Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Falconstrike
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 18:51

Yo Q! <3

Lieve meid dat je bent. Je bent super creatief en kan echt de mooiste dingen maken met je skills, echt wow, respect. Je hebt het natuurlijk echt super gedaan met Cobra en ik ken je nu echt ook wel al een aantal jaren hihi.
Ondanks dat we buiten de RP niet echt praten samen, vind ik je wel echt een super toffe meid, waar je toch ook wel leuke gesprekken mee kan hebben <3 Bedankt voor alle leuke jaren op t forum!! Ik vind t heel gezellig hihi, zal nooit de topic's tussen Losty en Litje vergeten <3

xx Bo


그대는 나의 이야기였다
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rascal
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DONWEST2
Renske
628
Actief
You glow differently when you're actually happy

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior (?) Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 18:56

BO! <3
Ja je weet het, ik vind je een geweldig kind. Je bent altijd enthousiast, ik kan altijd met je praten over alles en bovendien ben je echt een fantastisch mens om mee te rpg'en. Falcon en Gorse breekt nog steeds mijn hart. Wij gaan echt nu al way back voor mijn gevoel, alsof we elkaar al langer kennen dan we elkaar kennen. Van dronken appjes tot diepe gesprekken. Je bent een echte vriendin van me, hou van je kind <3
xooxoxoxoxo


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Unknown
The space between life and death, that's where we are most alive
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitepaw.,
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 OuyEXxt
James
205
Actief
"We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."


CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitepaw.,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 19:55

RENS!! Je bent een geweldig leuk mens. Super gezellig om mee te kletsen in de voicecalls en ook enorm leuk om mee te plotten. Je bent super creatief en je karakters zijn geweldig, kan er geen genoeg van krijgen <3 Heb echt enorm veel plezier met het plotje wat we nu hebben staan maar ik hoop dat ik je over de jaren nog beter mag leren kennen persoonlijk en dat we ook nog meer leuk samen kunnen schrijven B) Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit!


WHITESTAG
... I'm out of my head. Of my heart and my mind. 'Cause you can run but you can't hide. I'm gonna make you mine. 'Cause I can feel how your flesh now. Is crying out for more
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 20:06

Jamie Jamie Jamie

Waar kan ik beginnen? Laat ik ten eerste maar de open deur in trappen want Jezus, wat ben jij getalenteerd met art. Jouw kleurkeuzes en creatieve settings? En de backgrounds? Damn zeg. En dan zijn je karakters ook nog eens Hella creatief en goed uitgewerkt. Er komt nooit een saai karakter uit je richting! Voel me ook echt blessed dat wij nu plotten en awesome dingen tegemoet gaan met searctic. Maar dan ben je ook nog zo'n ontzettend lief en gezellig mens. Ik vind je echt een schatje en een geweldige vriendin. Je moet eens wat minder streng voor jezelf zijn want je bent echt een topper.

Xxx Babs
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 20:15

Babsie <3

Mijn mede nervous wreck :') Nee, je bent lief <3 Een ontzettend lieve, aardige meid met een veel te groot hart voor diertjes. Je weet altijd iedereen op te vrolijken met bun pics of met een van die geweldige foto's van Tink <3 Ik ben super blij dat we de laatste tijd weer zoveel contact hebben en ik hoop zeker dat we dat nog lang kunnen onderhouden.
En nog maar te praten over al die geweldige tekeningen die je maakt <3 Ooit, ooit, ga ik een hele set bij je commissionen, zodra ik 't geld er voor heb. I swear it <3

xx Q


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Smouldertongue
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DPKsfdL
Aimée
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smouldertongue
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 22:55

Quinty,

kan ik zeggen wat voor bijzondere karakter Cobra was/is, hij was duidelijk niet zomaar een slechte kat. Al zijn gevoelens beschreef je goed en je liet me medelijden met hem hebben toen hij niet wou geloven dat Shade dood was. De denial van hem was zo heftig geschreven, dat hij zichzelf dingen wijs ging maken en het gewoon niet ging accepteren.

Dat was erg bijzonder, ik ben dol op zulke dingen.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Sadboi11
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 23:11

Ten eerste bedankt Bunny<3 Een plotje gaat vast wel komen ons kennende en altijd.. wat lief van je<3

Aimée!

Ik ken je lang niet zo goed als sommige anderen maar de keren dat we elkaar spraken was je altijd super lief en creatief. Ik heb echt bewondering voor je creatieve brein af en toe en hoewel ik weet dat we zeer verschillende personen zijn kijk ik er naar uit je vaker te spreken en wellicht zelfs te plotten!

Liefs
Butter
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimevr 19 jun 2020 - 23:17

Butter, wat ben jij toch een schat! Je bent echt een enorm lief persoon, kijkt uit voor een ander en houdt ook nog eens ontzettend van plotten. Het huidige ding waar we nu mee bezig zijn, daarvan weet ik dat je er helemaal hyped voor bent en ik zeker ook, heb nu al zin wanneer dat van start gaat. c; Jouw characters zijn ook ontzettend leuk, met jou posten is altijd gezellig! En mag ik jou ook even zeggen dat je met tekenen echt heel hard vooruit gaat en dat het echt nog mooier wordt en dat vind ik zo leuk om te zien. <3 Ga zo door meid!!!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 0:01

Nynke <3

Wat ben je toch een ontzettend lieve meid! We spraken elkaar eerst niet zoveel, maar nu, zeker met wat voicechats, heb ik je toch wat beter mogen leren kennen en ik moet zeggen dat ik je echt super vind! Ik vind je karakters ook echt super leuk, al vond ik met Rabbit Swallow een beetje eng en met Sea Coyo nog enger, maar dat maakt niet uit en maakt het juist leuk HAHA. Hoop echt dat je het volgend jaar super gaat hebben in Groningen. B)

Xxx Babs
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 0:06

Oof. Babs.
Als ik heel eerlijk ben ken ik je niet zo goed, maar ik weet dat je echt een hart van goud hebt en je deur altijd voor iedereen openstaat als er problemen zijn. Ook zijn je karakters (getraumatiseerd en wel) altijd zo leuk! Zeker de settled x seamist topics waren super interessant om te lezen met de gevoelens die ze meegaven. I swear my eyes were about to sweat.

En ik wilde voor de zoveelste keer nog zeggen dat ik zo blij ben dat we samen gaan werken met pep en newt <33

xo dodo






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nelthilta
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DPKsfdL
Ms. B
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Nelthilta
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 8:01

Nyn<3 dankjewel je liet me wel mooi blozen maar was erg lief van je en blij dat te horen<3 Die hype is er zeker hahah.


Heeeeyyyyy Dodo!!!!!!!!!!
Nog van harte met Newtpaw natuurlijk. Wat een leuk karakter is dat toch, ik moest ook echt lachen toen je Flutterkit, Flutkit noemde..hhaaha van flut, van zo slecht maar het topic loopt echt lekker..... Ooit moeten we samen plotten.. nu moet ik het niet teveel mensen vragen want dan krijg ik het nog druk.. maar nog steeds..... Haha...

Butter
Terug naar boven Ga naar beneden
Coacaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Cola-being-a-dummy
Ema
180
Actief
They say the world is blue when the sky is pink
They say the clouds are white 'cause the printer ran out of ink

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Loner
Coacaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 15:43

Ah, Butter!

Je bent een heel lieve persoon die er altijd voor probeert te zorgen dat anderen zich goed voelen! Je characters zijn allemaal zeer uniek en ik hou van hun persoonlijkheden. Daarnaast ben je ook nog eens heel creatief bezig met die pixel-art in de laatste tijd, en om eerlijk te zijn, dat is echt  een pixel-art manier die echt heel creatief is! Ik heb geen woorden meer om te beschrijven hoe geweldig ik het vind, van alles.

-Ema <3


If I do think I am awesome...
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Coa_si11
then I am awesome, regardless of what others say.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheriey
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Cherie31
Sannemander>:)
217
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 16:06

Emaaa!

Ik  vind je echt een heel aardig persoon, altijd vriendelijk en positief. Behalve dat ben je erg creatief en ik vind echt dat je art super mooi is, bovendien is het  erg lief hoe je voor iedereen wel dingen tekent en verzint! Dan ben je ook nog is heel erg enthausiast over alles op het forum en er buiten waardoor je altijd wel  leuk bent om mee te kletsen over van alles en nog wat. Dat niet alleen, ik vind het ook erg leuk hoe je voor alles een verhaal kan verzinnen, dat vereist toch echt wel veel creativiteit, echt waar heel impresive! Ook zijn je karakters erg leuk en posten met je is nooit saai!

Groetjes Sanne^^



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 9IVBpNV

CHERIEY
SOMEDAY WE WILL FORESEE OBSTACLES
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazan
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
383
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Age: « 96 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimeza 20 jun 2020 - 23:55

Sanne.
Het wordt een korte want het is laat maar, je bent gewoon echt een toppertje <33 je art is prachtig en je bent een lieverd voor iedereen, iets waar ik soms nog veel van kan leren *kuch* verder vind ik onze topicjes samen hartstikke leuk en wil ik er eigenlijk nog veel meer! Ook zijn je karakters super leuk en zijn je posts altijd leuk om te lezen <33

xo dodo






KAZAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimezo 21 jun 2020 - 1:47

Hiii Dodo,
Je bent een leuke en gezellige RPG'er. Je characters zijn super tof en origineel, erg indrukwekkend en je verdient de rang met Newtpaw enorm! Het is niet een heel erg lang compliment, want zo goed ken ik je verder niet. Maar je bent iemand die me erg tof lijkt om mee om te gaan c:

x Nath


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 YeIsY95
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimezo 21 jun 2020 - 18:01

Haaay Nath
Jij bent echt een super aardig en lief persoontje. Het is altijd fijn om met jouw te babbelen buiten te rpg en ook te plotten met verschillende chars. Ik wilde ook nog zeker zeggen dat jij al je chars hele realistisch en 'echt' bespeeld, je legt er je hart in en dat is super belangrijk. Nog even: ik blijf ene grote fan van Innerstar en Roughflower. Ze zijn dan wel in Starclan, maar mijn liefde voor hen blijft! Op naar meer plotjes tussen Hawk en Tansy <3

Lots of love, Yanthe xx


I'll start a war if I have to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimedo 11 maa 2021 - 23:31

Dit moet ook weer omhoog gehaald worden omg

Yanthe!! ik ben altijd helemaal ondersteboven van hoe enthousiast je bent. Daar kwam ik achter toen op de Emma meet, waar je echt helemaal opging in je rol als verteller. En later ook altijd in de voice of waar dan ook. Je bent zo iemand die meteen leven en gezelligheid met zich mee brengt <3 ik ben blij dat we lekker lang samen med katjes van windclan hebben mogen zijn en dat je ook weer (al eventjes) terug bent hier!! Je bent een topper


It is both a blessing and a curse
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 14:38

Kip... Ik kan wel een heel topic vol schrijven over hoe geweldig ik je vind. Je bent altijd heel erg enthousiast in onze gesprekken en moedigt me altijd weer vol plezier aan om deel te nemen aan evenementen of me te mengen in de groepchat, wat ik ontzettend waardeer. Onze topics zijn geweldig, onze gesprekken zijn geweldig en je bent een geweldige admin. Blijf zo verder doen meid, want je bent echt een topper!<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 15:16

Goh Freedje, waar moet ik beginnen? Ten eerste is een gesprek met jou nooit saai wat meteen ook mooi aansluit op de nooit saaie topics met jou. Je hebt zoveel accounts maar toch voelt ieder als een geheel ander karakter en hou je alles zo vreselijk goed bij! Echt ik heb er alle respect voor. Je bent enthousiast en hebt altijd wel ideetjes klaar liggen, couldnt be me honest to god, echt wat een creatief talent heb jij toch! En hoewel onze karakters vaak met elkaar botsen en ruzie hebben, is er niks minder waar over ons! Zoals ik al zei zijn gesprekken nooit saai en is het altijd super gezellig om met jou te kletsen over zowel rpg als dingen erbuiten! Je bent zeer zeker een topper <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonfall
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dragonfall
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 15:23

Sanne <3
God, ik ken je nog niet eens zo heel erg lang, maar het voelt alsof we al jaren vrienden zijn! Ik jou van je characters, vooral Squirrelnose -hihi-. Je gooit zoveel emoties in je karakters, zoveel liefde, zoveel jou.
Blaze is geweldig, Blue is geweldig, Squirrel is da bomb, because reasons <3 Hopelijk dat we nog meer topics samen kunnen krijgen en dat Flint geen flater gaat slaan bij d'r -hihi-

x Q<3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 9 1CVxE2d
-Insert snarky text here-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: