Jagen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Jagen   Jagen Icon_minitimema 21 jun 2010 - 9:02

Flametail liep langs de kleine rivier. Het was vandaag een warme dag, dus er zou hier nu veel prooi te vinden zijn. Hij had zelf eigenlijk ook wel dorst gekregen van het lopen. Hij liep dichter naar het water toe en dronk wat. Hij keek om zich heen en zag een muis. Hij sloop ernaartoe en sprong erop. Hij beet het snel dood en legde het ergens in de schaduw neer. Hij deed er iets zand over zodat niemand anders zijn muis zou ruiken en mee zou nemen. Hij hoorde geritsel achter zich en draaide zich om. Hij zag nog niets, maar ging in een aanvalshouding staan en wachtte tot het uit de struiken zou komen. Dan zou hij het aanvallen. Tenzij het iemand uit zijn eigen clan was. Hij snoof in de lucht en wist al wie het was. Hij ontspandde zich iets en ging zitten en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimema 21 jun 2010 - 17:07

blackpaw lag te slapen in het schaduwclan kamp toen ze iets hoorde dat vlak langs haar liep. blackpaw bleef even liggen tot dat de gedaante in de bosjes verdween ze besloot hem achterna te gaan, ze dook steeds in de struiken als de gedaante steeds om keek, blackpaw zag dat het richting de rivier ging. ze zag aan hem dat het een schaduwclan kat was want die had de zelfde techniek als de andere die blackpaw kende van het schaduwclan.
toen ze bij de rivier was dook ze tussen de struiken maar er lagen wat blaadjes op de grond en dat ridselde. blackpaw zag dat die kat om keek. blackpaw kwam uit de struiken "kom jij soms uit de schaduwclan"vroeg blackpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 9:26

Flametail keek de poes aan. Het was Blackpaw. Ze vroeg aan hem of hij van de Shadowclan was. Natuurlijk was hij van de Shadowclan. "Ik ben van de Shadowclan ja. Wat dacht je anders?" Hij keek naar de poes. Wat dacht ze wel niet. Kon ze niet eens een eigen clankat herkennen. Hoe wist ze dan wie ze kon aanvallen en wie niet? Flametail likte de haren op zijn schouders plat en ging weer zitten. Hij krulde zijn staart over zijn poten en keek Blackpaw aan. Hopelijk gaf de poes een goed antwoord, want anders had ze nog veel te leren. Het was een warme dag, maar daar had Flametail niet echt last van. Zijn vacht was niet zo heel donker, maar het was ook niet een van de kortste vachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 15:21

Purplepaw was op patrouile, ze zag een grote dikke veldmuis. ze ging in de houding en wachten tot de muis eventjes niet opletten, en ze sprong. met een sierelijke sprong kwam ze op de veldmuis. de muis probeerden te ontsnappen maar het was nuttenloos. ze doden de muis snel en begroef het dode lijfje om het later op te halen. ze liep verder en rook twee schaduwclan katten, en volgden haar neus. toen ze beter rook, het waren Blackpaw en Flametail. ze kwam uit bij een klein open veldje uit,ze zag de twee katten tegen elkaar praten. ze liep naar hun toe. ''hey Blackpaw en Flametail, ik dacht al dat ik jullie roken''
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 15:23

sorry ik dacht dat ik op purplepaw's acc zat maar ik zat op willowkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 15:29

Flametail draaide zich naar Purplepaw toe en keek haar vriendelijk aan. "Hoi Purplepaw. Jij rook mij tenminste wel." Zei hij een beetje plagerig in de richting van Blackpaw. Hij keek even naar Blackpaw en daarna weer naar Purplepaw. Flametail snoof in de lucht en rook nog een muis. Hij draaide zich om en zag de muis bij de rivier zitten. Hij sloop er naartoe en sprong. Hij beet het diertje snel dood en liep ermee terug naar Blackpaw en Purplepaw. Daar legde hij het neer en keek weer naar de katten. Hij had nog geen antwoord gehad van Blackpaw en hij wilde wel graag weten waarom ze niet zeker wist dat hij een Shadowclankat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 15:56

"ik had je nog nooit in het schaduwclan kamp gezien". blackpaw liep verleidelijk langs flametail "maar dat maakt toch niks uit, tenslotte jij bent een warrior en ik niet". blackpaw klom in een boom vlak bij het riviertje en ging op een dikke tak liggen "flametail heb je al een leerling"vroeg blackpaw want ze had nog een mentor nodig om te trainen en ook om later warrior te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 16:00

Flametail keek naar haar. Nog nooit gezien? Hij zou er maar niet verder over doorvragen. "Ik heb nog geen leerling." Hij keek naar haar. "Het is aan Brokenstar om te beslissen of ik een leerling krijg of niet." Zei hij en keek naar haar. Ze was in de boom gaan liggen en keek naar hem. Hij was zelf ook nog niet zo lang een warrior, maar hij zou wel een leerling kunnen trainen. Hij zou dan alles wat hij wist toepassen op de leerling, maar hij mocht het zelf niet bepalen of hij een mentor werd. Hij keek weer voor zich uit en snoof een keer weer in de lucht, maar hij rook deze keer niks. hij ging zitten en krulde zijn staart om zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 16:20

'' hoe ken je flametail nou niet, hij valt zo op bij onze clan?'' ze keek Blackpaw vragent aan. ze liep naar flametail en gaf hem een vriedschapslik. ''je had een spin in je vacht. ik heb hem eruit gehaalt'' en ze speugde de dode spin in de bosjes. ''niet zo flirten blackpaw, het wordt toch niks. hij is een warrior en jij een leerling die pas 7 manen bent'' ze keek arogant naar Blackpaw. ze likte haar poot en ging liggen, met haar staart heen en weer over de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 16:26

"Dank je." Zei hij en keek haar dankbaar aan. Waarom zou Blackpaw überhaubt iets in hem zien? Hij keek om zich heen en daarna keek hij naar zijn vacht. Hij viel inderdaad wel op met zijn vachtkleur, maar dat maakte hem niet uit. Hij was nou eenmaal een Shadowclankat en daar kon niemand wat aan veranderen. Hij ging liggen en liet de zon zijn vacht verwarmen. Het was heerlijk om zo even in de zon te liggen en hij vergat even alles om hem heen. Hij keek om zich heen en luisterde naar de geluiden in de lucht. Hij hield er mee op en concentreerde zich weer op Blackpaw en Purplepaw. Misschien hadden zij nog iets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 18:33

"volgens mij purplepaw wil jij hem en trouwens als ik warrior ben kan het wel en hij is ook niet te oud voor mij hij is pas 13 manen (13 maanden)" blackpaw keek purplepaw aan en toen naar flametail "ik moet alleen een mentor hebben dan kan ik trainen om een warrior te worden"blackpaw liep naat flametail toe en ging naast hem liggen en likte haar pootje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 18:40

Flametail keek naar de twee katten en stond op. Hij nam wat afstand en keek nog een keer naar de poezen. "Jullie horen geen ruzie te maken." Zei hij en keek hun streng aan. Dit was niet goed voor de Shadowclan. Ze waren al met weinig en als er dan ook nog twee katten ruzie met elkaar gaan maken dan gaat het helemaal fout. "Koelen jullie eerst maar wat af." Hij draaide zich om en zei nog een laatste ding. "Als jullie zijn afgekoeld kunnen jullie weer naar me toe komen. Ik ben hier gewoon in de buurt aan het jagen." Hij liep door de struikjes heen en ging op zoek naar prooi. Hij bleef wel bij hun in de buurt zodat ze hem wel konden vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimedi 22 jun 2010 - 20:38

'' ik heb geen zin in ruzie blackpaw, maar het leek net of je hem leuk vindt'' ze keek Blackpaw aan, ze liep naar haar toe en gaf een vriendelijke lik. ze liep verder en dacht ''of ze een kans maakt bij hem'' ze liep naar Flametail, maar ze wachten tot hij anzelf kwam. ze wist niet zeker of hij een prooi zag of niet. ze ging liggen om haar vacht te verwarmen in de lekkere zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 14:12

Flametail had een paar muizen gevangen en had ze op een stapel neergelegd. Wat kunnen poezen toch ruziemaken om één kater. Dacht hij en snoof in de lucht of er nog meer prooi was, maar hij rook even niks. Hij liep weer een stukje verder, want misschien was daar wel wat prooi te vinden. Hij snoof in de lucht en rook de geur van Purplepaw dichtbij. Waarschijnlijk waren ze klaar met de ruzie en was Purplepaw naar hem toegekomen. Hij liep naar haar toe en ging naast haar liggen. Hij wachtte even voor hij iets zei. "Zijn jullie klaar met de ruzie?" Vroeg hij en keek haar vragend aan. Hij hield niet van ruzie's, dus daarom was hij weg gegaan. Hij wilde wel weten hoe het was afgelopen, want straks was er iets goed fout gegaan, maar dat was vast niet zo. Hij liet de zon zijn vacht verwarmen en keek voor zich uit. Het was vandaag een heerlijke dag.


Jagen 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:03

''ik noem het eigenlijk geen ruzie Flametail. ik zeg gewoon wat ik denk'' haar vacht was heel warm en dat vondt ze erg lekker. ze keek naar Blackpaw wat ze aan het doen is. ze stond nog steedt op de zelfde plek toen Purplepaw naae Flametai liep. wat is er met haar. vroeg ze zichzelf af. de zon was hoog in de lucht, en geen wolkje te zien. ze zach aan de andrekant van zichzelf een halfe maan. die zag je wel eens als het zulk mooi weer is. ze strekte zig uit en ging langwerpig liggen en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:04

nu doe ik het weer ik moet er echt aan wennen dat ik twee acc heb
Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:08

Raindrop kwam aangelopen. Ze zag purplepaw en Flametail. 'Hoi jongens! Wat zijn jullie aan het doen?' Raindrop had niets te doen. misschien was hier nog een leuk gesprek. Ze verveelde zich. Net had ze nog een beetje gejaagd. Maar nu had ze daar geen zin meer in. 'Hoe gaat het met jullie?'


Jagen 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 15:11

Flametail zag dat Purplepaw bezorgd was. "Je hoeft je geen zorgen te maken. Ze draait wel weer bij. Iedereen heeft wel eens slechte buien." Zei hij. Hij ging op zijn zij liggen en genoot van de zon. Hij keek even omhoog en zag dat het rond zonhoog was. Eigenlijk zouden ze terug moeten naar het kamp en de prooi op de prooistapel leggen, maar de zon was te verleidelijk voor Flametail, dus bleef hij liggen. Hij luisterde goed naar de geluiden om hem heen, want Blackpaw kon elk moment naar hun toe komen en hun verrassen, maar dan was Flametail erop voorbereid. Hij deed even zijn ogen dicht en hij deed ze daarna weer open. Hij keek op toen hij de stem van Raindrop hoorde. "We doen niet veel meer. We hebben net wat gejaagd, maar meer niet. Met mij gaat het goed. Ik kan niet voor Purplepaw antwoorden. Dat moet ze zelf doen." Zei hij.


Jagen 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 16:57

blackpaw staarde een beetje naar de lucht en zat na te denken over het leven en als ze wel een vriendje zou krijgen, de schaduwclan is niet groot dus het is moeilijk voor blackpaw.
blackpaw keek om zich heen ,`waar is purplepaw gebleven,`dacht ze ,`ze is vast al naar flametail,`. blackpaw liep naar flametail en purplepaw toe. er zat een andere poes bij, het was raindrop. "hey raindrop hoe is het met jou". blackpaw ging naast flametail liggen en keek raindrop aan.


Laatst aangepast door Blackpaw op vr 25 jun 2010 - 15:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 17:45

ze hoorden iets aanlopen, ze deed haar ogen open en zag raindrop naar hun toe lopen.
ze ging zitten en likte haar poot. ''hey raindrop, hoe is het?'' ze keek hem vragend aan.
terwel ze zat te wachten, ging ze twee staart lenktes van Flametail zitten.


(wist niks meer te schrijven)Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: