Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 14:03

Marlie, ik ken je eigenlijk niet zo heel goed, toch zie ik wel dat je best snel veel leert in de RPG en dat je posts steeds beter worden. Ook ben je lekker actief en gezellig op de site! Dat is altijd goed. Verder heb je leuke karakters en wie weet doen wij nog eens samen een topic. Volgens mij zaten we sowieso al samen in een patrouille, jij met Rustscar dan. In ieder geval, je bent een leuk, vrolijk en gezellig lid hier op Warrior Cats!


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowcloud
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //24 moons//
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 14:14

Roughpaw, ik weet niet echt veel over jou maar dit wil ik even kwijt:
Het is niet voor niets dat je moderator was. Je behandelt mensen met respect, ookal maken ze een grote fout. Ik wou dat ik dat kon! Plus je ava's zijn geweldig Wink


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 11mbatd
''Not the most strong warrior windclan had, but she's fine.''
♦.♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 16:28

Inge, ik ken je ook niet zo goed, maar zover ik weet ben je altijd best vrolijk en als apprentice van Flood weet ik dat Yellowpaw echt een schattig karaktertje is. Ga zo door! Ik hoop dat we snel nog een topic hebben, of doorgaan met het trainingstopic ;]


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 HxSLHVT
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 A12SBeMGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 16:52

Evelynn, ik vind dat je enorm gegroeid bent als RPG'er hier op de site. Je bent een gezellig en leuk lid en je post ook ontzettend leuk. Lekker op deze site blijven en lekker door RPG'en. Ik vind je karakter, Echopaw, verder ook ontzettend leuk en schattig. Geweldig hoe je haar bespeelt.


::"Bright's::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:45

Nath, je was -nogmaals- een geweldige mod! Laat ik dat alvast zeggen. :') Ook keek ik in mijn noobtijd enorm tegen je op, en was, en ben, je een enorm voorbeeld voor me. Ik hou echt van jouw karakters, met name van Rough, en van Bright, en volgens mij ben je een echt geweldig lid die deze site bijvuld. Ga zo door, en mocht Silver gekozen worden voor Polar x Bright, hopen op vele topics! :'3



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Swallo12
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 G3K5gZvO_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 XehOIgmF_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 14:50

Ik ken je niet goed Nynke, maar wat ik van je zie is een hoop gezelligheid en creativiteit. Ik vind het leuk om je langs te zien komen en lees je topics graag af en toe mee!

(:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 QHTBjCa
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:38

Sanne, persoonlijk ken ik je ook niet zo heel goed, maar als we eens aan de babbel geraken is het lekker gezellig. Ook wilde ik even zeggen dat ik de naam Bluewisp echt geweldig is en dat je huidig setje ook één van de mooiste setjes op de site is. (Al zijn er natuurlijk nog veel andere setjes op de site, maar die van jouw springt er gewoon bij me uit ^^)


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 B8m06IM
I'm thє king of my own land.
Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd.

Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє!
Now and forєvєr, I'm your king!


Thєmє

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:55

Yanthe, buddy van deze week c: ! Ik ga je vast beter leren kennen deze paar dagen en dat vind ik echt heel gezellig. Als ik je voorbij zie komen in het AOT ben je echt een heel vrolijk en lief persoontje! Je accounts zijn heel interessant en origineel en je topics, die ik soms stiekem stalk, zijn echt heel erg leuk!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 16:56

Sharon, je bent echt een schat van een meis. Iemand waar leuk mee valt te praten over álles. Hartje luchten, leuke dingen, alles. Dat is heel fijn. Verder ben je ook gezellig hier op de site en iemand die zeker niet meer weg mag gaan. Posten met jou is ook hartstikke leuk, daarom vind ik dat we een nieuw topic moeten (Sassy x Bright ofzeuw). Je bent echt awesome!


::"Bright's::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 18:39

Nath, je bent een geweldig persoon. Jij bent één van de personen op deze site die me door alles kunnen heentrekken. Zoals je zelf al zei: we kunnen over echt álles praten. We hebben al een heleboel leuke maar ook minder leuke dingen samen gedeeld. Je bent echt iemand die deze site heeft gemaakt tot wat het nu is, daar heb ik echt heel erg veel bewondering voor. Onze topics blijven alleen maar leuker worden, al hebben we al heel wat meegemaakt door allerlei verschillende karakters. Je was ook een geweldige mod en ik bewonder alles dat je doet. Kortom: je bent echt een geweldig meisje <3 !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 18:47

Je bent een enorm lieve meid, en alhoewel je het zelf soms moeilijk hebt sta je toch altijd klaar om anderen te helpen! Je kunt ook super goed rpg'en en je characters zijn stuk voor stuk uniek! Ik ben nog steeds blij dat we elkaar hebben leren kennen en dat we vrienden zijn geworden. Je betekend voor zowel mij als voor de site veel, en ik hoop dat je dat beseft! Je bent echt een schat c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 20:07

Chi oh Chi! Ik weet nog, lang geleden, hadden wij een ruzie. EEN DIE NERGENS OM GING AHAHAAHHA ik kan er nu echt om lachen :') Je bent een geweldige meid van binnen & van buiten en wat ben ik blij dat we het gevonden hebben samen. Je bent een GEWELDIGE rpger en idk man I LOVE YOU


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 21:37

Iroooooo, ik weet niet wat het is met jou, maar je bent letterlijk altijd en overal waar ik je zie opduiken vrolijk. Hier, in het AOT, in de RPG, zelfs op Snapchat (kijk je wordt gestalkt) stuur je altijd leuke dingen. Jij bent echt zo'n persoon die alle mensen op de site een beetje verbindt. Je bent super origineel en awesome, gewoon een geweldig kindje. Stay with us <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 HxSLHVT
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 A12SBeMGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 22:20

Evy, je bent geweldig, je postskills zijn geweldig, je karakters zijn geweldig, je stem is geweldig... je bent zo'n aanwinst voor deze site met je gezelligheid en je positiviteit! Ik herinner me mijn eerste topic met jou, tussen Forestrain en Ravenfeather, het was zo awkward maar ook heel lief xD Je maakt de site altijd vrolijk en je bent heel vriendelijk tegen iedereen :3 ik mag je ontzettend en ja xD
je hebt ook een fabuleuze muzieksmaak
EN JE ZANGSKILLS ZIJN AWESOME <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimezo 11 okt 2015 - 23:42

Jeltjeee,
Ik praat niet verschrikkelijk veel met je, maar ik zie wel hoe gezellig je hier bent. Ik zie je posts en characters en die zijn echt leuk om door te lezen. Ik hoop dat ik je meer ga spreken in de toekomst! <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 8:57

Dani <3 Je bent echt super aardig en gezellig, en ik heb altijd leuke gesprekken met jou in het aot! Je bent creatief, en ik hou echt van Cole's karakter. :3 Je bent echt een geweldige rpg'er en kijk echt naar je op hehe c: Ik hoop echt een keer jou te meeten, want je lijkt me onwijs aardig enzo vanwege onze leuke gesprekken. Jouw setjes zijn ook echt geweldig <3 Ik weet niet meer te zeggen, behalve dat ik jou echt beschouw als een goede vriendin van me hehe :3



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Swallo12
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 G3K5gZvO_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 XehOIgmF_oGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 9:12

NYNKE
KINDJE let maar niet op mij dat zeg ik tegen iedereen
Ik weet nog dat wij samen begonnen op zo'n falende site, warriorcat-and-you ofzo, en jij met Koraalwater en ik met Zilverpoel en we waren zo noob enzo. En op een gegeven moment gingen we zo allebei naar wc, Coralwater en Forestpaw*, en we waren zo noob met kittenaanmeldingen enzo. En ongeveer anderhalf jaar later look who you are; volledig volwassen geworden in het rpg'en en die kittenaanmeldingen maken. Maar natuurlijk ben je nog altijd even supergezellig en origineel <3 Je houdt iedereen gezellig bij elkaar. Ook zijn je tekeningen en setjes super. Lysm meisje!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 HxSLHVT
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 A12SBeMGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 19:05

Evelynn, ik ken je niet persoonlijk of zo maar het lijkt me wel erg leuk. Ik ben echt verliefd op Echopaw, ik zou haar zo ontvoeren en helemaal doodknuffelen <3. Je bent een gezellige en zeer goede RPG'er. Can't wait om eens een topicje of zo te doen samen c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 19:10

Sharon, je bent echt een schat van een meid. Een berichtje ontvangen met allemaal support en stuff is zo lief. Dat laat zien dat je een echte vriendin bent, zorgzaam en vriendelijk. Dat vind ik zo super tof aan jou. Je bent daarnaast ook een geweldige RPG'er en we moeten ook snel weer een topic doen samen. Een leuke, goed lopende topic, wat sowieso wel moet lukken, want je hebt leuke en originele karakters <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 19:47

Nath<3

Soms zit je in de knoop met jezelf, en soms zit je in de knoop met de site.. Maar dat geeft niet. Je karakters zijn geweldig, maar dat is vanzelfsprekend. Naast dat, ben je ook een geweldig persoon. Vind het fijn je te spreken buiten de site om, en vind het leuk om het contact op die manier weer op te pakken!

Dikke kus


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 QHTBjCa
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 48 Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: