Happy day - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Happy day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 10:38

"Misschien het liefst niet Runningvole, maar dat heeft er mee te maken dat ze binnenkort kittens gaat krijgen. Dat zou veel te zwaar voor haar zijn, en dat wil ik haar niet aandoen. Maar ze lijkt me een onwijs goede, en vooral lieve warrior, dus daar heeft het niks mee te maken. Maar het lijkt me dat ze sowieso geen leerlingen aan queens geven?", antwoordde de gestreepte kitten. "Dat gebeurd inderdaad niet", miauwde de kater hoofdschuddend. "Hoe zit het met jouw en je mentor? Hoe loopt dat nu?", Een zucht ontsnapte aan Mazepaws lippen. "Mijn mentor is Nevermind, maar we hebben nog niet getraind, dus ben ik bang dat ik wat achtersta",



Happy day - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 10:48

Blackkit bewoog verbaasd haar oren. "Maar je bent al bijna een moon apprentice! Waarom hebben jullie nog niet getraind?" Maar des te meer verbaasde Blackkit zich erover dat Mazepaw wel al zo getraind overkwam. Hij kreeg al bredere schouders, en hij leek het territorium goed te kennen. Hij kon al jagen, spoorzoeken, en vast nog wel meer. Had hij zichzelf dat allemaal aangeleerd?



Happy day - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 10:55

"Maar je bent al bijna een moon apprentice! Waarom hebben jullie nog niet getraind?", ze leek verbaasd. "Geen idee", miauwde Mazepaw. "Ik heb 'm niet meer gezien sinds de ceremonie", er was een geïrriteerde toon in zijn stem te vinden. "Ik heb toch al wat geleerd van andere apprentices", hij besefte wel goed dat het niet de bedoeling was dat hij andere mentoren en hun apprentices zou moeten afluisteren, maar zo leerde hij ten minste iets.



Happy day - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:01

Verbaasd trok Blackkit een wenkbrauw op. "Raar.. Heb je wel aan Shrewstar om een nieuwe gevraagd dan? Je moet niet te ver achter komen te liggen," miauwde ze. Ze hield haar kop wat dichter bij de grond. Door de ondergaande zon waren de pootafdrukken lastiger te volgen, maar het koste haar niet al te veel moeite om met het overgebleven licht de schaduwen op de grond te zien. Al snel herkende ze het shadowclan territorium weer. "Nu zou het niet meer ver moeten zijn," stelde ze, maar ze keek ter bevestiging naar Mazepaw. Had ze het goed gedaan?



Happy day - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:07

"Raar.. Heb je wel aan Shrewstar om een nieuwe gevraagd dan? Je moet niet te ver achter komen te liggen," Mazepaw knikte. Hij moest aan zijn mentor-probleem doen. "Nu zou het niet meer ver moeten zijn,", miauwde de gestreepte kitten. "Goed zo. Je mentor zal je niet veel meer moeten leren", grijnsde Mazepaw.



Happy day - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:06

Goed zo. Je mentor zal je niet veel meer moeten leren. Trots gooide Blackkit haar kop in de lucht. "Tsja, het zit in je bloed of het zit niet in je bloed," grinnikte ze, al wist ze dondersgoed dat ze nog alles moest leren over jagen en vechten. Maar daar keek ze naar uit. Ze kon vooral niet wachten om te leren vechten.

~ Zullen we zo een nieuw topicje doen, gewoon een timeskip enzo? ^^



Happy day - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:16

"Tsja, het zit in je bloed of het zit niet in je bloed," Er verscheen een grijns om Mazepaws lippen. "Dan denk ik niet dat het mijn bloed zit", miauwde de kater. Hoe vaak was hij wel niet verloren gelopen? Op sommige momenten had die 'Maze' heel toepasselijk geleken... Ondertussen kende hij het bos wel op zijn duimpje, maar ook enkel omdat hij de weg er zo vaak de weg had verloren.

-nieuw topic? c:



Happy day - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:47

"Hahaha, och, arme ziel," lachte Blackkit. "Dat komt vast allemaal goed als je je mentor hebt. Ik heb jou nu," knipoogde ze.
Niet veel later stonden ze voor het kamp. Blackkit sneakete naar binnen, hopend dat niemand had gezien dat ze weg was geweest. "Maze, zie ik je morgen weer?" fluisterde ze nog snel voordat ze naar de nursery liep.

~ Si si! Kan jij maken? Smile



Happy day - Pagina 3 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Happy day - Pagina 3 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Happy day   Happy day - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 16:03

"Maze, zie ik je morgen weer?", miauwde de gestreepte poes. "Natuurlijk", grijnsde de bruine tabby, waarna hij zich richting de apprentice den begaf.

-shortness overload
topic komt zometteen c:



Happy day - Pagina 3 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Happy day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: