Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Joltkit
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 DPKsfdL
EVYEVYEVYEVY
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { don't underestimate me. }{ near 15 moons. }
Gender:
Rank:
Joltkit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 23:24

DANIIIII (mijn eigendom)

IK HAD ZOVEEL FUN MET JE VANDAAG
Ik heb een nieuwe zijde van het leven ontdekt in die trein man oh man
Je bent zo'n geweldig kind enzo en grappig en een beetje awkward net als ik hihi <3 Ofc zijn je karakters geweldig, net als je setjes en je posts, maar als persoon mag je er zeker ook wezen meis c: Je bent awesome :3
En nog sorry voor je hoofd - xoxo mijn schouder

xxx Evy
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 maa 2016 - 21:31

Evy zo heel goed ken ik je niet, maar ik vind je wel super aardig en een gezellig persoon hier op Warrior cats! Daarbij vind ik je posts leuk als ik ze door lees. Keep going that way! (:

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 12 maa 2016 - 21:00

Je bent echt zo'n persoon waar ik naar opkijk. Je posts en hoe goed je SC leid, .. Daarbij ben je nog eens een super goede vriendin van me<3 We hebben al veel meegemaakt en toch praten we nog met elkaar. Ik ben ook jaloers op hoe je zo eerlijk met jezelf blijft.. Als je iets zo vind, dan geef je dat eerlijk toe. En als je dan naar mij kijkt.. drie jaar achter diezelfde jongen aanlopen en niet willen toegeven aan jezelf dat 'ie je toch nie leuk vind.. ugh ;-;
Anyways, je bent echt welkom bij mij als je iets dwarszit. Ik mag het mss niet altijd tonen of zeggen maar ik bezie je echt wel als een goede vriendin<3 Ik kan echt niet wachten tot we elkaar nog eens zien op een meet! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 14:24

Als eerste wil ik even zeggen dat je geweldig goed ava's kan maken. Zoals jij het doet, kan geen ander. Ik heb jouw ava van Hazel zelfs geen enkele keer verandert en ben ook niet vanplan om die snel nog aan te passen (ookal is hij ondertussen warrior). Ook vind ik je een geweldig persoontje waar je altijd wel eens een babbeltje mee kan beginnen. c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 15:00

Yes, hier is mijn kans. Lieve Yanthe, ik heb je de laatste periode best goed leren kennen en daar ben ik heel blij mee. Je bent gezellig om mee te kletsen en bent ook heel aardig. Je post super leuk en hebt originele leuke karakters! Ik ben je intussen wel als een vriendin gaan beschouwen en dat vind ik alleen maar leuk!

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 15:03

Yess Nathje je bent een schat. Hoe je me altijd wel op weet te vrolijken is echt insane. We hebben wat rough(hehe) tijden gehad maar kijk ons nu eens! Ik wil je nooit meer kwijt meis <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 18:56

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 RNIOhz7
Love you. <3
En je partnertekstje is super cool.


Laatst aangepast door Silverstar op vr 18 maa 2016 - 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 maa 2016 - 18:58

MOEDER <3
Als iemand nu voor mij post word ik heel boos, maar ahh iloveyou! Je bent een super lieve vriendin en eigenlijk zie ik je veel te weinig, maar anime con samen wordt leuk!! B) en natuurlijk kan het feit dat je een heel mooi hoofd voor faceswaps hebt niet ontbreken in mijn compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 22:22

Juultje<3
Je bent zo cool like... idk. Echt waar! Vooral je kledingstijl en make-up skills zijn petje af. Je bent echt zooo mooi en man, ik kan niet wachten tot we nog eens meeten en ik eens kan komen :'D
Daarbij bespeel je Fairfaith super goed!

you're awesome<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 mei 2016 - 16:51

Chi <3
Jouw groei in de RPG is echt geweldig. Jouw spontaniteit in de RPG is ook echt super leuk en je karakters ook. Littlestream blijft natuurlijk mijn favoriet, ik vind het geweldig hoe je de dochter van Inner altijd actief heb gehouden <3 Daarbij ben je ook gewoon een geweldige meid om mee te praten en de momenten dat we lekker met elkaar kletsen vind ik fijn. Ik beschouw je als een goede vriendin uit België en ik hoop je ooit weer eens te meeten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimema 20 jun 2016 - 20:44

Lieve Nath,

Ik heb je hier vaker een complimentje gegeven. En doe het lekker nogmaals. Jij bent zo'n lief persoon, ik denk dat als iemand je hart aan zou raken dan:

Spoiler:

mAAR GOED JIJ bent zo'n puur en geweldig persoon en idK hoe ik het in fricking woORden zet ik ben eeuwig dankbaar dat jij bestaat omg xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 aug 2016 - 21:26

Geen zorgen, Iro, hier is je compliment.

Volgens mij ben je een van de meest enthousiaste personen op deze site, als ik je in het AOT zie, maar ook je posten in de rpg. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelshade
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 DPKsfdL
Shelley
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Kestrelshade
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 aug 2016 - 18:27

Je hebt een vette naam en een stoer setje! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 19:57

De naam van je kat is echt gaaf! En je post ook heel leuk en goed, ook denk ik dat je als persoon vast heel gezellig bent, maar zo goed ken ik je (nog) niet c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 20:23

YO nath!
Jij bent echt een superleuk persoon hoor, ben blij dat ik in mijn jaren hier je beter heb leren kennen c:
Topics met jou zijn altijd heel chill, je kan echt goed RPG-en en bent altijd lekker origineel!! En het is ook altijd leuk om met jou gewoon te kletsen hehe!
((dit klonk allemaal zoveel leuker in mijn hoofd?? maar wat ik dus wil zeggen is dat je heel leuk bent!))

xx <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 aug 2016 - 21:06

Loïs!!
Je bent een van de personen die Warrior cats altijd heel erg leuk voor me hebt gemaakt <3
Al je karakters zijn altijd heel erg origineel en verschillen allemaal onwijs van elkaar en ieder kan je zo goed bespelen!! Ik heb nog nooit een topic met je gehad waar ik geen inspiratie had om te posten, that's for sure.
En daarnaast, ik ken je niet heel goed persoonlijk ofzo, maar je bent altijd een heel vriendelijk en hartelijk tegen me geweest en onwijs bedankt daarvoor <3

Ik ben niet zo goed met woorden aaaa sorry ;^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 17:25

Kip!
Je bent echt super leuk om op Warrior Cats te hebben en ik ben blij dat ik je heb leren kennen hier. Je bent vaak enthousiast en dat is het leuke aan je. Je kan echt goed rpg'en en je accounts zien er heel leuk uit. We moeten eens een topic! c;

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 10:11

TAKES THIS ONE
he meid, sorry dat ik zo weinig online ben en ook via fb weinig met je communiceer <3 ik heb het nu eenmaal druk met een duizend dingen en school komt eraan wat extra stress geeft haha. Ik wil gewoon dat je weet dat je heel veel voor me betekent, goed kunt rpg'en en een TOP MEID bent!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Barksound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 62 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 14:40

Van alle rogues blijft Cyber toch mijn favoriet. Hij is en blijft een geweldig karakter! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 3 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 14:50

Yanthe, ik vind je echt een geweldig persoontje <'3
Ik vind je karakters altijd zo leuk, ze zijn zo realistisch en geloofwaardig. Ik vind de namen die je voor hun bedenkt ook altijd geweldig, origineel zonder vergezocht te zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: