Dream-topic. - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream-topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 15:09

vage droom:

ik droomde dat Maya (mijn poezenbeest) over het plafont liep, toen viel ze naar deneden en creëerde een gat naar de aartkern en kwamen er allemaal barsten in de grond en gingen we allemaal dood.
(niet zo'n happy End)


Dream-topic. - Pagina 4 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 4 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 4 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 4 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stoneclaw
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
jurre
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Stoneclaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 21:39

Ik krijg altijd dromen over een nieuwe telefoon, computer, etc maar dan word ik wakker en dan ben ik erg boos dat het niet echt was


Dream-topic. - Pagina 4 Vdiquw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 20:15

Ik had een paar dagen geleden een droom over Harry Potter, wel een korte maar goed.
Ik ging dus voordat ik ging slapen harry potter and the chamber of secrets helemaal uitkijken.
Nu de droom die ikd aarvan kreeg:

Ik was in de geheime kamer en overal wa eren rotsblokken en het was heel stil en saai enzo dus ik zocht naar een uitgang. die had ik dus gevonden, ik yaaay ik ben die saaie kamer uit, begint alles te trillen en valt heel het kasteel uit elkaar. O.O
en toen werd ik wakker.


Dream-topic. - Pagina 4 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 20:36

Ik had laatst een enorm vage droom.

Ik zat te eten en ineens komt er een of ander jongetje dat ik helemaal niet ken naar binnengerend en die werd achtervolgd door iets dat leek op een kruising tussen een reusachtige panda en Slenderman...
En toen werd ik wakker xd


Dream-topic. - Pagina 4 Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 21:54

ik had zo'n erge droom... het klinkt minder erg dan het was, geloof me...

ik droomde dat er iemand was, die op voorand, van elke persoon bepaalde hoe oud hij/zij zou worden, achteraf kon je het niet meer verranderen. En iedereen mag weten hoe oud jij word, maar jijzelf niet, en als iemand je het verteld, gaat de persoon die je het verteld heefd dood. Op het einde van mijn droom kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik dat ik nog maar 18 seconden te leven had...


Dream-topic. - Pagina 4 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 4 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 4 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 4 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 9:25

Mweh, ik lees teveel creepypastas D:

Ik droomde dat ik in bed lag (in mijn oude huis, ben net een maandje verhuist) dus ik keek een beetje rond. De gordijnen waren wijd open, het stormde buiten heel erg. Als er niks in een droom gebeurt krijg je het effect wat ik 'tricky mind' noem, oftewel: je hersenen willen dat er wat actie komt. Dus ik raakte verveeld en wou overeind komen, maar ik was dus plots verlamd tot aan mijn nek. Ik liet mijn hoofd vallen op het kussen en keek maar héél even naar het plafond, en toen ik mijn hoofd omhoog deed was het raam ineens open... En er stond een meisje in de opening. Haar gezicht was wit, haar kleren heel erg bebloed en ze had een reusachtig mes in haar handen... ook bebloed, wat mij vertelde dat ze mijn ouders had vermoord. Ze klom door het raam en liep naar mij toe, en ik kreeg ondertussen een arm los. Dus ik sloeg haar in haar gezicht, en zij is ineens zo van: "Hey! Das niet aardig!" Vage droom stukjes ._. Dus ik begin me te concentreren op mijn aura (wat ik dus blijkbaar kon :'D) en ik veranderde ineens in een weerwolf. Dus ik eet haar op en pak haar mes, en, fuck life, ga zelf op moordpad :'D

Dat beginstukje was vrij eng, maar ik denk dat ik op mijn rug lag ._.


Dream-topic. - Pagina 4 2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalcloud
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Age: 49 manen
Gender:
Rank:
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimema 30 sep 2013 - 18:17

Ik droomde een week geleden dat eerst mijn oudtante en even later een vriending van me me wilde vermoorden, maar mijn vader ging me beschermen. Mijn oudtante had een geweer en mijn vader had twee granaten, maar er gebeurde uiteindelijk niet veel meer dan dat er wat misgeschoten en gepraat werd. En die vriendin liet allemaal vreemden mij bekogelen met frisbees... Ondanks dat twee mensen mij dood wilden hebben in die droom was het niet eens zo eng. xD

Ik had een paar dagen geleden wel een droom die niet leuk was. We gingen een serie kijken en in de vorige aflevering van die serie waren heel veel mensen vermoord. Nu keken we dus de tweede aflevering, die ging over een meisje met een broertje, en ik was ook dat meisje. Dat broertje en ik liepen langs een smal bergpaadje. Aan het eind zagen we een klein hutje staan. Heel wijselijk besloot ik daar niet naartoe te gaan, dus we liepen weer terug. Maar aan het begin van het pad was toen een hele groep mensen die ons wilden vermoorden. We konden ook niet weer naar dat hutje, want daar waren ze ook. Dus toen sprong ik met dat broertje van die klif, omdat te pletter vallen me fijner leek dan vermoord worden...
Even later leefde ik opeens weer (misschien was ik nu ook wel een ander personage uit die serie) en toen kwamen die enge mensen dus weer, dus ik sprong weer naar beneden, maar nu was daar water. Aan de overkant zag ik wat mensen met kinderen spelen, dus ik dacht dat de enge mensjes me daar niet zouden volgen. Ik zwom dus naar de overkant, maar toen bleken al die mensen daar ook moordenaars te zijn en toen werd ik dus alsnog vermoord.
Niet echt een hele leuke droom dus ^^"


Dream-topic. - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 21:30

*haald topic een beetje naar boven Xp*
vannacht heb ik gedroomd dat ik op school zat, en het was speeltijd, toen ging ik naar huis, omdat ik dacht dat school voorbij was, maar ze telefoneerden mij om te zeggen dat ik terug moest komen. Toen ik terug was, was het alweer speeltijd en moest ik terug naar de klas om mijn spullen voor de volgende les te gaan halen. Maar de gangen zagen er een beetje vreemd uit, en toen ik in de klas kwam, bleek die volgepropt te zitten met dronken hooligans.
*EINDE*


Dream-topic. - Pagina 4 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 4 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 4 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 4 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 15:12

xD
Vage droom
Ik droomde een keer dat ik een quiz deed, en ik was tegen een mens dat heel slim was en heel veel van wetenschap enz wist en zo. We hadden allebei 1 vraag goed en toen kwam de laatste vraag: Wat zegt een vos? (jep, ik luister teveel naar WHAT DOES THE FOX SAY) dus, wetenschapmensje wist het niet, ik druk op de knop en zing dingdingdingdingdingredinggeringdingding (wtf) hij pakte een ipad en ging een site opzoeken en daar stond: een vos zegt geen dingdingding... en dat was zijn ''bewijs'' ik zei dus dat ik beter bewijs had en nam hem mee naar het bos, kwam er een vos aan en alle dieren die in de muziek video zijn, beginnen ze te dansen en te vliegen en zo. en op het einde was die wetenschapmens echt van: o.o HOE KAN DAT. en toen werd ik wakker

te vaak geluisterd. Echt. Te vaak. Veel te vaak. XD


Dream-topic. - Pagina 4 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 15:39

Ik schrijf mijn bijzonderste dromen altijd op. c:
Hier eentje die ik laatst nog had:

Ik droomde dat engelen de wereld over hingen nemen. Het was een vrij kwaadaardig ras, dus het ging er hard aan toe. Zelf had ik lang, zilver-wit haar en een grote rode poncho aan. De engelen zette steden tot diep onder water en zorgde dat iedereen die ze te pakken kregen ook een engel werd. Zo ontstonden er langzaam twee verschillende rassen op aarde: de mensen en de engelen. Ik bleef zelf al die tijd mens, maar om mij heen werden het er steeds minder.

Yeah.. De nacht daarvoor had ik de DW aflevering "Blink" gezien met de Weeping Angels.. xD



Dream-topic. - Pagina 4 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 22:18

Ik had ook een keer een vage droom...
''De oorlog van de afstandsbediening'' ?
XD.
Ik had dus gewonnen (yay!) en gaf de afstandsbediening toen weg (?)


Dream-topic. - Pagina 4 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 18:06

dubbelpost D:

Ik had een paar n8e terug een vage droom over DW. XD
Er was zo een random meisje leek wel beetje op rose maar dan anders en die zag de Tardis.
Maar ze wist niet wat het was, dus ging ze er naar toe, en ging ze het likken (?)
En toen kwam de 2de Doctor van DW aan en zei wtf doe je met mijn ''tar- uhm telefooncel''
en toen kwam heel gesprek en uiteindelijk bleek het dat het meisje een speciale kracht had dat ze tijd en ruimte enz kan proeven XD

mijn brein is raar en vaag XD


Dream-topic. - Pagina 4 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostychill
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 16:19

Ok. Ik droom bijna nooit, en als ik droom is het fcked up. Dus vannacht weer hoor, ik had veel te lang zitten leren dat had echt m'n droom beïnvloedt. Nadeel: Ik had de hele dag biologie zitten leren en dat ging over voortplanting. VOORTPLANTING. Zie, daar gaat t al fout xD En ik had gister even een fangirl dagje over Homestuck, dus ja ._.

Dave is totaal m'n favoriete karakter van Homestuck (such wow, much irony). Ik werd wakker in een gebouw compleet gemaakt van ijzer, en *adem* met een dikke buik. Je raad het al. Ik was freaking zwanger. Van DAVE. En in de droom waren we beiden gewoon 13. Ew, ik voel me nu heel oud-Grieks >.< Maar goed, blijkbaar waren we ook getrouwd en shit ._. Gelukkig hielden we wel gwn van elkaar (yiss) maar het was daarna alleen maar vager. Ik moest de hele tijd keihard janken en hij probeert me op zo'n awkward manier te troosten, omdat hij gewoon niet wist wat hij moest doen. Waarom jankte ik? Ik ben als de dood voor de geboorte van m'n eigen kind, voor die pijn enzo. En dan ben ik ook nog 13. Shit man ._. En we konden geen keizersnede (ik vroeg eerst per ongeluk om abortus xD). Dus ineens was er zo'n "summary" knopje bij mijn buik, dus ik klikte erop en kon de baby zien. Guess what. Mijn baby was een plaatje van een pokemon ei, hij had een hele vage naam en hij was elekrtisch type. En waar was ik zo verbaasd om? De freaking naam. Nee, ik krijg een pokemon als kind van Dave en ik sta voorstelt van de naam. Uiteindelijk konden we wel keizersnede doen en ik zag mijn kind dus (gewoon een jongetje) en ik en Dave keken elkaar echt zo aan van 'dafuq?' ALWEER OM DIE NAAM. Verder was ik op een soort militaire basis en moest ik meevechten...? Wat ik wel weet is dat die baby uiteindelijk verdween, and no-one gave a shit xD Not even me. BEST MOM EVER

Oh, en bij deze *shopt topic omhoog*


Dream-topic. - Pagina 4 2jcxyip
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmask
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
206
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Ravenmask
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 17:27

*vage droom*

ik had vanacht gedroomd dat er een deur in mijn plafont zat, en ik wou er door gaan, maar ik had simpelweg gewoon de sleutel niet :'3
~THE END~


Dream-topic. - Pagina 4 2hi6qlt

ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 3:46

Sorry voor het bumpen van dit topic maar ik heb de laatste tijd veel dromen waar ik over wil vertellen :3
droom 1:
ik speelde een minecraft map met vier andere vrienden, het was een soort stad op een rivier. Het was ook een soort spel, je moest wegrennen en niet gepakt worden. En toen zag ik wat ons achtervolgde, een horrorfiguur, dus ik dacht in de droom: ok dit word eng ik denk er maar niet aan. Dat deed ik, het werkte en we konden gewoon normaal de map rond zoeken. Maar het begon saai te worden zonder achtervolger dus ik dacht er weer aan en zei zowat tegen mezelf als het eng word haal je hem weer weg. (Dat kon ik dus om een of andere reden, kon ik eerst nooit, nu wel) Uiteindelijk werden mijn vriendekn steeds gepakt en ze 'respawnden' steeds gewoon.
Ik werd nooit gepakt en het werd een best leuke droom :3

Droom 2: Deze is wel een lange tijd geleden, maar wil hem toch vertellen. Ik lag op mn zij, in de droom ook precies zoals ik in bed lag, ik kon meZelf gewoon zien van boven of zo, en ik lag op een glijbaan die super hoog was. Ik draai me om, en vlieg rechtstreeks van die glijbaan af en schrik wakker en val bijna uit bed!

Droom 3: Hele korte, mja. Ik zat in een of andere toren in zweinstein, op een bank met een vriendin, heel relaxt tv te kijken met deken enz. en er was ook een hond bij. Plotseling gaat de deur open en word ik wakker.


Dream-topic. - Pagina 4 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Dream-topic. - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 19:59

ik droomde vannacht een gast van tinder het voetpad voor mijn huis in brand wou steken xD


Dream-topic. - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Memphis
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Izza <3
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Memphis
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 20:13

Ik droomde dat mijn kat mij begon te commanderen o.O


{ Memphis } { Scream }
Dream-topic. - Pagina 4 2upzf4h
Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Dream-topic. - Pagina 4 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 20:16

Ok dit is een hele vage creepy droom xD

Ik droomde dat er iets was of zo waardoor je de wereld zou moeten redden door jezelf op te offeren. Mijn twee vriendinnen vonden dat niet zo erg en wilden wel sterven voor ons, samen met een vrouw, een jongen uit mijn klas en een meisje van school. Zij pleegden niet echt zelfmoord of zo maar ze waren wel overleden opeens, en dat wilden zij dus of zo xD hun geesten waren wel aanwezig in de school net als in Harry Potter, en je kon ook gewoon met ze praten. Toch was het niet hetzelfde om mij met drie vriendinnen te hebben dan met vijf. Ik werd er een beetje depri van, maar ik moest vroeg wakker worden omdat ik naar Duitsland ging met onze klas voor een dag dus toen realiseerde ik mij al gauw dat het een droom was. Het leek wel erg echt xDD Ik was wel blij toen ik die vriendinnen zag, eentje heb ik over mijn droom verteld, die vond het heel 'gezellig' xDD het was zo raar en vaag maar geen nachtmerrie of zo :3


Dream-topic. - Pagina 4 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlwind
Member
Dream-topic. - Pagina 4 DPKsfdL
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 20:23

Ik hou mij dromen bij, dus deze zijn al wat ouder. *Slaat boekje open* *Schraapt keel*

Ik was in mijn kamer, en lag gewoon in mijn bed. Ik hoorde gegniffel onder mijn bed, dus ik keek. Toen werd ik aan mijn haren onder het bed getrokken, en kwam er dus achter dat de monsters van 'Where the wild things are' Onder het bed zaten. Ze waren aan het praten, hadden lol, en ik deed mee.

Het was eigelijk best een fijne droom. ^^

Deze is vrij recent, en heb ik ook al hee; vaak gehad.

Ik droomde dat ik in een zombie apocalypse zat, en ik vond het geweldig. Deze droom heb ik vaker gehad, en vaak overleef ik gewoon met een groep. Ik vind dit soort dromen fantastisch, want als ik wakker wordt krijg ik er zo'n kik van. XD


Welkom in mijn rare droom wereld xd



Dream-topic. - Pagina 4 2agpwfd
I am whatever I wish to be.
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Dream-topic. - Pagina 4 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 sep 2014 - 20:38

Whirlwind be my dream buddy plz xD
Ik hou ze ooo bij in een boekje!

Ik wilde nog zo graag iver wat recente dromen vertellen dus ben blij dat er iemand gepost heeft.

5 augustus 2013
Dit was een hele vreemde nacht voor mij. Eerst had ik een hele vage droom over allerlei wagentjes die over een soort rails reden, alles staat in het boekje maar ik ben te lui om het te pakken en mijn zus leunt op mijn rug. Het was toen maandag in de zomervakantie, maar ik werd om 6 uur wakker. Ik besloot om naar beneden te gaan en toen ging ik verder slapen op de bank. Ik kreeg toen de droom dat ik van die bank op stond en het sneeuwde. Ik liep steeds door het huis en keek naar buiten. Doodsaaie droom, I know. Later maakte mijn moeder mij om acht uur wakker, ze zei dat ik beter nog ff in bed kon slapen dus dat deed ik. Toen kreeg ik een droom over dat mijn broertje en ik in een casino een my little pony spel deden, en wij wonnen steeds dus wij waren supercool bezig. Echt gebadass. En dat allemaal op een ochtend xD

21 februari 2014
Ik deed met mijn klas en mijn superaardige geschiedenislerares Sandra een spel in het bos en in een soort huis. Er deed ook een andere klas mee. Wijw aren super cool aan het doen met bomen en er waren ook veel platforms in het huis. Wij gingen daarop en zo en chillen en wij waren echt flex aan het doen xD

11 september 2014
Ik mocht meedoen met een of andere wedstrijd voor het mooiste haar (wtf o.o) maar uitendelijk bleek het meer om talent te gaan, ik besloot twee tekeningen te maken. Op de ene zette ik een vlek met groene ecoline en daaruit kwam een mooi landschap. Dat vond ik blijkbaar toch niet goed genoeg en maakte een andere, een horloge. Op het horloge tekende ik allerlei Britse ontbijtdingen. Ik won toen c: diezelfde dag toen ik alw akker was, maakte ik tijdens de les die tekening in mijn schrift waarover ik droomde. Ik vertelde mijn vriendin dat ik dat gedroomd had maar die was een beetje chagrijnig en geloofde me niet :c toch is het wel een coole tekening xD


Dream-topic. - Pagina 4 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream-topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: