Lucht-je-hartje - Pagina 34



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Volgende
Ravenpaw*
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 34 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedi 4 apr 2017 - 2:12

Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:


Lucht-je-hartje - Pagina 34 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 34 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedi 4 apr 2017 - 7:46

Ravenpaw schreef:
Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:
antwoord op bovenstaande:


Lucht-je-hartje - Pagina 34 Oceano10
Lucht-je-hartje - Pagina 34 LcrIgCQLucht-je-hartje - Pagina 34 JwNO92gLucht-je-hartje - Pagina 34 EjrsROFLucht-je-hartje - Pagina 34 UK1ajoILucht-je-hartje - Pagina 34 3qCkg2fp_oLucht-je-hartje - Pagina 34 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 34 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedi 4 apr 2017 - 14:49

Oceanbreeze schreef:
Ravenpaw schreef:
Relatie Mousedung shit en een hoop geklaag:
antwoord op bovenstaande:
Bedankt voor je antwoord x:


Lucht-je-hartje - Pagina 34 Crow-on-a-branch
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypatch
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimevr 7 apr 2017 - 13:28

waarom moet die rot-depressie mij weer de grond in stampen wanneer het net weer wat beter lijkt te gaan?


Lucht-je-hartje - Pagina 34 VvdXJXa
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimevr 7 apr 2017 - 13:41

M'n acne haalt heel mijn zelfvertrouwen naar beneden


Lucht-je-hartje - Pagina 34 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 34 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimevr 28 apr 2017 - 21:48

Dus aanstaande woensdag, 3 mei zet ik een punt achter mijn relatie. Ik weet niet hoe ik me voelen moet. Op 't moment denk ik dat ik niet iets specifieks voel, opluchting? Verdriet? Teleurstelling? Ik denk dat laatste het meeste gecombineerd met een soort vrolijkheid. Het lukt me namelijk heel goed om blij te zijn, niet echt iets te voelen, te ouwe Snake-hearted met vrienden... maar vooral wanneer ik alleen ben en na denk komt er iets van gevoel naar boven.

Wat mij toch wel kwetst is dat ik het idee heb dat hij er helemaal het zelfde in staat. Wat meteen inhoud dat hij echt tegen me heeft gelogen de laatste paar maanden. Maar goed, woensdag met hem praten en er een punt achter zetten en dan ben ik er vanaf. Want dat is wat ik voornamelijk wil; er gewoon vanaf zijn.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 YeIsY95
Lucht-je-hartje - Pagina 34 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:22

Cherrypatch schreef:
waarom moet die rot-depressie mij weer de grond in stampen wanneer het net weer wat beter lijkt te gaan?
Alweer.. Altijd als het weer goed lijkt gaan komen mijn depressie en prikkelgevoeligheid aanzetten en verpesten ze alles in mijn dagelijkse leven weer.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 20:58

TW: suicide mention:


Lucht-je-hartje - Pagina 34 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 16:19

En soms zou ik willen dat het legit was om mensen hun bek te snoeren. Want serieus, de mensen hier thuis zijn zo luidruchtig en t maakt niet uit hoe vaak ik t zeggen, ze blijven luidruchtig... mag ik dan gewoon niet voor mijn examens leren?
En nee; bieb is geen optie.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 E8v3o2
Lucht-je-hartje - Pagina 34 2hs5g9iLucht-je-hartje - Pagina 34 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 34 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 34 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 34 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 34 34nodx3
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Ax4OE70
Terug naar boven Ga naar beneden
Talon •
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimema 15 mei 2017 - 0:48

En toen had ik een paniekaanval. Potverdorie, ik moest net ineens heel erg janken en potverdorie, ik wil die examens achter mijn rug hebben en een diploma hebben en me goed voelen, kay. Stomme examenstress, ik dacht dat ik er nauwelijks last van had ._.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 YLFBniX
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Lucht-je-hartje - Pagina 34 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 12:24

Rant whoops:


It is both a blessing and a curse
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 20:01

Ja, ik weet dat er duizenden andere mensen zijn die het veel erger hebben dan dat ik het heb, maar alsnog.

Ik wil een toekomst, ik wil naar school, een opleiding, een baan, iets in die richting maar da's allemaal onmogelijk want mijn prikkel-overgevoelige hoofd kan dat allemaal niet aan. A.K.A. Ik blijf voor altijd de komende weet-ik-veel-hoe-lang een nutteloos piece of shit


Lucht-je-hartje - Pagina 34 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snow •
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Tumblr_inline_njycetgKES1scp1ub
Inge
34
Actief
"Science without religion is lame. Religion without sience is blind."

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snow •
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 1 jun 2017 - 8:47

Gister mijn rekenexamen. Voor het examen eerst zes uur gewone lessen. Gepest door de mean girls van mijn klas. In huilen uitgebarsten. Kon niet stoppen met huilen. Examen verkloot.


as long as there is someone in the stars to protect me
Lucht-je-hartje - Pagina 34 110
there is no one on earth who could break me
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 34 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 13:41

Iemand heeft me met de dood bedreigt Vrijdag en ik vertel dat aan een van mijn vriendinnen. Turns out dat hij het haar eerder heeft verteld alleen dan met allerlei leugens zoals dat ik voor niets naar de politie ben gegaan en dat ik overdrijf en nu houd hij vol dat hij nooit iemand met de dood bedreigt heeft terwijl hij letterlijk heeft gezegd: "Als je dit aan iemand verteld vermoord ik jou en je moeder."

Hij had namelijk om een of andere reden aan mij verteld dat hij een kind van twee heeft (hij is 15!) en dat mocht ik dus niet vertellen anders zou hij mij en mijn moeder vermoorden. Ik vertel het natuurlijk meteen aan de dichtstbijzijnde leraar, ik was doodsbang. Ik stond te trillen en te huilen. De meneer ging met hem praten en de jongen beweert dat het allemaal een grapje was.

Hij had ook aan mij verteld dat hij zichzelf snijd in zijn buik en verteld later aan de leraar dat het een grapje was en dat hij gewoon op zijn buik was gevallen?! Moet ik bang worden? Want ik ben nog steeds doodsbang!


Lucht-je-hartje - Pagina 34 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Badland
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 16:37

Ik ben letterlijk boos om niks, like, wot


She's in a long black coat tonight
Lucht-je-hartje - Pagina 34 NqyscNQ
Waiting for me in the downpour outside

Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 16:45

Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 34 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 34 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 34 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifa
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 34 4a518198917af5f1e28fb59d6e6e945a
Puddin M
95
Actief
People change after being hurt.

CAT'S PROFILE
Age: Died around 20+- moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shifa
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 16:58

Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld


Lucht-je-hartje - Pagina 34 AyyDRpb  
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 17:02

Zifa schreef:
Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld
Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen.
Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 34 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 34 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 34 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifa
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 34 4a518198917af5f1e28fb59d6e6e945a
Puddin M
95
Actief
People change after being hurt.

CAT'S PROFILE
Age: Died around 20+- moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shifa
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 17:09

Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld
Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen.
Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie.

Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer
Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag!
Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 34 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 34 Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 17:13

Zifa schreef:
Shallow schreef:
Zifa schreef:
Shallow schreef:
Kan niet eens verdomme fatsoenlijk afscheid van mijn moeder nemen na ruzie met haar te hebben. Ze gaat nu voor vijf dagen naar Spanje en mag ik niet mee omdat 'de auto te vol is'. Rot op man, die kinderen lopen alleen maar in de weg. Ugh.

I know how you feel :')
mij word dit smoesje nu al 2 jaar verteld
Echt, ik hou van mijn stiefvader en van zijn kinderen. Maar soms heb ik echt het gevoel alsof het niet uitmaakt wie ik ben. Of ik nou de dochter van mijn moeder ben of niet. Ze vragen nooit om mijn mening. En die kinderen krijgen altijd alles wat ze naar vagen.
Als ze verwachten dat ik paraat sta om te babysitten mag hij het zelf uitzoeken. Want ik sta nu wel paraat voor ruzie.

Als het ruzie kost om mee te gaan op vakantie ect is het niet leuk meer
Ik heb me ook enorm Foxdung gevoeld toen me broertje wel steeds mee mocht drie weken naar Turkije en ik niet. Elke keer kwam er ruzie van en nu sla ik ook over om mee te gaan als ze het ooit zal vragen. Alle ruzies en zogenaamde 'geld te kort' want ze gaat letterlijk wel 3/4x per jaar op vakantie met me broertje, oma en vriendin. Dus welke geldprobleem? hebben het verziekt voor mij c': maak je er niet druk om, want het trekt je echt omlaag!
Denk zo over een paar kleine jaartjes mag je vast lekker alleen naar Spanje toe Wink
Alleen mijn moeder gaat naar het vliegtuig, maar die kinderen willen alleen mee om wat te halen bij schiphol zoals snoep of knuffels. Laten we zeggen dat ik inderdaad erg snel op mijn teentjes getrapt word i.v.m depressie en anxiety etc. Maar dat ik uit mijn kamer gestuurd wordt omdat ik 'een twee persoonsbed' heb en hun daar mogen slapen, ik de hele tijd moet babysitten om hun bek te snoeren én niet eens normaal kan communiceren omdat ik het altijd eerlijk wil houden vind ik een beetje irritant worden.


Lucht-je-hartje - Pagina 34 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 34 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 34 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 34 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: