Jagen - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Scytheshade
Member
Jagen - Pagina 7 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 7 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:58

Scythepaw had veel respect voor Brokenstar hun leider. Scythepaw boog ook en keek vol respect naar Brokenstar en zei"Ze heeft gelijk wij vinden elkaar leuk, u bent wijs en ik hoop dat u het goed vind en anders zeg ik alleen dat een clankat de weg van zijn hart moet kiezen en voor mij zijn de clan en het hart gelijken." Hij boog nogmaals en gaf Purplepaw een lik over haar hoofd. Hij was blij met zo´n mooie,slimme en aardige vriendin. Hij had ongelijk gehad het is toch iets tussen hen geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 7 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 7 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 17:18

Raindrop lag vlakbij de leaders den, lekker in de schaduw. Brokenstar kwam naar buiten, maar voor hij echt iets kon doen kwamen Purplepaw (gelukkig ze heeft niets, dacht Raindrop) en Scythepaw aangelopen. Ze bogen eerbiedig. 'Hallo Brokenstar, goed nieuws. Ik en Scythepaw zijn verliefd, we hebben met elkaar.' zei Purplepaw. 'Ik hoop dat u onze liefde zult accepteren.' Raindrop glimlachte en kreeg een beetje tranen in haar ogen. Toen Brokenstar wat had gezegd en verder liep, kwam zij naar de dolgelukkige katten toe. 'Gefeliciteerd jongens!' miauwde ze. 'Moge er veel moois op jullie pad komen.' Ze gaf beiden een kopje om haar goedkeuring te getuigen en liep weer terug naar haar schaduwplekje.


Jagen - Pagina 7 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Jagen - Pagina 7 DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 19:02

Blackpaw hoordewat Purplepaw en Scythepaw zeiden en liep naar hun toe "nauw gefeliciteerd dan maar ik heb ook een belangerijk nieuwtje en dat is Flametail en ik zijn verliefd op elkaar is dat niet geweldig hihi". Blackpaw ging 2 staart lengtes van Raindrop liggen "en heb jij nog een nieuwtje Raindrop bedoel wij zeggen wel nieuwtjes en misschien heb jij dan ook een nieuwtje" Blackpaw keek naar Raindrop en wachte een antwoord van iemand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jagen - Pagina 7 DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jagen   Jagen - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 jul 2010 - 19:13

'Flametail en ik zijn verliefd op elkaar!' Raindrop lachte. 'Geweldig Blackpaw! Gelukkig mocht hij je mentor worden!' Blackpaw ging liggen. 'Heb jij ook nog een nieuwtje?' 'Nou, nog niet definitief. Maar ik heb Brokenstar gevraagd of ik de mentor van Ashpaw mag worden.. Ik hoop echt dat het doorgaat!' Ze rekte zich iets uit. De zon kon hier toch zo heerlijk schijnen. Iedereen had inderdaad opeens nieuwtjes. Nou ja, een beetje leven in de brouwerij was heerlijk!


Jagen - Pagina 7 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: