Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Glazeheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedi 16 maa 2021 - 17:10

Hoi Quinty!
Ik vind jou een hele oprechte en grappige persoon.
Dankjewel voor het overnemen van Tomtit,
Rout heeft haar broer nodig en je schrijft heel leuk met hem! <3

xx Inge


all i know all i know
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Windblade
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 9:53

Heyy Inge!

Super goed ken ik je niet, wat eigenlijk wel grappig is aangezien we samen best wel lang op wc zitten! (2017 vietnam war flashbacks) Ik vond je karakters altijd leuk Glazeheart,Bronzemask ect. Ben dan ook blij dat je weer actief begint te worden! We moeten ook snel een topic hoor sksks Buiten dat lijk je me een heel aardig en lief persoon.

x San


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimewo 17 maa 2021 - 14:01

Hia Sannemander,

We hebben niet veel samen geRPGT maar ik vond je in de chat altijd een erg leuke persoon die geweldig goed kan tekenen!

Liefs,

R.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 JXidV8r
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 12:13

Hey Rebecca

Ik wil even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om te zien dat je (gedeeltelijk?) terug bent gekomen naar de RPG. We hebben altijd heel mooie plotjes samen gehad (waaronder die van Eaglekit x Stallion) en in de chat verlopen onze gesprekken ook altijd vlotjes en aangenaam. Ik hoop dat we binnenkort nog eens een topic samen kunnen doen en misschien zelfs weer eens een plotje uit kunnen werken!

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Orchis20
m
918
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 53 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 13:30

Dagh Freedje c:

Of moeten we je nog aanspreken met Anonymous? hehe. Toen ik zag dat er weer nieuwe accountjes van onder de grond plopte wist ik bijna direct zeker dat jij het was. Dat zegt niet dat je al je profielen het zelfde maakt, maar dat je een geheel eigen schrijfstijl hebt waar ik graag door heen neus. Ik ben erg blij dat je weer terug bent op het forum! want ik genoot altijd erg om jou topics te volgen. Het was een eer van een mede (ex) Bloodclan deputy/leader te horen dat je zo geniet van mijn vieze smerige man die nu aan de leiding staat. Ook het moment dat je besloot met Aura gewoon mee te varen in de rpg vond ik heel gaaf. Hopelijk blijf je ons verassen met plots en drama <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Grubbs
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grubbs
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 13:47

Yooo M <3

Toen 't team tegen mij zei dat Brat de leiding over zou nemen van Cobra, had ik nooit verwacht dat Orchis onder haar zou komen te staan en by god, ik twijfel of ik 't goed heb gedaan om Cobra dood te maken. Orchis is eng :C Ik hou er van hoe je 'm speelt, samen met de rest van je accounts natuurlijk. Je bent geweldig, super lief en ik geniet er elke keer weer van om topics met je af te werken <3

xx Q


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 BsQ0MHM
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluejay
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Yo10
Sannemander
575
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 13:58

hi Q,

Nu is et mijn beurt om jou een dik verdient compliment te geven! Ik ken je nog niet heel lang, ik met mijn stomme kop was dom genoeg om niet eerder op de site te komen. Maar in het jaartje dat ik hier ben heb ik al heel wat van je talent in posten en karakter uitwerking gezien. Al jou accounts zijn ieder zou uniek en ik vind het heerlijk om met een kopje thee door jou posts heen te lezen. Zo vind ik Flintspark natuurlijk echt een geweldig leuk karakter, en ik geniet z o veel van zijn topics ( met name die met squirrel ofc, totally not biased ofzo hihi). Zeker geen flater hoor.  Maar ook karakters als Ashpaw vind ik super leuk! Het feit dat ze het bloed onder mijn nagels vandaan kan halen met haar brutale gedrag af en toe zegt maar al te goed hoe goed je haar wel niet bespeeld! Daarbij ben ik ook zo erg blij dat, hoewel Cobra net ietwat voor mijn post tijd zit, ik wel een kitten van heb om uit te werken. En het feit dat ik nog altijd veel over hem lees zegt zeker alweer iets over de Quinty magic die je erover heen gegooid hebt!  Ik hoop dan ook nog veel topics met je te hebben en nog veel posts van je te mogen lezen^^

xx,

Sanne!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Untitl14
Terug naar boven Ga naar beneden
Kauhu
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
Anonymous
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kauhu
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 14:04

Hi Sanne!

Ha, nu heb ik eens de gelegenheid om je een compliment te geven, dus die grijp ik bij deze ook zeker aan! Ik wil alleen even zeggen dat ik het geweldig vind om met je te posten en plotjes uit te werken. Op korte tijd heb ik het genoegen mogen nemen om veel van je karakters beter te leren kennen en hoewel zij altijd ruzie lijken te hebben, hebben wij dat buiten de RPG zeker niet! Je bent een aangenaam persoon met een warm hart en iemand waar ik goed mee overweg kan. Ik hoop dat we nog heel veel topics samen mogen aanmaken, af mogen werken en nog aan veel plotjes mogen werken, want je bent een topmeid! <3

Groetjes
Freedje

laatste keer dat ik hier post vandaag I swear lmao


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 2gxnp75 Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 10pvxmw Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderpaw,
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
Steen
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thunderpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 16:50

Hoi Freedje!

Ik zie dat je al enorm veel hebt geholpen door wat te schrijven in topic search! Dat is heel aardig van je! Blijf ze doorgaan, want het is geweldig dat je het doet! Very Happy 

Groetjes
Naomi
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 18:45

Hey Noami,

Ik heb nog niet met je gepost maar wel af en toe een topicje van je langs zien komen ;') je gaat echt met elke post in schrijven vooruit en dat is super leuk om te zien! Nog welkom hier trouwens. Ik wens je nog vele leuke jaren hier toe. 

Groetjes,
Butter


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 19 maa 2021 - 19:08

Butter ^^

Ik vind het echt leuk hoe jij je characters bespeeld met zo veel passie en enthousiasme, daarom zijn ze allemaal ook erg uniek! Je manier van schrijven is ook super goed! Het is echt iets naar waar ik toe op kijk- zo gedetailleerd en realistisch. De topics die we hebben zijn ook altijd leuk, en hoewel Windblade het nu niet zo erg op Remnant heeft moet ik zeggen dat ik haar super leuk vind! Buiten dat ben je een vriendelijk persoon waar goed mee te praten valt! Blijf zo door gaan je doet het echt goed ;D

x San



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw"
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
Anonymous
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimeza 20 maa 2021 - 15:29

San

Wij kennen elkaar inmiddels al wel een tijdje. Onze hechtste samenwerking vond plaats toen ik de eer kreeg om een dochter van jouw geweldige karakter Brat te mogen spelen, genaamd Runa. Later volgden er nog leuke topics tussen Shark en Brat en zagen we de twee een band krijgen die we niet hadden zien aankomen. Ik weet nog dat Shark net zo hard geloofde dat Brat hem op zou volgen dan dat ik dat deed en zie eens aan, je kreeg het nog voor elkaar ook. Nu heb je afstand genomen van je rang omdat het toch een bepaalde druk op je schouders legde, maar ik wil dat je weet dat je de maanden die je met haar aan de top bent geweest echt heel mooi hebt ingevuld en dat ze een waardige opvolger van Shark was, eentje waar zowel hij als ik heel trots op zijn. Ik kreeg de eer om een tweede dochter van jou te spelen en ook al heeft ze het niet lang gered in de RPG, toch hebben we er een aantal mooie posts aan over gehouden. Ik hoop dat we in de toekomst nog samen een plotje kunnen bedenken, want je post geweldig en leeft je heel mooi in in je karakters op een unieke manier dat alleen aan jou toebehoort. Doe zo verder! <3

Groetjes
Freedje


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Dragonpawsig2embers
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 20:49

Hey Freedje,

Natuurlijk kennen we elkaar al een poosje en is RPG tussen ons altijd een avontuur. Ik vind het echt super knap dat je zoveel verschillende karakters actief kan houden, zelfs al heb je het soms druk en daardoor een korte pauze. Het is super leuk je weer hier te zien en ik hoop nog lekker veel met je te mogen plotten. 

Ik ben echt benieuwd met welke leuke karakters je verder nog in de RPG komt. ^^ Ik vind het echt knap dat je bijna een onuitputtelijke inspiratiebron lijkt te hebben.

Liefs,
Butter


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Moros
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young One
Moros
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedi 23 maa 2021 - 20:59

Heyo Butter,

je bent zeker veel aanwezig in de rpg met altijd leuke en wilde plotjes waar je met gemak anderen in meesleept. Je karakters zijn zeker interessant en je zorgt ervoor dat ze een goede plaats in de rpg hebben, al dan door middel van die wilde plotjes XD.

Je nieuwe hoge rang heb je zeker weer verdiend en ik weet ook zeker dat Remnantpaw, samen met je andere karakters, het ver zal schoppen in de rpg


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Moros210
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:48

heyhey Aim!

Wat een leuke karakters heb je toch, en dat niet alleen, ook nog is goed uitgedachte karakters. Ik vind het altijd super leuk om door je posts heen te lezen, en vind hun gedachtengangen altijd super interessant. Zo vind ik bijvoorbeeld Storkpaw echt een fantastisch karakter, echt waar, één van mijn favoriete. Daarbij ben je ook nog is een super tof persoon en zijn gesprekken met je nooit saai! Je bent een topper :3 Ik hoop nog veel met je te mogen rpg'en en nog veel meer van je karakters beter te leren kennen!

Liefs,
Sanne


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtspark
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Miniav10
dodo
614
Actief
and even Dionysus would marvel at her insanity

CAT'S PROFILE
Age: ➤ 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine cat
Newtspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 20:54

Hee poepie,

Honestly ik ben zo blij dat cam je heeft overgehaald om naar deze site te komen. Je bent echt een schatje en soms misschien een beetje te lief voor de wereld, maar we houden van je en je accounts die altijd tip top fancy zijn en tbh ik zou zo een uur door kunnen gaan met complimentjes voor je, maar dat gaan we niet doen. Dan wordt je ego te groot <3

Al moeten we wel meer plotten samen

vieze natte kusjes,
Dodo




  forgive me father
   for i have sinned in all the most intricate,
    exquisite and aesthetically pleasing ways i was capable of



Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimedo 25 maa 2021 - 21:02

Heyhey Dodo,

Ten eerste hartstikke bedankt voor het verhaallijn tussen Flutterpaw en Newtpaw en je vertrouwen dat ik met mijn karakter toch iets voor je kon betekenen<3 en jij natuurlijk voor mij! Daarnaast ben je echt fan van Dewberry geweest en nu ook van Newtpaw zelfs al jaren Flut en zij elkaar.

Ik vind je echt een super meid om mee te plotten maar ook soms gewoon een praatje mee te hebben en je hebt altijd wel leuke (karakter) ideeën. Ik kan eindeloos door gaan maar ga nu stoppen ^^

Liefs,
Butter


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 9:03

Butter!

Ten eerste vind ik je een hele lieve meid. Je vraagt regelmatig hoe het met me gaat en dat waardeer ik echt!
Ten tweede ben jij zo leuk om mee samen te werken. Dit hebben we natuurlijk uitgebreid gedaan als Oceanstar en Bronzemask. We hebben ambitieuze dingen gedaan zoals een keer alle windclan aanmeld topics vernieuwd en ook opdrachten verzonnen waar anderen zich voor konden aanmelden. Het was echt een hele leuke tijd!

XXX Inge


all i know all i know
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 DPKsfdL
Anonymous
523
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormflight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimevr 26 maa 2021 - 13:40

Inge

Wij hebben voordat je wegging niet heel veel met elkaar geRPG'd, maar ik heb je karakters wel gevolgd en weet dus dat je heel mooi kunt schrijven en je karakters goed kunt uitwerken. Ik ben blij om te zien dat je terug bent gekomen en hopelijk kunnen we in de toekomst toch eens samen wat plotjes uitwerken Wink

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 Icon_minitimema 4 apr 2022 - 21:28

Heyhey Freedje!

Wat ontzettend leuk dat je weer terug bent. Toen je nieuwe accounts had aangemaakt had ik al het snode vermoeden dat jij het was hihi. Je geweldige schrijfstijl was niet te missen. De hype was real want ik vind je gwn een super aardig en gezellig iemand en posten met je is altijd plezier ^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 10 YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: