✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ✿Forestclan✿RPG topic ✿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 16:43

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Screwedsoulsheet2-1
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

'Knifeheart, eerst jij en daarna.. Jij' Hoorde ze de poes voor haar zeggen. Haar klauwen stonden nog steeds uit. iets maakte dat ze die poes voor haar niet mocht. ' Wat is je naam eigenlijk?' hoorde ze de poes vragen. Ze zwiepte met haar staart en keek naar de poes voor haar. Ze stond op en liep naar de poes toe en zei in het oor van de poes, zo zacht dat alleen de poes het kon horen: 'he calls me luckyheart. but where I came from, there they call me Srewedsoul, remember that, because some day the light for you will go out. If you attack me or knifeheart, I promise you I'll take your lives away. All 9 if that's necessary. That's something to remember, if you don't, than you'll die in my claws, after I have taken your soul, then I'll ripe you apart like your just a little mouse. If your smart, you talk to nobody about this words, other wise your end will come sooner than you can imagine.. ' Ze keek Whispermoon aan met haar kille blauwe ogen die zo blauw waren als The pool of life. Haar nagels waren nog steeds uitgeslagen, als ze wou zou ze Whispermoon direct kunnen doden. Maar daar was de tijd nu nog niet rijp voor, nog niet.. Ze draaide zich om en liep terug naar Knifeheart. Ze duwde haar neus even zacht tegen zijn nek aan en legde haar staart op zijn rug. Ze bleef Whispermoon met haar kille ogen aankijken.

She has no mercy
She's who she's
The one that takes your soul away
The one that kills you, like you're a mouse.
Be warned, if you attack her, you are sure your live will end..




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 16:49

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

. 'Knifeheart, eerst jij en daarna.. Jij' Hoorde hij Whispermoon zeggen, nadat hij zijn verhaal gedaan had. Hij luisterde naar wat de kater te zeggen had. "Nou," Begon hij kalm. "Ik had mijn liefde gevonden." Hij keek naar Luckyheart. "Ik was gewoon helemaal in trans van deze prachtige witte poes, ik was in een keer getroost." Hij keek de groep rond. "Niks om me heen deerde me iets. Dus ik hoorde Stormlight niet, ik was gericht op mijn grote liefde." Even zweeg hij en keek hij Whispermoon aan. "Toen kwam Stormlight uit de struiken en viel mij aan, Luckyheart werd boos en viel Stormlight aan. Stormlight gedroeg zich respectloos tegenover zijn Deputy, en ik wil nog graag weten waarom..." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en keek aan. Hij beantwoorde de blik door zijn ogen ook tot spleetjes te trekken. Heel even liet hij zijn tanden zien. Toen vervolgde zijn deputy weer. "Ik was wel te ver gegaan, maar deze prachtige poes is mij alles waard, ook al kennen wij elkaar nog maar net...' Daarmee sloot Knifeheart zijn verhaal, en ging op de grond zitten. Nog even keek Storm boos naar hem. Hij zag ook dat de vreemde poes iets tegen zijn leider zei. 'Lata haar met rust!' Gromde hij, het was er zomaar uitgeflapt.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 17:05

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Spottedpoppy✿Med.cat✿18 moons ✿Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

De zachte wind bracht haar steeds dieper het woud in. Er was iets niet juist, iets klikte niet. Haar gevoel liet haar poten draven. Plots zag ze haar leader, en nog andere katten.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimeza 7 jul 2012 - 9:25

Whispermoon/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

'he calls me luckyheart. but where I came from, there they call me Srewedsoul, remember that, because some day the light for you will go out. If you attack me or knifeheart, I promise you I'll take your lives away. All 9 if that's necessary. That's something to remember, if you don't, than you'll die in my claws, after I have taken your soul, then I'll ripe you apart like your just a little mouse. If your smart, you talk to nobody about this words, other wise your end will come sooner than you can imagine..' Ze hoorde dat Stromlight Screwedsoul weg joeg. 'Stormlight, ik weet dat je me wil beschermen. Maar vind je dat niet wat overdreven?' Zei ze hem rustig. Whisper keek naar Knifeheart."Nou," Begon Knife kalm. "Ik had mijn liefde gevonden." Hij keek naar de poes. Okal wist ze het, ze schrok er een beetje van. "Ik was gewoon helemaal in trans van deze prachtige witte poes, ik was in een keer getroost." Hij keek de groep rond. "Niks om me heen deerde me iets. Dus ik hoorde Stormlight niet, ik was gericht op mijn grote liefde." Even zweeg hij en keek hij haar aan. "Toen kwam Stormlight uit de struiken en viel mij aan, Luckyheart werd boos en viel Stormlight aan. Stormlight gedroeg zich respectloos tegenover zijn Deputy, en ik wil nog graag weten waarom..." Hij trok zijn ogen tot spleetjes en keek Stormlight recht in de ogen. "Ik was wel te ver gegaan, maar deze prachtige poes is mij alles waard, ook al kennen wij elkaar nog maar net..." Ze liep naar Knifeheart. ' Misschien heeft hij die.. verklaring gehoord.' Fluisterde ze, alleen Knifeheart kon het horen. Whisper liep weer terug naar haar vorige positie en keek naar Screwedsoul. Hoe kon haar deputy op dit.. dit gevoelloze wezen vallen? Ze hoorde haastige pootstappen achter haar en draaide zich om. Het was Spottedpoppy. Whisper wachtte tot ze er was. ' Is er iets mis?' Vroeg ze kalm.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw*
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 14:44

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Whispermoon liep op hem af. ' Misschien heeft hij die.. verklaring gehoord.' Fluisterde ze. Knifeheart keek haar aan. "Ja, en? Dan hoef je je Deputy toch niet aan te vallen?" Siste hij terug. Hij keek haar aan. Zijn ogen waren weer tot spleetjes getrokken. "Gun jij mij de liefde niet? Jij wordt lekker gelukkig met Stormlight, jij hebt mij afgewezen, dan moet je mij toch ook wat gunnen? Ik ben toch ook gewoon een clankat, een vrije kat?" Hij liep naar haar toe. "Je moet kiezen, Whispermoon. Of je neemt Stormlight en geeft mij Luckyheart, of je neemt mij en geeft Stormlight een ander." Fluisterde hij zo zacht dat niemand behalve Whispermoon het kon horen. Diep van binnen voelde hij nog wel iets voor Whispermoon, maar Luckyheart had hem tenminste niet afgewezen, zij had een hart van goud, zij beschermde hem, ook al kon hij het zelf ook aan.


Oakpaw
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2hnt0nd
“Every oak tree started out as a couple of nuts who decided to stand their ground.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 10:31

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

Met tranen in haar ogen keek ze hem aan. ' Je weet niet hoe moeilijk dit voor mij is.' Siste ze. Door de woede vielen de tranen uit haar ogen en waren ze weer leeg. Whisper wendde zich weer naar Spottedpoppy, ze zag een megeling van angst en schrik. Ze negeerde alles en iedereen, ze was alleen op haar gericht. 'Waarom ben ik ook zo.. antrekkelijk!' Siste ze in zichzelf, whisper had de neiging zichzelf te gaan haten. Maar ze wist dat er moeilijke tijden waren die je niet kon ontwijken. Misschien was het dat?


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 10:46

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Whispermoon siste nog iets, maar Knifeheart luisterde even niet meer. Luckyheart was gewoon de ware, dat moest gewoon zo zijn geweest. Hij liep naar haar toe en drukte zijn neus in haar prachtig witte vacht. "Kom, we gaan ergens anders heen." Miauwde hij zacht en vriendelijk. Hij was nu helemaal van Luckyheart. Whispermoon mocht die loser van een Stormlight hebben, maar Luckyheart was van hem en hij was van Luckyheart. Hij bleef een tijdje zo zitten en keek haar toen in de ogen. Haar ogen waren zo prachtig blauw... Zijn groene blik was zacht, langzaam drukte hij zijn neus tegen haar neus. "You are my lucky heart." Zei hij zacht.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 21:36

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Screwedsoulsheet2-1
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

'Lata haar met rust!' Hoorde ze stormlight naar haar grommen. Ze draaide zich kil naar hem om en liep op hem af. 'Je neus in andermans zaken steken zal je dood worden" Siste ze in Stormlight zijn oor. Ze sloeg haar klauw even in zijn schouder en keek hem kil aan. Ze zou hem zo kunnen doden. Ze trok haar nagels even samen en trok toen haar nagels terug. Ze liep terug naar knifeheart zonder de kater nog een blik te gunnen. "Kom, we gaan ergens anders heen." Hoorde ze Knifeheart zeggen. Ze voelde zijn neus in haar vacht en spinde zachtjes. Maar je wist niet of dat door Knifeheart kwam, of door de moordlustige blik in haar blauwe ogen. Die blik verdween toen Knifeheart haar aan keek. Ze voelde zijn neus tegen die van haar en hoorde hem zachtjes zeggen: "You are my lucky heart." Ze zwiepte met haar staart en kwam langzaam overeind. Ze gleed met haar staart langs zijn kaak heen toen ze een stukje wegliep, ze keek even achterom om te kijken of hij haar volgde. Haar ogen stonden speels, maar met haar kon je het maar nooit weten.

She don't care
Like she says:
I'll kill you,
I'll hunt you down.




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:



Laatst aangepast door Goldenshadow op ma 9 jul 2012 - 21:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 21:42

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Hij voelde hoe haar zachte witte staart langs zijn kaak gleed. Hij spinde zacht en volgde haar toen ze zachtjes wegliep. Ze keek nog even om, precies in zijn ogen. Zijn smaragd groene ogen glansde in het licht van de ondergaande zon. Hij volgde haar tot hij naast haar liep en liet zijn staart langs haar staart draaien. Hij drukte zijn kaak tegen de wang van Luckyheart en sloot genietend zijn ogen. De twee liepen in het licht van de ondergaande zon langzaam weg, samen...




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 21:50

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Screwedsoulsheet2-1
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze zag hoe zijn ogen glansden in het licht van de ondergaande zon toen ze omkeek. Ze zag hoe hij haar volgde en keek weer naar voren. Ze hoorde zijn poten die op de grond neer kwamen en wist dat hij haar volgde. Ze voelde hoe zijn staart om die van haar heen draaide en bleef rustig spinnen. Ze voelde zijn kaak tegen haar wang en spinde iets harder. Haar klauwen waren ingetrokken en de witte poes keek nog een keer achterom maar nu met een moordlustige blik in haar ogen, doelen op whispermoon en stormlight. Ze draaide haar hoofd weer naar voren en likte even langs Knifeheart zijn oor heen. Samen liepen ze verder, ze genoot van de stilte die er heerste. zo anders, zo vredig. Ze leek ontspannen en zo lief, maar bij haar kon je het maar nooit weten..

She steals your heart
and let you believe you love her.
She kills your leader without mercy.
Who's she really?
A question with a answer you don't wanna know...




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 21:54

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Knifeheart voelde hoe de tong van Luckyheart zijn hoofd raakte. Spinnend liep hij verder, met langs hem, zijn geliefde Luckyheart. Hij kon zijn liefde gewoon niet in woorden uiten. Hij sloot zijn ogen genietend en liep rustig verder.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 22:09

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Screwedsoulsheet2-1
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze bleef hem horen spinnen en spinde zachtjes met hem mee. Haar poten kwamen zachtjes neer op de grond en ze keek naar hem. Haar staart bleef bij die van hem en ze likte hem zachtjes over zijn wang heen en keek toen weer vooruit. Ze bleef zachtjes spinnen terwijl ze rustig verder liepen. Het maakte haar niets uit als ze net die leader boos had gemaakt. Ze had voor angsaanjagender dingen gestaan en die overleefd, om die ene clankat die dacht dat ze alles was maakte ze zich dus geen zorgen.

She walks like shadows
Her coat is white.
But her blue eyes
They look. like she would kill you,
on every time...




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 22:15

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Spinnend liepen de twee katten weg van de andere twee katten. De zon ging langzaam onder. De twee katten liepen richting de ondergaande zon. Niets kon hen meer schelen, hun waren in pure verliefdheid verdronken, en niemand kon hen meer redden. Ze waren nooit meer te redden uit de poel van liefde...



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Cato :3
121

CAT'S PROFILE
Age: I'm 15 moons old
Gender:
Rank:
Nikki
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 9:53

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

Ontset keek ze de twee katen na, hoe kon hij? Whisper wennde zich tot Spottedpoppy, zij had nog niks gezegd. De ondergaande zon kleurde het witte in haar vacht oranje, het was erg rustgevend. Even drukte ze haar neus in haar vacht, even had ze troost. De zoete geur van de Medicine cat drong Whispers neus binnen. Even spinde ze, waarna ze haar neus terug trok en haar vragend aan keek. Wat bracht haar hier? Al die tijd had zij hier staan kijken.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Nikki1sig
I hope you are happy, wherever you are. ♥️
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw*
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimewo 25 jul 2012 - 10:40

Knifeheart || Deputy || 20 Moons || Warrior Den

Opgerold lag de tweekleurige kater in de Warrior Den, zijn ogen waren gesloten in de hoop in slaap te vallen. Luckyheart lag naast hem tegen hem aan, telkens als hij daaraan dacht keek hij naar haar, maar zij sliep al. Ineens schoot er door zijn hoofd dat het avond was, shit! Knifeheart stond op en sprintte naar buiten. Whisper had een slechte keuze gemaakt, maar dat moest zij weten. Snel verzamelde Knifeheart een paar katten en leidde hij de avondpatrouille.

Knifeheart kwam terug het kamp binnen met de avond patrouille en stuurde de katten naar hun nest. Hij verzamelde nog wat katten om op de wacht te staan en keek toen nog een tijdje het kamp rond. Whispermoon was waarschijnlijk allang terug gekomen, maar Knifeheart had nu geen zin om alles goed te maken, dit keer was het haar probleem.


Oakpaw
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2hnt0nd
“Every oak tree started out as a couple of nuts who decided to stand their ground.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Browntail
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 DPKsfdL
Teddybear
101

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Browntail
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Icon_minitimezo 21 okt 2012 - 10:45

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

Zuchtend liet ze zich op een tak zakken, Spotted leek weg van de wereld. Ze was zonder iets te zeggen weggelopen, het moest wel belangrijk zijn. Alles wat de Medicine cat zei was belangrijk, dus waarom dit niet? Ze dacht aan Knifeheart, wat zou hij met de poes hebben gedaan? Hij zou haar toch niet mee naar het kamp hebben genomen!? Plots zag ze een schaduw op haar afglijden, het kwam geruisloos dichterbij. Whisper maakte zich groot en siste hard, dit was hun terroty, daar mocht geen andere clankat komen. Plots werden haar ogen groot, Knifeheart, en de poes was bij hem. ' Kom, ik neem je mee naar ons kamp.' Zei hij zacht. De twee liepen de schaduw in, nog net voor ze verdwenen, zag de een boosaardige blik in haar ogen. Peinzend lag ze weer op de tak, ze zou de omgeving gaan onderzoeken. Maar wat zou er gebeuren als... als die Screwedsool het kamp binnenkwam. De ergste taferelen schoten door haar kop. Ze moest kijken! Whisper sprong van de tak af en rende naar het kamp, zo hard alsof haar leven op het spel stond. En eigenlijk was dat ook, ergens was de Forestclan ook haar leven. Ze kon niet zonder. Als de Forestclan weg was, zou de zelfmoord plegen. Dan kon ze bij haar clan zijn.

Overal lag bloed, de tranen stroomde over haar wangen, ze krijste het uit. Het kamp lag bezaaid met kattenlijken, die van haar clan. Ze zag twee katten haar grijnzend toekijken. Ze stonden op een stapel lijken. Een donkere, grote kater. En.. Screwedsool, de poes keek haar gemeen grijnzend aan. Whisper zag Knifeheart voor haar, de angst stond duidelijk in zijn ogen, hij had de clan willen beschermen. Ze zag hoe er een paar kittens angstig bij elkaar voor de Nursery lagen. Ze keek toe hoe Stormlicht werd verpletterd door de kater. Haar hard werd verscheurd. Haar ogen werden groot. Spottedpoppy! Misschien was er nog een levende van haar clan! Ze stormde haar het stukje gras met de Medicine cat den, Whisper moest even aan het donker wennen. Maar toen ze eenmaal weer kon zien begon ze te zoeken. Even later vond ze Spottedpoppy, bijna dood in een hoekje. Angstig, maar ook met een megeling van opluchting keek ze haar aan. Ze was niet meer te redden, ze slaakte een kreet, die kilometers verweg hoorbaar was.

Bezweet werd Whispermoon wakker, het was maar een droom, allemaal een droom. Ze moest verder. Voorzichtig rekte ze zich uit en begon op gevoel ergens heen te lopen. Het zou toch niet echt gebeurd zijn?


.Nightkit- Browntail✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Scaled.php?server=19&filename=onderschriftbrowntail
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Cupcatbt✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 Cupcatnightwhite✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 6 2qwfxqw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
✿Forestclan✿RPG topic ✿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: