Dream-topic. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream-topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Gloomypaw
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moon
Gender:
Rank:
Gloomypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 7:39

Ik had echt een vage droom o.O
Dus der kwamen een paar gasten op mn tuin echt mega random en ik vraag zo van wat doen jullie hier en als antwoord kregen die n adelaars bek of zoiets en waren die aan het proberen om mn kat en konijn op te eten en ik had opeens veel "vrienden" in de tuin staan die me hielpen die mens adelaars dingen tegen te houden, maar ik kende die mensen niet eens en een deel beschermde speedy(mijn konijn) en een ander deel minoesh(mijn kat) ik bleef eerst hele tijd bij mn kat tot ik zag da de mensen bij speedy aan het verliezen waren dus loop ik snel naar daar, maar plots gaan al die rare wezens in een groepje staan met hun leider voorop die minoesh vast hield de mensen hadden haar niet kunnen beschermen en die leider van de wezens stak mn kat in een keer helemaal in zijn bek waardoor ik zo kwaad werd dat ik recht in zijn maag stamp en mijn kat terug uitspuugt en hij wegvloog met zijn rare wezen vrienden achter hem aan. Mijn kat en konijn stonden naast me levend en wel en al die mensen in mijn tuin waren verdwenen
Toen werd ik wakker Wink


Dream-topic. - Pagina 2 10zmxqb
Gloomy's awsome stem als ie groot is:

my acc's topic'je?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:12

ik had een vreemde droom, ik kon vliegen, storte neer en werd wakker.
ik verveelde me, dus ik heb er een gedicht van gemaakt!
Spoiler:



Dream-topic. - Pagina 2 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:42

Gleampool schreef:
ik had een vreemde droom, ik kon vliegen, storte neer en werd wakker.
ik verveelde me, dus ik heb er een gedicht van gemaakt!
Spoiler:
Jawel das mega leuk c:


Dream-topic. - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 6 jun 2013 - 19:47

bedankt



Dream-topic. - Pagina 2 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 9:23

Een paar dagen terug droomde ik dat er twee bekers koffie in m'n tas waren ontploft :') Meeting much

En vannacht droomde ik iets heel vaags. Er kwamen Twilight karakters in en ze gingen onder de grond lopen ofzo. Weet niet meer precies x'D


Dream-topic. - Pagina 2 Alice1o
<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 9:42

Ik had heel vaag gedroomd dat ik op straat liep, en dat ik een of andere cassettebandje met een code moet vinden. Ik liep ik naar mijn '"huis" die helemaal ingestort was doordat er een vliegtuig op had geland. Toen zag ik mijn moeder die een enorme reus was geworden o.o En ineens zat ik in een een of andere huis. Met een man en een meisje, dat meisje liep de trap op naar boven en die man en ik bleven beneden. Ik trok een kast open en ik zag een cassettebandje. Ik stopte het in een soort ding dat leek op een cd, en toen hoorde ik de code 80820. Toen kwam dat meisje naar beneden stampen, en die wou dat cassettebandje stelen. Ik verstopte het in mijn broekzak. Ik zat ineens op m'n laptop en er stond daarboven dat ik Frankrijk moest opzoeken o.o Ik zocht dat op. En daarna zat ik in een tuin met een blauwe schuur. Ik deed die schuur open en er kwam zo'n monster uit met een afgeraffelde hoofd die een HP balkje had. Daarna werd ik wakker xd


Dream-topic. - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 12:39

ik had gedroomd dat mijn BFF met katten aan het jongeleren was



Dream-topic. - Pagina 2 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 16:44

Ik heb al vaak dromen dat ik van alles en nog wat kan wensen o.o
Ik had zo'n droom dat er een gemene meneer in mijn huis was, en ik zat met een meisje die ik niet ken op de bank. Toen kwam die gemene man de trap af, en het meisje en ik rende naar het balkon. Toen zei ik: "Ik wens dat ik kan vliegen" Ik sprong samen met het meisje van het balkon af en toen vlogen we xd Alleen moest ik like a bird heel vaak met mijn armen wapperen om een beetje omhoog te komen. Maar ik moest wel HEEL vaak met mijn armen wapperen om een beetje in de lucht op te stijgen.

Daarna werd ik wakker xd

Maar soms heb ik ook dromen dat ik achtervolgd word door mensen. Dan roep ik ''SAARTJE" en dan komt er een of andere zwarte pegasus die mij komt redden xd Maar ze stijgt wel heel langzaam op zodat die mensen mij meestal nog kunnen pakken.


Dream-topic. - Pagina 2 Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 16:24

Ik heb meestal zo van die dromen dat ik met mijn armen open en toe spring en dat ik zo in de lucht blijf en als ik vooruit wil doe ik dat met soort van mengelmoes van schoolslag in de lucht. Het lijkt altijd zo echt dat ik nog eens ga beginnen geloven dat ik dat in het echt ook ga kunnen ;D
Helaas zal dat nooit gaan Wink


Dream-topic. - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 17:14

Ik heb gedroomd dat ik in mijn klas van vorig jaar zat en al mijn klasgenoten waren mij aan het uitschelden en pesten (dus eigenlijk heb de realiteit opnieuw beleeft) en ik werd door mijn docent beschuldigt voor het feit dat mijn klas genoten mij aan het buitensluiten en aan het pesten waren (dus ook zoals de realiteit was)


Dream-topic. - Pagina 2 333d3jk

Dream-topic. - Pagina 2 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
spottednose
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Kiana
229
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
spottednose
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 18:31

Sharpkit schreef:
Ik heb gedroomd dat ik in mijn klas van vorig jaar zat en al mijn klasgenoten waren mij aan het uitschelden en pesten (dus eigenlijk heb de realiteit opnieuw beleeft) en ik werd door mijn docent beschuldigt voor het feit dat mijn klas genoten mij aan het buitensluiten en aan het pesten waren (dus ook zoals de realiteit was)

Zo erg ;s


Dream-topic. - Pagina 2 15x0bns

stuff c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Halfsight
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons.
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 0:13

Ik droomde een laatst dat ik zo ergens was en al mijn vrienden enzo stonden bij me en toen rolde er een krabburger van spongebob naar ons toe en toen at mijn broer hem op omdat plankton eraan kwam en toen spuugde mijn broer het in iemand anders zijn mond en zo door en ik kwam nooit aan de beurt en toen werd ik wakker Very Happy

ieuw vaag en goor.


aye
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 11:01

Ik droomde laatst dat ik werd ingedeelt in de Windclan o.O alleen was iedereen dan een mens, we moesten allemaal onderdelen doen en die won ik steeds x3 Er was een meisje de leader... maar geen idee wie xD
Maar uiteindelijk gingen de beste van de test mee met dat meisje, we gingen naar iets wat ik voor me zag als het windclan territorium. Daar moesten we op onze knieën gaan zitten. "Oke, als laatste schreef alsof je iets verkoopt op marktplaats" zei dat meisje, geen idee waarom. Ik schreeuwde luid maar dat was niet goed. "Grabbelen 10 cent" fluisterde ik, maar een meisje aapte me na en zei dat. Dus zei hoort er bij, daarna waren alleen ik en nog een mens/poes dinges over. "En?" vroeg de leader, de poes wist niks en werd weggestuurd, ze was geen windclan lid meer. Ik had alle tijd.... vreemd genoeg. Ik wist niks meer, maar toch was ik geaccepteerd...
En dat was het einde van mijn droom x3 sindsdien weet/denk ik dat ik in de windclan thuis hoor :'3


Dream-topic. - Pagina 2 Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Dream-topic. - Pagina 2 Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 11:40

Fuut.
Ik liep dus weg van school, maar een leerkracht die net per toeval les gaf aan de klas van m'n crush hield me tegen, waarna heel die klas er ook bij ging staan. Maar ik was dus kwaad en deed grof tegen die leerkracht. Toen zei m'n crush "Leuk, koken waar Christy bij is Very Happy" met zo'n grote smile. En de rest van z'n klas lachte ook. En toen zei ik "Wat?!" Dus, we gingen eerst terug naar mijn klas waar die leerkracht tegen de mijne zei dat ik bij hen moest blijven. Daarna nam ze me mee naar de kookklas, waar hij dus samen met de rest van die klas om de beurt de leerkracht iets lieten proeven. En toen hoorde ik wat hei ze "Ik moet extra charmant zijn want Christy is hier." Ik was like "õ.o" Maar dus, toen gingen we naar de voorkant van de school die er plots uitzag als een poort van uit de middeleeuwen, en daar ging ik even praten met de leerkracht waar hij dus bij was. Zijn klas was alweer weg. Toen ging de leerkracht ook weg en stond ik alleen met Matthia. We praatte even, lachte, en toen plop, droom gedaan.

Toen ik wakker werd was het echt zo even van "Sht, kon dat nu niet echt gebeurd zijn xD".
En het grappige is, hij krijgt niet eens voeding XD


Dream-topic. - Pagina 2 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 13:49

Ik heb gedroomd dat de aarde in twee splitste en de stukken dreven van elkaar weg. Er was een stuk dicht bij de zon, die was mega warm en alles verschroeide, en er was een stuk ver van de zon en daar was alles bevroren. En wij zaten op het ijskoude stuk, en ik kon zien dat alles bevroor, behalve ik. En raar maar waar vond ik het geen nachtmerrie oO


Dream-topic. - Pagina 2 Dmpleh
Dream-topic. - Pagina 2 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldentail
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Carmen Lith
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Goldentail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 22:41

Oke mijn twee leukste dromen:

nachtmerrie allebij mmaar ik kon er mee leven

Ik was op een plek met mijn hond en mijn moeder en opeens kwam er iemand door het dak gevallen en die steelde mijn hond. 0.o
Ik zoeken en opeens zie ik echt zo een ********* grote roedel(echt overdreven groot) en ergens zit mijn hond daartussen. Ik roepen maar ik moest ook hoesten en ik raakte in paniek en (hij btw Mitchell) dus het klonk zo : mtengeanrgeoangou (=
Maar toen rende ik naar hem toe en pakte ik hem.

Oke het worden toch vier dromen (':
ik zat met mijn opa opgesloten in een wc omdat een neushoorn ons aanviel

Ik stond op het schoolplein en er waren allemaal vleermuizen en mijn moeder had diezelfde dag over hondsdolheid verteld en een beet in mijn hoofd en ik hysterisch niemand reageren en ong na een halfuur (in die droom) kwamen mijn moeder en mijn zus (die naast mij stonden de hele tijd) me helpen.

Oke en deze vond ik echt heel weird

De wereld had een nieuwe bron van energie nodig en de regering had een gouden trein die energie opwekte. Maar toen ging ie rijden (in rondjes). Het was echt heel mooi, adembenemend mooi, maar er kwamen daardoor allemaal ziektes en monsters en zo en gingen er heel veel mensen dood.

Een keer had ik ook gedroomd over dat ik heel dik was en niet meer door mijn gang heen paste en dat ik mijn weggegegven baby konijn weer gezond en wel in een kastje terug vond, ook nog iets met action man.

En een keer at ik haribo beertjes en toen had ik een nachtmerrie van een beer ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 22:59

ik droomde dat er een slechte tweede versie van mezelf was, die iedereen-behalve zichzelf- alergisch maakte aan lolly's. toen vond de NASA jetpacks uit, en iedereen wou er dan eentje kopen, en toen kwamen er een aantal wasberen die alle jetpacks stalen en de NASA was hun blauwdruk kwijt, dus ze wisten niet meer hoe ze ze moesten maken. En ondertussen zorgde mijn slechte versie voor een lolly-invatie, iedereen, behalve mijn slechte versie, ging dood.
EINDE



Dream-topic. - Pagina 2 Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldentail
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Carmen Lith
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Goldentail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 1:24

Wauw logica hahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 13:24

Ik heb gedroomd dat ik tot en met mijn knieën in een of ander meer stond, met mijn haren los en een of andere witte japon/jurk dinges aan. Toen hoorde ik zo geluid en draaide ik me om, stond daar een hert met een enorm gewei, en die werd dus mijn beschermer omdat ik 'bijzonder' was ofzo x'] Naja toen kwam er een stukje wat ik me niet goed herinner alleen dat ik op z'n rug zat en we zo langs een rivier galoppeerden, maar toen kwamen er slechte rikken en we moesten de rivier over steken en toen werd het hert doodgeschoten en kwam er een wit paard die het overnam van het hert. Echt heel vaag en op het einde werd ik benoemt tot koningin en brouwde ik een midden zodat ik dat hert weer tot leven kon wekken.

Er was nog meer maar ik herinner me daar niks van maar het ging over een oorlog ofzo x'D


Dream-topic. - Pagina 2 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 2 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 23:50

Ik had tijdje terug ook een rare droom O.o
ik zat in een soort van team met 3 anderen en we waren in een soort game of zo en je moest je eigen effecten maken als je aan het vechten of zo was en 1 van de 3 was de leider en zo was de game uit gespeeld springen we uit de server (zo'n zwart ding met allemaal tekst) en de leider zei dat hij mijn effecten het beste vond en liep toen weg (over het computer buroblad ._.) en toen ging ik zo vet gek dansen zo van ''o yeah de leider vond mijn effecten het beste o yeah oh yeah'' en toen werd ik wakker O.o

en nog iets over Harry Potter (dat krijg je als je tot diep in de nacht Harry potter uit leest ._.) maar dat weet ik niet goed meer.


Dream-topic. - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream-topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: