× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 × Like a wish, maybe a curse { Kittens

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Runningvole
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 14:34

Deze vrijdag gaan we kiezen, dus gelieve jullie aanmeldingen dan af/geplaatst te hebben ^____^


Topics gezocht ~
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:06

Frayheart

GENERAL INFO
———————————————————

✯ Name(s): Fraykit » Fraypaw » Frayheart
✯ Age: Unborn
✯ Prefix explanation: » Fray; Vernoemd naar haar vader en omdat ze in het begin moest vechten voor haar leven.
✯ Suffix explanation: » Heart; Doordat ze een groot hart heeft.
✯ Gender: She-cat
✯ Rank(s): Kit » Apprentice » Warrior » Elder

✯ Clan: ShadowClan
✯ Bloodline: 100% ShadowClan
✯ Season born: Leaffal
✯ Place born: ShadowClan Nursery

✯Mother: Runningvole
✯Father: Acefray
✯Siblings: Volekit
✯Uncles: Saltdale » Strugglebug » Remindsoul » Cinnamonscent
✯ Aunts: Shadewolf » Sharpsoul » Tallshadow » Trushdive » Timeleap » Lightningrush

CLAN INFO
———————————————————

✯ Clan: ShadowClan
✯ Leader: Shrewstar ✯ x
✯ Deputy: Innerghost ✯ x
✯ Medicine cat: Littlestream ✯ x
✯ Medicine cat apprentice: None ✯ None

APPEARANCE
———————————————————

✯ Fur: Wit met zwart
✯ Eyes: Groen
✯ Fur: Dikke vacht,zoals haar vader.
✯ Scars: None yet
✯ Extra: x
✯ Pictures:
Kitten:
Grown:


Inside
———————————————————

Short inside: Fraykit zal bij haar geboorte erg zwak zijn,de kleine kitten vecht om haar leven en krijgt daarom haar naam 'Fraykit'. Eenmaal ze sterker wordt zal het duidelijker worden dat ze best arrpgant overkomt,ze is erg losjes met de Warriorcode en wilt liever de baas zijn. Ze zal niet zomaar opgeven en vindt het leuk om haar sibs te pesten en te plagen. Fraykit zal als apprentice een voorbeeldige kat zijn die er alles aan zal doen om de beste te worden,echt alles. Als ze warrior word zal ze vrij vriendelijk zijn maar nog steeds zal ze naar haar doel streven,om de beste te zijn.

CONNECTIONS
———————————————————

ShadowClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]
Runningvole~ Mother ~ Alive ~ My mother :3
Acefray~ Father ~ Alive ~ My father <3
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
- ~ Littermate ~ Alive ~ Love ya!
ThunderClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

WindClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

RiverClan
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

Rogue
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]

Kittypet
[NAME ~ CONNECTION ~ STATUS ~ THOUGHTS]


MYSELF
———————————————————

✯ Name: Amy or AA
✯ Age: 13(bijna 14)
✯ Best known account(s): Galekit
✯ Based: Nobody
✯ Experience: Ongeveer 4 jaar al,ik denk dat het zelfs al 4 en een halfjaar kan zijn.
✯ Motivation: Ik heb stiekem Ace en Running gestalkt en ze zijn zo snoezig samen! Ook dat de kits de vader niet gaan kennen vindt ik super gaaf,ik heb nu al zin om mijn kleine meid te bespelen en ik hoop dus ook dat ze gekozen gaat worden c: Cynthia en ik hebben samen onze twee kittens op de ouders gebaseerd en ook de reden van hun naam(voor een deel dan toch.)

Tag: Acefray x Runningvole
Mood: Happy
Words: 423
Notes: x
Code by Marieksel


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 VN3OQbT


Laatst aangepast door Galekit op do 25 dec 2014 - 21:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:17




Burninglove
"I can't live with or without you"



Algemene informatie
Naam: Burningkit, Burningpaw, Burninglove
Uitleg naam - Het duurde een tijdje voordat Linn en ik op de namen waren gekomen. We gingen topics van Ace en Running lezen, waardoor we erachter kwamen dat Ace zijn gevoelens toegaf toen ze samen naar lichtjes aan het kijken waren. Dit verklaart Light-, maar is ook gerelateerd aan Burning. Katten kennen geen lichtjes, maar zullen het herkennen als kleine vlammetjes - Burning. Allebei de kittens zijn vernoemd naar de lichtjes, waar Running weer aan terugdacht toen ze Ace de liefde verklaarde.
Ik ben nooit zo’n fan van meteen een suffix bepalen, omdat ik vind dat dat afgestemd moet worden op hoe het karakter zich in de rpg ontwikkelt. Maar deze keer was ik heel zeker van -love. De twee kittens zijn geboren uit liefde, een liefde die zal overleven ondanks dat Ace en Running uit elkaar moeten. Burning slaat op de lichtjes, maar ook symbool voor de liefde tussen de twee.
Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Geslacht: poes

Uiterlijk
Burning heeft met haar zwart-witte vacht de uiterlijke kenmerken van Running. Haar snoet is wit en de bovenkant van haar kop en oren zijn zwart, wat doorloopt over haar rug en staart. Haar voetjes zijn wit. Burning is een mooie, slanke en kleine poes. Haar vacht ligt mooi tegen haar flanken aan, en ze vind het fijn om ervoor te zorgen dat het er goed verzorgd en glanzend uitziet. Ze weet dat haar uiterlijk en charmes een van haar sterke eigenschappen is, dus ze wil die uitbuiten.

Innerlijk
Afgelopen zomer heb ik een boekenreeks gelezen, de Dollangangers serie. Het is een heel bijzonder verhaal, soms ook best wel schokkend. Mocht je het toevallig toch kennen: Burning en haar relatie met Light is gebaseerd op de oudste dochter (één van de hoofdpersonen) van de kinderen in dat boek.

Burning is een energieke en charmante poes, die een goede relatie met haar moeder heeft. Maar ze mist de relatie met een vader, een sterk mannelijk figuur in haar leven. Ze hunkert naar die aandacht, en stapt daardoor vaak op katers af, maar weet niet hoe ze een gezonde relatie moet onderhouden. Ze vindt het fijn om de baas in ieder soort relatie te zijn, en bespeelt anderen vaak. Zo ook haar broer.
Ze is redelijk slim, maar lang niet zo intelligent als haar broer. Ze kan soms behoorlijk impulsief en ongeduldig zijn, en dit kan haar nog wel eens in nare situaties brengen, of doet ze dingen waar ze later spijt van heeft.
Burning kan behoorlijk egocentrisch zijn, en is wantrouwig naar andere poezen toe. Toch zie ik het gebeuren dat ze enkele goede vriendinnen krijgt, waar ze als een typische meid mee om kan gaan, en mee over katers kan roddelen. Toch voelt ze ook sterk de neiging om voor anderen te zorgen: voornamelijk kittens, en door haar achtergrond voelt ze als warrior sterk de neiging om ouderloze kittens te adopteren. Dit kan nog wel voor problemen zorgen als ze ooit een partner krijgt - wat voor veel drama gaat zorgen als Light erachter komt dat ze kittens krijgt van een ander.

Relatie met Lightflame
De relatie met Light is bijzonder, en misschien een beetje ongezond. Door het gemis van een vader is Light de kater waar ze het meest close mee is. Burning weet dat ze een vaderskindje is, en dat als haar vader in haar leven zou zijn, hij haar grote held zou zijn en ze tot in haar diepste van hem zou houden. Nu heeft Light die leegte gevuld. Burning hunkert naar zijn aandacht en wil continue erkenning dat ze speciaal is, en dat hij van haar houdt. Soms voelt de relatie aan als een vader-dochter relatie, maar ook op een liefdesniveau; ze kan er niet tegen als hij met andere poezen praat - zíj is zijn meisje. Ze weet dat deze gevoelens wederzijds zijn, en om de baas in de relatie te blijven, maakt ze Light soms bewust jaloers door katers aandacht te geven.
Hoe deze relatie zich verder gaat ontwikkelen, moeten we in de RPG bekijken. We zien veel drama voor ons, bijvoorbeeld wanneer iemand een crush heeft op Burning, of Burning iemand écht ziet zitten. Light is niet agressief, maar kan dat wel zijn in Burning’s bijzijn. Misschien gaat Burning eens écht te ver in hem uitlokken om bevestiging te blijven krijgen dat hij nog van haar houdt (wat iets is waar ze continue naar op zoek is), en wordt hij op een dag wel agressief naar haar toe.
We staan er allebei voor open om de relatie ver te laten gaan, misschien te ver, maar we moeten allebei bekijken hoe dat gaat lopen.

”Best relationship: talk like best friends, play like children, argue like husband and wife, protect each other like brother and sister.”


Over mij
Naam: Eef
Accounts: Blackkit, Nimblepaw
Ervaring: 7 jaar
Motivatie: Dit is de eerste keer dat ik me aanmeld voor een nestje. Ik wilde namelijk nooit de kitten spelen van een koppel dat ik niet ken, omdat ik dan denk dat ik niet goed genoeg weet hoe ik me in de familie moet zetten. Ace is een van de eerste katten die Nimble destijds leerde kennen, en heb altijd de relatie tussen hem en Running gevolgd, waardoor ik me nu betrokken voel bij het nestje dat hieruit gaat komen. Voor mij is die connectie belangrijk, omdat ik daar veel inspiratie en motivatie uit kan halen.
Ik heb niet zo veel accounts. Na een lange zomer waarbij ik veel weg ben geweest, kon ik geen inspiratie met Nimblepaw meer vinden. Vandaar dat ik nu alleen nog maar actief ben op Blackkit. Ik heb het principe om niet te veel accounts te hebben, zodat ik me verbonden voel met de katten die ik heb, in plaats van dat het ‘een van de zovelen’ is. Hierdoor kan ik ook beloven dat ik actief ga zijn op Burning, en dat het -naast Blackkit- een hoofdaccount van me zal worden, o.a. omdat ik geen zijaccounts heb.
Ik ben onwijs trots op de karakters die Linn en ik samen hebben bedacht. Ik geloof er echt in dat we een uniek stelletje in de RPG kunnen worden, wat veel drama mee gaat maken. Ik geloof er in dat als wij beiden energie steken in het ontwikkelen van de karakters, er heel bijzondere warriors uit kunnen komen.



× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 17:27




LIGHTFLAME
"I can't live with or without you."
Kit name: Lightkit
Apprentice name: Lightpaw
Warrior name: Lightflame
Clanleader name: Lightstar

Light Light staat voor de lichtjes bij de twolegplace waar Acepaw aan Runningpaw heeft verteld wat hij voor haar voelde. Runningvole refereerde hier ook naar terug op het moment dat ze aan Acefray vertelde dat ze klaar was voor een relatie tussen de twee, waardoor het wel gepast leek om de kitten te vernoemen naar het 'begin' van de liefde tussen de twee, want het is toch wel degelijk een symbool voor hun liefde.

Flame Komt in combinatie goed uit met zijn naam, de vlam slaat ook weer deels terug op die lichtjes, maar zal mogelijk later ook terug kunnen slaan om zijn karakter.

Gender: Male ♂
Sexuality: Heterosexual
Age: Unborn
Birthplace: Unknown
Season born: Unknown
Bloodline: 100% Shadowclan

Clan: Shadowclan
Clanleader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Acefray
Medicine cat apprentice: None

Uiterlijk
Lightflame heeft een zwart met witte vacht, waarbij het wit over zijn poten, buik, onderkant van zijn nek en een deel van zijn gezicht te zien is en de rest allemaal zwart is, met uitzondering van het puntje van zijn staart. Zijn vacht is kort van lengte, maar kan soms tijdens ernstig koude dagen wat pluizig ogen door de kou, al is dat zeer zelden. Meestal ligt zijn vacht namelijk gewoon netjes tegen zijn huid aan. De kater heeft zulke gele ogen dat ze een gouden tint lijken te hebben, die je recht in je ziel lijken te kijken wanneer hij je aanstaart. Light's neus en pootkussens zijn lichtroze van kleur. Meestal valt zijn bouw toch echt het meeste op. De kater valt meestal wel in de smaak bij poezen omdat hij erg groot en sterk oogt en ook nog eens heel gezond uitziet door zijn verzorgde en glimmende vacht en zijn gouden ogen zijn natuurlijk ook zeer betoverend voor de meesten. Zijn kracht haalt hij uit het vele trainen, aangezien hij toch wel sterk en gezond wil blijven voor zijn meisje.

Persoonlijkheid
Lightflame kent vele kanten, die hij vaak tijdens verschillende situaties laat merken. De kater is snel jaloers als het om zijn zusje gaat, want zodra een andere kater ook maar het kleinste beetje interesse lijkt te tonen in Burning of andersom, kan hij erg agressief en impulsief worden en zou hij niet bepaald nadenken over de gevolgen hiervan. Al bevinden de twee zich midden in het kamp, de kater kan zich op zo'n moment niet meer tegenhouden en verliest elk klein beetje zelfbeheersing die hij heeft en valt aan, scheldt de kater de huid vol en wint zijn zusje en haar aandacht weer terug. Dat ze dit soms expres doet heeft hij natuurlijk wel door, zo dom is hij namelijk niet, maar toch kan hij zichzelf dan niet in toom houden en ergens vind hij het ook leuk als ze zoiets doet. Dan weet hij dat ze zijn aandacht zo nodig heeft dat ze tot alles toe in staat is. In zijn zusje's bijzijn is hij altijd erg kalm, vriendelijk en geduldig. Ze kan hem zo de huid vol schelden of hem een klap tegen zijn neus aangeven en hij zal alleen maar rustig blijven zitten en bijna nooit zijn zelfbeheersing tegen haar verliezen. De kater is als een echte gentleman bij haar in de buurt en ook hierbij komt een beetje een haantjesgedrag naar voren. Als er wedstrijdjes zijn tussen hem en andere katers, zelfs als dit vrienden zijn, zal hij tot alles toe in staat zijn om te winnen voor zijn zusje. Winnen doet hij dan ook altijd voor haar, want zo ambitieus is hij niet - maar hij is bang dat ze zijn aandacht niet meer wil als hij verliest en dus 'zwak' is. Zoals al eerder vermeld is de kater zeer intelligent. Hij weet het wanneer Burning tegen hem liegt, hij kan het aan haar zien en tevens meestal ook aan anderen, hij heeft veel kennis over de wereld en weet bijna alles wat in het kamp rond gaat. Roddelen is dan wel misschien niets voor hem, maar hij hoort en ziet wel bijna alles. Als je iets moet weten, dan moet je bij Light zijn. Daarnaast is Light zeer charmant en intelligent, hij kan gemakkelijk iets uit iemand krijgen als hij dat graag wilt, of iemand overtuigen van zijn standpunt. Zijn charme komt van nature en samen met zijn knappe uiterlijk, valt hij vaak in de smaak bij poezen. Desondanks dat hij amper met anderen flirt, gezien Burning de enige poes is die hij echt kan vertrouwen in zijn leven, wil hij soms wel eens Burning terugpakken voor haar daden met andere katers. Toch heeft hij het vaak niet door als andere poezen met hem flirten, hij ziet ze gewoon niet als mogelijke partners of liefde. Light heeft uitdaging nodig en deze uitdaging probeert hij niet alleen uit dingen van het dagelijkse leven te halen, zoals het jagen en trainen van zijn technieken, maar ook de regels zijn hier vaak de dupe van. Hij vindt het spannend om ze te overtreden, want iets wat niet mag, is altijd leuk om te doen. Dingen die verboden zijn, zijn natuurlijk altijd het leukst om te doen. Light is heel zeker van zichzelf, je zult hem nooit zien huilen en zijn ego kun je al helemaal niet breken. Dit komt door zijn grote zelfvertrouwen, enkel de katten waar hij het meest om geeft kunnen zo diep tot hem doordringen dat ze een klein scheurtje in zijn ego kunnen maken.

Relatie met Burning
Je hebt het vast al door, de relatie tussen Burning en Light is niet bepaald de gezondste relatie tussen broer en zus. Doordat Burning en Light een vaderfiguur missen, heeft Light de rol van vader al snel aangenomen en is hij zeer beschermend over haar, zij is zijn kleine meid en hij zou alles voor haar doen. Echter is dat niet alles. Hij is niet alleen een vader en broer voor haar, maar hij wil haar alles zijn. Hij wil dat ze haar aandacht alleen op hem gefocust heeft en niet meer, want tenslotte is zij zijn meisje en dat zal ze altijd blijven.

Over mij
Naam: Linn
Motivatie: Oké goed, ik ben nu ondertussen wel een beetje bekend met deze familie. Ik ken hem door en door en heb er zelf al twee rollen in gespeeld. Dit is wel degelijk een familie vol met drama en ik denk dat heel Warrior Cats daarvan af weet. Shrew en Wolf zijn echt super vaak uit elkaar gegaan maar weer terug bij elkaar gekomen, het scenario tussen Lightningkit, Runningkit, Tallkit en Wolftail zal ik ook nooit vergeten en eerlijk gezegd wil ik graag weer verder met deze familie. Ik wil verder met de nieuwe generatie ervan, deze doorzetten en de familie verder opbouwen. Nu.. hebben ik en Eef heel veel nagedacht over onze karakters en ik ben best blij met de uitkomst. Wat een schande zal het zijn voor Shrew als ze erachter komt dat haar kleinkinderen niet bepaald een gezonde relatie met elkaar hebben, wat een drama zal het opleveren voor Ace en Running en oh wat zou Ace zich schuldig voelen als hij erachter kwam dat dit allemaal kwam doordat hij geen vaderrol heeft gegeven aan zijn kinderen. Ik vind het echt gewoon .. perfect! Ik denk ook dat we hier lekker actief mee kunnen blijven. Het geeft namelijk een hele motivatie om zo'n soort relatie te bespelen, iets wat zo fout is is altijd leuk om te doen, niet waar? Kijk maar naar al mijn actieve karakters, die hebben op het moment wel íets fouts aan zich, behalve Runningkit dan, maar die is net begonnen. Ik denk ook dat deze twee karakters voor heel veel leuke plots kunnen zorgen in zowel de familie als de clan en misschien zelfs daarbuiten.  


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 18:32

Basic information
Name: Volekit
Future names: Volepaw, Volewhisper
Meaning name:
Vole - Ze lijkt qua vacht veel op haar moeder en daarom is ze vernoemd naar haar moeder.
Whisper - Ze krijgt dit achtervoegsel, omdat ze goed zal zijn in het geruisloos sluipen.
Gender: She-cat
Clan: Shadowclan
Bloodline: 100% Shadowclan
Parents: Runningvole x Acefray

Appearance
Pelt color: Zwart met wit
Eye color: Groen
Fur: Dikke vacht, zoals die van Ace
Size: Medium
Description: Een zwart met witte poes die de dikke vacht van haar vader heeft geërfd en ook zal haar oogkleur als ze oud genoeg is veranderd zijn in het groene van haar vader.
Pictures: 1, 2, 3, 4

Personality
Righteous
Volekit wil altijd doen wat juist is en is dan ook tegen het breken van regels. Ze is er zelfs eigenlijk een soort van bang voor, want wie weet wat er wel niet zou kunnen gebeuren als ze een keer de regels zou breken. Ze zal dan ook vaak haar best doen om anderen ervan te weerhouden de regels te breken of dingen te doen die niet mogen.

Honest
Ze is tegen liegen en zal dan ook zelf nooit liegen. Ook niet als het haar beter uit zou komen. Ze is daarentegen wel goed in het bewaren van geheimen, alleen dat doet ze dan meer door er nooit over te praten. Daardoor is ze wel iemand die je kunt vertrouwen.

Tries to do everything herself
Volekit is een kitten die altijd veel zelf probeert te doen en ze zal dan ook niet heel snel hulp accepteren van anderen. Ook al zijn er wel een aantal waarvan ze hulp wel accepteerd, zoals haar familie. Ook al vindt ze het dan nog steeds niet altijd even gemakkelijk.

Trust
Ze is een poes die je echt kunt vertrouwen. Ze zal je geheimen bij haar dragen en dat zal ze doen door er nooit over te praten, ze kan namelijk niet liegen. Haar vertrouwen in andere katten is alleen wat minder, ze durft niet gauw iets kwijt aan een ander, vooral ook omdat ze bang is dat ze leugens zouden vertellen en daarmee dus niet te vertrouwen zouden zijn. Daarentegen heeft ze wel vertrouwen in haar familie en zal ze die ook vaak alles vertellen dat haar dwars zit.

Relations
Mother: Runningvole
Father: Acefray
Sisters: Fraykit
Brothers: -
Uncles: Saltdale, Strugglebug, Remindsoul & Cinnamonscent
Aunts: Shadewolf, Sharpsoul, Tallshadow, Trushdive, Timeleap & Lightningrush

Clan Info
Clanleader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine Cat: Littlestream (Acefray)
Medicine Cat Apprentice: -

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 19
Bekendste account: Wintersong/Maskheart
RPG-ervaring: 4.5 jaar
Motivatie: Ik wilde graag een kittenaccount in de Shadowclan, maar wel eentje met ouders, ook was ik de topics van Running x Ace al een tijdje aan het volgen en toen bleek dat Running zwanger zou zijn van Ace wist ik gewoon dat ik deze kans niet kon laten schieten. Amy en ik hebben het uiterlijk gebaseerd op beide ouders, door dezelfde vachtpatroon op Runningvole te laten lijken en juist de dikte van de vacht en de ogen op die van Ace te laten lijken.


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Z0IYPct

× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 W0qAlxR× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 MKN7vHE× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 7iLZ7FI× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 PS18GM0

× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Xs4

× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 21:08

Ik wilde me hiervoor aanmelden, maar toen ik zag dat dit nog maar tot vrijdag is + er al veel leukere aanmeldingen zijn laat ik het toch maar zitten. Veel succes iedereen!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 2hh0j8y
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 10pvxmw× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 10pvxmw× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 10pvxmw× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 2gxnp75× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 23mrb6w× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 2hqc5lx × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 E8v3o2× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 34nodx3× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Vmwrhy × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 23h0tfk× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 10pvxmw× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 21:34

Ik vroeg me nog af, hoe laat gaan morgen de aanmeldingen dicht? :'3


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 dec 2014 - 21:51

Nog niet echt een tijd afgesproken, maar ik ben morgen sowieso laat thuis, dus houdt het maar rond acht uur of later (':


Topics gezocht ~
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 18:55



★☆ Tallghost ★☆

Current Name: Tallkit
Former Name: None
Futur names: Tallpaw - Tallghost -  Tallstar (?)  
Nicknames: Genius, ...
Suffix: Vernoemd naar Tallshadow
Prefix: Omdat hij een fotografisch geheugen heeft.
Age: Unborn
Season and place of birth: Leaffall » Shadowclan nursery
Gender: Male
Bloodline: 100% Shadowclan
Oriëntation: Unknown yet.

Karakter

Tallkits karakter wordt erg beïnvloed door zijn fotografische geheugen. Terwijl hij van nature een wat vrolijkere, speelse kitten is komen er verschillende eigenschappen bij door zijn fotografische geheugen. Vandaar dat zijn karakter best nog wat van dat van Thunderkit verschilt.

Hij start zijn leven dus vrolijk, behulpzaam en met een vleugje  ondeugendheid.

Behulpzaam & zorgzaam: Hij geeft veel om zijn familie. Vooral omdat er geen vader in het spel is geeft hij veel om de familie die hij wel heeft.

Nieuwsgierig: Meteen als hij wordt geboren is hij een nieuwsgierig katertje dat graag meer van de wereld wil ontdekken. Hij is erg leergierig en dit zal de rest van zijn leven zo blijven. Al uit hij zijn nieuwsgierigheid en enthousiasme een stuk meer in zijn kittentijd, later gaat hij wat minder vragen maar meer zelf ontdekken. Hij heeft het idee dat hij alleen op zichzelf kan vertrouwen, alle andere zijn onbetrouwbaar.

Nadat voor hem bekend wordt dat hij over het algemeen meer kennis heeft dan de meeste kittens, begint hij zich beter te voelen. Hij wordt arroganter en heeft ziet zichzelf hoger dan bijna iedereen.

Arrogant: Deze eigenschap wordt vooral veroorzaakt door zijn fotografische geheugen. Hij heeft al snel door dat hij slimmer en volwassener is dan de meeste kittens van zijn leeftijd. Hierdoor gaat hij zich ook beter voelen. Hij probeert zo volwassen mogelijk over te komen.

Nuchter: Hij is niet iemand die snel even een traantje zal wegpikken, maar ook niet iemand die snel andere emoties toont. Heel soms kan hij nog weleens een boze uitbarsting hebben, maar dan moet je hem wel heel erg hebben zitten irriteren. Hoe ouder hij wordt, hoe emotielozer hij wordt. Hij vindt het niet alleen moeilijk om zijn gevoelens te uiten, hij zal zich ook nooit door een emotie laten beïnvloeden.

Bescheiden: Al voelt hij zich beter dan vele andere, hij is niet iemand die snel pronkt, waar dan ook mee. Hij vindt het niet belangrijk om in het middelpunt van de aandacht te staan en houdt zich graag wat aan de zijkant.

Cold: Hij reageert vaak ijzig en een tikkeltje gemeen op mensen als iets hem niet interesseert. Hij houdt niet van bemoeienis van andere of mensen die hem zomaar aanspreken.

Later in zijn leven zal zeker blijken dat hij best gevoelens heeft en niet alleen maar gemeen is, maar deze kant is wel moeilijk te ontdekken.

Jep, ik vind het altijd moeilijk om een karakter zo te beschrijven en daarom laat ik het hierbij. Zelf vind ik het altijd veel leuker om een paar basis karaktereigenschappen te bedenken en je karakter daarop in de RPG uit te werken, zoals ik ook hier nu ga doen. Zijn karakter gaat dus volop worden beïnvloed door zijn omgevingen en dingen die hij meemaakt. En ik stippel nou eenmaal niet zijn hele leven uit, waardoor zijn karakter ook nog niet vast staat.

ϟϟ Thunderstruck ϟϟ

Name: Thunderkit
Future names: Thunderpaw - Thunderstruck - Thunderstar (?)
Nicknames: None yet
Suffix: Thunder en Tall zijn geboren tijdens hevig onweer. Toen Running Thunder voor het eerst zag, klonk er een luide knal van de donder.
Prefix: Omdat hij erg direct is, en zijn gedrag soms als een “inslag” kan zijn
Age: Unborn
Gender: Male
Season & place of birth: Leaf-fall » Shadowclan nursery
Bloodline: 100% Shadowclan
Oriëntation: Hetero

Karakter

Al op jonge leeftijd begint Thunder streken uit te halen. Hij klimt al na een weekje het nest uit, gaat heel vroeg al de nursery uit, et cetera. Ook al is hij nog heel jong, toch worden sommige trekken van zijn karakter al duidelijk.

Ondeugend: Dus, Thunder heeft wel een beetje lak aan de regels. Hij doet wat hij wilt, en houd daarbij weinig rekening met anderen. Sommigen omschrijven dit gedrag als ondeugend, hijzelf noemt het liever enthousiast en niet bang. Hij gaat zijn eigen gangetje, en vindt het wel leuk om anderen een beetje te plagen.
Nieuwsgierig: De ‘’ontsnappingspogingen’’ van dit katertje komen niet enkel voor uit ondeugendheid. Nee, ook een brandende nieuwsgierigheid drijft deze jonge ontdekker. Hij wilt alles perse zelf ontdekken, en wil iets eerst zien voordat hij het gelooft. Hij wil niet luisteren naar verhalen, hij wil ze vertellen.
Koppig: Ondanks dat deze durfal vaak is gestraft, gaat hij gewoon door. De regels zijn ontelbaar vaak uitgelegd, maar toch gaat hij gewoon door met zijn acties. Hij houdt voet bij stuk; hij is extreem koppig. Sommigen zullen hem zelfs brutaal noemen, en misschien is hij dat soms ook wel.

Naarmate dit katertje ouder wordt, veranderd hij natuurlijk ook. Hij krijgt steeds meer besef van hoe de wereld in mekaar steekt, en snapt dat gevolgen consequenties zullen hebben. Echter doet hij hier niet zo veel mee.

Durfal: Ja, dit bonkje energie durft echt alles. Hij zal nooit van z'n leven een uitdaging uit de weg gaan, en hij vind het leuk om uitersten op te zoeken. Hij is als een vis in het water bij gevaarlijke spelletjes, en veel kittens vinden dit ook cool. Als je hem uitdaagde zal hij snel happen, en hij wordt erg boos als je hem bang of laf noemt. Soms is hij ook ietwat roekeloos, maar hij zal nooit ziin dierbaren in gevaar brengen met zijn eigen acties.
Nuchter: Ook al lijkt het misschien niet altijd zo, toch weet dit katertje waar hij mee bezig is. Hij bekijkt dingen nuchter en zal zichzelf nooit compleet laten overnemen door één bepaalde emotie. Hij is redelijk, maar wel volgens zijn eigen regels. Hij is vrij slim, en begrijpt goed hoe alles in elkaar zit. Echter weten velen hier niet van; ze beschouwen hem als een stereotype roekeloos katertje, maar dat is hij totaal niet.
Heden: Dit wilt zeggen dat Thunder niet stil staat bij het verleden, en ook nooit bang is voor de toekomst. Hij leeft nu, op de dag van vandaag, en maakt zich geen zorgen over wat gaat komen en wat gekomen is. Het leven duurt immers niet lang, en je moet er van maken wat er van te maken valt. En deze kitten is er heilig van overtuigd dat dat niet lukt als je steeds met je hoofd ergens anders zit. Geniet van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag.

Nog later, zo rond de 6 moons, wordt Thunder brutaler. Hij gedraagt zich zeer opstandig, en soms is hij zelfs onhandelbaar. Hiermee kan hij sommigen uitermate irriteren, en warriors noemen hem soms zelfs een plaag.

Brutaal: Altijd maar tegen anderen ingaan, nooit luisteren. Ja, zo is Thunder wel rond deze periode. Van regels wilt hij niets weten, en warriors kunnen de pot op voor hem. Hij doet lekker wat hij wilt, ook al is dit vaak het tegenovergestelde van wat warriors van hem willen. Hierdoor krijgt hij vaak verwensingen naar zijn kopje geslingerd, maar daar trekt hij zich vrij weinig van aan. Hij is niet bang om terug te snauwen, en toont amper respect.
Eigenwijs: Koppig, dat is dit katertje wel. Eigenwijs als hij is houdt hij standaard voet bij stuk, en weigert hij te luisteren naar wie dan ook behalve zijn broertje. Je moet hem niet vertellen wat hij moet doen, want daar raakt hij geïrriteerd van en het heeft toch een averechts effect. Hij is een echte puber en zet altijd door tot hij heeft wat hij wilt. Dit kan je als een goede eigenschap beschouwen, maar velen vinden dit gedrag enkel irritant.
Sociaal: Thunder is een echte sozializer. Hij trekt graag met leeftijdgenootjes op, en barst van de vrienden. Hij haat het dan ook om alleen te zijn, en speelt graag met zo veel mogelijk katten tegelijk. Ook kan je een goed gesprek met hem hebben, waarin hij een goede luisteraar én prater is. Hij is dan ook vrij populair, maar dat heeft hij niet eens echt door. Hij doet er amper zijn best voor; het zit gewoon in hem.
Harde werker: Naast eigenwijs, brutaal en sociaal wordt Thunder rond de 6 moons een echte harde werker. Hij zet zich goed in voor de dingen die hij zelf goed vindt, en laat zijn keuzes daarin ook zeker niet beïnvloeden. Dat deze "goede doelen" soms plagerijtjes en streken zijn ontkent hij niet, maar dat is nie het enige. Gek genoeg zet hij wel degelijk zijn beste beentje voor bij de trainingen enzo, als hij het maar naar zijn zin heeft. Misschien is dat wel "the key"; hem het maar zijn zin laten hebben. Want als hij ergens plezier in heeft, dan gaat hij ervoor en zal hij alles doen om zijn doel te bereiken.

Naarmate Thunder ouder word, zal de rpg zijn karakter ook wel heel erg beïnvloeden. Vandaar dat ik zijn karakter niet helemaal ga uitstippelen tot zijn dood, maar zal ik rpg'en met deze 10 punten als basis.

Uiterlijk: Ja, raar he, dat dit bij het gezamenlijke gedeelte staat. Nee, dat is geen foutje. Deze twee lijken namelijk zo veel op elkaar, ze zijn amper uit elkaar te houden als je ze niet kent. Allebei die bruine tabby vachtjes, allebei amberkleurige oogjes. Dezelfde bouw, hetzelfde snuitje. Ja, het zijn net twee druppels water.
Ze hebben dus een tabby, kortharig vachtje. Het patroon van hun vader, de lengte van hun moeder.
Een klein, nieuwsgierig kopje met twee amberkleurige kijkers en een schattig zwart neusje geven een speelse, schattige uitdrukking. Ken je de uitdrukking schijn bedriegt? Nou, dat is hier wel het geval.
Tja, de bouw. Beide zijn niet opvallend groot, en ook niet opvallend klein. Ze hebben niet echt een gespierde bouw, eerder wat tenger. Ze zijn niet echt uitblinkers in bepaalde dingen; ze kunnen redelijk goed jagen, vechten en rennen. Ze zijn vrij soepel maar wel sterk. Echte gemiddelde katertjes dus. Later zullen ze zich in de trainingen apart ontwikkelen, waardoor waarschijnlijk de een andere uitblinkers krijgt dan de ander. Beide hebben ze dus een bruine kortharige tabby vacht, met een wit borstje en pootjes. Foto’s: http://cat-parlour.tumblr.com/post/102878833738/kyro

Familie
Ouders: Runningvole & Acefray
Siblings: Unknown
Uncles: Timeleap, Tallshadow, Falconscreech, Shadewolf, Lightninghowl, Shadewolf, Trushdive & Sharpsoul.
Aunts: Saltdale, Cinnamonpaw, Strugglebug &  Remindsoul.
Nieces: Windpaw & Ivypaw
Cousins: Emberpaw, Woodpaw, Dawnpaw & Lurkingpaw.
Grandmother: Shrewstar
Grandfather: Wolftail

Relatie T&T
Ze hebben vrijwel standaard broer-broer relatie. Alles is voor hun een wedstrijd en ze dagen elkaar in alles uit. dit veroorzaakt nog wel is ruzies wat tot gevolgen nog wel eens kan uitlopen tot een gevecht. Toch wordt het altijd weer opgelost. Ze doen altijd wel dat ze elkaar niet zo aardig vinden, maar diep vanbinnen houden ze toch heel erg van elkaar <'33 (Awhhhhh xD)



Motivatie Dieuw // Thunderkit: Waarom doen we dit überhaupt? Ik bedoel, het is Race. HET IS RACE *fangirling*. Okay, maar even serieus. Het klinkt heel cliché als ik ga zeggen dat ik het koppeltje stalk, etc maar eigenlijk is dat wel zo. Ik vind Running en Ace allebei geweldige karakters, en samen... Damn. Met beide heb ik wel eens topics gehad, met Cherry. Met Ace volgens mij maar één, maar met Running wel meer en die waren altijd heel erg leuk en spannend. Toen ik las dat ze samen waren, heb ik mezelf beloofd dat ik een aanmelding zal maken. Ik weet dat ik niet zo veel kans maak, met al die leuke aanmeldingen, maar ik weet 100% zeker dat jullie een goede keuze zullen maken.
Maar nu, even over Thunder. Wat betekend dit katertje voor mij, en hoe ben jk op zijn karakter gekomen? Zijn naam en karakter is in eerste instantie gebaseerd op het nummer "Thunderstruck", en dan vooral op de uitvoering van 2cello's als je de lyrics daarbij inbeeld. Ik vond het een gaaf nummer, en het gaf me meteen een naam, en toen ben ik begonnen met schrijven. En ik bleef maar tikken, en om eerlijk te zijn heb ik de aanmelding bijna helemaal op mijn mobiel gemaakt, aangezien de deadline heel snel was en mijn computer ingenomen was :c Maar dat is niet zielig, ik wilde juist doorgaan! Elke keer als ik een gaatje vond in mijn drukke schema werkte ik hieraan, en zo kaam mijn deel van de aanmelding tot stand. Dus, Thunder is op een liedje gebaseerd. Maar, terwijl ik bezig was met het karakter, begon deze kitten opeens verdomd veel op mijn broertje te lijken. Even over mijn broertje; hij is een irritant, brutaal, eigenwijs jongetje dat wel degelijk zijn hart op de goede plaats heeft en goed kan werken als hij hij daar zin in heeft. Lijkt best wel op Thunder, right!
Genoeg over Thundertje, ik ga even gezellig babbelen over mijn Buddy. Isaaaa. Om eerlijk te zijn durfde ik eerst niemand te vragen. Gewoon omdat ik daar te verlegen voor ben. En toen, na een paar dagen hadden velen al een buddy. Ik liep al overvan de ideeën, maar wilde het niet alleen doen. En toen plotseling wist ik het; ik moest dit awesome kind vragen! Dus dat deed ik, en gelukkig zei ze jaaa :'D Maar goed, ik happy, zij happy, wij happy. Ik en Isa kennen elkaar al sinds we 3 waren, en hebben nog steeds volop contact. Tot ik naar de eerste ging en zij naar de tweede waren we zelf buren, maar toen verhuisde Isa naar een paar straten verderop en was ik heel erg zielig :c Gelukkig liggen onze nieuwe scholen vlakbij elkaar, en fietsen we vrijwel elke ochtend samen een half uur naar school. Ik heb haar eigenhandig de rpg wereld in gesleurd >3 En dat is allemaal heel erg leuk en fijn, en ik moest het gewoon met haar doen, want hoe cool is het om een twin te spelen met je allercoolste, beste vriendinnetje <'3

Motivatie Isa // Tallkit: Waar te beginnen, waar te beginnen? Er zijn zo super veel redenen! Laat ik beginnen met te vertellen waarom Dieuw en ik ons samen aanmelden :'3
Toen dit topic hier kwam staan was ik op vakantie (nog steeds xD) en dus iets minder actief. In eerste instantie had ik dit topic dus nog niet opgemerkt (a). Maar toen kreeg ik van mijn lieve vriendinnetje Dieuw een heel paniekerig berichtje om me proberen te bereiken. Gelukkig was het niets ernstigs, alleen maar de vraag of ik wilde dat we ons samen zouden aanmelden. Ik was meteen super enthousiast, aangezien ik sowieso al van plan was om me aan te melden. Race is namelijk echt een super koppel en ik vind het hele verhaal en de familie er omheen ook echt geweldig! Daarnaast wilde ik al een tijdje een nieuwe actieve (Shadowclan) kitten, dus deze kans kwam perfect uit. En, zeg nou zelf, het maakt het toch nog heel veel leuker om het samen met Dieuw te doen? xD
Dieuw en ik zijn al heel lang bevriend en zijn dan ook niet bevriend geraakt via RPG maar omdat we buurtjes waren. Dieuw heeft me een aantal jaar geleden de wereld van de RPG in gesleurd en door deze gemeenschappelijke hobby is onze band alleen nog maar sterker geworden. Ik denk dat we heel goed samen kunnen werken, omdat we het over het algemeen over veel eens zijn. Maar ik denk dat we ook eerlijk tegenover elkaar zijn als iets niet zo goed is. Zo corrigeren we elkaar en vullen we elkaar aan. Ik vind het alleen maar super dat we dit samen kunnen doen en dan ook nog bij zo'n leuk nestje!
Dan nu nog even over Tall :'D
Dieuw had meteen al een karakter in haar hoofd toen we begonnen de aanmelding te maken, het was bij haar al meteen duidelijk, Thunder. Eerlijk is eerlijk, ik nog niet. We zijn toen samen gaan brainstormen en zijn tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk niet anders kon dan dat er een Tallkit in dit nestje komt. Natuurlijk snap ik dat deze naam niet bepaald heel origineel is en daarom had ik eerst ook nog zo mijn twijfels, maar ik vond toch dat het zo voor de hand liggend was, dat het eigenlijk niet anders kon. Dan maar een keer wat minder origineel. Zoals waarschijnlijk wel duidelijk is, is Tallkit vernoemd naar Tallshadow. Dit omdat hij gewoon een hele grote rol speelt in de familie, Running erg veel om hem geeft en omdat hij er voor heeft gezorgd dat Running en Ace bij elkaar kwamen. Daarnaast vind ik het ook gewoon een hele leuke naam <'3
Na de naam moest er natuurlijk ook nog een karakter komen en ik besloot uiteindelijk hem zo veel mogelijk te baseren op Naoki Irie uit Itazura na Kiss, omdat ik gewoon super erg fan va hem ben en al een tijdje een karakter op hem wilde baseren en dit gewoon perfect past. Ik heb echt super veel inspiratie en beloof uit de grond van mijn hart dat als jullie ons deze kans zal geven ik super actief zal worden en blijven! (En dat ik Dieuw dan ga dwingen dat ook te doen, en andersom xD)

Waarom Thunder en Tall?
Omdat het kan, natuurlijk! Nee grapje, maar even serieus. Nadat we het samen gingen doen zijn we direct gaan brainstormen. Dieuw was er al vrij snel uit; het werd Thunder. Isa vond het echter was moeilijker, zoals te zien in de motivatie. Tenslotte kozen we samen voor Tall, aangezien we wel wisten dat die naam niet orgineel was, maar we er ook overtuigd van waren dat één van de kittens gewoon Tall moést heten, en dat gewoon heel realistisch was. Toen gingen we kijken naar het uiterlijk. Beiden speurden we heel het internet af naar een reeks plaatjes van dezelfde kittens. We wilden namelijk dat de twee sprekend op elkaar zouden lijken. Toen we het uiteindelijk gevonden hadden, gingen we nadenken over het karakter van de twee. Weer was Dieuw er vrij snel uit; gebaseerd op Thunderstruck, met een vleugje van haar eigen ideeën en tenslotte ook een vleugje van haar broertje. Bij Isa duurde het ietsje langer, maar die heeft een keer vooral gekeken naar een leuk karakter om te bespelen, om extra actief te kunnen blijven en hem niet te snel zat te worden. Uiteindelijk heeft Isa gekozen om Tall deels op een van haar favoriete anime karakters te baseren, Naoki Irie uit Itazura na kiss. Omdat ze Naoki echt superdepuper leuk vindt was het nog leuker om het karakter uit te schrijven!

Tenslotte zijn T&T natuurlijk gewoon super hot en onweerstaanbaar xD


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 119084h
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 23:23

Geachte mensen,
De aanmeldingen zijn nu gesloten. Ons oordeel zal weldra klinken.

Aka, we kiezen later, de aanmeldingen zijn nu gesloten c:


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 23:27

Uitstel van executie :'D
Succes iedereen!



× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 K3czpSt
Acefray || Palekit || Direkit || Determind || Wanderpaw || Dovepaw
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterflight
StarClan
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 23:51

Shizzels :/
Ben ook eens een tijdje niet online en gelijk een tof nestje dat je dan weer net mist x)

Nouja, nevermind. Heel veel succes met kiezen jullie twee en veel plezier!
Otterflight komt wel op kraambezoek :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 0:42


We hebben gekozen! (:
Als eerste willen wij zeggen dat alle aanmeldingen echt heel erg goed waren en we hebben gezien dat iedereen echt zijn best heeft gedaan om er het beste uit te halen. We willen sowieso een applausje geven voor de aandacht die is gegeven voor de namen. Ook was het leuk om de samenwerkingen te zien van mensen die zich aangemeld hebben met een tweeling, het was ook leuk om de motivatie voor de partner te lezen bij sommigen (:
Dan nog een note: als je niet bent gekozen, betekent het niet dat we je aanmelding niets vonden. Iedereen heeft zijn best in zijn aanmelding gestoken, je bent niet de enige, en we willen iedereen sowieso bedanken voor de mooie karakters die zij hebben bedacht. We kunnen helaas niet iedereen kiezen en met een klein nestje is het maken van een keuze altijd des te moeilijker.
Without further ado~:

Gefeliciteerd en nogmaals, alle aanmeldingen waren goed <3


Topics gezocht ~
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivywing
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 0:52

Gefeliciteerd Linn and Eef :‘)
Burning en Light zijn zeker twee aanwinsten voor de familie haha n.n


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 D1pcPgx
❤️❤️❤️❤️❤️
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 0:55

Nice! Gefeliciteerd Eef en Linn!! Tall komt zeker een bezoekje brengen ;')


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 0:58

Gefeliciteerd Eef en Linn!
Ik had me niet aangemeld, maar heb dit natuurlijk wel in de gaten gehouden :')


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 2:04

JUAH. LINN. WE MOGEN ONS ONGEZONDE INCESTUEUZE KOPPEL GAAN SPELEN <3333

Thank you so much guys! ^^


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 8:11

Gefeliciteerd meiden! Jullie verdienen het ~


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 8:30

Gefeliciteerd (:


× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 25jw4cj
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 ZZu0jir × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 LcrIgCQ× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: × Like a wish, maybe a curse { Kittens   × Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 dec 2014 - 9:08

Gefeliciteerd ^^
Ik vond het een geweldige ervaring om te doen en ik gun jullie het geweldig c: veel plezier in de rpg met ze en lurk zal wel eens voorbij komen vliegen en time wss ook ^^


Rip Augurkielurkie
× Like a wish, maybe a curse { Kittens - Pagina 2 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
× Like a wish, maybe a curse { Kittens
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: