✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ✿Forestclan✿RPG topic ✿

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Amedeous
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Noem mij maar Koning Katero :P
70

CAT'S PROFILE
Age: i'm 20 moons
Gender:
Rank:
Amedeous
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 12:55

▂▃▄▅▆▇█▓▒░✿Stormlight✿Counsil✿ 30 moons✿mistic firefly bushes ░▒▓█▇▆▅▄▃▂

Het waren maar 3 simpele woorden. Van hoogstens drie letters. Maar het waren de belangrijkste woorden die hij in zijn hele leven had gehoord. Nooit eerder was hij zo gelukig geweest. En dat kwam allemaal door de eenvoudige zin, die Whiper uitsprak: ' Ik ook, op jou.' Al snel kwamen herinderderingen aan vroeger weer op. Over hun kitten en apprentice tijd. Toen hadden ze ook allebei al een droom gehad. Hij om counsil te worden en Whisper om leider te worden. Samen hadden ze dan zitten weg dromen. Daarna dacht hij aan hun apprentice tijd, een lach verscheen op zijn gezicht. Wat hadden ze toen lol gehad. Plotseling zag hij Knifeheart. De kater zei iets. "Whispermoon, kan ik even een overlegging, het lifst in de kamp." Hoorde Moon hem zeggen, vuil keek hij hem aan. Ja, hoor, net nu moesten ze weer gestoord woorden! Toen vermande hij zichzelf, Knife deed het vast met een rede. En hij was deputy en stond toch nog iets hoger verhefen dan Moon. Samen liep de poes en kater weg, jaloers staarde Moon er na. Toen Whisper nog even omkeek deed hij zijn best weer normaal te kijken, kalm gaf hij een knikje, dat hij het begreep. Nog even bleef hij staan, waarna hij zich omdraaide. Ze hoefden niet te zien dat hij jaloers was, een beetje beduusd liep hij weg. Nog meer richting het Fireflyclangebied.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2r7t64k
Thats me:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:31

Knifeheart || Deputy || Young Deputy || Forest -> Camp

"Oh, naturlijk.'' Miauwde Whisper. Knifeheart knikte haar toe en wachtte even tot ze haar muis had gepakt. Hij stond op en liep met haar mee. "Ik moet jou ook iets vertellen." Knifeheart knikte opnieuw. Toen ze ver van Stormlight weg waren kwam er een vreemd gevoel in hem op, een kater als Deputy en een Leader als poes, dat was vreemd. "Whispermoon..." Begon hij met een ongemakkelijke stem, hij kon soms heel serieus doen, maar soms ook weer helemaal niet. "Vind jij het niet raar dat je Deputy een kater is?" Het was een vreemde vraag, dat wist hij zelf ook wel, maar misschien voelde Whispermoon iets voor hem, dat mocht niet, ze waren goede vrienden, maar liefde tussen een poes als leader en een kater als Deputy. Als kater mocht je dan wel gewoon een geliefde krijgen en kittens, maar als poes...


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 C1761924-1376917386793797large
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:47

Whispermoon/ Leader/ 21 Moons * 9 lives/ Forest -> Camp

"Whispermoon..." Begon Knifeheart met een ongemakkelijke stem. Ze schrok, hij had toch niks gemerkt? Ze wist het, ze deed er heel moeilijk over. Maar het was echt vreemd, en dit wou ze eerst zelf onderzoeken. "Vind jij het niet raar dat je Deputy een kater is?" Geschrokken keek ze naar de kater naast haar. ' Sorry, maar ik begrijp het niet echt. Hoezo zou dat vreemd zijn? Dat is toch wel vaker het geval?' Vroeg ze verbaasd aan de kater. Ze waren vrienden, en wat nogmeer. Plots kwam er iets in haar op. Hij dacht toch niet dat zij iets voor hem voelde? Maar die gedachten wuifde ze weg.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 16:52

Knifeheart || Deputy || Young Deputy || Forest -> Camp

' Sorry, maar ik begrijp het niet echt. Hoezo zou dat vreemd zijn? Dat is toch wel vaker het geval?' Vroeg Whisper verbaasd. "Nou, meestal kiest de poes ook meestal een poes als Deputy, waarom heb je mij uitgekozen?" Misschien zou ze de vraag niet begrijpen, maar ze was een wijze poes, ze kwam er wel uit.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 C1761924-1376917386793797large
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 17:06

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Forest -> Camp

"Nou, meestal kiest de poes ook meestal een poes als Deputy, waarom heb je mij uitgekozen?" Antwoorde de kater. Ze moest hier even over nadenken. ' Ik ging alle warriors van de forestclan rond. Ik noemde hun voor en nadelen op.' Even laste ze een adempauze in. 'Toen ik iedereen had gehad, was jij een van de weinigen met amper nadelen. Ik vond jou de beste daarvan. En de meesten van hun werden ook bijna Elders.' Ze zag dat ze al bijna voor de kampingang stonden.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingerpaw
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimema 11 jun 2012 - 17:20

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Forest -> Camp

' Ik ging alle warriors van de forestclan rond. Ik noemde hun voor en nadelen op.' Begon Whisper. 'Toen ik iedereen had gehad, was jij een van de weinigen met amper nadelen. Ik vond jou de beste daarvan. En de meesten van hun werden ook bijna Elders.' Knifeheart knikte, hij was toen nog ongeveer 15 moons ofzo.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 C1761924-1376917386793797large
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 15:32

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Camp

Knifeheart knikte. Whispermoon stond stil en wachte tot haar deputy dat ook deed. ' Waar wou je me over spreken? Of was dat het?' Vroeg ze hem. Ze moest het kwijt, wat ze had geroken. Als hij niks te zeggen had, zou zijn meteen beginnen. Ze dacht aan Spottedpoppy, ook haar zou ze ht vertellen. De clan zou ze even laten wachten. Ze wist nog niet eens zeker of het wel gevaarlijk was, ze ging haar clan niet om niets ongerust maken. En ze wou geen paniek in het camp.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 17:37

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Camp

Toen Whisper stopte stond hij ook stil. Hij zonk even weg in zijn gedachten. ' Waar wou je me over spreken? Of was dat het?' Vroeg Whispermoon ineens. Knifeheart keek op met gespitste oren. "Eeehm... Ik..." Begon hij stamelend. "Ik... Wilde je spreken over Eaglepaw..." Loog hij. Hij vertelde deels de waarheid, maar niet helemaal. "Eehm... Ik bedoel zijn mentor..." Hij bleef maar stamelen.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:24

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Campingang

"Eeehm... Ik..." Begon hij stamelend. "Ik... Wilde je spreken over Eaglepaw..." Zei de kater. Ze begreep hem niet, hoezo stamelde hij zo? Verbergde hij iets? "Eehm... Ik bedoel zijn mentor..." Miauwde Knifeheart. 'Goed. Maar is er iets?' Vroeg ze beheerst met een vleugje nieuwschierigheid. Tijdens het wachten op een antwoord speurde ze in haar kop, de warriors af. Zelf wou ze best zijn mentor worden..


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 18:30

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Camp

'Goed. Maar is er iets?' Vroeg Whisper. Knifeheart kreeg het even warm en schudde toen zijn hoofd. "Eeehm, nee... Niks, hoor!" Stamelde hij. Hij liep weer verder met Whisper het kamp in.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 13:49

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Camp

"Eeehm, nee... Niks, hoor!" Stamelde Knifeheart. Ze accepteerde maar dat hij niks wou loslaten en liep achter hem aan naar het kamp. Whisper zette een kort sprintje in tot ze naast haar Deputy liep. "Ik zou het zelf niet erg vinden om Eaglepaw`s mentor te worden." Miauwde ze. 'Maar ik vind dat de warriors die dat nog nooit geweest zijn, voor gaan.' Vervolgde ze. Ze wierp een blik op de kit die vanavond zijn ceremonie kreeg (ja toch?). Hij zat in zijn eentje voor zich uit te staren. Kits moesten lol hebben, vond ze. Maar ze zou de kat niet dwingen.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Weasel
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Lyan
15

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Weasel
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 14:45

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Camp

"Ik zou het zelf niet erg vinden om Eaglepaw`s mentor te worden." Legde Whisper uit. Knifeheart knikte. 'Maar ik vind dat de warriors die dat nog nooit geweest zijn, voor gaan.' Hij spitste zijn oren bij die woorden. Whisper keek naar de oudere kit. "Dat is nou juist het probleem, ik heb veel katten horen zeggen dat als ze een Apprentice krijgen, ze Eaglekit dus niet willen hebben omdat hij zeg maar 'geen' gevoel heeft." Legde Knifeheart uit. Zijn blik gleed ook naar de kit.

Eaglekit || Kitten || 7 moons || Camp

'Maar ik vind dat de warriors die dat nog nooit geweest zijn, voor gaan.' De stem van Whispermoon drong zijn oren binnen. Hij trok zijn mond niet open, al zou hij dat wel hebben willen doen. Het had te maken met zijn geheim. Hij sloot zijn ogen en maakte de woorden in zijn gedachten, dat zou bij Whispermoon aan moeten komen, zij was verbonden met Starclan, (Starclan toch?) hijzelf had ook een soort verbintenis, maar dat was via een andere wereld, een wereld waar deze katten niet wisten dat hij bestond. "Nobody." Dacht hij. Zijn donkere en scherpe blik keek naar Whispermoon, nu zou ze zijn woorden binnen moeten krijgen.

Mwuhahaha, ik heb tijdens deze post een verhaallijn rond hem bedacht >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 15:11

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives

(In de forestclan noemen wij de starclan de moonclan)

"Dat is nou juist het probleem, ik heb veel katten horen zeggen dat als ze een Apprentice krijgen, ze Eaglekit dus niet willen hebben omdat hij zeg maar 'geen' gevoel heeft." Zei de kater. Eaglekit sloot zijn ogen. ' Goed, dan word ik zijn mentor.' Miauwde ze. Ze zag dat de kitten zijn ogen weer opende en haar een scherpe blik toewierp. 'Ook hij verdient een kans' Vervolgde ze. 'Nobody.' Kreeg ze ineens binnen. Het was Eaglekit, hoe hij dat deed wist ze niet. Maar ze antwoorde 'Oh jawel, ook jij moet een mentor.' Stuurde ze naar haar toekomsitge leerling. Zelfs hij had een vriendelijke kant, dat wist ze zeker. En anders, zou de die creëren tijdens haar mentorschap.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Weasel
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Lyan
15

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Weasel
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 15:18

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Camp

' Goed, dan word ik zijn mentor.' Miauwde Whisper. Knifeheart knikte dankbaar. "Ik weet zeker dat hij dat goed zal vinden." Snorde hij, niet alleen omdat ze een mentor voor Eaglekit hadden, maar ook om iets anders in zijn gedachten...


Eaglekit || Kitten || 7 moons || Camp

'Oh jawel, ook jij moet een mentor.' Miauwde Whispermoon via Moonclan. Eaglekit wierp een blik naar haar en sloot zijn ogen weer. "Niemand wil het." Zei zijn duistere stem, hij opende zijn ogen weer en keek opnieuw naar Whispermoon. Zo was het communiceren veel handiger, hij hoefde zijn mond niet open te trekken en dus zou zijn geheim een geheim blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 15:54

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ camp

"Ik weet zeker dat hij dat goed zal vinden." Snorde Knifeheart. "Ik moet jou nog niets vertellen." Miauwde ze sirieus. "Niemand wil het." Kreeg ze binnen van Eaglekit, maar ze negeerde het. Ze wist zelf ook wel dat hij niet gelieft stond bij de katten. 'Kom even mee naar mijn hol.' Zei ze terwijl ze zich omdraaide naar de richting van haar den. Ze moest het niet voor zichzelf houden, Spottedpoppy moest haar vermoedens ook weten, vond ze.


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 15:59

Knifeheart || Deputy || 19 moons || Camp

"Ik moet jou nog niets vertellen." De serieuze stem van Whisper liet hem schrikken. 'Kom even mee naar mijn hol.' Knifeheart knikte en liep gehoorzaam mee. Hij was benieuwd naar wat Whisper te zeggen had.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 16:49

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Leaders den

Whispermoon stapte haar hol in met Knifeheart op haar hielen. Ze ging op haar stuk mos zitten. Een nieuw gevoel bekroop haar, iets vermengd met angst voor de veiligheid van haar clan, en om het duidelijk te maken. Maar nu was ze te laat, ze kon het niet voor zichzelf houden, en ze kon nu niet aankomen met 'laat maar'. ' Ik ben net op jacht geweest weet je.' Even haalde ze adem. 'ik heb toen.. Iets vreemds geroken. Het hoort hier niet thuis.' Miauwde ze aarzelend. ' Ik ga een paar dagen op onderzoek uit, ik wil dat jij de leiding op je neemt.' Ze haalde adem om vervolgens weer verder te gaan. ' Ik wil dat je niemand hier iets over verteld, ik bepaal wie het weet. En ik wil geen paniek in het kamp zaaien. Misschien is het wel loos alarm.' Zo, dat was er uit. Ze dacht aan Spottedpoppy, haar zou ze het ook vertellen. Misschien had de Moonclan haar iets laten weten.

(de verhaallijn is vanstart, voor wie het nog niet weet)


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 17:44

Knifeheart || Deputy || 20 moons || Leaders den

' Ik ben net op jacht geweest weet je. ik heb toen.. Iets vreemds geroken. Het hoort hier niet thuis. Ik ga een paar dagen op onderzoek uit, ik wil dat jij de leiding op je neemt. Ik wil dat je niemand hier iets over verteld, ik bepaal wie het weet. En ik wil geen paniek in het kamp zaaien. Misschien is het wel loos alarm.' Zei Whisper. Knifeheart knikte, hij wilde iets zeggen, maar hij durfde het niet.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 9:10

Whispermoon/ Leader/ 21 moons * 9 lives/ Leaders den

Ze zag dat Knifeheart iets wou zeggen, het kon belangrijk zijn. Dus knikte ze hem toe om het te vertellen. Plots werd ze onderbroken door een kat die de den in kwam stormen. Het was Specklefur, haar broer. Hij kon wel eens paniekerig zijn, om niets. Een muis die het kamp binnen was gedrongen bijvoorbeeld. ' Whispermoon, moet je horen!' Riep hij

Specklefur/ Warrior/ 21 moons/ Medicine cat den-> Leaders den

Hij had nu lang genoeg gewacht! Er was geen beweging in en om de Medicine cat den te bekennen. Misschien Knifeheart? Hij trippelde moedeloos naar buiten en vind Whispers geur vermengd met die van Knifeheart op. Opgewonden hief hij zijn kop op. De geur ging rechtstreeks naar de Leaders den. Hij rende erheen ' Whispermoon, moet je horen!' begon hij al bij de ingang. ' Ik was net bij een meer, en toen was ik in slaap gevallen!' Riep hij. Whispermoon keek hem niet begrijpend aan ' In slaap gevallen?' Vroeg ze. Maar Spottedpelt liet haar niet uitpraten en vervolgde zijn... droom. ' Ik droomde dat er een donkere kat was, en die wou het bos..' Hij herinnerde nog flarden van zijn droom. Na zijn paniek dat hij het aan niemand kon vertellen. 'Ik zal het in mijn hoofd houden.' Miauwde ze rustig. ze begreep er echt niks van, de clan was in gevvaar!


✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 X4hvs5
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: ✿Forestclan✿RPG topic ✿   ✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 11:38

Knifeheart || Deputy || 20 Moons || Leaders den

Whispermoon knikte hem toe om het te vertellen, even schrok hij, maar toen besefte hij dat hij het moest. Hij keek om zich heen of er een kat in de buurt was en opende toen zijn mond om het te vertellen. Zijn mond ging al snel dicht. ' Whispermoon, moet je horen!' Riep Specklefur. ' Ik was net bij een meer, en toen was ik in slaap gevallen!' ' Ik droomde dat er een donkere kat was, en die wou het bos..' 'Ik zal het in mijn hoofd houden.' Miauwde Whisper. Met een kleine zucht stond Knifeheart op. Hij liep de den uit en zocht een plekje in de schaduw. Het kamp was zo goed als leeg, dus had hij alle rust om te bedenken wat hij nu zou moeten gaan doen. Een onhandig gevoel bekroop hem, en dat pas sinds die vergadering. Het zou zijn moment kunnen zijn geweest, maar dat gunde MoonClan hem dus niet.



✿Forestclan✿RPG topic ✿ - Pagina 3 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
 
✿Forestclan✿RPG topic ✿
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: