✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ✿Forestclan✿RPG topic ✿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 14:45

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Leaders den

Ze zag hoe Knifeheart haar den uitliep, hij had de kans nog niet gehad het te vertellen. Ze wachtte geduldig tot Specklefur weg liep. Met laaghangende kop strompelde haar broer weg. 'Echt, ik zal uitzoeken wat het betekent!' Riep ze hem nog na, in de hoop hem minder teleur te stellen. Na even gewacht te hebben, liep ze naar buiten. In de buurt van haar den was hij niet zag ze. Whisper likte een beetje water uit het meer naast haar den, in de hoop dat de Moonclan haarbij zou staan. Ze liep door het gangetje dat haar den met het camp verbinde en trof Knifeheart aan, in een hoekej schaduw. Ze ging naast hem liggen en likte vriendschappelijk zijn oor. In de hoop dat hij er zelf mee zou beginnen. Whisper merkte dat hij al de hele tijd iets had.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 16:30

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Camp

Whisper kwam aanlopen, Knifeheart bleef voor zich uit staren. Whisper ging naast hem liggen en likte zijn oor. Een traan gleed over zijn wang, hij wilde sterk zijn, maar hij moest het gewoon vertellen. Het was gewoon zo...



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 10:19

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Camp

Ze voelde hoe er een traan van zijn wang gleed. Ze schrok, maar ze deed zich nog steds rustig voor. Geduldig wachtte ze tot hij begon te vertellen. Ze keek het camp rond, en zag bijna niemand. Alleen een warrior die op een prooi zat te knabbelen. Maar die leek helemaal van de wereld. Ook rook ze de geur an Spottedpelt, die ging de richting van de warrior den op.

(Ik weet het, van elk kort stukje kan ik minstens 5 regels maken. Ik ben gewoon een RPG wonder XD)


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:18

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Camp

Whispermoon keek ook om zich heen, niemand was in de buurt. "Whisper..." Begon hij. Hij keek haar aan. "Whisper..." Hij kon het gewoon niet zeggen! Het zou hun vriendschap gewoon compleet doorsnijden! Vernietigen, vernietigen, destroy... "Whisper, you see, i'm not from my words, but it's just an impossible sentence." Hij keek haar aan. "Perhaps you've seen it to me, I did odd." Hij keek naar zijn poten. "But... But... But i love you..." Hij keek Whisper in haar ogen, zijn ogen stonden onschuldig en opgelucht. Maar alsnog voelde hij zich niet prettig, misschien pakte Whisper nu wel zijn rang af en praatte ze nooit meer tegen hem.

Sow, dat is een klap in haar gezicht Razz



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 14:03

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Camp

"Whisper..." Begon Knifeheart. Ze keek naar hem en zag dat hij dat ook deed. "Whisper..." Hij bleef een tijd stil. "Whisper, you see, i'm not from my words, but it's just an impossible sentence." Hij keek haar aan. "Perhaps you've seen it to me, I did odd." Knifeheart wennde zijn blik af en keek naar zijn poten "But... But... But i love you..." Hij keek Whisper in haar ogen, zijn ogen stonden onschuldig en opgelucht. Een tijd bleef ze stil, twee liefdesverklaingen op een dag.. Dat was zo.. zo lastig! Ze wist dat er maar een plek was.. En die was niet meer vrij. Met veel moeite keek ze hem aan, het huilen stond haar nader dan het lachen. ' Knifeheart... Het, het spijt me.' fliusterde ze. Ze keek naar de grond toen ze verder ging. ' Maar er is al iemand anders, die.' Ze haalde diep adem en gooide het er in een keek uit. ' Mijn hart is al vol van een ander.' Miauwde ze met schrille stem, waarna ze naar haar hol stormde. Waarom juist haar?!


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakpaw*
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 15:16

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Camp

' Knifeheart... Het, het spijt me.' Begon Whisper. Knifeheart's oren gingen omhoog, zijn ogen stonden verbaasd. ' Maar er is al iemand anders, die.' Knifeheart keek nu nog verbaasder. Wie dan? ' Mijn hart is al vol van een ander.' Hij knikte, een steek van teleurstelling ging door hem heen. "Ehm... Ik snap het..." Antwoordde hij. Nu zou Whisper zeker niet meer tegen hem durven te praten. "Dit verpest toch niet onze vriendschap?" Vroeg hij voor de zekerheid toch.


Oakpaw
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 2hnt0nd
“Every oak tree started out as a couple of nuts who decided to stand their ground.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 18 jun 2012 - 16:45

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Camp

Ze hoorde Knifeheart iets miauwen maar negeerde het. Had hij het eindelijk gedurfd, bleek ze al.. bezet te zijn. Ze stopte voor de plas rond haar den. De had gehoopt dat de Moonclan aan haar zijde zou staan. 'Dat hebben ze dus niet gedaan.' Dacht ze woedend. Ze stampte haar den in en dacht na over alles wat haar vandaag was overkomen. Ze dacht nog even aan Stormlight voor haar ogen dichtzakten.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 18 jun 2012 - 16:50

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Camp

Whisper negeerde hem, waarom? Ze liep naar wat water en keek woedend, was ze boos op hem? Geschrokken keek Knifeheart naar zijn vriendin. Whisper liep stampvoetend haar den in en bleek woest te zijn. Ze had nu wel laten zien dat ze geen vrienden meer wilde blijven. Met hangende oren en ogen vol verdriet sjokte Knifeheart weg, naar de ingang van het kamp. Hij wilde geen verdriet tonen, maar als je je beste vriend kwijtraakt moet je gewoon wel. Sjokkend liep hij het bos in, dieper en dieper, sjokkend naar de duisternis van de rand van het territorium. Hij ging uiteindelijk zitten en rook een kat, maar het deerde hem niks, hij zou toch geen deputy meer blijven, hij had het verziekt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 18:42

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the camp

Een witte poes sloop over de paden heen. Ze kwam vanuit het niets. Ze rook aan alles om zich heen, het was hier zo vreemd. Maar dat was voor haar redelijk logisch. Haar poten tikte steeds heel zachtjes de grond aan terwijl ze verder liep. Op een of andere manier voelde ze zich hier thuis, waarschijnlijk was dat omdat hier geen andere katten waren. Maar toch een geur van een clan drong haar neus binnen. Ze had die geur wel eerder geroken, maar er toen geen acht op geslagen, misschien moest ze dat nu toch maar wel gaan doen. Nog meer op haar hoede door de geur liep ze verder. Haar klauwen waren een klein stukje uitgegaan, uit zelfverdediging. Ze sloop verder en de geur van een kat drong haar neus in. Niet zomaar een kat met de normale clangeur, nee een kat met een vele malen sterkere geur. Haar witte staart zwiept even zachtjes heen en weer terwijl ze verder sloop. Ze bleef in de stuiken zitten en keek met haar opvallende blauwe ogen naar de kater die daar zat, blijkbaar aan de rand van een kamp. Als er iets was wat ze niet wou, dat was een heel kamp vol katten tegen zich op krijgen. Zachtjes liep ze de struiken uit. Ze was nu wel nieuwsgierig geworden wie die kat was. Tja, ze was altijd al een tikkeltje nieuwsgierig geweest, en daar kon ze gewoon niks aan doen. Ze stopte op een meter afstand van de kater en bleef staan. Te dichtbij komen, was nu nog te gevaarlijk vond ze. Ze keek met haar blauwe ogen naar de kater en zweeg. Ze was niet zo’n prater. Beware off the darkness that’s right for you. Don’t attack, if you can, you must run. She’s not who you think she’s. She’s the one that screw your soul if you don’t run..


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 18:52

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿ Camp.░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Hij hoorde een stem, de stem van Knife. Die zei: "But... But... But i love you..." Hij schrok zich rot. Die idioot wist niet eens dat Whisper al van hem was. Woedend keek hij hem aan, en zei niks. Maar als blikken konden doden.... Was Knife nu ter plekke neergevallen. Hij kwam aan zijn Whisper. Je, dag dat liet hij niet zomaar toe. Zijn ogen spuerde door het kamp. Hij zag niemand anders dan Knife en Whisper. Woedend draaide hij zich om, die deputy kreeg hij nog wel eens een keer te pakken. Boos baande hij zich een weg door de struiken. Daardoor merkte hij niet wat Whispers antwoord was. Stil sloop hij achter de kater aan, die leek niks in de gaten te hebben. Van uit het niets kwam hij plotsleing tevoorschijn. Hij sprong boven op Knife, en siste: 'Ze is van mij!'


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 19:39

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Met gesloten ogen hoorde hij iemand aankomen. Het was een poes, zij staarde hem aan. Hij hoorde hoe de poes naar hem toe liep en achter hem bleef staan. Het bleef een lange tijd stil, Knifeheart zat met gesloten ogen en de poes stond achter hem. Hij opende zijn ogen en stond op, hij draaide zich om en keek de poes recht aan. Haar helder blauwe ogen staarde hem aan in zijn smaragd groene ogen. Zijn mond viel haast open, hij liep op haar af en drukte zijn neus tegen haar neus, even bleef hij zo staan waarna hij een stapje naar achter deed, dit was ongelooflijk! "Hello, Luckyheart." Miauwde hij zacht. Hij deed dit gewoon per ongeluk, niet expres, maar hij was gewoon verliefd op deze diamant witte poes. Hier kon Whisper nooit tegenop, dit was de prachtigste poes van het territorium! Hij bleef haar aan kijken, zwijgend stonden ze daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 23:04

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze bleef stilstaan, de wind suisde zachtjes om haar heen. Heel even sloot de witte poes haar ogen. Maar opende ze toen weer. Ze keek naar alles om haar heen, en ook naar de kater die daar nog steeds zat. Ze zag hoe hij in beweging kwam en zich omdraaide. Ze zag zijn smaragd groene ogen. Ze bleef hem aankijken en zag hoe de kater naar voren toe kwam, naar haar toe liep. Ze voelde hoe hij even zijn neus tegen die van haar aandrukte en toen weer een stapje naar achteren deed. "Hello, Luckyheart." hoorde ze hem zachtjes miauwen. Ze keek hem aan, blijkbaar had de kater voor haar al besloten wat haar bijnaam zou zijn, maarja dat maakte haar niet uit. Ze zwiepte met haar staart en hoorde weer de wind die om hun heen suisde.

Don't mess with my heart
Or I will mess with your soul.
Be warned for the one that has the name of luck,
but her real name, is like the devil.


Ze bleef staan, hem aankijkend terwijl de wind nog steeds door haar vacht heen streek. Ze wist niet waarom ze bleef staan en hem niet aanviel. Die kater voor haar, die blik in zijn ogen. Daar zat iets wat ze niet kende, wat ze eigenlijk niet wou weten, maar toch ook weer wel. Haar staart zwiepte heen en weer en ze haalde zachtjes adem. Zijn strepen, het leken op strepen van een mes. Ze wist niet waarom, maar ze had altijd al iets gehad met het weten van namen door het patroon van de kat, bij de meesten katten dan. Maar haar eigen naam? Niemand wist haar naam, sommige dachten iets met diamond, anderen met white, maar niemand snapte waarom ze haar naam droeg. Hello, cat that cares the stripes off a knife’ ‘Zei ze terug. Haar witte staart zwiepte heen en weer, terwijl ze hem aan bleef kijken met haar blauwe ogen. Ze hoorde het suizen van de wind om hun heen. Ze hoorde de vogels fluiten. Maar toch was het hier zo stil. She’s the one that screw your soul, so beware for you. Or you won’t make it alive.

weet het, hij is een beetje langXD, maar ik had te veel inspiratie opeens, waarom? geen idee, maarjaXD


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimevr 22 jun 2012 - 16:23

Lightshadow/ Future leader/ 35 moons/ Forest


Tevreden liep hij naar een boom, de vangst was gelukt. Op zijn hoede begon hij aan de waterrat te kauwen. Hij was zo klaar, het was maar ene klein beestje. Hij liep met grote passen naar het beekje en begon water op te slobberen. Toen Lightshadow klaar was, sprong hij eroverheen en rende het bos in, hij moest immers een slaap plaats vinden. Hij had zijn rust hard nodig.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimewo 27 jun 2012 - 19:13

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the Territory

Hello, cat that cares the stripes off a knife’ Zei de poes. Ze keek hem aan, die blik, die was prachtig... "Knifeheart." Miauwde hij. Hij drukte zijn neus opnieuw tegen de roze neus van Luckyheart. "I love you..." Fluisterde hij zacht in haar oor. Zijn stem klonk zacht en verwarmend.

Flutje XD Whisper mag nu komen om hen te bespioneren XD

Misschien wordt ze wel een beetje jaloers
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimedo 28 jun 2012 - 17:11

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

"Knifeheart." hoorde ze hem miauwen, waarschijnlijk heette hij zo. Ze had het dus weer eens bij het rechte eind gehad. Haar witte staart zwiepte langzaam heen en weer, ze voelde zijn neus tegen die van haar aan en hoorde hem in haar oor fluisteren: "I love you..." De witte poes zweeg, niet wetend wat ze moest zeggen. Misschien zag de kater voor haar, haar voor iemand anders aan. Ze was geen Luckyheart, nee ze was het tegenovergestelde. Haar staart bleef heen en zwiepen terwijl ze bleef zwijgen.

Her heart isn’t Lucky
She’s not the one you think she’s.
She’ll screw your soul
If you hurt her.
So be warned…




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimezo 1 jul 2012 - 20:45

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Border of the terroty

Met haar kop laag over de grond sloop ze over de grond. De missie was begonnen, ze vertrouwde erop dat Knifeheart goed op het kamp zou letten. Spottedpelt wist dat ze weg was, die zou het hem vertellen. Waarom ze weg was had ze niet verteld. Haar oren had ze gespitst en haar mond stond een stukje open. Ze hoorde geritsel in een struik naast haar. Whisper schoot eropaf en knabbelde even later tevreden aan een muisje, ze moest alles wat ze kon vinden eten. Deze twee dagen moest ze voor zichzelf jagen. Ze keek naar de ondergaande zon, die verspreidde een warme gloed. Ze likte haar lippen af en liep verder, ze moest dat wezen vinden! Ze volgde de geur wat makkelijk was tussen de vertrouwde geuren van het bos. Plots ving ze de geur van Knifeheart en een andere kat op. Ze volgde de geur en zag hem even later tegenover een volkomen onbekende poes staan, ze was wit en had blauwe ogen. "Knifeheart." Hoorde ze hem zeggen. Waarschijnlijk stelde hij zich voor. Meer leden voor de clan waren bijna altijd welkom. "I love you..." Ze schrok van die woorden, het was Knifeheart! Ze wilde dat hij een vrije kater bleef, het zou een hoop moeilijkheden met zich meebrengen als hij verlieft werd. Maar ze moest hem niet commanderen.. Ze sprong de boom in en ging rustig nadenken, ze had er wel wat tijd voor..


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Bit5xs


Laatst aangepast door .Nightkit op ma 2 jul 2012 - 15:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 14:26

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the territory

Luckyheart bleef met haar staart zwiepend zwijgen. Knifeheart bleef met zijn neus tegen haar neus aan staan. "You are the most beautyfull cat that I have ever seen..." Fluisterde hij in haar oor. Hij wreef zijn kin langs haar kaak en snorde zacht.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Wkiv42

Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 14:47

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze bleef naar hem kijken. haar blauwe ogen schoten even om hun heen toen ze iets hoorde, maar toen keerde haar ogen weer terug naar Knifeheart. Ze voelde weer de neus van de kater tegen over haar tegen die van haar aan. You are the most beautyfull cat that I have ever seen..." hoorde ze hem in haar oor fluisteren. De witte staart van de witte poes zwiepte langzaam heen en weer terwijl ze naar de kater voor zich aan keek. 'thank you, you're good looking' zei ze terug. Ze voelde hoe hij met zijn kin langs haar kaak heen wreef en ze hoorde hem spinnen. Ze kon het niet laten en begon zelf ook te spinnen. Tja, zo slecht zag de kater voor zich er niet uit. Haar staart gleed zachtjes langs zijn poten heen.

If you win her heart
she'll protect you.
If you hurt her,
She'll screw your soul




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Switchpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
Lyan Payne |
95

CAT'S PROFILE
Age: :.: 12 Moons :.:
Gender:
Rank:
Switchpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 17:45

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Border of the territory

De prachtige blauwe ogen keken hem aan, hij zonk er gewoon in. 'thank you, you're good looking' Zei de prachtige witte poes voor hem terug. Luckyheart begon ook te spinnen. De staart van Knifeheart begon ook langzaam te zwiepen. "This is new for me, i have thinking that a other cat the mosty beautifull cat was... But you are the most beautyfull cat, honey..." Zijn stem klonk zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Icon_minitimema 2 jul 2012 - 17:53

✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Screwedsoulsheet
Screwedsoul || Warrior || 19 moons || border of the Territory

Ze zag hoe ook zijn staart heen en weer begon te zwiepen en bleef zachtjes spinnen. ze bleef met haar blauwe ogen naar de kater voor zich kijken. This is new for me, i have thinking that a other cat the mosty beautifull cat was... But you are the most beautyfull cat, honey..." hoorde ze hem zachtjes zeggen. Ah, hij had dus zijn hart eerst aan een ander gegeven, maar blijkbaar was die liefde niet beantwoord. Ze drukte zachtjes haar neus tegen die van hem aan. Ze was wel onder de indruk van zijn mooie worden. Haar oren stonden overeind en haar staart gleed zachtjes langs de poten van Knifeheart heen. 'thank you. Knifeheart, your name, means what you are' zei ze, ze bleef hem aankijken. 'the stars in your eyes are shining. they are so sweet' zei ze zachtjes in zijn oor toen ze om hem heen liep. Ze liep een rondje om hem heen en haar staart gleed even zachtjes land zijn kaak heen toen ze om hem heen liep. Ze ging weer voor hem zitten en bleef naar hem kijken.

She'll get your heart,
and your soul
but watch out that she don't hurt them
the only way she'll do that
is when you hurt her..




✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 4 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
✿Forestclan✿RPG topic ✿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: