Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:03

Sanne, je bent awsome, geduldig en hebt geweldige chars om een topic mee te hebben~ Het is geweldig dat je gewoon een berichtje stuurt om een topic zodat ik ook actief blijf met katten die het verdienen <3 You're awsome :3


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:07

Jaaaaammiiieeeee <3
Lieve, lieve Jamie <3

Je bent een geweldig meid. Ik heb serieus nooit spijt gehad om Acepaw aan je te geven en kijk eens waar je ermee bent gekomen. Je bent aardig, gezellig, hebt super leuke characters en weet super mooie RPG posts te maken.
Mijn liefde voor jouw setjes is al net zo groot als mijn liefde voor je characters :'D

Keep it going, dear!

xx


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:11

Q stole my spot o: Maar oke dan xD

Je bent een geniaal persoon, super dedicated en gezellig ook! Heel getalenteerd in zo ongeveer alles waar je je aan waagt, en Walter mag zo blij zijn met jou als z'n vriendin! Je hebt je zelfs aan LoL gewaagd voor hem, diep respect.
Ik kijk nog steeds naar je op, maar nu beschouw ik je tegelijkertijd ook als een vriendin, dankjewel voor alle leuke tijden en gesprekken en topics die wij al gehad hebben <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Zorro
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DPKsfdL
Lotte
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ►23 Moons
Gender:
Rank:
Zorro
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:15

Emmie :3

Waar zal ik beginnen? Ah!
Je bent een geweldig, optimistisch bezorgd. En dan ook die Tallshadow van je ;P
Verander vooral niet en als je zo doorgaat zal je ver schoppen. Verder is die ship Little x Tall té pijnlijk. Ik hoop dat we is ooit eens een topicje maken zodat ik je echte skills zelf kan bewonderen.

Keep up the good work c;


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 34yu4ci
I doɴ'т мυrder cαтѕ
I мυrder тнeιr cαreer

Zorro:



Did you remember?:


Terug naar boven Ga naar beneden
Fortuna
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Age: 137 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:23

Lotte C:

Phoe.. Wat is het toch lastig om iets te verzinnen voor jou, haha nee grapje.
Het eerste wat ik wil zegen dat je echt een aardig meid ben, ook al kennen we elkaar niet bepaald persoonlijk (wat eigenlijk wel binnekort gaat gebeuren denk ikxD) toch ben je altijd aardig, ook kan ik je altijd PMs sturen over de nutteloze dingen xD en het aller leukste wat ik vind is onze drama topics<33 op een of andere manier komen we met oude maar ook met nieuwe account met elkaar in aanraking, blijf zo door gaan want ik word altijd super happy als je online bent C; en dat we nog vele (drama)topics tegen moet krijgen!

Marlie <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 F7679810Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 6r6hafGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Rm66qa Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 K00uqGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 17coyhGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Rm66qaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Vno93lGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2i0b29yGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2i0b29yGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Vmwrhy
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 B083b810
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:26

Marlie, mijn eerste-letter-genootje xD
Nee, joke. Twee-letter-genootje xD

Marlie - Max, je begrijpt het toch?

In ieder geval; je bent een geweldige meid, erg actief en weet de beste karakters te maken. Hun karakters die zijn onmiskenbaar. Je hebt een geweldig schrijftalent en ik hoop je meer te ontmoeten in de RPG, naast al die Tornado x Vitani fandom Wink
Wat ik vooral zeg, geef nooit op. En ik hoop je vaker te zien, want je bent niet meer te missen in WC
(Psst, we haten allebei Hannah xD)


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2hqc5lxGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 23h0tfkGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmw
The moral objections to something so profane
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Hlak8gu
But the deepest of convictions are the darkest positions
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 6:56

Beste Tornado,

Het is niet de bedoeling van dit topic om iemand anders buiten te sluiten. Een compliment geven kan ook zonder dat laatste zinnetje. Er kunnen mensen door geraakt worden.
Gelieve hier voortaan op te letten.
Reacties in PM.

Mvg,
Ashdrizzle


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 7:20

@Soof
----
Je kan immens goed RPG'en en modereren, stiekem ben ik een beetje jaloers op jou Wink
We zouden eens een topic moeten regelen met onze katten ^^
Besides heb je ook nog eens een mooie naam en de ava van Ashdrizzle is awsome!

Greetz Jupp


Hushpaw -  Apprentice - Riverclan
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedi 13 okt 2015 - 19:36

Jupp, ik ken je niet persoonlijk maar ik ken je account Hushpaw, die ik trouwens pretty awesome vind haha. Je RPG't leuk en je bent ook erg gezellig in het AOT c:


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 17:04

Sharooon<'3
Ik heb het nog niet lang geleden nog al eens gezegd maar je bent zo'n goede vriendin van me en eveneens ook een geweldige rpg'er! Ik vind Sassyrose tbh echt zo gaaf! Ik kan niet wachten tot we wat meer topics met elkaar hebben en dat onze characters elkaar ook beter leren kennen! Het is gewoon awesome om topics met jou te hebben, en dan ons gesprekken niet te vergeten! Ik hoop dat het hele drama gedoe snel ophoudt bij jou thuis, want ik wens je echt al het geluk van de wereld toe. <'3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 19:32

Chii~<3

God ja, ook ik heb een voorbeeld hier op WC hoor C: Je bent een geweldige, aardige, vrolijke meid met geweldige accounts. Je kan heel goed verschillende karakters bespelen en ze toch origineel houden <3
Verder heb ik, serieus, een zware jaloezie voor je setjes en je kennis van HTML/CSS, de dingen die je maakt zijn goddelijk :'D

Stay awesome girl!

xx Q


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimewo 21 okt 2015 - 23:24

Quinty <3
Vanaf het moment dat ik je leerde kennen op WS toen je daar Dwyer was keek ik echt enorm naar je op. Want oh hoe kon zij nou zo goed zulke gevreesde wolven spelen? En ook op WS elk account dat je aanmaakte werd en is enorm gaaf en origineel, om je super mooie setjes ook maar niet te vergeten. In het AOT ben je ook super gezellig en je kan echt met geniale ideeen komen. Ik vind het super leuk om met je te RPG en hoop dat je weer een periode met lekker veel tijd kan hebben om te posten, want om daar gebruik van te maken zal ik super vinden!
Je bent een geweldige meid en zie je echt als een vriendin. Ik hoop je ook weer eens te kunnen meeten <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 17:45

Nathaleesie, als eerste wil ik je zeggen dat ik blij ben om weer wat topic'jes met je te hebben. Ik moet zeggen dat die altijd geweldig zijn en ik me altijd goed amuseer, ook als we geen topic hebben en we gewoon een babbeltje met elkaar aanslaan. Als tweede wilde ik zeggen dat Nightkit een prachtig nieuw setje heeft, dat moest nog gezegd worden x'D


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 19:13

Goed ken ik je niet maar awesome dat ben je wel :3 Yanthe! meid ik wil als eerste zeggen dat ik altijd met plezier je topics leest en de accounts die je hebt bespeel je ook razend goed! Je bent er gezellig in he AOT je je lijkt me opzich ook een aardig persoon Smile Hopelijk krijgen we in de toekomst meer topic maar voor nu Stay awesome gurl<3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 19:29

Saaaan :3 oke heel goed ken ik je niet maar ik vind je zo'n awesome meid, like echt awesome. Je post zo goed en je accounts zijn echt geweldig leuk (en gek zoals Brat ;p). We moeten elkaar echt beter leren kennen (ik wil hier zoveel mensen beter leren kennen ;-Wink maar dat komt wel goed xd Stay awesome too <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shalua
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DPKsfdL
De Dubbele Doos (Eva)
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //born\\
Gender:
Rank:
Shalua
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 19:31

Laura! Laten we eens even nadenken XD
Je bent een leuke meid die echt goed kan rpgen. Ook op ws. Ik ben helemaal fan van Cyber en Juckle op ws en hoop echt dat we nog heel lang heel veel topics kunnen hebben. Vooral ook es een keertje hier ;P


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 T7Fax7f
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 3:12

Eva! Ik vind je een leuk en actief lid hier op Warrior Cats. Je bent gezellig in het AOT en ook leuk in de RPG. Verder ken ik je niet heel erg goed, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben je wel beter te leren kennen! Verder lijkt het me ook leuk eens een topic met je te doen!


::"Bright's::

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 11:19

Nath! Jij bent altijd gezellig hier en je accountjes zijn allemaal echt geweldig. In de rpg zijn je accountjes ook altijd actief en ik wil wel eens zien hoe Night en Crescent elkaar vinden, maar ook Bright en Swan. c: Jij bent die plot-twist-queen.
Je doet veel voor de site en daarom verdien jij zeker complimentjes. Ik hoop je nog veel te zien in de rpg, maar ook ooc. ^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 17:20

Danii, ik vind je een superleuke meid en je RPG't superleuk. Ik ben echt zo jaloers op je accountjes, want ze zijn allemaal zo origineel en leuk en cute en aaah (ik kidnap Crescentkit ooit om haar dood te knuffelen >D). Ga zo door, want je bent een geweldige persoon <3 !


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 22:08

Wat erg dat niemand heeft gepost. :'o
Sharon! Ik ben zo verliefd op Sassyrose en je andere accounts. Toen ik nog een kleine kindje was bewonderde ik jou echt heel erg en ik vind ook dat je in de rpg, maar ook OOC super gezellig bent. Ik hoop je nog veel in de rpg te zien! <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 49 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: