Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende
Forestrain
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 18:26

Laulau! Ik ken je niet heel, goed, maar laat me alsblieft zeggen dat je gewoon super awesome bent. In het aot en op skype ben je altijd gezellig en aardig, en u r really funny sometimes. Ook ben je super actief met posten, en ik vind het leuk hoe je Cyber en Willowpaw bespeelt en ik heb je nog te bedanken voor de drama over Willowpaw. It helped ruining Icicle's life >D
Je bent een super persoontje en ik hoop dat ik meer topics met je mag hebben!


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Assie & Lilith >3
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 22:56

Broertje van mn warriortje Very Happy
Eevy ik vind je echt een heel leuk en aangenaam persoon. Op skype ben je ongelofelijk leuk om mee te chatteren, hier ben je echt heel leuk om mee te rpgen -bro sis love xD- en op facebook ben je ook zo actief *stalk stalk xd*
Ik hoop dat we nog veel topics met elkaar mogen hebben en dat ik nog veel met je mag skypen en je -jullie- stalken op facebook xd


I am weak and helpless
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2558k5x
Ghost's theme song
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfeather
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Jeltje
204
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfeather
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimevr 22 aug 2014 - 23:02

Ghostpaww :3 Ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me heel erg aardig en ik lief je setje xD
Ghostpaw is een mooi uitgewerkt karakter en ze heeft swek xD


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2hftc09
-- Thanks Tessa/Erosa voor mijn huidige setje!!--
Hoi mensen die een topic met mij hebben, mijn schoolleven is druk, ik heb weinig huiswerk maar ook weinig tijd! Dus ik kan nog wel eens verdwijnen, sorry als ik dus ff niet post! Blijf vooral actief want ik verschijn en post alrijd wel weer!!!
..Stamps..:

Ravenpower:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 10:51

echt goed ken ik je niet,
maar goed genoeg om te zeggen dat ik je een vriendelijk en gezellig persoon vind^-^
ik zou er niets op tegen hebben om je beter te leren kennen :3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Shademind_os
»tнє tнιηgs tнαt mαkє mє ∂ιffєƦєηt, αƦє tнє tнιηgs tнαt mαkє mє...

huidige os by Bunny
Spul:

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 LcrIgCQ Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 R8xnpLj
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailpaw
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
- Emma -
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Stay Away
Gender:
Rank:
Hailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 16:28

Yo Hanna ^^ Je bent een serieus gezellig persoon. Je posts zijn fijn om te lezen, en het topic tussen Owl en Fire was altijd een van de leuke dingen van de dag. Ik ben blij dat je weer teruggekomen bent, en ik hoop zeker dat je nog lang op de site blijft zodat we nog veel topics samen kunnen doen en elkaar beter kunnen leren kennen dan dat we al doen ;')



Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 OwrPv9k
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 21129eu
»It's my Life, it's Now or Never 'Cause I ain't gonna Live forever«
»I just wanna Live while I'm Alive
I did it My way«

Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 21:58

Emmaaaa! I finally get another chance out for uu! Voorheen waren mijn complimenten een beetje kort, maar nu ik er in begin te komen durf ik wat meer te zeggen. So, laat me even zeggen dat je gewoon geweldig bent. De manier hoe jij je karakters zo simpel bespeelt doet me echt naar je opkijken. Ik vind het ook echt heel knap dat je voor elk van je eigen karakters een interessant karakter weet uit te denken, en altijd zit er een speciale draai aan de topics die je maakt en de posts die je schrijft. Je bent superorigineel en creatief en ik hoop stiekem dat er ooit nog een heleboel topics tussen ons komen. Voor die tijd moet jij absoluut op de site blijven *smeek smeek* Never leave!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 22:04

Evelyn, owkey. Eerlijk gezegd ken ik je niet supper en vind ik Floodkits Os een beetje eng xD
Maar voor zover ik je kent ben je GEWELDIG! je zit toch redenlijk vaak in het aot de laatste tijd en hebt altijd wel wat leuks te zeggen Brabbelen Je hebt wel leuke ideën voor je account(s) (ik weet niet meer zo goed hoeveel acc'jes je nu ook alweer had >D) je bent echt wel gewelidg en zeker enorm speciaal, op de goede manier!
Kort gezegd: DON'T LEAVE US OR WE ALL GONNA DIE! *tacklehug* (b.t.w *knabbel knabbel* your leg is delicious! *Vervolgt het knabbelen aan je been*)


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 22:13

Okay, ik haat je Laura xD
Je bent een super meid en supertof om mee te praten en mee te chatten. En tja, je bent lekker actief en lacht vaak -vooral op skype- dat vind ik echt superleuk ^^ Je bent ook een awesome RPGer en een geweldige meid en ik denk dat ik nog vaak met je zal skypen, chatten of hoe je het ook wilt noemen, want girl, je bent A M A Z I N G.
Maar toch, haat ik je nog steeds xD *tacklehug*


and as he was the black canvas
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Jojo
94
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Beetlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 22:31

Volgens mij heb ik je wel eerder hier een compliment gegeven, maar daar kan er makkelijk eentje bij ^^. Ik vind je een leuk spontaan iemand, je lijkt me iemand waarmee je makkelijk een gesprekje aanknoopt ^^, ik zal dus ook dolgraag veel gesprekjes willen hebben ;p oftewel je beter leren kennen
Hoop samen eens een tropicje te doen C;


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Nqte13
Riverspring-Sid-Blackgaze-Beetlepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 2:17

Ik ken je nog niet zo heel lang, maar wil je heel graag nog beter leren kennen. Je bent vriendelijk en brengt je chars ook helemaal tot leven. Barkpaw de player ziet je char al helemaal zitten en natuurlijk ben ik ook dol op Beetlepaw. xD Hopelijk kunnen we nog zeker eens een topic samen doen, zowel met Bark als één van m'n anderen. c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 19:41

Yanthe *tacklehug*
Ik ken je nog niet mega lang maar ik vind je heel vriendelijk en je bent superspontaan en lief en leuk en lief en ik val in herhaling :')
Je bent actief, gezellig, sympathiek, supercool, ik hoop nog vaak te skypen/chatten en eens een topic te hebben :') Don't you dare to leave me >D
xx


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 1ze8i9g
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 19:57

Ezzie!

Je bent echt een heel toffe meid. Ik kan echt goed mn hart bij je luchten, en hopelijk weet jij dat ook van mij. Je bent echt supertof om mee te chatten, om mee te skypen, om mee te rpgen, etc..
En je chars zijn echt de max! Broertje van slendie xd
Never leave me or I'm gonna die
Terug naar boven Ga naar beneden
Iciclespirit
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Eeevvyyhhh
551
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...
Gender:
Rank:
Iciclespirit
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 20:27

Assie! Jij gaaf persoon! Je bent echt humoristisch en aardig en chatten met jou op Skype is geweldig! Je bent superactief en je post fijn, met elk van al jouw superkatjes. Je weet altijd de sfeer erin te houden.
I'm lucky to have Slender as Forests sis, nu zal ik veel meer topics met jou hebben ;D Ik hoop dat dat er nog veel en veel meer worden! NEVER THINK OF LEAVING *hug hug*


Forestrain | Floodfire | Echopaw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 0o585XY
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 21:46

Ow Eevy (ik heb toch nog geen compliment aan jouw gegeven? >D) Je bent zo geweldig! <3 Echt waar zo awesome, cute, sweet, ... NEVER LEAVE MY! *hugt je dood* OW NO! *blaast je terug levend met leven-elixer-dinges* Soooo, that's much better. I love you, je bent echt supper gezellig zo in het aot en in de RPG. Je hebt echt supper accountjes en echt bedankt om mee te helpen Willowpaw de Starclan in te jagen >D I luv you


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 22:25

Lauraaa C;
Ik ken je persoonlijk niet heeeeuwl goed, alhoewel weet ik dat je een crazy super aardig iemand bent! En ik ben verliefd op Cyber, he is AWESOME. Ik zou je dolgraag beter willen leren kennen C; Er komen vast wel eens skype gesprekjes ;3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademask
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
You know me ~
239
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender:
Rank:
Shademask
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 17:23

Luca, jou ken ik eigenlijk niet zo goed, en zal je heus wel beter willen leren kennen! Ik ben wel het soort persoon dat random topics gaat bekijken en lezen, en zo heb ik de jouwe ook wel wat gelezen, tevens hadden we samen dat het topic "Sure I can Catch that! -Goos assignment- " en ik moet zeggen, dat was een grappig topic, gewoon zo'n één met de RPG spontaniteit die ik soms nog wel eens mis! Ik vind je dus een spontane en leuke RPG'er (:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 GQuesEj
:I wear the mask of Shades:
ƇƖιcк нєяє тσ ѕтαят α тσριc
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimema 25 aug 2014 - 17:27

Nath :'3
Ik ken je niet extreem goed, maar wel om te weten dat je heel vriendleijk ebnt en heel origineel. Ook ben je sympathiek en spontaan en ik mag je heel erg (:
Ik vind het ook indrukwekkend hoe je char's met heel erg verschillende karakters kan bespelen, je bent ook leuk in de RPG -ook al is Innerghost zo .. xD- Ik vind eigelijk al je char's heel erg leuk en ik vind het leuk om topics te lezen waar jij n meedeed ^-^
Ik hoop je nog wat beter te leren kennen :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 12:30

EZZZZZZZZZZZ *PLET* I gonna eat you
Je bent een AWESOME squidgy!!! En ik zweer dat ik op een dag je kom opeten.
Je bent zo aardig en creatief, en enorm leuk om mee te praten. Ik mag je (ondanks ik je nog nooit in het echt heb gezien) enorm graag en vind je een geweldig persoontje. Je bent lief, gezellig, grappig.. kortom een (denk ik) geweldige vriendin met geweldige accountjes in de RPG (al vond ik Dawns vorige setje echt creepy c:) Ik weet niet wat nog te zeggen..
aja! IK VERPLICHT JE om naar de volgende meeting(s) te komen zodat ik je wat beter kan leren kennen en eindenlijk eens kan zien in real!
Never leave me, my sweet Squiby. Or i gonna die and and and and and we all gonna die!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 AdnfjaGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Cyber_pixelGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Teeth_dogs
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowkit,
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I am already 1 moon old!
Gender:
Rank:
Sparrowkit,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 17:01

Laura!
ik vind je een erg gezellig persoon wiens posts erg vlot lezen. En Cyber is een mooi en goed uitgewerk karakter dat overigens echt een awesome naam heefd :'3 Je bent actief, zowel in het chat gedeelte als in de RPG, en om eerlijk te zijn maken jou vrolijke aot-post mij ook altijd vrolijk c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 250195k

"I don't like rules, they stop me from doing what i want",
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 DPKsfdL
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 Icon_minitimedi 26 aug 2014 - 17:04

Hannah, je kan supergoed tekenen, je kan supermooie setjes maken, je bent lief, spontaan, slim, je hebt echt leuke ideetjes met karakters, ze zijn doordacht en leuk, je bent leuk in en out de RPG, ik mag je graag ^-^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 25 1ze8i9g
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: