Jagen - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 16:51

"Ik hoef niets." Zijn antwoord was snel en levenloos. Zijn blik kon moorden zijn ogen leken niks te bevatten gewoon twee poelen vol dood en verderf. Als je er naar keek kreeg je een rilling over je rug. Scythepaw liep verder en verdween in de schaduwen van de boom. Doodstil wachtend tot de andere klaar waren. Hij sloot zijn ogen en zonderde zich een paar seconden volledig van het bos, de clan en de wereld af. Die paar seconden leken een eeuwig heid te zijn en toen hij zijn ogen open deed was het een seconden verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 16:56

purplepaw was aan het zoeken naar raindrop maar kon haar niet vinden. ze rook in de lucht maar ze rook haar lucht niet. ze wist hoe iedereen van haar clan rook, dus wist ze precies wie er in de beurt was. ze klom in een grote boom die uitstak over het oerwoud. ze rook niemand van haar clan, alleen een paar oude sproen van flametail. ze klom half uit de boom toen ze iemand rook. het was scythepaw, ze klom uit de boom en rende naar hem toe. ze ging als een speer, dus was ze er in een mun van tijd. ze zag een lustenloze kater sjonken over de grond. ze bleef in de bosjes zitten en dacht na. ''wat heb ik gedaan, ik heb hem pijn gedaan. in zijn vrolijke hart,ik moet het goed maken, maar hoe?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:02

Scythepaw rolde zich op als een klein bolletje tussen de wortels en de schaduwen van de boom en sloot zijn ogen. Hij opende zijn ogen en mompelde onhoorbare zinnen en sloot zijn ogen weer. Hij zonderde zich af en trok zich terug binnen in zich . Zijn ademhaling vertraagde en zijn bewegingen zwakte af. Hij zat binnen in zichzelf en het voelde alsof hij zweefde en hij schrok wakker. Hij was in slaap gevallen en keek levenloos op het waren maar een paar seconde hij schrok door een vogel op de tak bovenhem zat. Hij reageerde niet en keek levenloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:12

ze besloot uit de bosjes te lopen en naar hem toe te gaan. ze liep rustig achter hem, ze maakte geen geluid. ze liep rustig naar hem toe. ze ging bij hem liggen en sloot haar ogen en zij zachjes. ''ik vind je ook leuk'' ze werdt slaperig door de hitte, het was heel warm. haar vacht gloeide. ze viel langzaam in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:32

Scythepaw was weer op het randje van bewustzijn en toen kwam Purplepaw naast hem ligge en zei"Ik vind je ook leuk." Zijn ogen gingen wijder en zijn ogen werden weer amberkleurig. Zijn gezicht kreeg een klein lachje en zijn mond fluisterde"Ik hoop dat je serieus bent en hij ging weer liggen naast haar en sloot zijn ogen en met een glimlach viel Scythepaw in slaap. In zijn slaap zag hij zichzelf rennen samen met Purplepaw terwijl ze lachten in een groot en mooi bos, met bomen die in de buurt stonden en naar het zilverpels rijkden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:44

purplepaw was diep aan het dromen, naast scythepaw. ze droomden over hem. het was in het bos , ze waren vrolijk aan het rennen tussen het gras met een paar bloemen. ze waren gelukkig en speels. ze sprongen heen en weer, en gaven elkaar likjes en kopjes. ze stonden stil en gaven kopjes, en purplepaw liet haar staart over het gezicht van scythepaw glijden. het was zo romantisch. maar toen kwam er een hond aanrennen, het blafde , en er kwam schuim uit zijn mond. de hond rende recht op purplepaw af, en beet in haar rug. hij slingerde haar heen en weer en liet los. ze kwam hard op de grond terecht. purplepaw schrok wakker en keek om haar heen. er was geen hond, en scythepaw lag nog te slapen. ''het was maar een droom, het waqs maar een droom purplepaw''
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 17:49

Scythepaw´s droom was nog vol en mooi. Hij rende lang naast Purplepaw en inees kwamen er grote rotsblokken uit de lucht en die vormden een pad naar zilverpels en er zei een gloeiende kat op de stenen"Treed binnen" Ineens drong een stem door zijn droom en het galmde ''het was maar een droom, het waqs maar een droom purplepaw''. Langzaam ontwaakte hij en keek naar Purplepaw en zei"Wat is er Purplepaw? Is er iets?" Hij rekte zich uit en gaf haar een kopje. Hij knipperde nogmaals tegen het zonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:44

we keek om haar heen, en zag scythepaw naart haar. ''Wat is er Purplepaw? Is er iets?'' zij scythepaw tegen haar. ''het was maar een droom, er is niks aan de handt.'' ze kreeg een likje van scythepaw, en ze keek hem aan. ze gaf hem ook een likje op zijn wang. ze stond op en rekte zich uit. '' zullen we terug gaan naar het kamp, ze maken zich vast zorgen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 18:49

"Ja, je zal wel gelijk hebben." Hij stond op en schudde wat zand weg. Hij liep naast haar richting het kamp"Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben, maar wat" Hij gaf Purplepaw een kopje en liep verder. Hij rekte zich nogmaals uit en bleef uit de schaduwen. Hij verliet zijn dekmantel van de schaduw voor het licht en Purplepaw. Normaal zou hij dat niet doen maar dan was hij naast Purplepaw en dat is alles waard. Hij glimlachte naar haar en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:02

ze liepen op een rustig tempo, en af en toe hoorden je vogels fluiten. ''heb ik je pijn gedaan met mijn woorden daarstraks?'' ze vondt het een beetje raar om te zeggen, maar ze wist niet waarom. ''als dat zo is dan spijt het me. jij woorden kwamen zo onverwachts dat in niet wist wat ik moest zeggen'' ze keek hem aan, met haar lichtgroene ogen. ze liepen verder, de zon scheen vel op het vacht van purplepaw. haar vacht glinsterde, en door de wind wapperde haar korte haren heen en weer. het zag er heel mooi uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:06

"Het deed geen pijn,alleen iemand had een keer zoiets tegen mij gezegd en dat ik me dan afmoestsluiten dat zou dan beter zijn volgens diegene" Hij keek in haar ogen en die keken terug. "Ik geef eerlijk toe dat ik wel teleurgesteld was want jij bent zo mooi en aardig en hoopte op een wederzijdse reactie" Zijn vacht werd warm door de zon en hij kreeg het heel warm en hij zei"Zullen we in de schaduwen lopen het is nogal warm door die zon." Hij keek haar aan en wachtte rustig op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:17

ze keek hem aan en zij '' oke ik heb het ook warm gekregen door de velle zon'' ze liepen in de schaduw onder een paar grote dikke bomen. '' oke ik schrok al , je ging zomaar weg. en daarnet was je zo bedroeft.'' ze keek hem aan, ze meenden echt wat ze zij. ze waren bijna aangekomen bij het kamp. purplepaw stopte even en zij '' wacht scythepaw . ik wil iets zeggen tegen je voor dat we het kamp ingaan.'' ze bleef waar ze was, wachtent totdat hij ook zou stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:20

Hij stopte en draaide zich om en was weer vrolijk en keek haar aan met een glimlach en vroeg"Je kan mij alles zeggen. Als je iets kwijt wilt." Hij likte zijn poot en keek weer diep in haar mooie groene ogen. Hij ging ervoor staan en wachtte tot ze antwoord zou geven en dacht "Alsjeblieft iets goed of leuks" Hij rook de geur van prooi om hun heen maar lette niet op en focusde zijn aandacht op Purplepaw en wat ze gaat vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:17

ze keek naar hem en bestudeerde hem, ze asselde en keek naart hem. '' weet je, ik heb een paar vragen scythepaw. ik weet dat het snel is gegaan, maar hebben we met elkaar? en hoe zouden de anderekatten erop reageren?'' ze keek het kamp in, ze zag brokenstar voor de ingang staan. ze dook weg met haar gezicht en keek naar de kater tegenover haar. ze keek hem strak aan. '' wat is hij leuk, en hij is echt aardig. en hij is knap, wat wil ik nog meer?'' ze wist niet wat ze nog misten, ze vondt het nog niet perfect. ze keek hem aan en wachten wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:24

"Ik hoopte van wel maar dat besluit is voor jouw en mij maakt het niet uit wat men vindt zolang het maar ten goede is of uit het hart komt, ik laat je wel even alleen roep me maar als je belsuit hebt genomen" Scythepaw liep weg en wachtte geduldig tot hij geroepen zou worden hij hoopte dat ze toestemde maar het hart is onbegrenst, de keuze is aan Purplepaw zelf. Geduldig ging hij liggen en wachtte tot hij haar zoete stem zou horen en geroepen werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:31

ze dacht heel vrij uit, en open over de vragen. ''hij heeft gelijk , als we maar gelukkig zijn. ik vind hem leuk en hij mij al helemaal. hij is stapel op me'' dat vondt ze ook zo leuk aan hem, dat hij het durft te zeggen dat hij op me is'' ze dacht dat het echt serieus zou worden, en dat was het ook. ze riep scythepaw, ze hat een besluit genomen. ze wil met hem, en haar leven met hem delen als ze warrior zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:36

Scythepaw rende naar haar toe en zei"Heb je een besluit genomen?" Hij keek in haar ogen en hoopte op goednieuws, als ze ja zou zeggen dan zou hij heel gelukkig worden en wanneer nee dan zou hij waarschijnlijk dichtklappen. Hij liep naast haar engaf haar een kopje."Wat heb je besloten" Hij keek nogmaals haar aan en stond voorhaar in het licht zijn zwarte getinte vacht schitterden in het zonlicht en hij keek naar de poes van zijn dromen en hoopte op een woord "ja".
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:43

''ik heb besloten dat we samen kunnen zijn, wat de andere katers of poesen zeggen'' ze liep naar hem toe en gaf een lik en 2 kopjes. ze liet haar staars over zij kopje glijden. ''kom je we moeten het tegen de andere zeggen dat we met elkaar hebben. dan kan niemand onz nog scheiden.'' ze liep richting het kamp, heel sierlijk en elegant. ze keek om naar scythepaw, hij was verstijft van de verleidings trick van haar. het leek net of hij hartjes in zijm ogen hadt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:49

"excuseer me 10 seconden" Hij schoot weg en rende door het dichtsbijzijnde groepje bomen en riep "YES!!!!!!!!!!!!!" Toen hij terug was bij zijn vriendin zei hij"Kom we gaan het de rest vertellen, ga jij maar voor." Hij boog en liep toen naast haar richting de rest van de clanleden en ze vertellen over het goede nieuws. Nou eigenlijk alleen goed voor hun en samen met zijn liefde liep Scythepaw achter Purplepaw aan. Hij was dol op haar hij zou haar zijn liefde tonen om te laten zien wat hij voor haar voelt hij zou zich nog op dassen storten voor zijn Purplepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Purplestorm
Member
Jagen - Pagina 6 DPKsfdL
423

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 6 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:53

ze liepen als eerst naar brokenstar toe, ze sropten voor hem en ze boog voor hem. ''hallo brokenstar, we hebben goed nieuws. ik en scytepaw zijn verlieft, we hebben met elkaar.'' ze keek naar scythepaw en gaf hem een kopje. '' ik hoop dat u onze liefde zulr accepteren.''
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: