Dream-topic. - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream-topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Lynxfang
StarClan
Dream-topic. - Pagina 6 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 23:17

Had gedroomd dat ik bij Assie was en dat ze in een soort van zwembad woonde.

Bovendien gebruikte we chat tekens tijdens het praten....en haar broer die ik helemaal niet ken liep rond met een fles cola.


Dream-topic. - Pagina 6 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Dream-topic. - Pagina 6 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Dream-topic. - Pagina 6 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 11:14

Ik heb zowel gisteren als vandaag een vreemde droom gehad:

Gisternacht waren er een paar vage dingen: iets in een speelgoedwinkel en pokémonbuttons, iets bij de buren thuis die een winkelcentrum voor de deur hadden en een woonkamer zo groot dat het wel een bibliotheek leek. Daarna was ik Fireheart en Sandstorm en ik renden door het bos naar het nieuwe kamp. Het was heel leuk en we konden de weg makkelijk vinden, want we waren er al eerder geweest. In het kamp was Dustpelt er ook en we gingen praten over al onze oude avonturen, en we vroegen ons af of er dat jaar ook weer iets zou gebeuren of dat we nu voor het eerst in jaren eens een normaal jaar zouden krijgen. Toen kwam er opeens ene Ashpaw, die blijkbaar de zoon van Dustpelt was en iets van een wrok koesterde (vanwege iets met zijn moeder, geloof ik) en hij vermoordde Dustpelt ;;


Vandaag droomde ik dat ik een concert moest geven in een kerk, maar ik kende de stukken die ik moest spelen helemaal niet goed, dus ik was heel gestrest. We moesten van tevoren heel lang wachten, want er was eerst nog een of ander ander concert, dus in de tussentijd mochten mijn broer en ik een pannenkoek kopen. Die verdeelden we in tweeën. Ik rolde mijn helft op, maar hij stond vanbinnen opeens in brand. Dat was niet gevaarlijk, want het vuur bleef in de opgerolde pannenkoek, maar het wilde ook niet uit gaan. Toen kwamen er mensen van de kantine die het vuur blusten met een mengsel van slagroom en witte chocolade en daarna kon ik de pannenkoek opeten.
Je kon ook 'drakeneieren kopen' (die even later geen eieren, maar een soort lolly's waren) en door die lolly te eten kreeg je een visioen van je vorige leven als draak. De draak die ik volgens het papiertje dat bij de lolly zat was, was een Whitelionwirm (dat laatste moest waarschijnlijk wyrm zijn, maar er stond wirm). Die waren niet zo heel erg vriendelijk, want ze aten andermans kinderen op. Ik had net zo'n jong gestolen, toen ik bij het huis van mijn buurvrouw kwam. Ik was toen opeens weer een mens en het drakenjong een zwarte kat met witte pootjes. Het huis leek totaal niet op het echte huis van mijn buurvrouw: het was groot, maar de gewone kamers (woonkamer, keuken, enz.) waren heel krap, want veel van de ruimte werd ingenomen door een paar hele grote, bijna helemaal lege kamers met glas-in-loodramen, schilderijen en een paar beelden. Ik voerde de kat rauw gehakt uit een bakje water (en ik wist niet helemaal zeker of het echt gehakt was, maar hij at het, dus het leek me wel goed). Vervolgens ging ik op zoek naar een kattenbak en kon die nergens vinden en rende ik door het huis en werd wakker.



It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Dream-topic. - Pagina 6 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Dream-topic. - Pagina 6 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimema 29 dec 2014 - 11:33

Ik droomde een paar dagen terug over onze maatschappij met de regels van spartaclan... dat was echt raar xD


Rip Augurkielurkie
Dream-topic. - Pagina 6 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 12:37

ik droomde dat iemand Owlflight had gehackt, en m'n ava/os voortdurend verranderde in foto's van zetels, daarna verspreide hij via Owl een soort virus waardoor elke ava/os vervangen werd door een foto van een zetel en het was onmogelijk terug te veranderen...


Dream-topic. - Pagina 6 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 6 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 6 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 6 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 13:11

Owlflight schreef:
ik droomde dat iemand Owlflight had gehackt, en m'n ava/os voortdurend verranderde in foto's van zetels, daarna verspreide hij via Owl een soort virus waardoor elke ava/os vervangen werd door een foto van een zetel en het was onmogelijk terug te veranderen...

Welkom op Warrior Cats waarin je een...zetel bespeelt. ben jij bestand tegen de gevaarlijke klauwen van katten?

Heb ook gedroomd over WC
Eerst was er een minister die vermoord werd en die had ik ontmoet. Toen was ik Silhouetteheart en ging ik op Thunderclan territorium via Riverclan. Toen kregen Riverclan en Thunderclan ruzie en ze spraken af om te vechten in de opgedroogde River. Jep,de River was opgedroogd. Het was een speelgevecht,maar het topic liep vast. Toen was het hoofd van de vermoorde minister in chocola verkrijgbaar en daar was ik het niet mee eens.


Dream-topic. - Pagina 6 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Sedgekit,
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
Lois II
39
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: .:7 moons:.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sedgekit,
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 17:34

Ehe lol deze topic is geweldig. o3o

Oké, dit is een vage droom die ik me nog goed kan herinneren: ik liep dus in een bos samen met een Clan van Warrior Cats ofzo, maar er was een soort bug in mijn droom want die katten zagen eruit als mensen maar ik wist dat het katten waren. Maar goed. Ik liep dus door een bos en één van die "katten" was iemand die ik ken geloof ik en die veranderde ineens in een muis, schoot toen zigzaggend naar mij toe en veranderde toen weer terug. Oké... Na een tijdje lopen kwamen we bij een open plek en daar gingen we uitrusten. Toen landden er ineens drie raven voor me neer en die veranderden in K3 (...wtf). Toen zeiden ze iets wat ik me niet meer zo goed kon herinneren maar het klonk als een soort liedje, en toen sloeg ik ze neer met een tennisracket. Einde.


Dream-topic. - Pagina 6 GAujKZh
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Dream-topic. - Pagina 6 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 2:05

Wel, ik droomde dat ik naar Hogwarts ging.
Ik werd gesorteerd in Slyhtendor (wtf?) en dat gingen we vieren. We kregen dus zo'n Yule Balk machtige situatie en ik ging dansen. Eerst met Draco Malfoy maar hij veranderde in een kitten en ik was hem kwijt. Toen vertelde Snake mij dat hij verliefd was op Harry. Vervolgens vroeg McLaggen f ik wou dansen maar ik wou niet en duwde hem het raam uit. -_- Ik kwam in een bos en Dobby begon met te kietelen om me wakker te maken. Toen werd ik wakker.
Dat was zo raar xD


Dream-topic. - Pagina 6 BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Iggy
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender:
Rank:
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 16:42

Ik droomde dat ik samen met mijn moeder in een huisje op een klif woonde. We hadden een zwangere kat, die ging bevallen. Het was nacht en het stormde, en uiteindelijk waren de kittens geboren. Om een of andere reden was er een kitten gevaarlijk, dus ging in naar buiten om het van de klif te gooien. Maar mijn moeder hield mij tegen en gilde tegen me dat het een reïncarnatie was van haar vriendin.

Like wut
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Dream-topic. - Pagina 6 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 10:10

Ik droomde dat Waz de site echt compleet had veranderd, het was niet eens meer een text-based rpg en het ging niet meer over katten, maar over mensen. De clans waren ook heel anders (Everstar was opeens leider van een of andere LightClan) en er was nog een roguegroep bijgekomen. Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken...


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Dream-topic. - Pagina 6 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Dream-topic. - Pagina 6 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 10:20

Ik droomde dat ik een rijexamen moest afleggen, maar omdat ik 16 ben, moest ik op de schoot zitten van de rij instructeur en ik moest sturen en hij moest gas geven xD en voor de een of andere reden werd hij boos op me omdat ik een brommer van links niet zag afkomen, ookal was hij super ver weg...

En gisteren droomde ik dat Emma bij me kwam slapen en we hadden het super awesome. De dag erna kwam opeens een Lubbock persoon in m'n droom die draden schoot van wol zodat we niet konden ontbijten ofz xD Toen gingen we naar een soort school waar iedereen een gele uniform droeg en we zaten daar samen op school. Maar iedereen vond Emma super awesome en opeens werd ze dan rondgedragen en iedereen juichte voor haar en ik snapte het niet meer xD toen was Coeur opeens gestolen en ik was totaal in paniek. Ik ging dus naar huis, waar mijn ma al op internet aan het zoeken was naar paarden die op Coeur leken. Toen had een vriendin een link gevonden van een oude fokkerij waar foto's opstonden van Coeur. Mijn ma zei dat het niet coeur was, maar ik zei nee dat halster! Het is zijn halster xD Toen plakte ze iets op mijn voorhoofd met daarop BOEK en toen zei ze: lees eerst je boek uit dan gaan we hem halen. En hij stond ook in Frankrijk voor de een of ander reden. Toen panikeerde ik helemaal, want ik dacht dat ze hem weer zouden verkopen en toen werd ik wakker xD
Ben meteen naar de stal gelopen om te kijken of hij er nog stond xD


Rip Augurkielurkie
Dream-topic. - Pagina 6 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 20:38

ik droomde dat ik achtervolgd werd door kwaadaardige smurfen, toen viel ik in een put en begonnen ze stenen naar me te gooien. The end.


Dream-topic. - Pagina 6 25jw4cj
Dream-topic. - Pagina 6 ZZu0jir Dream-topic. - Pagina 6 LcrIgCQDream-topic. - Pagina 6 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dream-topic. - Pagina 6 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimeza 10 jan 2015 - 19:03

een nachtmerrie, toen dan, nu lijkt die niet eng meer.

Ik was met mijn zus in een speeltuin. Zandbak,reuze zandbak. Je kon naar beneden gaan. Er lag een groot,houten oppervlak. Er stond een houten huisje op. Ik en mijn zus gingen er heen. Er stonden nog 2 mensen langs buiten in de raampjes te kijken en gingen weg. Toen we binnen waren vonden we het eng. Het was er donker. Er stond een tafelmet een tafellaken op, Chineese beelden en vazen. Ik was opeens alleen. Er kwam een man binnen,ik wou lopen,maar geraakte niet vooruit en begon te gillen toen de man voor mij stond.
Ik schrok wakker en was in het begin bang. So scaredy


Dream-topic. - Pagina 6 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 13:14

Ik droomde net dat ik ThunderClan was, mijn broer RiverClan. We wilde elkaar blijven ontmoeten (niet op forbidden love manier!!) dus we gingen naar de rivier.Die was over het schoolplein waar zwarte matten onder de klimrekken waren gezet,idk why. Mijn broer ging op De schommel waardoor er een furby alarm af ging en we gingen snel naar het bos dat er eerst niet hoorde. Er waren grote grotten. Ik klimde er in voor de lol en toen liepen we verder en werd ik wakker


Dream-topic. - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Dream-topic. - Pagina 6 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedo 22 jan 2015 - 19:04

2 nachten geleden had ik een nachtmerrie, die nachtmerrie wens ik niemand toe. Maar ik zet hem toch hier, er komen er nog leukere hoor.:

Ik was bij mijn papa binnen en keek uit het raam, ik zag een attractie en een jongen van mijn klas zat erin. Ik ging naar buiten, want ik wou er ook in natuurlijk! Maar toen ik erin zat veranderde de attractie en zat ik met vreemde mensen en mijn zus in een auto. Achter ons was een tweede auto, waar waarschijnlijk mijn pa in zat met wat mensen. We gingen naar de attractie. Toen we erin zaten zat iedereen in een apart wagonnetje en we vertrokken,het veranderde in een 'doods attractie'! we vertrokken naar een soort 'niagara watervallen- gebied' waar de sporen van de attractie door gingen, en overstroomde toen met water. er waren haaien en ik moest het water in, normaal was ik dood, maar mijn pa ging voor mij, hij offerde zich op. Toen reden we verder, zonder hem. We reden verder en toen het gedaan was, bleven alleen ik en mijn zus over ;^; toen ging ik naar de bib, en ik wou er de 6 van serie 2 kopen/lenen (van WC) en ik zag het volgende boek,maar dat was groen met een rood kader. Er stond een vieze schim in dat kadertje en dus bleek dat van WC te zijn in die droom, zelfs dat was eng.

De dag erna:
Ik droomde over Bo, Bo1. Ze was een muis of kat en veranderde opeens in bo1 zelf. Met kaas in haar handen. En dat was op mijn school, op een dreef.


Dream-topic. - Pagina 6 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 16:43

Ik had 'm al eens geplaatst in een whap groep dus Kate, Emma en Moon zullen dit niet hoeven te lezen.

Deze droom had ik dus een tijdje geleden.
Drie mensen van iCarly, Sam, Freddie en Carly deden mee aan een quiz. De vragensteller was The Master van Doctor Who. Alleen Freddie hete Tom en Sam heette Emma. Freddie/tom en Emma/Sam maakten steeds ruzie waardoor The Master ze diskwalificeerde en toen werd Carly boos want nu kon Spencer's droom niet uitkomen: de hoofdprijs was Sherlock ontmoeten. Plotseling bleek het dat ik dat aan het kijken was op school, in een donker klaslokaal met alleen mn broer en een random leraar. We moesten in de taxi en we gingen naar een soort benzine pomp. Daar ging een andere school een feest houden en ze zouden komen met de bus. Geen idee wat we er mee te maken hadden, maar we moesten daar wachten. Wij gaan dus random praten en opdrachten doen en zo, ondertussen houd een random gast ons van achter een raam in de gaten o.O Anyways, dan komt de bus van de andere school, heel veel kinderen stappen uit. Onze taxi was er, dus konden ik en mijn broer weg naar huis. Plotseling heeft iedereen behalve wij een waterpistool, en we moesten mijn rat rennen. Maar iedere keer dat we beschoten werden met water moesten we terug rennen. Uiteindelijk krijg ik mijn rat te pakken, we gaan in de taxi naar huis en ik word wakker van raarheid.


Dream-topic. - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 14:37

ik heb vannacht gedroomd dat mijn leerkracht godsdienst -een man dus- een chic mantelpakje met zo'n minirokje aan had en een tas vasthad en zo meisjesachtig mogelijk rond begon te huppelen :/



Dream-topic. - Pagina 6 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 6 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimema 2 feb 2015 - 11:43

Ik droomde vannacht dat er een moord was gepleegd en de vrouw die vermoord was ging voor haar dood klassieke muziek luisteren wat ik haat. Maar goed, Ik, Sherlock, John en nog een random minecraft verslaafde gast gingen dat oplossen maar we wisten niet eens waar het lijk was. John ging klagen over dat ze inplaats van muziek moest luisteren iemand had moeten vertellen waar ze was of zo. We gingen steeds door stadjes heen met random mensen en de minecraft verslaafde gast deed alles verkeerd. Hij vermoordde ons steeds bijna per ongeluk door het verkeerde tool te pakken. Ik stopte hem en we begonnen in een gesprek over minecraft, hij had blijkbaar een server het ip was larrypotter.com ja idk en toen werd ik helaas wakker xD


Dream-topic. - Pagina 6 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Dream-topic. - Pagina 6 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 14:22

Deze nacht heb ik eng gedroomt. in mn eerste droom ging ik met mn kat naar buiten om te gaan spelen maar ik hoorde een gek geluid. ik was direct op mn hoede en mn kat begon te grommen..toen ik achter me keek zag ik een das scharrelen in de struiken. ik was bang en wou terug naar binnen, bang dat hij mij of mn kat zou aanvallen. ik liep zo snel als ik kin voorbij de das, maar seze spring plots naar mn gezicht met ontblote tanden. in mn droom schreeuwde ik het uit en in het echt schoot ik met bonzend hart wakker (het was erger dan ik heb kunnen uitleggen huwr) ik weet de betekenis achter deze droom al (ja ik zoek dr altijd achter omdat ik weet via Biologie dat dromen erg verstekte gevoelens en ervaringen zijn) de das was in het echte leven Jasper. iemand die me pest enzo. gistere nog voor mn drokm was ik op de bus gestapt. Jasper wachte me op, ik negeerde heb en wou voorbij hem stappen mar plots stak hij zijn hand vlak voor mijn gezicht uit. ik schrok me rot en hij lachte me uit.

Mn 2de droom is eigenlijk de raarste.ik snap niet..dit, zoiets al dit heb ik nog Nooit gedroomd. het begin kan ik me niet eer herrineren. maar het eind nog wel..we waren in een gebouw..er was eeb toren en ommuurd binnenplein. Ik, mijn nicht en meter, ouders, zus, wat mrnsen die ikk me niet meer kan herinere. Op een bepaald moment zat ik alleen in de toren naar buiten te kijken (ik kon in deze droom ook vliegen maar dat kan ik de laatste 3 jaaae in bijna elke droom xd) het was zowat weer als nu, nat en koyd en schhemerig. Plots zag ik een iet wat kleine jongen met bruin haar en donkerdere kleren staan..op de rand van de omuuring van het binnnenplein. hij kijkt me een seconde aan en dan springt hij. hij pleegde zelfmoord. ik ren naar binnen op het momend dat ik zijn lichaam zwaar hoor neerkomen. mijn meter en heel wat mensen waren al naar buiten gerend. de jongen leefde nog, hij had enkel een been gebroken en nqtuurlijk deed alles aan hem pijn. hij wou ervandoor gaan dus ik en heel wat andere mensen gingen hem achterna. ik krijg hem te pakken en zeg enkele keren 'sorry echt sorry' en dan mwamen er mensen aangereden met autos ofz. ambulance? zijn ouders? politie? ik weet het niet want op dat moment werd ik door mn ma wakker gemaakt..

het leek zo echt, in de droom had ik zelfs gezegd van "is dit een droom? nee dit is echt" het leek allemaal zo Mousedung echt (op het feit na dat ik kon vliegen) Wtf was Dit voor een droom.


Dream-topic. - Pagina 6 AdnfjaDream-topic. - Pagina 6 10pvxmwDream-topic. - Pagina 6 2gxnp75Dream-topic. - Pagina 6 10pvxmwDream-topic. - Pagina 6 Cyber_pixelDream-topic. - Pagina 6 10pvxmwDream-topic. - Pagina 6 34nodx3Dream-topic. - Pagina 6 10pvxmwDream-topic. - Pagina 6 Teeth_dogs
Dream-topic. - Pagina 6 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Dream-topic. - Pagina 6 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 6 Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 10:21

Wow, ik droomde vandaag én gisteren over WC xD
Gisteren werden alle kittypets uitgenodigd voor een feestje, maar... verrassing! BloodClan viel binnen om alle kittypets gevangen te nemen en BC'er te laten worden! Very Happy

En vannacht zat Dangerdance bij een andere clan (RC? WC?) en TC was om de een of andere reden boos op hem, dus toen werd hij omsingeld door een groepje TC'ers met Silverstar aan het hoofd.
...
En even later in die droom was er een wensenvervullende zeemeermin en op en gegeven moment was dat Dangerdance.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Dream-topic. - Pagina 6 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream-topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: