✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ✿Forestclan✿RPG topic ✿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Raspberry
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Daan
25

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 17:58

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Waren die katten soms doof, ofzo? Hij kuchte luid. Nog steeds geen reactie wel hoorde hij de kater zeggen: "I love you..." Okee, fijn wat had hij dara in hemelsnaam aan? Ongeduldig zwiepte hij met zijn staart. Hij kuchtte nog een keer luid. Alweer geen reactie! Nou wist hij het zeker Knifehaert en die vreemde poes waren doof. Hij zuchtte onhoorbaar. Ondertussen waren de twee katten gewoon doorgegaan met praten. Hij zou bijna 'Hallo dove kwartels hier ben ik!!!' Willen roepen, maar kon zich nog net in houden. Hij zei niks, maar als blikkken konden doden... O, dan waren de katten voor hem zeker ter plekke neergevallen. Uiteindelijk bleef er maar een oplossing over. Aanvallen. Hij klapte zijn klauwe uit en sprong op Kife af. Hij gaf een krab.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 23rjqmc
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravetear
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
TASHA
60

CAT'S PROFILE
Age: x 18 moons of my life x
Gender:
Rank:
Bravetear
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 18:09

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the blablabla

Luckyheart antwoordde op zijn woorden en liep om hem heen. Haar staart raakte zijn poten aan. Hij begon opnieuw te spinnen. Ineens besprong een kat hem. Hij sprong opzij en blies naar de kater die voor hem stond, Stormlight. Hij keek hem woest aan. "Ben je nou helemaal gek geworden?!" Snauwde hij tegen Stormlight. Hij keek naar Luckyheart. "Owja... Ik ben de Deputy van The ForestClan." Legde hij nog even uit aan Luckyheart, hard genoeg dat Stormlight het kon horen.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Avatarsz
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 18:15

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

In haar ooghoeken zag ze hoe een vreemde kater opeens op knifeheart afsprong en naar knifeheart uithaalde. Zachtjes begonnen haar haren in haar nek overeind te staan. Haar blauwe ogen werden donkerder. "Owja... Ik ben de Deputy van The ForestClan." hoorde ze knifeheart zeggen toen de kater even naar haar keek. Deputy dus. Srewedsoul keek weer naar de kater die stormlight net had aangevallen. Haar klauwen schoten de grond in en ze gromde zachtjes. Ze zette zich af en vloog op Stormlight af, ookal kende ze knifeheart pas een paar minuten, ze mocht die kater wel. En deze kater die ze nu aanviel, die probeerde het te vergallen. Ze schoot met getrokken nagels op Stormlight af en haalde uit naar hem. Haar ogen stonden woedend.

If you make her mad
Or hurt her
Or the one she love
Then she'll attack you and hunt you down..




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 11:56

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Blijkbaar werd zijn aandachtrekking nuet echt gewaardeerd. "Ben je nou helemaal gek geworden?!" Snauwde Knifehaert naar hem. 'Nee ik ben niet gek! Jij bent gek!' Siste hij. Ondertussen was de poes ook begonnen te vechten. Nagels gleden over hem heen. Het deed pijn, maar was niet dodelijk. Zijn ogen spoten vuur. 'Ik krijg je wel te pakken poesie!' Siste hij. Met getrokken nagels vloog hij op haar af. Richtend op haar schouder.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:06

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze hoorde de woorden die heen en weer vlogen tussen Knifeheart en Stormlight wel, maar ze trok zich er niets van aan. Ze voelde hoe haar nagels weerstand kregen toen ze langs de rug van Stormlight schraapte. Ze lande lenig weer op vier poten en keek naar de kater die ze net had aangevallen. 'Ik krijg je wel te pakken poesie!' hoorde ze hem sissen. Ze zag hoe hij op haar af kwam, richtend op haar schouder. Ze voelde heel even hoe de nagels in haar huid kwamen, maar toen was ze al weer weg gesprongen. Het deed haar niets. ‘you’re messing with the wrong one, little cat’ siste ze hem toe. Ze sloeg haar nagels verder uit en haar blauwe ogen werden donkerder. Ze sprong weer op hem af en haalde naar hem uit.

If you make her mad
Know your end is there



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:09

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Hij had haar schoudres geraakt, maar de poes negeerde het straal. In plaatst daarvan hoord hij haar ‘you’re messing with the wrong one, little cat' sissen. O, fijn dacht hij sarcastish. Weer ging de poes in de aanval. Bijna nonchalant wachtte hij op haar. Zodra ze bijna bij hem was zette hij eenvuodig een stap opzij. De poes vloog gewoon langs hem. Zodra hij achter haar was sprong hij. Zijn nagels lande op haar rug.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:24

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze zag hoe hij op het laatste moment een stap opzij zette en ze vloog een stukje door maar draaide zich daarna razensnel om, waardoor de klauw die eigenlijk voor haar rug was bedoeld op haar schouder belande. Ze merkte het niet en zette zich af en gromde diep. Met haar klauwen getrokken haalde ze uit naar zijn buik. Haar blauwe ogen stonden op oneindig. Ze bleef naar hem uit halen, steeds sneller en harder. Hem proberend te raken waar ze maar kon.

She’s the one that kills you by night
She’s the one that have no mercy.
She’s the one that’s your worst nightmare..



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:32

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

De poes was al omgedraaid. Hij raakte nu hara in schouder in plaats va haar rug. De poes leek het niet eens te merken. Hij gromde boos. Hij ontblootte zijn tanden en wou uithalen. Maar hij voelde plotsseling pijn in zijn buik. De poes was begonnen te krabben. Wat zij kon kon hij ook. Razendsnel beet hij in haar schouder en trok zich weer terug. Met zijn klauw sloeg hij naar haar gezicht. Hij raakte iets, maar gign gelijk weer door. Hijz ette zich voledig in, en rolde om. Toen hij bovenop d epoes stond sloeg hij zijn klauwen in haar rug.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 12:43

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze hoorde hem grommen, maar dat maakte haar niet uit. Ze voelde heel even zijn tanden in haar schouder maar daarna niet meer. Ze zag zijn klauw op haar gezicht afkomen maar ontweek die, de klauw raakte alleen even haar schouder. Ze voelde zijn gewicht boven op haar en zijn klauwen in haar rug. Ze klauwde haar nagels diep in zijn borstkas vast en zette haar tanden in zijn poot. Ze bleef diep grommen. ‘that wasn’t a good idea’ siste ze in zijn oor. Ze duwde hem van zich af en ging overeind staan, haar schouder bloedde, maar dat maakte haar niet uit. Ze had haar nek haren overeind gezet en blies naar hem, haar klauwen waren onder het bloed en ze keek hem aan met kille ogen. Ze voelde de pijn niet, alleen maar woede tegen de kater die tegen over haar stond

her claws will find a way
Her mind will control yours
She’ll screw your soul..



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 18:02

Knifeheart || Deputy || 20 moons || You know where

Stormlight gedroeg zich erg onbeschoft tegenover zijn deputy, dit zou hij moeten bespreken met Whispermoon, maar daar was het nu niet de tijd voor. Hij zag hoe de twee katten met elkaar in de strijd vielen. Er werden een hoop beledigingen over elkaar heen gestrooit. De woede in zijn hart groeide. Hij zag hoe Luckyheart bebloed verder vocht. Knifeheart draaid zijn kop dreigend naar Stormlight. "En nou ben je te ver gegaan!" Snauwde hij. Hij wachtte nog even en sprong toen razendsnel tegen Stormlight op. Hij hield hem in een sterke greep en siste zacht in zijn oor: "And now are you going to die." Hij wenkte ongezien met zijn staart naar Luckyheart en sprong toen snel opzij. Nu moest ze op Stormlight af springen en een eind maken aan die overtredng van een kat! Met kille ogen keek de zwart witte kater toe, dit verdiende hij gewoon!

OMG, vanmiddag was ik op een markt en toen zag ik Tigerstar in de nek van een gitarist liggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 18:31

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze zag hoe Knifeheart zich in het gevecht begon te bemoeien. Toen ze even achteruit ging, toen zag ze hoe Knifeheart in actie kwam en zich op Stormlight storte en hem in een greep hield waaruit de kater niet kon ontsnappen. Ze zag hoe Knifeheart met zijn staart wenkte haar dichterbij te komen. Langzaam kwam de witte kat dichterbij. Ze gromde zachtjes, ze had gewoon nu al een hekel aan die kater die hun aangevallen had. And now are you going to die." Hoorde ze Knifeheart tegen Stormlight zeggen. Ze zag hoe de kater wegsprong en ze wist dat dit haar kans was. Ze sprong op Stormlight af en haar nagels boorden zich diep in de borst. Ze bracht haar hoofd vlak bij het oor van Stormlight en siste zacht in zijn oor, zodat alleen hij het kon horen: ‘know that where I came from, That they call me there Screwedsoul. Remember that, because the next time you attack us, you will die in my claws, just after I have taken your soul' Ze drukte haar klauwen nog iets verder in zijn borstkas en haalde ze er toenuit. Dit moest genoeg zijn om hem een tijd land veel pijn te bezorgen. Nee, ze wist bijna zeker dat die kater daar dit gevecht niet snel zou vergeten. Ze liep een paar passen weg en keek toen weer naar Stormlight met kille blauwe ogen.

She’s the one that kills you without mercy.
Her pelt is white, but her heart is dark.
If you hurt the one she loves.
Then she’ll hunt you down..




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 18:40

Knifeheart || Deputy || 20 moons || border of the Territory

Knifeheart keek toe hoe Luckyheart de kater ervan langs gaf. Toen ze afweek en langs hem kwam staan miauwde hij: "Hij heeft het wel begrepen dat hij zijn Deputy niet moet aanvallen en niet respectloos tegen mede katten moet doen." Hij keek hem nog even na en draaide zich toen om richting het kamp. "Ga je mee? Ik stel je voor aan Whispermoon." Stelde hij voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jul 2012 - 19:14

Whispermoon/ Leader/ 21 *9 lives/ Bordeder of the terroty

Woedend sprong ze uit de bomen, Recht voor Knifeheart en de poes, die waarschijnlijk vanplan waren haar te zoeken. ' Wat hebben jullie in naam van de moonclan gedaan!' Siste ze. Woedend keek ze de kring rond, hoe haalden ze het in hun hoofd!? Ze waren ook al een van de hoogste rangen. Plots zag de de poes weer, zij had haar nagels in de borstkas van Stormlicht gezet, en nog niet zo hard ook. ' En hoe haal jij het in je hooft zulke verwondingen aan te brengen?!' Vroeg ze, iets aardiger. Whisper keek naar Storm, er zat flink wat bloed op zijn borst.

Ze was nog aan het nadenken -nouja, ze had het bijna opgegeven- toen ze gesis en gekrijs hoorden. Het was waarschijnlijk in haar terretorium, of iets erbuiten. Whisper was erheen gestormd en had het even bekeken, ze waren aan het einde van het gevecht. Toen het gevecht klaar was had ze toegeslagen. Dit kon gewoon echt niet.

Lekker actief :-) Ik was ff een middagje weg, en BAM! Een pagina erbij!



Edit: Hopelijk snappen jullie het nu wel? Ze heeft het even bekeken, omdat ze niet wist wat er was. En toen het gevecht afgelopen was, wou ze net toeslaan.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 13:31

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Screwedsoulsheet2-1
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory


"Ga je mee? Ik stel je voor aan Whispermoon." Hoorde Knifeheart voorstellen. De witte poes knikte en liep met hem mee. Ze trok zich niks van haar bebloede schouder aan en liep gewoon verder. Ze zag in haar ooghoeken een schim uit de boom springen, op hun af. Ze zag hoe de poes voor hun lande en hoorde de poes zeggen: . ' Wat hebben jullie in naam van de moonclan gedaan!' Ze zwiepte met haar witte staart en keek met haar blauwe ogen de poes voor haar aan. Ze had zo het idee dat die poes voor haar een hoge rang zou kunnen hebben, de poes voor haar had geluk gehad dat ze niet direct de poes had aangevallen. Toch waren haar nagels weer uitgeschoven en in de grond geklauwd. Ze zag hoe de poes naar haar keek en keek kil terug. Ze bleef met haar staart zacht heen en weer zwiepen. ' En hoe haal jij het in je hooft zulke verwondingen aan te brengen?!' Hoorde ze de poes aan haar vragen, maar toch net iets vriendelijker. ‘Hoe ik het in mijn hoofd haal? Hij begon met aanvallen, dus dat ik dan aanval is redelijk logisch, En ach, hij houdt alleen een paar littekens over aan die verwondingen, en dat heeft hij aan zichzelf te danken’ gaf ze terug als antwoord. Ze bleef de poes voor haar kil aankijken, het boeide haar niets wat de poes van haar vond. Ze had die kater maar eens geleerd dat hij niet met haar moest spotten, want dan krijg je haar klauwen in je lichaam. Ze bleef met haar staart heen en weer zwiepen, en haar nagels stonden nog steeds uit en ze was niet van plan ze in te trekken. Ze keek in haar ooghoeken even naar knifeheart en haar staart gleed zachtjes over de rug van Knifeheart heen. Ze bleef de poes aankijken. Het maakte haar niet uit hoe hoog in rang de poes voor haar stond, als je haar beledigde dan zou ze je aanvallen, ze draagt niets voor niets haar naam..

Her eyes, dark blue as the The pool of life
Her heart doesn’t beat for someone else.
Her claws so sharp as a knife
Fear her for who she’s
The one that kills you by night..




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 13:50

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Zijn slag was mis, hij raakte alweer hara schouder. Hij gromde boos, en verontwaardigt. Hij voelde een steek in zijn borstkas. Tanden gleden in zijn poot. Dat deed pijn! Maar hij egeerde het. ‘that wasn’t a good idea' Siste de poes. Hij werd weggeduwd. De poes krabelde overeind. Hij stelde zich op in een vecht houding. Zijn ahren stonden overeind, en hij ontblootte zijn tanden. Zijn poot en brostkas deden pijn. Maar hij voelde vooral woede. Die ordiane straatkat durfde hem, een counsil aan te vallen! "En nou ben je te ver gegaan!" Schreeuwde Knifeheart. 'Dat dacht je maar!' siste hij. Plotseling knalde de kater tegen hem aan, hij werd zonder pardon omver gekegeld. "And now are you going to die. Siste de kat zacht in zijn oor. De kater sprong weer van hem af. Hij snauwde woest. Hij wou overeind krabelen, maar wa ste laat. Hij zag de kille blik in de ogen van Knifeheart, zijn deputy. Hij wist dat de kat zonder pardon een einde zou maken aan zijn leven. Langzaam kwam de poes dichterbij, ze gromde zacht. Toen ging ze in versneling. Als een vage schim kwam ze op hem af. Klauwen boorde zich in hem. Zijn gezicht vertrok van de pijn. De poes fluisterde iets in zijn oor: ‘know that where I came from, That they call me there Screwedsoul. Remember that, because the next time you attack us, you will die in my claws, just after I have taken your soul' De klauwen gleden steeds dieper weg in zijn brostkas. Nu was hij echt te ver gegaan. De poe sliep weer weg. Hij slaagde erin zijn gezicht weer in de plooi te trekken. Ondertussen keek Knifeheart sril naar het schouwspel. "Hij heeft het wel begrepen dat hij zijn Deputy niet moet aanvallen en niet respectloos tegen mede katten moet doen." Zei hij na een tijdje. Plotseling kwam er een poes uit de bosjes tevorschijn, Whispermoon! Opgelucht keek hij naar haar. Zei keek terug. Zijn borstkas deed nog steeds pijn. Moeizaam krabbelde hij overeind, een beetje wankel stond hij daar. ‘Hoe ik het in mijn hoofd haal? Hij begon met aanvallen, dus dat ik dan aanval is redelijk logisch, En ach, hij houdt alleen een paar littekens over aan die verwondingen, en dat heeft hij aan zichzelf te danken’ Antwoordde de vreemde poes. Wat! Dat was niet eerlijk. Hij had bijna niks gedaan. Zei had hem verwond, en dat deed flink pijn. De poes stond klaar om te vechten tegen over de clanleader.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 15:54

Whispermoon/ 21 moons * 9 lives/ Boreder of the terroty

Hoe ik het in mijn hoofd haal? Hij begon met aanvallen, dus dat ik dan aanval is redelijk logisch, En ach, hij houdt alleen een paar littekens over aan die verwondingen, en dat heeft hij aan zichzelf te danken’ Antwoorde de poes met een kille blik, ze zou nog een hoop verwondingen aan kunnen brengen. 'Stormlight, je weet dat het ten strengste verboden is je clangenoten aan te vallen. En wat haar betreft' Ze zwiepte met haar staart in de richting van de poes. ' Zij is in het nabijzijn van een clangenoot, je dient haar dus ook met rust te laten.' Even haalde Whisper adem. Terwijl ze dat deed keek ze de kring doordringend rond. ' Nu wil ik het verhaal horen, van iedereen. We laten elkaar onze gang gaan en onerbreken elkaar niet. Stormlight, jou verhaal.' Miauwde ze rustig, de aanwezigheid van de vreemde kat, maakte dat ze zich niet op haar gemak voelde. Ze had tenslotte Stormlights borst vernield alsof het kinderspel was..


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 11:12

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Spottedpoppy✿Med.cat✿18 moons ✿Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Rustig stapte ze vooruit en gaapte het daglicht toe. Het was een vreemd rare dag. De bomen waren, leken wazig. De wolken speelde niet meer aan de lucht. Wat kon dit beteken? Meteen rende ze naar d'r den uitgang en tuurde het camp rond.

[sorry laat, verbeter maar als ik iets gemist heb]


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimedo 5 jul 2012 - 19:30

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Whispermoon gaf hem een standje, beshaamd keek hij naar de grond. 'Stormlight, je weet dat het ten strengste verboden is je clangenoten aan te vallen.' Zei de poes. Hij knikte. Maar hij had de kater nauwelijks aangevallen vooral de poes. En wat haar betreft' Ze zwiepte met haar staart in de richting van de poes. ' Zij is in het nabijzijn van een clangenoot, je dient haar dus ook met rust te laten.' Ging Whisper verder. Hij haalde brutaal zijn schouders op. 'Ze is toch maar een vervelende lastpak.' Wou hij bijna zeggen. Maar dta zou vast niet goed zijn voor zijn cariere als counsel. Dus heild hij wijselijk zijn mond. ' Nu wil ik het verhaal horen, van iedereen. We laten elkaar onze gang gaan en onerbreken elkaar niet. Stormlight, jou verhaal.' Zei de poes. 'Nou ze lette niet op mij dus voor de aandacht viel ik aan. Maar toen werden ze boos. En vielen ze aan, en dat was natuurlijk niet eerlijk, want het was twee tegen een!' Begon hij zijn verhaal. 'Dus toen vocht ik dapper maar ze vielen me samen aan. Dus toen werd ikverslagen, en daarna kwam jij.' Ging hij verder.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 10:33

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

Langzaam knikte ze, hij had dus gevochten.. Voor aandacht.. 'Knifeheart, eerst jij en daarna.. Jij' Ze knikte naar de poes. ' Wat is je naam eigenlijk?' Vroeg ze vriendelijk, ookal mocht ze haar niet. Vragend keek ze naar Knifeheart en de poes. Woedend was ze, maar ze liet het niet merken.

Flutje..


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakestream
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 DPKsfdL
~Goulash Lyan
57

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Lakestream
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 15:28

Knifeheart || Deputy || 20 Moons || Border of the Territory

Whispermoon vroeg aan hen allemaal of ze hun verhaal wilde uitleggen, Knifeheart wachtte geduldig tot Stormlight was uitgepraat en wachtte tot Whispermoon hem de beurt gaf om te praten. Al snel was Stormlight klaar en vroeg Whispermoon aan hem of hij het wilde vertellen. "Nou," Begon hij kalm. "Ik had mijn liefde gevonden." Hij keek naar Luckyheart. "Ik was gewoon helemaal in trans van deze prachtige witte poes, ik was in een keer getroost." Hij keek de groep rond. "Niks om me heen deerde me iets. Dus ik hoorde Stormlight niet, ik was gericht op mijn grote liefde." Even zweeg hij en keek hij Whispermoon aan. "Toen kwam Stormlight uit de struiken en viel mij aan, Luckyheart werd boos en viel Stormlight aan. Stormlight gedroeg zich respectloos tegenover zijn Deputy, en ik wil nog graag weten waarom..." Hij trok zijn ogen tot spleetjes en keek Stormlight recht in de ogen. "Ik was wel te ver gegaan, maar deze prachtige poes is mij alles waard, ook al kennen wij elkaar nog maar net..." Hij sloot zijn verhaal af en ging zitten. Zijn stem klonk altijd overtuigend en warm, maar dat was alleen handig voor de taak als Deputy of Leader, maar dat had hier niks mee te maken.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 5 30hlm3l

Terug naar boven Ga naar beneden
 
✿Forestclan✿RPG topic ✿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: