Dream-topic. - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream-topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 13:43

ik had echt een hele vreemde droom
ik was op een strand met mn broer en alle mensen van star trek (ik kijk het niet eens ik kijk soms mee met mn vader XD)
we waren op een missie om mijn hond wolfie te vinden en ik had mn rat bij me, die kon praten. ik ging eerst in de dierenwinkel kijken waar we mijn rat vandaan hebben en mijn rat ging hoi zegen tegen zn broers en zussen. toen gingen we terug naar het strand er waren overal glijbanen en buizen for some reason maar ik ging er niet in omdat 1 random meisje er een beer had gevonden. na een tijdje teleporteerden we naar de boot waar ik vaak kom want ik had wolfie gevonden. hij ging dus rondrennen daar met allemaal andere honden en mijn broer probeerde hem te pakken. en toen kwam er een praatende hond die had een nieuwe missie maar hij wou het aan 1 van ons geven. dus ik was zo van: KIESMIJ KIESMIJ KIESMIJ!! en toen werd ik wakker

whut


Dream-topic. - Pagina 5 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Dream-topic. - Pagina 5 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 18:08

Ik droomde een tijdje geleden dat Leafpool uit de boeken en een ShadowClanner wilden gaan trouwen. Ze waren op reis naar Rome geweest en hadden daar de fontein ontdekt, die ze meenamen naar de clans. Daar werden er meteen een paar geïnstalleerd, maar men was wel bang dat kittens in de gaten zouden kunnen vallen, dus ze werden ver van de nursery gezet. Nu was het nog de vraag of Leafpool en de ShadowClanner in TC of in SC zouden gaan wonen. SC was op dat moment al nogal klein, dus Firestar vond het zielig voor ze om dan ook nog die warrior naar ThunderClan te laten verhuizen, maar hij wilde eigenlijk wel dat ze in zijn clan kwamen woonden, want als ze dan kittens zouden krijgen zou hij kleinkinderen hebben en die wilde hij eigenlijk wel graag in zijn clan.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Dream-topic. - Pagina 5 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Dream-topic. - Pagina 5 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 15 okt 2014 - 23:58

Ik droom nu echt enkel over mijn Waterpoort cup, internationale kyokushin Karate wedstrijden. Geweldige dromen, tho x)


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Dream-topic. - Pagina 5 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 18:16

Jeltje; Laat Hell yeah!



Ik droomde dat ik en mijn vriendin naar een concert gingen van Creature feature, mijn favoriete band. We gingen helemaal los, en daarna gaat de band (omdat ze zeer klein zijn, en de concerten niet echt groot) met alle fans praten. Wij mochten dus ook, en het was geweldig. We maakte foto's, kregen handtekeningen en knuffels, en mochten zelfs even backstage<3
Ik hou zo van die gasten!

Toen ik wakker werd was ik van nee, meer, meer....

De laatste tijd droom ik alleen nog maar fijne dingen (In mijn ogen dan XD) En in mijn nachtmerries kan ik meestal logisch nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 17 okt 2014 - 21:51

Ik had vroeger veel nachtmerries. Gisternacht of Vannacht had ik er nog een. De wereld ging eindigen volgens een dik boek dat hete 'het nieuwe begin van de wereld' of zo, en volgens dat boek ging de wereld morgen eindigen om een nieuwe wereld te maken. De wereld zou dus exploderen, maar dat wilde ik niet, ik wilde niet dat mijn dieren pijn leden dus ik ging een plek zoeken waar ze konden blijven, maar die kon ik niet vinden. Ik was ook de enige die er mee bezig was, de rest van de mensen kon het niet schelen dat de wereld eindigden en iedereen keek gewoon tv. Het was veel enger dan het lijkt, geloof me. In de droom werd het later en later en het was bijna 12 uur en ik dacht van 'DIT WIL IK NIET' en ik werd wakker. Dat heb ik veel vaker, dat ik kan bepalen hoe de nachtmerrie gaat en of ik wakker wil worden, heel handig. Deze droom doet me denken aan het echte leven, mijn kat dani word oud, en straks sterft ze van ouderdom ( daar sloeg dat einde van de wereld, misschien op, mijn wereld dus..) npbody cares, net als in de droom, behalve ik.
Misschien was dat wat de droom betekende....?

Oke hier nog 2 nachtmerries als ik toch bezig ben.

Deze was kort. Het was nacht, iedereen keek tv, ik keek uit het raam. Ik zag 1 gast/schim die richtte z'n pijl en boog op mij, ik voelde me echt opgejaagd alsof ik binnen drie tellen dood was, dus ik ren naar m'n slaapkamer, daar staat hij ook, en hij schiet op me en ik word wakker. Klinkt echt minder eng dan het was..

En deze;
Ik verveelde me dus ik ging in de droom naar een winkel en er was een horrorspel te koop (op de doos stond, je moet 80+ voor dit spel zijn, even heel random XD) ik kocht het (geen idee hoe die man van de winkel niet zag dat ik niet 80+ was, maar goed..) ik downloadde het en ging het spelen met 2 vrienden, mn broer en mn nichtje. Het spel opende en opeens was ik er in gezogen met m'n broer. Het was eigenlijks minecraft, we vaarden door een houten tunnel met minecraft bootjes. Maar er kwam een bocht, mijn broer nam de bocht maar ik niet. Toen werd het donkerder en opeens zag ik een gat (van dat ene horrorspel, dinges, hoe heet dt ook alweer, oh ja scp-b of so, dan loop je dieper en dieper en krijg je jumpscares en op het einde is er zo'n gat waar je inspringt en dan word je beeld rood en valt het spel uit) dat vond ik dus heeel eng for some reason, maar in de droom keek ik in het gat, en ik viel erin en schrok wakker like: OMGGF?!?


Dream-topic. - Pagina 5 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 14:48

Foxdung dubbelpost maar deze droom wil ik ff ergens opschrijven XD

Ik droomde dat ik in de tardis was van 12 (doctor who stuff) met mijn broer en nog wat andere mensen uit series. ik zei "Meh deze tardis is lelijk ik wil het zwembad terug." 12 zei "Started from the bottom now we're here." hij bedoelde dus zodra hij weer 11 keer gerenegrated had had hij weer een zwembad. ik zei 'oh' vet droog en we liepen verder terwijl ik dat lied zong (wat ik niet ken dus eigenlijks zei ik de hele tijd started from the bottom now were here) We kwamen op een strand en ik maakte Slenderman met een soort programma terwijl ik liep (whut) daarna kwamen we bij onze boot we gingen daar in ff zitten (we waren op de vlucht voor iets) maar ik prutste aan een knopje (de boot heeft veel knopjes) en toen zag ik dus dat ik een tijdbom had laten aftellen. dus ik schreeuwen; SNEL WEG HIER NU NU NU NU. Hun supersnel de boot uit. BAM! ontploffing. Bleek het dat Jane the Killer in de boot zat...wat?
En toen werd ik wakker door een bus met een f***** harde motor.


Dream-topic. - Pagina 5 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dream-topic. - Pagina 5 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 29 okt 2014 - 15:02

De droom is niet van deze nacht maar een paar nachten geleden..

ik ging naar de dierentuin.je mocht een gocart huren..en we gingen op ronde.. ik en mijn buurmeisje in de gocart..we kwamen voorbij mensen,die afgesleten poten hadden..ALLEEN maar poten,ze zagen zwart en ze gooide die in de geoliede rivier.het was er modderig en dan zat er een vrouw in een zwembad terwijl ze aan het discusiëeren was met een vriend:'ik heb haar vermoord maar..' of zoiets.dan reden we sneller! en dan zat mijn zus opeens in mijn gocart en we kwamen voorbij de HELE dieren,zoals een aap met 4 koppen.Dan zei mijn zus:we gaan recht op een poort af!je moet je voeten op de grond zetten want deze gocart heeft geen rem!toen stonden we recht en werd ik wakker.

Vorige nacht:
Ik droomde dat mijn rugzak vol kaften zat van school,en dan zei ik:Yes,mijn aardrijkskunde kaft bij,nu kan ik toch mijn taak maken!!dan krijg ik geen strafpunt..,was dus niet echt,jammerrr(die taak wel..dus ik krijg zo'n strafpunt)

Droom van ongeveer 4 jaar geleden: *denkt terug*

ik zat bij en oud vrouwtje die aan een speeltuintje woonde (op haar dak lag een parse-met witte bollen-slang met een paars-witte kop).het regende super-hard en het oude (kleine) vrouwtje keek uit het raam en zag een klein bul dogje zitten (zo'n speelgoed hondje met zo'n bungelend kopje) . Ze vond dat zoo zielig en dus bedacht ze om haar oude hond in de speeltuin achter te laten en dat bul dogje binnen te laten.een paar dagen later kreeg het vrouwtje er spijt van en ik -met mijn gele regenjas en gele regenhoed aan- en het vrouwtje gingen de kelder in met het buldogje.toen kwam die ene nijlpaarden-slang ook en toen vertelde het vrouwtje tegen de lang-nijlpaard dat ze spijt had.


Dream-topic. - Pagina 5 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 10:48

Dt is vast ongeloofwaardig maar,.

Ik droomde dat ik minecraft speelde met Waz, ze zag er precies zo uit als Lightning van Final Fantasy en jaar username was wel gewoon Wazoula maar je moest haar Lightning noemen XD en er waren nog wat andere leedjes van WC maar die hadden gewoon normale skins. HWe hadden een opdracht gekregen van Draco (Harry potter film van laatst much) maar die wilde ik niet doen dus ik ging in een soort woordenboek betekenissen bewerken van woorden. Draco vond het niet leuk en kwam met Hagrid en een groepje random mensen het spel binnen en realiseerde zich dat hij er nu ook vast zat xD toen kwam scheurbek, de vogel van Hagrid, ik sprong op zijn rug en we vlogen de minecraft wereld over en ik werd wakker.

Wtf xDD


Dream-topic. - Pagina 5 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Dream-topic. - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 14:21

@Marijn: omg hahaha wat een geniale droom xD


Dream-topic. - Pagina 5 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Dream-topic. - Pagina 5 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 14:43

(Al een tijdje geleden)
Ik droomde dat ik gwn op school was in de aula, en opeens werd de school overgenomen door slechte aliens ofzo. De koning van hen ging gevechten organiseren tussen zijn slaven en leerlingen van onze school. Mijn crush en ik vormden toen een team en midden in het gevecht veranderde ik in een draak (jep lol) en won ik het gevecht samen met mn crush. Ik had hem dus soort van gered en toen ik weer een mens was wou hij met me praten en toen vroeg hij verkering aan me en heel happy enzo en toen moesten we samen nog meer gevechten doen en het eindigde met een zoen en toen ging mn wekker af (A)


Sucks don't it?
Dream-topic. - Pagina 5 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 2:42

Ik droomde laatst dat ik minecraft speelde, ik deed een soort race met iemand (met de username missy 0.0) En we deden een race de eerste die een stad kon bouwen, je noest opdrachten doen als je bijvootbeeld een huis of een farm wilde maken etc. Ik had dus net een farm af, krijg ik een of ander bericht in beeld. Geen idee wat er stond, maar er zat een knop onder, ik klikte daarop en kwam in een andere server. Ik had opeens een sonische schroevendraaier en ik moest twee random meiden redde. van de enderdragon want het bleek dat ik een time lord was. Veel leuker dan die race! ^^ Dus ik red ze, bouw een tardis en ga minecraft tijdrijzen en word wakker XD


Dream-topic. - Pagina 5 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 13:39

Mousedung, dubbelppst maar is wel tijdje geleden

Ik droomde vannacht dat ik gekozen werd voor The Hunger Games. Ik greep een boog in de arena en klom snel in een boom. De beroeps zaten onder me. Plotseling ging de bell een schoolbel. Dat was een soort pauze van THG. De arena wat een bos was veranderde in een schoolplein en de boom waar ik in zat een klimrek. Ik liep dus naar binnen enn liet zoals iedereen mijn wapen vallen en zong This Girl Is On FIre terwijl ik naar de ingang liep. De school was zweinstein, maar hij was overgenomen door slechte mensen met vreemde krachten. Ze konden bijvoorbeeld de spiegels je laten achtervolgen. E ze waren heel streng, je mocht niks en werd zo vermoord. Ik zat daar dus aan de tafel van de grote hal, word ik gebeld, maar ze merken niks. Iemand in de droom was blijkbaar een vriend en die zei dat ik naar het station van de trein naar THG/Hogwarts moest komen.Maar ik had teleporteer krachten blijkbaar, dus ik teleporteerde. Maar ik had een speciale chips nodig om naar de station te komen. Ik ging dus langs allemaal huizen teleporteren tot ik een had, die had de chips. Daarmee kwam ik op het station, waar The Doctor en ik een plan verzonnen om THG voor altijd te stoppen. Ondertussen dat we daar waren gingen alvast nieuwe mensen in de trein naar THg/Hogwarts, maar die zouden moeten wachten. We bedachten een plan en ik teleporteerde weer terug. Veel verder ben ik niet gekomen. Word vervolgt? No idea.


Dream-topic. - Pagina 5 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dream-topic. - Pagina 5 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 22:21

Ik droomde iets heel raar.

Het was op mijn vorige school. 2 vriendinnen van mij, die niet op die school zaten maar nu wel, zaten tussen 2 heggen een lunch op te eten. Ik ging erbij zitten en dan veranderde het plekje opeens in een kelder, op het gelijkvloers van een huis/krot. er kwam een hond aan, die wou ons aanvallen. We zaten opeens vlak naast een raam en kropen eruit. En we liepen en rende maar door. En de hond was jammer genoeg snel. We gingen langs buiten opeens een lokaal in en de hond kwam aan in de gang. We kropen er langs een glazen deur weer naar buiten. We renden weer tot aan bosjes en begonnen trager te rennen. We konden niet meer! Ik dacht, de hond zou ons aanvallen, maar hij kwam naast ons lopen. Ik dacht dat hij naar iemand opzoek was om aan te vallen. Ik deed een teken met mijn handen of hij een klein of groot iemand zocht. De hond deed met zijn poten een 'laag teken' en ik dacht al meteen aan een jongen uit mijn zus haar klas (die zit nu nog steeds op die school). Uiteindelijk waren we samen met de hond naar een kasteeltje op de speelplaats gewandeld en die kleine jongen, die de hond wou aanvallen, stond rechtstaand te slapen (leunt met z'n hoofd op de leuning van het kasteeltje). ik riep naar hem: Zaïd, er is iemand voor u! (Zaïd is zijn naam, erg irritant kereltje) de hond sprong op het kasteeltje en Zaïd schrok. Ik ging naar mijn vriendinnen die wat verder op een bankje zaten en dan was de droom gedaan.

Die droom was in het begin vermoeiend, dat leek echt zo tenminste. ik was op het einde zo opgelucht!


Dream-topic. - Pagina 5 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 22:43

Ik droom echt veel de laatste tijd. Hier is nog eentje.
Ik was in een soort zwembad, met mijn broer en een vriend. Ik ging zwemmen maar om uit het zwembad te kunnen komen was er een soort douche waar je langs moest. Alleen het water was echt gloeiend heet. Gelukkig ging ie steeds: aan, twee seconden uit, aan. Dus mijn broer loopt er door heen like it's nothing, maar ik ren snel als ie uit is erdoor. Er was ook een ander bad, heel krap, dat had alleen een trap naar beneden en je mocht er alleen in met een band. Ik ging daar dus in en ging steeds dieper van de trap af en uiteindelijk kon ik niet meer staan, maar er was een soort monster daar beneden en t werd steeds donkerder. Dus ik ging er snel weer uit. Ik kwam er uit en opeens komt er een joch van 4 naast me staan en zegt hoi en volgt me. Dus ik zo eh hoi. Hij: Wat gaan we doen? Ik dacht wtf heb ik met jou te maken. Maar ik was aardig en vroeg hoe hij hette. Donjuan of zo. Dus wij lopen naar het schoolplein van m'n oude school. Donjuan ging daar weer alleen verder. en Daar was een grote rij voor pizza, ik kon het ruiken voor zover dat in een droom kan, maar ik wilde eerst op een nieuw klimrek. Dat nieuwe klimrek was eigenlijks de wrecking ball van miley cyrus xD. Dus ik ga er op en zing I CAME IN LIKE A WRECKING BALL! Daarna spring ik 'r af en ga weer un de rij voor pizza. Na drie seconden in de rij staan zie ik iets op de grond liggen, 'n papiertje of zo. Ik pak het op, ontvouw het en draai naar de achter kant. Daar was een soort reclame op en het speelde af als 'n soort tv. T ging over een vrouw die viel of zo? Anyways, toen werd k wakker, en vond t Foxdung dat ik de pizza niet kon proeven xD


Dream-topic. - Pagina 5 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Dream-topic. - Pagina 5 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 0:54

Wow, mijn dromen van de afgelopen dagen.

1: Ik was op vakantie naar Australië en ging daar varkens voeren met Draco, Like wtf!
2: Ik was op Hogwarts en werd gesorteerd in Slyherin en kreeg 200 punten voor mijn coolness
3: Ik werd aangevallen door een haai die mijn beste vriend bleek te zijn.

Ik heb echt rare dromen


Dream-topic. - Pagina 5 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 2:38

Draco schreef:
Wow, mijn dromen van de afgelopen dagen.

1: Ik was op vakantie naar Australië en ging daar varkens voeren met Draco, Like wtf!
2: Ik was op Hogwarts en werd gesorteerd in Slyherin en kreeg 200 punten voor mijn coolness
3: Ik werd aangevallen door een haai die mijn beste vriend bleek te zijn.

Ik heb echt rare dromen

Obsessed with Draco much?m Behalve die laatste.
Als dit zo doorgaat krijg ik nog eens een droom over steen en draak.


Dream-topic. - Pagina 5 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Dream-topic. - Pagina 5 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 2:44

Stonepaw** schreef:
Draco schreef:
Wow, mijn dromen van de afgelopen dagen.

1: Ik was op vakantie naar Australië en ging daar varkens voeren met Draco, Like wtf!
2: Ik was op Hogwarts en werd gesorteerd in Slyherin en kreeg 200 punten voor mijn coolness
3: Ik werd aangevallen door een haai die mijn beste vriend bleek te zijn.

Ik heb echt rare dromen

Obsessed with Draco much?m Behalve die laatste.
Als dit zo doorgaat krijg ik nog eens een droom over steen en draak.

Wel... Ik droomde een tijdje geleden dat ik mijn hagedis. Draco Sirius Orion Malfoyt noemde. Dat was zo raar.
Is er iets mis met dromen over de beste ship evah?


Dream-topic. - Pagina 5 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 2:46

Draco schreef:
Stonepaw** schreef:
Draco schreef:
Wow, mijn dromen van de afgelopen dagen.

1: Ik was op vakantie naar Australië en ging daar varkens voeren met Draco, Like wtf!
2: Ik was op Hogwarts en werd gesorteerd in Slyherin en kreeg 200 punten voor mijn coolness
3: Ik werd aangevallen door een haai die mijn beste vriend bleek te zijn.

Ik heb echt rare dromen

Obsessed with Draco much?m Behalve die laatste.
Als dit zo doorgaat krijg ik nog eens een droom over steen en draak.

Wel... Ik droomde een tijdje geleden dat ik mijn hagedis. Draco Sirius Orion Malfoyt noemde. Dat was zo raar.
Is er iets mis met dromen over de beste ship evah?

Dit is mijn hagedis: Draco serieus or slecht lot.
Nope :3


Dream-topic. - Pagina 5 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 11:48

Ik droomde dat mijn leven in een soort vage horrorfilm was verranderd, of zo, ik werd achtervolgd door een kwaadaardig spook dat mijn huis niet binnen kon, en om de een of andere reden vond ik het dan een goed idee om midden in de nacht hout te gaan sprokkelen in het bos. *The end*


Dream-topic. - Pagina 5 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 5 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 5 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 5 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Dream-topic. - Pagina 5 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 5 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 23:07

Owlflight schreef:
Ik droomde dat mijn leven in een soort vage horrorfilm was verranderd, of zo, ik werd achtervolgd door een kwaadaardig spook dat mijn huis niet binnen kon, en om de een of andere reden vond ik het dan een goed idee om midden in de nacht hout te gaan sprokkelen in het bos. *The end*

xD
Hee, een spook kan me huis niet binnen, daar ben ik dis veilig.
LATEN WE NAAR BUITEN GAAN !

Dapperheid Razz


Dream-topic. - Pagina 5 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream-topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: