Jagen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:17

'Hey Raindrop, hoe is het met jou?' 'Goed hoor, net ook een beetje gejaagd.' antwoordde Raindrop. Ze ging naast Flametail op de grond liggen. Er straalde door de zon opgenomen warmte van zijn mooie vacht af. Raindrop maakte het zich gemakkelijk en keek om zich heen. Lekker rustig vandaag. dacht ze. De Shadowclankatten lagen allemaal rustig te soezen in de zon. Raindrop was blij dat de zon scheen, het was al dagen achtereen bewolkt. Niemand scheen zin te hebben naar de prooistapel te lopen. Maar ja, de prooi zou het vast nog wel een paar minuten uithouden. Wegrennen deden ze toch niet. De stilte die gevallen was was loom, rustig, vroeg niet om verbroken te worden. Daarom sloot Raindrop haar ogen, maar bleef toch alert. Er kon zomaar een apprentice op je rug springen.


Jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:27

Flametail keek voor zich uit en luisterde naar de dingen om hem heen. Het was allemaal zo vredig, maar de prooi kon niet veel langer meer in de zon liggen. Hij wilde het liefst blijven liggen, maar zijn clan moest ook wel eten hebben. Waarom had hij nou twee gedachten die elkaar tegen spraken. Hij stond toch maar op en keek naar de drie poezen. "Het is denk ik beter als we de prooi naar het kamp brengen voordat ze hun voedzaamheid verliezen." Zei hij. Hij keek de poezen één voor één aan afwachtend op commentaar of toestemming. Hij wilde zelf het liefst ook niet opstaan, maar zijn clan moest te eten hebben. De zon verleidde hem bijna weer, maar hij bleef deze keer helder denken over zijn clan en vond dat eerst de prooi weggebracht moest worden.


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:32

"oké flametail ik loop wel met je mee"blackpaw rekte zich uit en stond op een gaapte .
ze pakte de prooi en wachte op de andere"komen jullie ook nog mee"vroeg blackpaw aan purplepaw en raindrop terwel ze de prooi in haar mondje had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:38

Raindrop volgde de rest met opstaan en de prooi pakken. 'Ok, ik volg jullie!' zei ze vrolijk. 'We kunnen in het kamp altijd nog gaan liggen in de zon. Die schijnt wel heerlijk vandaag.' Met Flametail, Blackpaw en Purplepaw liep Raindrop naar het kamp. Daar dropten ze de prooi op de prooistapel. Raindrop pakte zelf iets om te eten, ze had eigenlijk wel wat honger. Toen ze klaar was met eten ging ze ietsje verderop liggen en sloot haar ogen opnieuw. Ze zou straks wel zien wat ze ging doen.


Jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:45

Flametail nam ook wat prooi en liep ermee terug naar het kamp. Hij legde de prooi op de prooistapel en nam zelf een muis om te eten. Hij wilde het liefst weer terug naar de plek gaan en daar weer in de zon gaan liggen, maar in het kamp was er ook wel wat zon. Hij at zijn prooi op en ging in de zon liggen. De zon scheen hier net zo fel, dus het maakte niet uit. Behalve dat iedereen hem hier kon zien. Hij deed zijn ogen even dicht en concentreerde zich niet meer op de geluiden om hem heen. Het enige wat hem nu kon overkomen was iemand die hem wilde laten schrikken. Hij hoefde zich dus geen zorgen te maken.


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 18:57

blackpaw liep naar het kamp met twee prooien in haar mondje, ze legde 1 prooi op de prooien stapel en nam er 1 zelf. blackpaw ging vlak bij flametail in de zon liggen en at haar prooi op, ,`wat is het toch een heerlijke dag vandaag,`blackpaw wou wel dat het altijd dit weer was maar ja je kan nou niet alles krijgen. blackpaw keek op "waar blijft purplepaw"vroeg blackpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 19:51

blacksky was net nieuw in de schaduwclan, hij wou andere schaduwclan leden ontmoeten. hij zag op een open stukje in het schaduw clan kamp een paar katten en poessen liggen in de zon. , blacksky besloot om er naar toe te gaan "hey ik ben blacksky ben net nieuw hier" hij ging naast een zwarte poes liggen" hoe heet jij" zei hij nieuw schierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:03

blackpaw keek op en zag dat blacksky naast haar lag "ik heet blackpaw en dit is flamepaw leuk je te ontmoeten blacksky" en blackpaw gaf hem een vriendschaps likje en ging weer verder zonnen "ik zal je binnen kort wel een rondleiding geven blacksky"


Laatst aangepast door Blackpaw op wo 23 jun 2010 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:16

"FlameTAIL je zei FlamePAW en ik ben al een warrior." Zei hij en keek haar aan. "Ben je nu al vergeten dat ik een warrior ben?" Hij keek naar Blacksky. "Je moet oppassen dat ze jou ook geen apprentice gaat noemen." Zei hij en keek haar plagend aan. Hij schoof en stukje op zodat hij geen trap van Blackpaw tegen zich aan kon krijgen. Hij keek haar aan en wachtte op een antwoord. Ze was vast niet blij met hem, maar dat was ze al een hele tijd niet. Ze maakte zelfs al ruzie om hem. Hij keek naar Blacksky. "Sorry dat ik zo doe, maar ik kan me daaraan irriteren." Zei hij en keek snel de clan rond.


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:40

"hey ik bedoelde flametail"blackpaw ging overeind en sprong meteen op flametail "waag het niet om het nog een keer te doen" zei blackpaw lachend "ik heb geen hekel aan je in tegendeel ik vind je juist leuk" blackpaw begon een beetje te blosen "had ik dat nou hard op gezegt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:44

Flametail gooide Blackpaw van zich af. "Ja dat zei je hardop." Hij keek haar aan. Hij had het dus toch goed. Hij ging staan en schudde het zand uit zijn vacht. Hij sprong bovenop Blackpaw en kee haar uitdagend aan. "Hoezo niet nog een keer?" Hij keek heel onschuldig. Hij was wel benieuwd hoe ze zou reageren op deze actie van hem en keek haar aan en hield haar nog steeds tegen de grond geklemd. "Ik weet niet waar je het over had"


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:49

"wat dat van dat ik je flamepaw noemde of van dat ik je leuk vind" blackpaw duwde flametail van haar of en klom in een boom en sprong van een tak zo op flametail"kies maar welke van de twee". blackpaw ging van flametail af en keek hem nieuwschierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 20:53

"We kunnen geen relatie hebben aangezien jij een apprentice bent en ik een warrior." Zei hij en duwde haar van zich af. "Je zou dat moeten begrijpen. We zien wel weer verder als je een warrior bent." Hij draaide zich om en liep weer naar de andere katten toe en ging daar liggen. Hij keek afwachtend naar Blackpaw. Hopelijk had hij haar niet te veel gekwetst, maar het was nou eenmaal de waarheid en daar kon hij niet om heen. Hij wilde ook geen relatie met een apprentice. Misschien als ze een warrior zou zijn zou hij een relatie met haar willen, maar nu nog niet.


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 jun 2010 - 21:08

"ik wou net zeggen dat ik eerst een warrior moet zijn en je kwets mij niet hoor" blackpaw ging naar de andere katten toe en ging naast blacksky liggen "blacksky wil jij mijn mentor zijn" vroeg blackpaw. blackpaw hoopte van wel maar eigenlijk wil ze flametail als mentor.
blackpaw keek naar blacksky "als je niet wil vraag ik iemand anders wel" terwel ze dat zei keek ze naar flametail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 14:53

"ik wil best je mentor zijn maar zoek eerst maar iemand anders en kom dan bij mij als die gene niet wil" blacksky keek blackpaw aan, hij ging goed liggen en sloot zijn ogen ,`ik hoef toch niet bang te zijn dat er iets gebeurt en als er iets gebeurt maakt mijn clan mij wel wakker,`dacht blacksky en blacksky vertrok in dromenland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 15:32

"oké, flametail wil jij mijn mentor zijn als brokenstar het goed vind" blackpaw wou heel graag dat flametail haar mentor wordt dan zou ze vaker bij flametail zijn.
blackpaw stond op en liep naar de schaduw en ging daar liggen, blackpaw's vacht word snel warm omdat ze een zwarte vacht heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flametail
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 16:13

Flametail had ondertussen zijn ogen al dicht gedaan en was aan het genieten van de zon, maar wanneer hij de stem van Blackpaw hoorde die voor hem bedoeld was keek hij op. Ze vroeg of hij haar mentor wilde zijn. "Ik wil best je mentor zijn." Zei hij en legde zijn kop weer neer. Hij hield zijn ogen open afwachtend op een antwoord van Blackpaw. Ze zou zijn eerste leerling worden en hij zou haar alles moeten gaan leren wat hij weet. Hij hoopte alleen niet dat Blackpaw door haar verliefdheid te veel afgeleid zou worden, maar Brokenstar moest het eerst ook nog goedkeuren, want hij wist wel wat goed was. Hij wist wel wie er klaar waren om mentor te worden.


Jagen - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 16:18

"oké flametail, ik ga wel naar brokenstar toe" blackpaw stond op en rekte zich uit.
ze ging langs de zonnende katten en poezen heen en ging richting de Leaders den om het aan brokenstar te vragen als flametail haar mentor moch worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:19

Raindrop had met haar ogen dicht naar het hele gesprek liggen luisteren. Dus Blackpaw vond Flametail leuk, en Blacksky was nieuw... Wat een ontwikkelingen. Gelukkig wilde Flametail wel mentor zijn van Blackpaw, anders was het wel heel rot voor haar geweest. Raindrop besloot ook 'hoi' tegen Blacksky te zeggen. 'Hoi Blacksky! En hoe bevalt het je hier?' miauwde ze nieuwsgierig, wat dichter naar Blacksky toekomend. Hij was een mooie zwarte kat, met een soort witte sokjes aan zijn poten, een wit befje, en mooie ogen. Raindrop vond het wel een leuk idee om er een nieuwe warrior bij te hebben, dat was gezellig. Binnenkort hoopte zij Blackpaw's voorbeeld te volgen, en aan Brokenstar te vragen of zij een leerling mocht; Ashpaw. Ze was gesteld geraakt op de jonge kater, en wilde graag een leerling. Maar het was natuurlijk aan Brokenstar om te beslissen of dat doorging. Ze hoopte dat Brokenstar Blackpaw toestemming zou geven. Als hij in een goede bui was, zou hij misschien ook ontvankelijker zijn voor haar vraag. Maar nu concentreerde ze zich weer op Blacksky, benieuwd wat hij zou antwoordden.


Jagen - Pagina 2 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Jagen - Pagina 2 DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 19:30

"het bevalt mij goed hier raindrop"blacksky stond op en rekte zich uit.
"Oja iedereen wij moeten met zijn alle op patrouile dat heb brokenstar tegen mij gezegt".
blacksky liep richting de prooien stapel hij ging eerst even eten voor hij op patrouile ging".
"het lijkt mij verstandg om eerst wat te eten" zei blacksky tegen iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: