker van dat ze de weg terug zou vinden.
Blackkit snoof even. Ze herkende haar eigen geur in de sneeuw en zag haar eigen pootafdrukken naast de wat grotere van Mazepaw, wiens geur ook sterk aanwezig was. Zolang het licht genoeg was, kon ze makkelijk de afdrukken terug naar het kamp volgen. "Deze kant op," grijnsde. Dit was een leuke uitdaging!



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 23:07

Blackkit leek het niet zo moeilijk te vinden. Het wás ook niet moeilijk, Hun pootstappen van de heentocht zaten nog vers in de sneeuw. "Deze kant op," Mazepaw knikte glimlachend. "Wie hoop jij dat je mentor word?", vroeg de bruine tabby nieuwsgierig. Voor Mazepaw had het niet zoveel uitgemaakt, zolang het zijn vader maar niet was.



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 0:40

Blackkit bleef zich focussen op de pootafdrukken voor zich. Het was niet ingewikkeld, maar toch vond ze het leuk om te doen. "Hmm. Ik weet niet. Er zijn zo veel warriors om uit te kiezen," zei ze nadenkend. "Zolang het maar niet Slenderstep of Ravenheart is. Dat zou ongemakkelijk zijn." Hmm, wie kon nog meer? "Zolang het maar echt een goede mentor is. Ik wil niet zo'n halfgekookte zachte aardappel zonder ruggengraad. Ik wil graag iemand waar ik wel echt wat van kan leren, en waar ik naar op kan kijken."



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 9:22

Blackkit leek het nog niet precies te weten. "Zolang het maar echt een goede mentor is. Ik wil niet zo'n halfgekookte zachte aardappel zonder ruggengraad. Ik wil graag iemand waar ik wel echt wat van kan leren, en waar ik naar op kan kijken.", Mazepaw knikte. "Is er iemand die je echt absoluut niet als mentor zou willen?", miauwde de gestreepte apprentice. "Buiten Ravenheart en Slenderstep, dan",



Happy day - Pagina 2 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 10:31

Blackkit beet even op haar lip terwijl ze nadacht (dat begon intussen een naar trekje te worden, maar de binnenkant van haar lip begon wondjes te krijgen). "Misschien het liefst niet Runningvole, maar dat heeft er mee te maken dat ze binnenkort kittens gaat krijgen. Dat zou veel te zwaar voor haar zijn, en dat wil ik haar niet aandoen. Maar ze lijkt me een onwijs goede, en vooral lieve warrior, dus daar heeft het niks mee te maken. Maar het lijkt me dat ze sowieso geen leerlingen aan queens geven?" Het leek Blackkit logisch dat daar een regeling voor was, omdat al hun tijd en aandacht naar de pasgeboren kittens moest gaan. "Hoe zit het met jouw en je mentor? Hoe loopt dat nu?" Ze realiseerde zich dat ze eigenlijk helemaal geen idee had wie Maze's mentor was.



Happy day - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: