Lucht-je-hartje - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Volgende
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 26 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:28

Veel sterkte Q! Ik weet hoe het is om een huisdier te verliezen.

Maar idd, may starclan light her path<3


Lucht-je-hartje - Pagina 26 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 26 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:29

Gecondoleerd ♥


Lucht-je-hartje - Pagina 26 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 26 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:30

Gecondoleerd Q wij zijn er voor je!! <3



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 26 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:31

Sterkte Quinty :c zal wel raar zijn om er ineens eentje te moeten missen...


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:32

Idd sterkte! Beestjes verliezen is naar


Lucht-je-hartje - Pagina 26 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:45

Sterkte Quinty!

en @Marieke, duck who cares about that? Hoe oud ben je dan? Ik wordt binnekort 16 en ben dolgelukkig met mijn knuffels die ik overal mee naartoe sleep. Inclusief een beer dat evengroot is als een peuter (naam: Grootebeer, leeftijd: even oud als mij) en een varken dat al minstens 11 jaar is dat er echt afgeleefd uitziet. Als mensen me zien met deze knuffels (dus: bv in de winkel) denken ze dat ik 12 ben en zeggen ze "oh wat een leuke knuffeltjes heb je!" en voel ik me APENTROTS Smile cuz ik ben gestopt met er een duck om te geven en hou me voor dat, eens mijn beste vriend (die knuffels), altijd mijn beste vriend. En die laat je niet in de steek. Ook ben ik zot van speelgoed, maar mag het niet meer bijkopen omdat ik er rond mijn 12 tot 14 uitgegroeid was en had van 'nee ik ben te oud' maar nu ben ik van 'oh ik wil dat en dat en dat' en het enige waar ik nog dingen mag kopen is goedkope kringloop/tweedehands winkels xD waar direct het leukste (op knuffels na) direct weg is.
So Marieke: lees dit please! AND DONT GIVE A STARCLAN ABOUT IT. (trouwens 2 jaar is echt niet veel, ik ken er die minstens 10 jaar 'achter staan')


Lucht-je-hartje - Pagina 26 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Lucht-je-hartje - Pagina 26 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimema 18 apr 2016 - 19:16

::::



Lucht-je-hartje - Pagina 26 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimedi 19 apr 2016 - 17:34

Nu is het officieel, hij woont voor altijd bij ons :/


Lucht-je-hartje - Pagina 26 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimedi 19 apr 2016 - 20:34

Geen school meer.... Ik heb sinds begin dit jaar al geen school meer
Sommigen van jullie zullen vast wel denken "wauw, je hebt echt geluk, dat zou ik ook willen!", nou degenen die dat denken zitten er mooi naast. Geen school betekent misschien een hoop vrije tijd en geen stom huiswerk, maar het betekent ook minder contact met vrienden en geen vooruitgang.

Ik wil zo graag naar school maar mijn situatie laat dat niet echt toe...


Lucht-je-hartje - Pagina 26 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimedi 19 apr 2016 - 21:31

@Marieke: Gossie, dat is echt stom. :c kun je niet op een teamsport of iets gaan? Dan leer je ook mensen kennen en het neemt minder tijd in beslag dan school?

God, ik had niet verwacht dat m'n laatste week school zo killing zou zijn. Naar school voor de kat z'n k ut en alleenmaar bonje met alle leerkrachten waardoor ik vervolgens lessen skip om gedoe te voorkomen, waar weer ander gezeik door ontstaat. Ik sta nu echt op het punt van opgeven, want vergeleken met het gezeik en gedoe waar ik nu doorheen ga lijkt een baantje in de maccie de rest van m'n leven niet eens zo'n slecht idee.



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Lucht-je-hartje - Pagina 26 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimema 25 apr 2016 - 12:24

Waarom zijn mensen zo instaat om je langzaam beetje bij beetje te breken?
Wat heb ik ooit fout gedaan dat ze me geestelijk zo veel pijn willen doen? En het grappige is dat ze het niet eens door hebben. Hufters.



Lucht-je-hartje - Pagina 26 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 26 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 15:24

Mijn opa zit in het ziekenhuis.. Kan niet meer praten en geeft alleen maar over. Ze hebben twee bloedproppen gevonden in het spraakgedeelte van zijn hersenen en eentje in de hersenstam. Dokters zien het heel somber in voor hem. Ik ben kapot.


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimevr 29 apr 2016 - 16:30

goh ohnee, dit breekt me echt. Mijn twee tantes in het ziekenhuis.. Allebei geef ik enorm veel om ze. De één al wat erger dan de ander. Tante Annie, die al 4 of 5 jaar kanker heeft en ik nog steeds niet kan bevatten omdat ik enorm veel om dr geef..Ze is zo'n groot deel van mijn leven geweest. Poetsvrouw sinds ik geboren was en altijd er zijn op mn verjaardag, cadeautjes, etc. Als je 5 of 10 bent is zo iemand een held voor je, zeker als je geen vrienden hebt en je eigen familie zelfs eng vind. Tante Annie is door haar benen gezakt.. thuis.. 2 hele trappen omlaag gevallen... Ze ligt in het ziekenhuis, ze gaat zo'n toestel krijgen met een noodknop, omdat ze namenlijk de hele avond daar beneden de trappen heeft gelegen, ze kon zich niet bewegen. Toen mams dit hoorde (tante annie is haar nicht) begon ze direct rond te bellen en ik heb me afgezonderd. Dan Tante Ellen, ze heeft een nieuwe knie gekregen, zo een metale. Omdat ze artrose heeft en haar knie niet meer kon buigen. Nu ligt zij langer dan voorzien in het ziekenhuis omdat ze haar knie amper 30% (ondertussen al 50% fioe) kon buigen en dat deed enorm veel zeer. Ze kan zelfs geen tv kijken omdat de pijn al haar concentratie opvergt.

ik ben gebroken. Don't die Annie.. please..

@Kiki, ik snap waar je door gaat meid :'/ niet fijn, ik hoop dat hij niet lijdt en er bovenop komt.


Lucht-je-hartje - Pagina 26 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimeza 30 apr 2016 - 10:56

oké dit is even onbenullig xD maar ik heb wat stress omtrent wat ik straks ga doen. Ik ben namenlijk uitgenodigd op het lentefeest van het broertje van Sylke (al 7.5 maand samen, meisje) en de mama van sylke (die ik gewoon schoonmoeder noem en zij me schoondochter xD voor fun) wilt me nog een uur vroeger dan de rest van de gasten ontmoeten. Ik weet totaal niet wat ze van me denkt xD en ik weet niet eens of de rest van de familie het van mij en sylke wel weten, waardoor het akward word als we kussen. streeeeeeeeess thoughts

sorry voor dp.


Lucht-je-hartje - Pagina 26 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 26 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimema 2 mei 2016 - 14:48

Ja, hier ben ik weet hoor :')

Ik mocht dus niet meer op Aron rijden want "ik had geen ervaring genoeg.. Hij was te jong voor mij en ik ben niet sterk genoeg om hem tegen te kunnen houden etc etc..."

Zie ik gisterenavond een filmpje op fb dat een kind van f*king 14 jaar oud, kleiner en dunner dan ik, wedstrijd rijden met Aron.

Dus ALLES waar ik van droomde, waar ik bijna elke dag met hem aan werkte, daar mag iemand anders nu van genieten. IK heb zohard met hem getraind. IK ben in de regen en wind naar hem gegaan om hem te trainen en te verzorgen. En nu gaat een kind met hem wedstrijd rijden? Oké, het zag er echt niet uit. Ze hield hem niet in galop, kon niet recht naar een sprong toerijden maar ergens doet dit toch wel super veel pijn..

Vanaf morgen ga ik dus nóg harder trainen (niet dat ik nu al niet bijna elke dag ga trainen ofzo hoor...(A)) zodat ik in de zomer gegarandeerd wedstrijd kan rijden. T zal nie altijd met hetzelfde paard zijn, maar da ben k nu al gewoon. Ik zal die stomme eigenaar het deksel op de neus geven. Fk haar


Lucht-je-hartje - Pagina 26 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimema 2 mei 2016 - 17:19

ik moet terug in opname :c net nu mijn fret eraan komt. Ik mag Koda wel nog steeds gewoon woensdag komen ophalen, maar wetende dat ik vanaf volgende week enkel maandag ochtend, woensdagnamiddag en zaterdag en zondag tijd voor hem ga hebben is vervelend.


Lucht-je-hartje - Pagina 26 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 26 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 26 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 26 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 26 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimedi 3 mei 2016 - 15:13

Wet van Murphy doet zijn ding weer. Nu heeft mijn oma waarschijnlijk haar borstkanker weer terug.. Het gaat niet zo lekker hier :")


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 26 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimeza 14 mei 2016 - 22:49

Hands up for everyone who feels utterly alone right now in a room filled with people who say they love you



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 26 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 23:03

Ik ben zo gestrest en moe en kapot en ik kan wel janken. :")


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 26 Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 26 Icon_minitimezo 22 mei 2016 - 23:08

Mistpaw. schreef:
Ik ben zo gestrest en moe en kapot en ik kan wel janken. :")
I feel ya! Al is het mijne eerder afkomstig van faalangst, examens en enorm veel stress door ziek zijn.


Lucht-je-hartje - Pagina 26 IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: