Lucht-je-hartje - Pagina 11



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Volgende
Venom
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 21:56

OMG guys dit is gewoon creepy sh*t

Klik voor als je het wilt weten:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 14:26

Ik heb echt een haat aan geld. Ik moet gvd zelf mijn reizen elke dag voluit betalen naar school toe (Sneek leeuwarden is tientje p.d.) en dan heb ik ook al leuke dingen gepland waar ik ook wat wil kunnen halen. Abunai. Ik heb bijna spijt van abunai omdat ik niks kan betalen. Ik heb een klein beetje aan de kant gelegd zodat ik iig wat kan betalen (eten enz) maar dat kan ik eigenlijk ook al niet missen. Ik vind dit echt niet meer leuk.
Waarom hebben ze gvd niet een bepaalde regeling voor VAVO studenten? Ik heb geen recht op studenten ov en stufi, dus hoe moet ik het gvd doen? Ik heb ook geen werk, al probeer ik dat wel te krijgen. En dan nog, dan gaat al mijn zelf verdiende geld op aan het reizen naar school. Echt, waarom hebben ze geen vavo in Sneek zelf, dan was het ook al makkelijker geweest. Op de fiets is het ook niet bepaald te doen, anders had ik dat wel elke dag gedaan.

Met het is echt niet meer leuk. Normaal kijk je uit naar leuke dingen en kan het, nu staat abunai voor de deur en zit ik de stressen, want eigenlijk had het allemaal niet gekund. Echt, als ik het eerder geweten had ;-;


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Lucht-je-hartje - Pagina 11 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 15:07

http://www.nibud.nl/consumenten/tegemoetkomingen-in-schoolkosten/
https://duo.nl/particulieren/ouder/studiefinanciering/mijn-kind-zit-op-vmbo-havo-of-vwo.asp

Je krijgt inderdaad geen studenten-ov, maar misschien is dit eens het uitzoeken waard. Je kan blijkbaar wel een bepaald bedrag krijgen, maar ik weet niet of dat ook voor vavo geldt.

Misschien is een bepaald abonnement voordelig?

http://9292.nl/prijzen-en-abonnementen/stads-en-streekvervoer/abonnementen

Hier zie je een mooi tabelletje voor wanneer zo'n abonnement voordelig voor je zou zijn (in jouw geval als je meer dan 80 euro per maand uitgeeft, waar je wel aan zit lijkt me?) Dit is wel voor de bus trouwens.

Als je met de trein gaat, is het misschien een idee om met samenreiskorting te reizen (40% korting). Dan check je in met die korting, en dan zoek je een studentpersoonmans die er wel toegankelijk uitziet, en dan vraag je: hey, ben jij een student? Zou ik met jou mee mogen reizen voor de korting? Zo deed ik het altijd als ik ver moest reizen, maar ik nog geen studentenov had.

Verder weet ik niet zo snel hoe je geholpen kunt worden, want helaas kunnen we geen geld poepen. Maar hopelijk kun je misschien de komende tijd nog kleine beetjes uitsparen, zodat je net iets meer financiële bewegingsvrijheid hebt? Succes Nath!


Lucht-je-hartje - Pagina 11 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:02

Ik moet dus een speech houden op de crematie van m'n oma, maar het probleem is .. de speech zelf om eerlijk te zijn.
Ik kan echt nergens op komen en alle tips die ik krijg van mensen vind ik maar cliché en zo afgezaagd. Vertellen over d'r leven, dat gaat wel 30 keer gedaan worden, hoe zo was, dat ook. Ik weet dat ik niet origineel moet zijn, maar het voelt voor mij gewoon niet zo lekker om saai dingen op te gaan sommen daar.
Ik heb al dagen geen inspiratie ervoor en ik moet vanavond al doorgeven of ik mijn speech ga houden af niet, ik moet dus voor dan nog iets hebben waar ik iets mee kan :I
Ik weet het niet meer, ik kom er echt niet uit en mijn moeder doet alsof ik dan niets om mijn oma heb gegeven, omdat ik niet ~zo een speechje d'r uit gooi. Sorry hoor, dat ik dat wel kon voor mijn eigen gvd vader.
Ik ben ook nog eens mijn oma's petekind, dus dan zal er wel weer jaren lang schande over me gesproken worden.
-zucht- ik moet het nu forceren en ik weet van mezelf dat er dan al helemaal niets zinnigs uit gaat komen, laat staan goeds. Ik ga me niet voor 100 mensen voor schut zetten.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Lucht-je-hartje - Pagina 11 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:51

Uhm soof, her eerste gedeelte wat je daar getypt hebt is al heel mooi om te zeggen en gewoon vertellen wat je als klein kind allemaal met haar deed en je leukste herinneringen. Eigenlijk gewoon spreken vanuit je hart en het hoeft geen 20 minuten te duren.



Lucht-je-hartje - Pagina 11 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 17:39

Serieus. Ik ga echt dat kind een trap onder d'r reet geven waar ze naar van wordt. Hier een beetje het huis leegzuigen qua energie en vervolgens boos doen.


Lucht-je-hartje - Pagina 11 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 11 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 11 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 11 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 11 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 11 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 22:26

Serieus, ik ben hier echt te oud voor. Ik ben gewoon heel bang voor al het enge spul op deze en de fantasie wereld. Ik durf geen deuren dicht te doen, licht uit... Ik weet niet waarom, voel me net een klein kind. Help!!! Ik ben geen 9 meer!


Lucht-je-hartje - Pagina 11 4sb01y


::

Terug naar boven Ga naar beneden
Sneep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Hyperactive years
Gender:
Rank:
Sneep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 17:25

oké, laat ik het hier maar gewoon posten;
ik heb een nieuwe serie ontdekt, en daardoor kan ik me gewoon niet meer concentreren op huiswerk enzo, ik wil alleen maar verder kijken, hopend dat het echt is. en vorig jaar heb ik maar op het nippertje vwo gehaald, en als ik nu geen goede start maak dan stroom ik zoiezo af, dat is niet super erg, maar ik weet niet wat ik dan zou moeten, en iedereen verwacht van me dat ik het kan halen. ik ben gewoon bang dat ik het niet haal, ik ben gewoon slecht in mijn schoolwerk. ik weet dat ik gewoon zou moeten stoppen met de serie kijken, maar ik weet dat ik dat niet kan, en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

xxx meike



Pearlfog~Dreamflame~Chess~Shykit~Ashkit~Peacepaw~Tearheart~ƧƝЄЄƤ
Theme:
voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 17:48

Zou je niet een evenwichtig schema kunnen maken? Bv, één aflevering en dan huiswerk maken. Of eerst, zodra je thuiskomt, direct al je huiswerk maken en dan kan je vredig de rest van de avond die serie zien. Dit echt enkele dagen volhouden zodat je het een gewoonte maakt!
Ik weet namelijk wat je bedoelt. Ik had midden in de examens vorig jaar een serie ontdekt en ik was er ook maar net door (met een paar buizen). Je moet hier dus echt mee oppassen. d:


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:08

@Eline, oef, ben niet alleen. ik moet van mezelf altijd de deur openlaten, licht in de gang en badkamer aan. ik ben bang in het donker.

oké, nu ik weer he -_- ik ben zogezegd altijd 'verliefd' op iemand. dan zegt iemand, nu nog een andere? etc. en dan denken de op den duur dat ik niet weet wat liefde is. maar vandaag, op een rommelmarkt plus een klein kermisje. een blonde jongen. kriebels in mijn buik, glimlachen, en nerveus doen ^^ nu zag mijn zus écht dat er iets raar aan de hand was. ik was zo verliefd! zo heerlijk! en hij was de eerste die ooit in mijn leven terug keek. ik keek achterom, en hij ook. toen was ik zo gelukkig! ehm, en daarna volgde ik hem heel de tijd, uch, bijzaak xD maar nu zei mijn stiefvader, we gaan naar huis, en hij gaat verdorie zelf niet mee! ik was slechtgezind, ik wou niet weg!! eindelijk acht ik dat iemand me zag staan, maar nu ben ik niet zeker meer of hij me wil :/


Lucht-je-hartje - Pagina 11 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:28

Zoé, zoiets heb ik ook een keer gehad, ben er na twee jaar mee opgehouden, maar diegene kende ik ook wel al een tijdje. Ik hoop echt voor je dat je hem nog een keer tegen komt en dat je met hem in gesprek raakt! <3

'Key, nu ga ik weer es m'n hartje luchten.
Er zit dus een jongen in m'n klas, en we zijn al een tijd bevriend met elkaar enzo. In de eerste was hij verliefd op mij, en hij wou ook iets met me. Ik had toen nee gezegd, en heb daar nu écht spijt van. Ik begin nu dezelfde gevoelens voor hem te krijgen als hij bij mij toen deed. Nu denk je: 'Nou, dan vraag jij hem toch gewoon?' Maar zo simpel is dat niet voor mij. Ik wil echt heel graag iets met hem, maar zodra ik op het punt sta het hem te vragen, zit er iets in m'n hoofd dat dichtgaat, ik kan het dus gewoon niet. Ik weet zeker dat hij ja zegt, maar toch is er een gedeelte in m'n hersenen die zegt dat het nee wordt en dat hij me gaat uitlachen ofzo. Ik weet dat het raar is, ook wanneer iemand aan mij vraagt of ik met hem wil, word het steeds nee vanwege die stomme gedachte. Ik weet echt niet hoe ik het uit moet zetten. Ik word er zo moe van ;-;



Lucht-je-hartje - Pagina 11 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 11 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 11 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 11 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Skipperpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Marieke
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Skipperpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 20:58

Overmorgen weer school.. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in komend schooljaar, want mijn crush is van school af, nog maar een paar van mijn (weinige) vrienden zitten op mijn school, ik kom weer bij het meisje in de klas waar ik stikjaloers op ben en het meest irritante kind van de hele school (die eigenlijk eind vorig jaar van school af zou gaan) komt ook bij mij in de klas...

En ik ben niet sociaal-handig genoeg om fatsoenlijke gesprekken te hebben met mijn crush...


Lucht-je-hartje - Pagina 11 GCzsAx3
stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 21:07

@Nyn, die jongen kom ik gelukkig wel tegen op buurtfeestjes en rommelmarkten etc. fjoew xD
Ik heb ook zoiets, dan zeggen ze, 'ga er dan naar toe en praat met 'm' nee, dat gaat niet! ook al weet je niet of hij nee gaat zeggen, het kan altijd nog een ja worden he. maar nee, durf niet. ik wil dan knipogen ofzo, maar durf ik uiteindelijk niet en dan dacht ik nog van wel! probeer gewoon vaak langs hem te wandelen en naar hem te kijken. glimlachen, dat helpt Nyn <3


Lucht-je-hartje - Pagina 11 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 21:18

Okay tis niet echt "belangrijk" maar wil toch jullie om hulp vragen..

-vroeger ongeveer 1,5 jaar geleden zat ik op paardrijden, de mensen daar hebben me een soort van "gebruikt" ik moest altijd alles doen. Zoals stallen uitmesten schoonmaken ect. Ik heb dus met me domme kop dus 2 jaar daar voor niks lopen werken, ik was volgens hij niet ervaren genoeg om leuke dingen te doen. Maar de nieuwelingen waren blijkbaar wel ervaren, nou ongeveer 1,5 jaar rijden had ik me 1e wedstrijd en had gewonnen, na een paar maanden kwam er een springwedstrijd ik natuurlijk helemaal happy omdat ik sprigen best leuk vond. Dus ik besloot extra les voor springen te nemen, nou dat liep niet goed af.. Ik was gevallen op me rug en nou niks aan de hand dacht ik, dus ging nog een keer een springles nemen. Dit liep echter niet heel goed af, aan het einde van de les gleed van de zadel af en viel met me nek op een balk.. Nek gekneust :L 6 weken niet gereden en "gewerkt" hier door waren de mensen niet blij mee en behandelen me als een soort sloofje, ik werd eind van de dag opgehaald en nooit meer teruh gekomem..

2 deel van me verhaal x3 we spoelen weer een klein stukje terug: ik ben met de 1e springles op ke rug gevallen dit is dus ongeveer 2 jaar geleden, het probleem is ik heb nog steeds last van me rug.. En het word met de dag erger, eerst viel het mee en was het af en toe. Nu is het de laaste paar weken echt heel erg geworden en ik kan gewoon niet meer..
Iemand een paar tips wat ik kan doen tegen die dodelijke pijn in me onderrug?? :C


Lucht-je-hartje - Pagina 11 ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 21:32

Rustscar schreef:
Okay tis niet echt "belangrijk" maar wil toch jullie om hulp vragen..

-vroeger ongeveer 1,5 jaar geleden zat ik op paardrijden, de mensen daar hebben me een soort van "gebruikt" ik moest altijd alles doen. Zoals stallen uitmesten schoonmaken ect. Ik heb dus met me domme kop dus 2 jaar daar voor niks lopen werken, ik was volgens hij niet ervaren genoeg om leuke dingen te doen. Maar de nieuwelingen waren blijkbaar wel ervaren, nou ongeveer 1,5 jaar rijden had ik me 1e wedstrijd en had gewonnen, na een paar maanden kwam er een springwedstrijd ik natuurlijk helemaal happy omdat ik sprigen best leuk vond. Dus ik besloot extra les voor springen te nemen, nou dat liep niet goed af.. Ik was gevallen op me rug en nou niks aan de hand dacht ik, dus ging nog een keer een springles nemen. Dit liep echter niet heel goed af, aan het einde van de les gleed van de zadel af en viel met me nek op een balk.. Nek gekneust :L 6 weken niet gereden en "gewerkt" hier door waren de mensen niet blij mee en behandelen me als een soort sloofje, ik werd eind van de dag opgehaald en nooit meer teruh gekomem..

2 deel van me verhaal x3 we spoelen weer een klein stukje terug: ik ben met de 1e springles op ke rug gevallen dit is dus ongeveer 2 jaar geleden, het probleem is ik heb nog steeds last van me rug.. En het word met de dag erger, eerst viel het mee en was het af en toe. Nu is het de laaste paar weken echt heel erg geworden en ik kan gewoon niet meer..
Iemand een paar tips wat ik kan doen tegen die dodelijke pijn in me onderrug?? :C

Ik zou gewoon naar je huisarts gaan, vertellen hoe het gekomen is en hoeveel pijn het doet. Grote kans dat die je doorverwijst naar een fysiotherapeut, eventueel krijg je medicatie als de pijn héél ondraaglijk is. Na een tijdje bij de fysio gelopen te hebben, zal het vast een stuk beter worden c:


Lucht-je-hartje - Pagina 11 ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 21:38

@Demi bedankt voor de tip! ik ben al keer bij de huisarts geweest en die heeft me dus ook inderdaad naar de fyso gestuurd daar heb ik ook een tijdje gelopen. Alles ging goed tot ik naar de middelbare ging en zit nu in de 2e.. Maar ik zal het in me kopje duwen en weer naar de dokter te gaan. Heel erg bedankt! <3


Lucht-je-hartje - Pagina 11 ICaCdl8
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 11:33

Rustscar schreef:
@Demi bedankt voor de tip! ik ben al keer bij de huisarts geweest en die heeft me dus ook inderdaad naar de fyso gestuurd daar heb ik ook een tijdje gelopen. Alles ging goed tot ik naar de middelbare ging en zit nu in de 2e.. Maar ik zal het in me kopje duwen en weer naar de dokter te gaan. Heel erg bedankt! <3

Laat een chiropractor je recht trekken. Werkt voor mij al jaaaaaren!


Lucht-je-hartje - Pagina 11 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 11 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 11 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 11 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 11 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 11 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 12:18

Ik ben al een tijdje een beetje down. De reden hou ik liever voor me zelf. Hebben jullie mischien opvrolijk tips?


Lucht-je-hartje - Pagina 11 Xf6nctP
Lucht-je-hartje - Pagina 11 LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersLucht-je-hartje - Pagina 11 LVq0Br9
Lucht-je-hartje - Pagina 11 COxUkZt  Lucht-je-hartje - Pagina 11 23mrb6w
Extra::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharply
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Sharply
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 12:25

Bleaktail schreef:
Ik ben al een tijdje een beetje down. De reden hou ik liever voor me zelf. Hebben jullie mischien opvrolijk tips?
m

Tip 1! Doe iets wat je leuk vind, ik vind persoonlijk Wc een van de leukste dingen hier word ik vrolijk van en kan me er de hele dag mee vermaken. Lekker veel posten en lekker kletsen in de algemene onzin topic ^^

Tip 2! Een beetje vrolijke muziek aan zetten geeft altijd een leuke sweer, ga tijdens het muziek luisteren lekker iets doen zoals tekenen of een leuke verhaaltje schrijven?

Tip 3! Dit werkt bij mij altijd: eet lekkere dingen! ^^

Tip 4! Zoek contact met mensen, dit kan je doen om met vrienden af te spreken. of langs een familielid, ook kan je natuurlijk hier op wc contact zoeken

Tip 5! Kopjes thee doen wonderen ^^

Tip 6! Blijf is lekker een dag in bed, zoek ene goeie serie uit of een paar leuke films. Je dag is zo voorbij!

Tip 7! Blijf altijd positief denken

Dit was het ongeveer hoop dat je er wat aan heb <3


Lucht-je-hartje - Pagina 11 2uh1xc4

:.Stamp.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 11 DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 11 Icon_minitimedi 1 sep 2015 - 14:44

Okay guys, het is niets om echt zorgen te maken maar dit wil ik even kwijt en ik hoop dat jullie daar tips of iets dergelijks voor hebben ^^

Dit is wat mij bezielt:



Lucht-je-hartje - Pagina 11 Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: