Lucht-je-hartje - Pagina 36



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44  Volgende
Raptorecho
Dark forest
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 12:49

Ik stop de details nu maar in een spoiler en dat ik zo pissig van me aftyp is omdat ik mijn ei toch ergens kwijt moet:


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Lucht-je-hartje - Pagina 36 LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flight ○
Endless Hunting
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 17:36

Waarom is het zo makkelijk om mijn depressieve gedachtes te "triggeren" (als in, dat ik iets zie/hoor/lees en die gedachtes naar boven komen in mijn hoofd en me depressief maken (de "hoeveelheid" depressiviteit verschilt per keer)).. I'm so fricking done with these thoughts...


Lucht-je-hartje - Pagina 36 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 36 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 17:44

Raptorecho schreef:
Ik stop de details nu maar in een spoiler en dat ik zo pissig van me aftyp is omdat ik mijn ei toch ergens kwijt moet:

UPDATE: vanmiddag gesprek gehad hier in huis. Eerst mijn zusje met de hulpverleners en mijn ouders en er wordt nu een plan in werking gezet. waar ik van baal; waarom moet mijn zusje eerst zwanger worden voor de de nodige hulp krijgt? Maar goed, het zei allemaal zo. Maar ze gaat de nodige hulp en begeleiding krijgen en er wordt voor gezorgd dat de omgeving weinig tot geen last zal krijgen.
En dat laatste is vooral op toepassing van mij. Even later ben ik ook in gesprek gegaan en heb mijn zorgen uitgesproken, ook naar mezelf toe en school voor na de zomervakantie. Zolang mijn zusje haar eigen plekje niet heeft, woont ze bij mijn vader en niet bij  mij en mijn moeder. Omdat er nu concrete plannen zijn. Ik zal mijn nodige rust hebben en mijn zusje haar nodige hulp en niemand zal last van elkaar hebben. En daar ben ik blij mee, al is het idee van tante worden heel onwennig en ben ik het er alles behalve mee eens. Maar een abortus zal niet gebeuren en of het kind gezond is zal ook onderzocht worden al betwijfel ik het. Omdat ik toch wel een gevoelsmens ben, heb ik een persoon waar mee ik gewoon kan praten, aangezien ik dingen te makkelijk aantrek. Maar het doel voor mij is; not my circus, not my monkeys. Of te wel, los laten, niet mijn verantwoordelijkheid. Moet goed komen c:
Mijn moeders thuis zal in ieder geval een veilige haven zijn met rust voor mij en mijn broertje <3 Dat is een duidelijke afspraak die gemaakt is en de rest van de drama zal ik zo veel mogelijk buiten gehouden worden, ook fijn.


Lucht-je-hartje - Pagina 36 YeIsY95
Lucht-je-hartje - Pagina 36 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 17:49

Smokegaze schreef:
Raptorecho schreef:
Ik stop de details nu maar in een spoiler en dat ik zo pissig van me aftyp is omdat ik mijn ei toch ergens kwijt moet:

UPDATE: vanmiddag gesprek gehad hier in huis. Eerst mijn zusje met de hulpverleners en mijn ouders en er wordt nu een plan in werking gezet. waar ik van baal; waarom moet mijn zusje eerst zwanger worden voor de de nodige hulp krijgt? Maar goed, het zei allemaal zo. Maar ze gaat de nodige hulp en begeleiding krijgen en er wordt voor gezorgd dat de omgeving weinig tot geen last zal krijgen.
En dat laatste is vooral op toepassing van mij. Even later ben ik ook in gesprek gegaan en heb mijn zorgen uitgesproken, ook naar mezelf toe en school voor na de zomervakantie. Zolang mijn zusje haar eigen plekje niet heeft, woont ze bij mijn vader en niet bij  mij en mijn moeder. Omdat er nu concrete plannen zijn. Ik zal mijn nodige rust hebben en mijn zusje haar nodige hulp en niemand zal last van elkaar hebben. En daar ben ik blij mee, al is het idee van tante worden heel onwennig en ben ik het er alles behalve mee eens. Maar een abortus zal niet gebeuren en of het kind gezond is zal ook onderzocht worden al betwijfel ik het. Omdat ik toch wel een gevoelsmens ben, heb ik een persoon waar mee ik gewoon kan praten, aangezien ik dingen te makkelijk aantrek. Maar het doel voor mij is; not my circus, not my monkeys. Of te wel, los laten, niet mijn verantwoordelijkheid. Moet goed komen c:
Mijn moeders thuis zal in ieder geval een veilige haven zijn met rust voor mij en mijn broertje <3 Dat is een duidelijke afspraak die gemaakt is en de rest van de drama zal ik zo veel mogelijk buiten gehouden worden, ook fijn.

I get u, bij mijn nichtje moet er ook steeds weer iets gebeuren voordat er iets word aan gedaan, maar de aanpak heeft dan toch ook wel positieve gevolgen c: en dat is dan altijd een lichtpuntje, ik hoop dat alles goed gaat <3 mn discord staat altijd open wbw


Lucht-je-hartje - Pagina 36 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimedo 29 jun 2017 - 21:27

Moest dit even kwijt:


Lucht-je-hartje - Pagina 36 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 36 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 36 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 36 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 36 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 18:50

Spoiler:


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimema 3 jul 2017 - 18:38

Zo'n vrouw van Care expres kwam langs, waar ik en mijn moeder over de situatie thuis moesten praten. Uiteindelijk gingen we zo ver dat ik in huilen ben uitgebarsten en alles verteld had aan mijn ma en die vrouw. Het is nogal vernederend en alles, maar ik denk dat ik me wel opgelucht moet voelen nu mijn ma weet dat ik depressief ben en anderen in de omgeving er ook mee rekening kunnen houden.



Lucht-je-hartje - Pagina 36 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Flight ○
Endless Hunting
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 16:34

waarom ben ik geen "normaal" functionerend mens verdomme
ik wil gewoon naar school kunnen en mijn diploma kunnen halen en hopelijk ooit een baan of zo kunnen krijgen want ik voel me zo fricking nutteloos zoals ik nu ben


Lucht-je-hartje - Pagina 36 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 36 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 0:42

Wow had t ff zwaar vandaag. Morgen is mijn diploma uitreiking en ik hadden zo graag gewild dat ze er morgen bij zou zijn en dat kan natuurlijk niet. Toen ik iedereen van mn familie belde om te vertellen dat ik geslaagd was, voelde ik ook een leegte toen ik besefte dat ik oma niet zou kunnen bellen en vandaag zag ik foto's van vlak voor ze ging voorbij komen en man, ik heb gehuild vanuit mijn tenen en God wat mis ik haar. Ik voel schuld dat ik haar niet vaker heb opgezocht en ik zou het gewoon zo fijn vinden om haar trots te kunnen zien haar knuffel te kunnen ontvangen omdat ik geslaagd ben en door kan nar t havo. Ik denk dat mijn rouwen is begonnen..


Lucht-je-hartje - Pagina 36 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimevr 7 jul 2017 - 13:20

Ik voel me deze hele week echt vreselijk, ik ben altijd moe, voel me nooit lekker, eetlust kwijt, heb gisteravond al twee nachtmerries achter elkaar gehad en door de hele week hele rare dromen, maar niet iets eng, gewoon... Raar? Het maakte me ongemakkelijk, verward en een keertje huilde ik zelfs in mijn droom en het was echt gewoon ughh
Verder heb ik mijn hele frustratie op anderen afgevuurd dat dit hele schooljaar een hel gemaakt hadden, zelfs mijn vrienden, lievelingsdocent, ben zelfs in huilen uitgebarsten. Ik wil gewooon... Weg? Idk, maar ik wil dat het stopt. Ik heb geen idee door wat dat zou komen, stress, angst, kan me niet schelen. Ik ben de laatste tijd alleen maar meer afstandelijk dan gewoonlijk en zeker veeeel meer negatiever en stil.



Lucht-je-hartje - Pagina 36 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 10:35

Wanneer je moeder je telefoon afpakt omdat je huiswerk zit te doen en niet kan douchen en je haar slaat en uitscheldt :')


Lucht-je-hartje - Pagina 36 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 36 Z0ZImY9Lucht-je-hartje - Pagina 36 10pvxmw

Lucht-je-hartje - Pagina 36 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 2:08

x:


Lucht-je-hartje - Pagina 36 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 16:57

Ik heb dus even heel zwaar gemixte gevoelens;

een vriendin van me heeft me zojuist helemaal verrot gescholden en zwart gemaakt bij andere mensen over één ding dat ik had gezegd, waar ik al mn excuses voor heb aangeboden, en uiteindelijk is het zo ver gekomen dat iemand me heeft bedreigd dat ze me in mn gezicht zou rammen, over iets wat ik nooit heb gezegd. Daar voel ik me echt afschuwelijk door, omdat ik heel slecht tegen ruzies kan. M'n maag draait zich dan om en ik heb al de hele dag geen hap door mn keel gekregen.

Anderzijds is het wel in dit soort momenten dat ik erachter kom dat ik onwijs veel geluk heb met mn andere vrienden, die het hele verhaal hebben gehoord en me verzekeren dat ik inderdaad niets fout heb gedaan. Ze zijn zo onwijs lief tegen me en ik ben daar onwijs dankbaar voor.


This isn't about right or wrong now
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 10:43

Spoiler:


I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY

Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 10:58

:


i'm breakable, unbreakable
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Ranewo11
im shakeable, unshakeable
and finally it drives me mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 11:32

Ra schreef:
:

Oh, Loïs, ik vind het zo ontzettend rot voor je :c Ik weet enigszins hoe het voelt, hoe moeilijk het is om die eerste stap te zetten naar het zoeken van hulp. Maar ze zijn wel nodig. Als ik het zo heel oppervlakkig hoor, kan het wel redelijk kloppen dat je enigszins bipolair bent. Gelukkig is hier heel wat aan te doen bij de huisarts en de psycholoog! Het is gewoon een beetje rottig dat jij toch echt de eerste stap moet zetten, want niemand anders kan dat voor je doen. Als je ouders het helaas wegwuiven alsof het niet is, is het nog steeds mogelijk om zelf een afspraak te maken met je huisarts. Daar sta je gewoon ingeschreven en je hebt gewoon het recht om in je eentje, zonder je ouders, naar je huisarts te stappen. Hier doe je je verhaal en vervolgens verwijst de huisarts je naar iemand (dit kan onder andere een psycholoog, psychiater of sociaal verpleegkundige zijn) die je verder kan helpen. Ik weet dat het ontzettend eng kan zijn om de telefoon op te pakken, een afspraak te maken en vervolgens om hardop te vertellen wat er allemaal aan de hand is, maar het is echt heel belangrijk om te doen! Deze mensen kunnen en willen jou de hulp geven die je nodig hebt!

Ik wil je alvast heel veel succes wensen, en mijn inbox staat altijd open! <3


i can't explain what i mean
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughsand
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 20:34

Ra schreef:
:

Oh germ, lieverd toch -hug-
Ik voel je, echt waar, ik weet hoe 't is. Ik loop zelf, sinds korte tijd, voor een psychiater voor een sociale angst stoornis en een vreemd eetprobleem, waarbij ik volgende week dinsdag te horen krijg wat voor therapie er gaat komen.
De eerste stap zetten is lastig, en de hele tijd overnieuw je verhaal moeten vertellen is ook niet prettig. Maar vertrouw me, het lucht zo ontzettend op als je tegenover iemand zit die je probleem snapt en weet dat ze je kunnen helpen. Het is niet leuk, het is nooit leuk, maar het helpt wel echt.

Maar goed, als je wilt praten, staat m'n inbox altijd voor je open <3


Lucht-je-hartje - Pagina 36 KhvYzS5
It takes a strong man to deny what's right in front of him. And if the truth is undeniable, you create your own.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfray
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 07QQwBn
|-/annah
168
Actief
Discontent follows ambition like a shadow

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shadowfray
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimeza 15 jul 2017 - 9:33

Ra schreef:
:

Ik heb precies hetzelfde wat jij denkt dat je hebt. Bipolar disorder lijk ik ook te hebben. Aangezien ik op sommige dagen me best oké voel, en dan de volgende dag ben ik niet meer te dragen.
Anxiety heb ik al twee vormen van. Ik heb al faalangst, en dan kan sociale angst er ook al bij komen. Mijn punt is is dat ik amper buiten kom, ik heb ook al moeilijk vrienden en de reden van dit allemaal komt ook al door trust issues dat ook ontstaan zijn door vele vrienden die ik moest achterlaten. Zoals mijn ma al zei; 'je hebt gewoon geen geluk gehad, de verkeerde vrienden uitgekozen.' in het begin had ik mijn twijfels, vaak ruzie gehad, maar ja... Nu weet je al wat ik zei over mijn rotklas.
Anyway, ik kan je niet helpen. Maar misschien dat je een volwassene die je vertrouwt kan vertellen over jouw anxiety? Ik heb het aan mijn therapeut buiten en in de school verteld en hun beiden gaan me ermee helpen, het is niet veel of misschien iets te veel gevraagd, ik wed dat je die gedachte ook hebt met anxiety. Dat heb ik ook gehad.
Ik wil je alleen vertellen dat je niet alleen bent, en dat ik totaal begrijp hoe je je nu moet voelen, wees dan niet bang als je iemand nodig hebt om te praten, ik bijt niet ^^ <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Flight ○
Endless Hunting
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimezo 16 jul 2017 - 21:15

not like any of you can help me I just need to vent:


Lucht-je-hartje - Pagina 36 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 36 Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 36 Icon_minitimedi 18 jul 2017 - 22:56

Wanneer je al een week zit te plannen om met je beste vriendin naar de efteling gaan om het goed te maken dat je er niet bent geweest op haar verjaardag omdat je persee naar de saaie verhaardag van je stiefzus moest gaan en je ma je opeens dwingt om af te zeggen omdat het bij elkaar 80 euro kost?
Uhm, sorry? Maar mijn broer is like 18 en die kostte ongeveer 300 euro voor een dagje bowlen met zijn vrienden die nog vooraf en nachteraf gingen eten? Kan ik ook mijn eigen lol for once krijgen? Hij vraagt echt dagelijks om geld en als ik erbij kom voor een leuk uitje om tenminste sociaal te blijven 'kost het te veel'? Cry me a river, jezus.



Lucht-je-hartje - Pagina 36 FKz3Blu
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: