Lucht-je-hartje - Pagina 19



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44  Volgende
Innerstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 19 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 19:46

En ík heb weer gelijk. Wie had dat nou gedacht. Een jaar geleden... of nee, niet eens. Deze zomer mocht mijn zusje een konijn, want de vorige was dood gegaan. Dat was een al wat ouder konijn waar ik meer voor zorgde dan wie dan ook. Maar ja, dan komt het moment dat grote zus Nathalie het druk krijg met school, veel meer in het sociale leven optrekt, etc. Kortom, geen tijd meer voor het konijn van mijn zúsje. Háár konijn. Drie weken geleden heb ik voor het laatst het hok verschoont, het is niet mijn konijn en niet eens mijn taak, ik had ook niets met dat beest, want het viel niet op te pakken. Mijn zusje heeft het daarna gewoon niet meer gedaan. Bij mijn moeder schiet het voortdurend in haar rug, en dan kan ze weer niet bewegen, dat soort buk-klusjes zijn dus ook niet voor haar weg gelegd. Mijn broertje is autistisch en zal de konijnen waarschijnlijk gewoon weg laten lopen (ja hij is best wel erg autistisch). En nu is het konijn dood en waarom? Omdat mijn zusje o-zo zielig is dat ze er niet aan kan denken, want zo omschrijft ze het, als of het een aandoening is of iets dergelijks. Nee, het is gewoon laksheid, want ze kan wel met haar vriendje op haar kamer zitten en naar haar vriendinnetjes toe gaan om daar weer dingen uit te spoken. Maar ff een half uurtje de tijd nemen om het konijn te verzorgen? Nee, alleen eten en drinken geven moet genoeg zijn. Nou, dat konijn is gestorven in de stront, arm beest. Mijn moeders reactie; misschien leert ze er nu van, mijn comment daarop; dus er moest een beest sterven zodat mijn zusje er van kon leren. Het konijntje was nog geen anderhalf jaar oud, man. Had beter naar een klein meisje gekund om warm in een huisje te staan, zoals het hoort.
Ik voel me nu ergens schuldig dat ik niet gewoon initiatief ben blijven nemen, maar goed, ik was er ook gewoon vanuit gegaan dat mijn zusje het konijn bleef doen en was gewoon ontzettend druk. Als ik er tijd voor had gehad, had ik zelf wel een konijn of ratten of iets dergelijks genomen. Wat ik dan wel weer vreemd vind, is dat ze wel gewoon de katten bak had kunnen doen (afwisselende taken, ene dag ik, andere dag zij en die dag er na mijn broertje, tot mijn moeder haar rug weer goed is).


Lucht-je-hartje - Pagina 19 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxface
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 DPKsfdL
Berry-chan
589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 51 moons
Gender:
Rank:
Foxface
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 20:32

het ene moment heb je spaargeld omdat je gekko's wilt aanschaffen
het andere moment is het weg omdat rekeningen niet betaald kunnen worden.

joepie...


Lucht-je-hartje - Pagina 19 UjcDg8q
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppypaw*
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 20:53

Read at own risk ((TW: suicidal things)):
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimema 16 nov 2015 - 14:56

Kijk uit, veel gescheld:

Sorry hoor, dit moest er even uit.



Lucht-je-hartje - Pagina 19 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 19 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 19 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 19 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimema 16 nov 2015 - 16:58

Voor als jullie tere oogjes geen scheldwoorden aankunnen he :'3:


Lucht-je-hartje - Pagina 19 HxSLHVT
Lucht-je-hartje - Pagina 19 A12SBeMLucht-je-hartje - Pagina 19 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimema 16 nov 2015 - 20:20

@Nynke,
man ik herken mezelf zo in jouw verhaal. In de eerste en tweede werd er tijdens gym alleen maar commentaar op mij geleverd door de andere jongens, terwijl ik niet eens iets echt fout deed. Nou is het lijstje van alle sporten die ik heb gedaan niet zo lang, namelijk zwemmen en moderne dans. Ik heb sinds groep 8 ook niks meer gedaan aan sport, maar dat is ook niet nodig aangezien ik elke dag meer dan 27 kilometer fiets en ik nogal slank ben (turn up). En ja nou eet ik ook niet zo gek veel maar genoeg om van te leven en ik heb ook geen eetstoornis ofzo, dus gezond ben ik zeker wel. Kreeg ik toch elke week te horen 'Jeltje waarom doe jij geen sport, dat is echt raar wow' ja alle anderen deden wel een sport, lekker boeien, ik fiets hartstikke veel en ik houd gewoon niet zo van sporten, met uitzondering op atletiek en wat turndingen. Altijd kreeg ik commentaar op mijn volleybal en basketbal technieken, terwijl ik dat ook best kan. En altijd eindigde ik de les met een enorme brok in mijn keel omdat ik gewoon wilde janken maar ook niet zwak wilde kijken.
Maar wat de jongen uit jouw klas allemaal zegt is wel echt te ziek voor worden, hij had jou nooit mogen uitschelden en hij had nooit dingen over jou moeten zeggen die niet waar zijn, en hij had ook nooit met ziektes mogen schelden, das al helemaal ziek (haha woordgrap...). Als ik jou was zou ik het er wel met je mentor over hebben, of met iemand anders die je vertrouwt (dus buiten warrior cats xD) Dat kan serieus veel helpen en anderen kunnen ook aangesproken worden, heb ik veel aan gehad ^^
Verder blijft het natuurlijk stom maar je kan er ook altijd wat van zeggen tegen hem, super moeilijk lijkt me maar soms wel de moeite waard c: succes ermee in ieder geval!!

____________________________


Superlange post over alle tragedie in Parijs en het geluk bij mij op school waarin ik al mijn blijheid en verdriet in weerleg xD:


Sorry voor de superlange post, ik moest alles even kwijt omdat het me zo geraakt heeft. Hebben jullie het er trouwens nog over gehad, en wat heeft dit met jullie gedaan?


(ik heb overigens drie voldoendes vandaag gehaald dus over het algemeen ben ik erg blij cx)


Lucht-je-hartje - Pagina 19 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimema 16 nov 2015 - 20:28

@Jeltje;
Thanks voor jouw steun ^^ Ik wist stiekem al dat ik altijd op jou kon rekenen hehe c: Ik heb mijn mentor een mail gestuurd en zij heeft direct geantwoord dat ze het heel erg vindt en dat ik morgen maar eens haar tijdens les moest aanspreken. C: Dus dat gaat helemaal goed komen.

En och meis, wat erg! Ik zou ook helemaal in de stress raken. <3 Gelukkig dat er met hem niks aan de hand bleek te zijn hé :3 Ik hoop dat je weer over de schrik bent, en zo niet kan je mij altijd pm'en hé <3



Lucht-je-hartje - Pagina 19 Swallo12
Lucht-je-hartje - Pagina 19 G3K5gZvO_oLucht-je-hartje - Pagina 19 XehOIgmF_oLucht-je-hartje - Pagina 19 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 13:44

Nou, hij had kanker, m'n opa. Had, want nu is ie gestorven xc deze nacht dan. Ik kwam thuis en m'n ma en stiefpa vroegen om even aan tafel te komen zitten, m'n zus was er nog niet, want haar school is later gedaan. M'n mam weende, en m'n stiefpa vertelde dat m'n opa deze nacht gestorven is. Ik weende niet. Why? weet ik niet. Van binnen ben ik er wel verdrietig om, maar ik verloor een dierbaar iemand en ween niet eens?! Wat is er mis met me? Ik ben geen kil iemand ofzo, want ik zou eigenlijk wel wenen. maar maakte in plaats van te huilen grapjes over een leerkracht nederlands samen met m'n stiefpa. Nu vind ik mezelf vreemd. Wat nu? Waarschijnlijk ga ik het morgen of binnen een paar dagen uitwenen, denk ik. Ik weet helemaal niet wat te doen nu.


Lucht-je-hartje - Pagina 19 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:03

Innerbreeze schreef:
Nou, hij had kanker, m'n opa. Had, want nu is ie gestorven xc deze nacht dan. Ik kwam thuis en m'n ma en stiefpa vroegen om even aan tafel te komen zitten, m'n zus was er nog niet, want haar school is later gedaan. M'n mam weende, en m'n stiefpa vertelde dat m'n opa deze nacht gestorven is. Ik weende niet. Why? weet ik niet. Van binnen ben ik er wel verdrietig om, maar ik verloor een dierbaar iemand en ween niet eens?! Wat is er mis met me? Ik ben geen kil iemand ofzo, want ik zou eigenlijk wel wenen. maar maakte in plaats van te huilen grapjes over een leerkracht nederlands samen met m'n stiefpa. Nu vind ik mezelf vreemd. Wat nu? Waarschijnlijk ga ik het morgen of binnen een paar dagen uitwenen, denk ik. Ik weet helemaal niet wat te doen nu.

Dat je niet meteen weent, is heel normaal. Elke persoon heeft zijn eigen reacties en manieren om op zoiets te reageren. Misschien vind jij het idd fijner om op je eentje je verdriet te uiten. Ik herinner me nog heel goed de dag dat mijn moeder vertelde dat ze kanker had. Ik ben meteen beginnen janken als een klein kind (ik was toen 17) en mijn zus (die toen 15 was) zei gewoon: ach, het kan iedereen overkomen, en ze liep weg. Ik was best in shock door haar reactie, maar een paar dagen erna hoorde ik haar ook huilen op haar kamer. Dus je hoeft jezelf niet vreemd of schuldig te voelen om je reactie, en niemand zal jou daarvoor beoordelen ook. Ik wens je alvast veel sterkte tho, voor het verdriet dat je nu hebt of het verdriet dat nog gaat komen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:41

@Xam,(is het nu Max of Xam? xD), Dankje c: maar ik vind het zelf vreemd inderdaad, maar volgens mij besef ik nog niet goed dat ik 'm niet ga terug zien denk ik. Ik denk eigenlijk dat ik morgen wel naar school kan. Tot nu toe geen probleem, maar van m'n mam is het beste advies thuisblijven. En als ik me nu niet slecht voel? Dat gaat zo raar zijn steeds, maar ik weet nog niet hoe ik ermee moet omgaan..


Lucht-je-hartje - Pagina 19 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:14

@Zoé
Toen mijn nichtje overleden was (afgelopen januari) kreeg ik dat te horen toen mijn vader thuiskwam en ik had echt een topdag achter de rug. Ik bezorgde toen nog folders en dat wilde ik net doen en ik was hartstikke vrolijk. Toen mijn vader thuiskwam kwamen mijn zus (die gehandicapt is en er niks van meegekregen heeft natuurlijk) en mijn broertje ook thuis. We huilden alledrie en ik heb in mijn folderwijk ook nog heel erg lang gehuild. Maar toen ik thuiskwam was ik wel klaar en ik wilde de boel een beetje soepel houden, dus ik maakte soms ook grapjes of lachte om de tv. Mijn broer kwam toen wel op gegeven moment naar boven en schreeuwde dat het leek alsof het me allemaal niks deed. Maar ik had toen natuurlijk al lang gehuild dus ja het raakte me wel.
De volgende dag ging ik met de trein naar school en blijkbaar leek ik heel awkward want een vrouw vroeg aan me of het goed ging en toen vertelde ik het aan haar en zij had ook met me te doen.
Kortom, dat verdriet komt nog wel en soms kunnen mensen het veel beter verbergen, dus dat is echt niet raar hoor ^^ Het is natuurlijk wel raar inderdaad. Ik kon (en kan nog steeds) ook niet beseffen dat ik mijn oma die in 2013 is overleden ook nooit meer zie, het laatste wat ik tegen haar zei in mijn leven was 'tot de volgende keer', wat best sneu is als je het zo bekijkt cx Ze was mijn laatste grootouder en ik had een goede band met haar maar ze was zo dement als een theelepeltje dus ja het was misschien ook wel beter. Heel veel sterkte in ieder geval!!


Lucht-je-hartje - Pagina 19 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 QIq5yq0
Sans
4444
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:43

Soms voel ik me echt lelijk, En dan die Max die alles nog een nadrukt van 'San waarom heb je altijd van die lelijk broeken aan of AAHH SAN ER ZIT EEN GAT IN JE SHOEN IK ZIE JE SOK EUUWW' ik voel me al best onzeker en ja als hij deze opmerkingen maakt word het alleen nog erger, En als ik tegen mijn moedr zeg mam ik wil nieuw schoenen zegt ze dat ze geen geld heeft of komt ze met oude tweede handse niet dat ik iets tegen tweedehands schoenen heb! aan die ik helemaal niet mooi vind, Ook vind ze dat een paar shoenen genoeg is want ja 'Zo veel schoenen heb ik ook niet' veder heb ik ook het gevoel dat ik heel veel mist steeds vaker kom ik op school praten al mijn vrienden of iets waar ik geen idee over heb en als ik het vraag zeggen ze' Oh lang verhaal moet je de groeps app lezen' Ik heb namelijk echt een
Sheldwoord:
mobiel echt niet normaal en elke keer als ik wil appen doet die echt heel irri dus dan raak ik geirriteerd en dan heb ik al heel snel zo iets van 'UGH LAAT MAAR ZITTEN' en dan doe ik hem uit, Eindelijk heb ik mijn moeder zo ver gekregen om een nieuwe mobiel te mogen kopen Vrijdag want dan krijgt ze haar geld, Maar als ik eerlijk bent denk ik weer dat het zo iets word van ' Sanne we doen het morgen wel' is het zaterdag gaat ze het de hele dag uit stellen is het iets van 4:00 uur 'Oh ja sanne nu is het wel te laat ik moet ook nog anar de bonu blah blah' ik ken haar wel langer dan vandaag ;/

NIET TEGEN EEN VAN JULLIE GERICHT GEWOON WAT RANDOM INFORMATIE OVER MIJN LEVEN !!!


Lucht-je-hartje - Pagina 19 VINAK3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 19 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimedo 19 nov 2015 - 20:23

Vorigte week had ik dus normaal een toets van Wiskunde. Maar dat ging deels over iets wat ik vorig jaar gemist had toen ik afwezig was van school. Ik heb hier nooit meer uitleg over gekregen. Nu heb ik m'n leerkracht dat gezegd en moet ik die toets nog maken. Ze ging meer uitleg geven maar heeft dat niet gedaan.. Ik heb die toets dus niet gemaakt en zei dat ik nog niks van dat onderwerp afwist. Ze zei oké en ging het bespreken met m'n titularis.

besluiten ze me een FCKING 0 op 20 te geven. Ze zeiden dat ik het maar veel eerder moest zeggen. Wat..? Ik haal ALTIJD goede punten voor wisk. Nu wil ik niet opscheppen, maar mijn gemiddelde ligt altijd rond de 90 op m'n rapport. En nu?? Nu ga ik wss een 40 hebben. Ik heb nog NOOIT gehuild om school. Maar toen ik naar de bussen liep, mn ma belde om alles uit te leggen kwamen de tranen gewoon vanzelf. Echt waar, ik voel me zo nutteloos en rot nu.

En dat is niet alles. Ik kan vandaag lekker tot middernacht studeren. Moest studeren voor drie toetsen en twee taken. Want jah, m'n leerkracht zei dat ik die toets dan toch maar morgen moest inhalen (was ziek). Dat zegt ze me pas deze middag. Maar dat is dus een enorm groot hoofstuk. We hadden er een taak van gemaakt en die was zes pagina's lang, ALLEEN TEKST.

Ik ben nu klaar met het meeste op te schrijven. Moet enkel nog voor frans toets en taak en aardrijkskunde taak. Maar ik wil echt gewoon opgeven. AL die papieren wegsmijten en er gene Mousedung om geven. Serieus, mn hele dag is verpest. Mn hele rapport...


Lucht-je-hartje - Pagina 19 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimevr 20 nov 2015 - 16:32

awn fack.. morgen weet ik het en ik weet niet hoe ik me erbij moet voelen. Morge vroeg doet ze de test want vandaag krijgt ze de tester van begeleiding van school. Ik bedoel maar, ze is amper 16! En haar vriendje is al 18.. Ik vind ze een prachtig koppel, er is niks mis met leeftijdsverschil. Ik vind hem ook geen pedo, nee hij is een heel lieve jongen voor haar. Het is gewoon dat hij haar misschien laat zitten hierdoor, al is hij nu nog van 'we zullen wel zien' toch ben ik bang dat hij haar in de steek gaat laten zitten. Als ze zwanger is.. Mijn beste vriendin.. dan betekent dat dat ze al 3 maand zwanger is ongeveer. Ze eet veel, is misselijk, heeft een buikje, voelt zich zwanger,... Stomme klapcondoom. Jeroen moet leren duurdere condooms te kopen ja. Het is gewoon dat ze niet zoveel geld heeft en nog zo jong is en naar school moet. En haar vader is niet zoveel thuis, een stiefmoeder heeft ze niet en haar eigen moeder heeft zelf nog gezegd "Als jij zwanger bent kom je hier het huis niet meer binnen!" dusja.. Ik hoop echt dat de test zo uitkomt dat ze Niet zwanger is. Want anders wilt ze het houden en gaan we hem/haar opvoeden (ik word meter en ga mee helpen ofcourse want ze is mijn beste vriendin)
Het is gewoon dat ik dit NU nog Niet wil, voor Joke. Morge weet ik het.. ze belt me direct. Wat moet ik toch doen, zelfs mijn mam heeft door dat er iets mis is met Joke al blijf ik liegen dat er niets is (voor Joke, we willen geen ophef als ze toch niet zwanger is maar bijvoorbeeld schijnzwanger)


Lucht-je-hartje - Pagina 19 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 19 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 19 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 7:47

De dag begon gisteren zo mooi, maar toen ik thuis kwam kreeg ik de schrik van mijn leven. Sommige mensen begrijpen echt niet wat het met je doet als je het niet eens aan die gene kunt uitleggen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen lopen piekeren of ik het op facebook zou zetten om diegene te kunnen vinden, maar ach wat levert mij dat op? Het knaagt verschrikkelijk aan me dat ik niet weet wie het is, maar het is een laffe actie misschien wil ik het wel niet eens weten...
Ik kreeg Gledi toen ik net 15 was en ik weet nog hoe gelukkig ik was met mijn eerste eigen paard. Na een half jaar brak echter de hel los ze werd ernstig ziek en hoe vaak ik mijzelf ook in slaap heb gehuild elke dag dwong ik mijzelf met een glimlach weer op te staan. Ik dwong mijzelf om naar de kliniek te gaan en bij haar in de stal te gaan zitten. Ik weet niet eens meer hoeveel uren ik daar heb doorgebracht totdat het moment kwam dat ze zeiden dat ze het niet ging redden en dat ik haar voor haar laatste dagen mee naar huis moest nemen om afscheid te kunnen nemen en wonderbaarlijk knapte ze daar op. Hoe of wat heeft niemand ooit begrepen. Ze is een vechtertje en misschien had ze door dat ik voor haar door het vuur zou gaan en haar nodig had.
Na een paar jaar kwam het moment dat ik ging samenwonen en uiteraard wilde ik mijn paard graag mee hebben. Na lang strubbelen en foute keuzes gemaakt te hebben vond ik de pony die precies bij haar past. Ook een koudbloedje dus moest ik heel secuur zijn met het geven van gras. IJslanders zijn gewend om in de gure wind boven op een berg te staan met maar heel schraal gras. Het gras in Nederland is eigenlijk te eiwitrijk dus heel voorzichtig steeds een stukje geven en daarnaast muesli en bietenpulp bijvoeren. Maar ooh wat een drama met die stomme weide die wij bij de boerderij gemaakt hadden. Nu we richting de winter gaan is het één en al modder. De regen die gevallen is heeft de hele wei stuk gemaakt, gelukkig zijn wij niet de enige waarbij de paarden in de blubber staan, maar ja er valt weinig aan te doen. Ze krijgen elke dag onbeperkt hooi en hun emmertje muesli en bietenpulp aangevuld met worteltjes en appeltjes nu het kouder wordt.
En gisteren kwam die nare brief. Ik weet wel dat ik er mij niets van aan moet trekken maar het raakte me toch heel erg. Er stond dat paarden in een grote sappige weide hoorde te staan als ik dat zou doen zouden mijn paarden dood gaan aan koliek door te veel eiwit en dat ik maar graszaad moest kopen alsof dat nu nog zin heeft. De brief was anoniem en 's middags stond opeens de politie op de stoep. Weet je het doet echt pijn als je alles zo goed probeert te doen en dan wordt aangezien als dierenmishandelaar. Ik en mijn vriend doen er alles aan om de paarden gezond en blij te houden. Ze zijn gelukkig er is geen enkel teken dat ze dat niet zouden zijn. Binnenkort komt er een politieagent die verstand heeft van paarden.
Waarom zou ik in vredesnaam het meest dierbare in mijn leven verwaarlozen? Waarom zijn er mensen waarbij ik niet eens de kans heb om te laten zien dat het heel anders zit... Mensen zijn zo gemeen, zo oneerlijk.



I'm hunting with StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 19 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 19 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 9:24

Onze kat is net een week vermist geweest. Sinds deze ochtend zeven uur is hij terug. Nu komen we net terug van de DA met het nieuws dat zijn achterpoot geamputeerd moet worden. Ik voel me zo slecht nu en zo machteloos..


Lucht-je-hartje - Pagina 19 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Killerkit
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 DPKsfdL
chwis bender
317
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Just 2 moons and already awesome af
Gender:
Rank:
Killerkit
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimezo 22 nov 2015 - 22:44

Sterkte iedereen :c
Ik kan atm niet echt heel helder denken en weet niet goed wat ik moet zeggen om te helpen, maar m'n pm staat altijd open als je iets kwijt wilt. Normaal kan ik wel normaal denken, dus dan kan ik ook normaal reageren.
-
Nou, ik heb slaapproblemen, kan niet in slaap komen tot het licht buiten weer gaat schijnen, ik zie de meest rare dingen in het donker, hoor de meest vreemde geluiden heb bijna elke nacht wel een paniekaanval. Heb ook een aantal paniekaanvallen gehad bij het denken aan school en ben heel ongelukkig op de school waar ik nu zit. Het is er vreselijk, ik begin standaard te huilen als ik er ook maar aan denk om weer naar school te gaan. Ik wil gewoon naar een andere school, ik trek dit niet meer. Ik heb echt elke dag wel een of meer paniekaanvallen, kan amper ademen, helder denken lukt niet en huilen doe ik constant. Maar m'n ma neemt het niet serieus. Andere scholen hebben ook problemen, zegt ze dan. Maar ik ben gewoon zo ongelukkig op deze, ik zie er gewoon zwaar tegenop om naar school te gaan en dat had ik op mijn andere school totaal niet. Ik weet even niet meer wat te doen, met zowel mijn school als mijn slaapproblemen als mijn paniekaanvallen.


Killerwhale » Introduction : Topic search
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimema 23 nov 2015 - 19:39

[klik]
[klik]
[klik]

Klikken en luisteren op eigen risico!
Gewoon ik die tegen mezelf praat, vooral mijn gedachtes aan het uitspreken...


Lucht-je-hartje - Pagina 19 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimeza 28 nov 2015 - 23:36

Laat ik maar beginnen met het goede nieuws: De scan heeft geen restanten of nieuwe beginnen van de tumor gevonden. Ik moet heel wat school inhalen, maar alles gaat weer goed. Ik moet nog rustig doen met bewegen maar ik ben vrij gezond nu.

En nu wat minder goed nieuws: over minder dan een maand word ik 16. Ja, dat lees je goed, ik ben 15. De reden dat ik nooit mijn leeftijd vertelde is omdat ik me geen 15 voel. Eerder een onderbouwer die net van school gewisseld is. Ik ben altijd een beetje socialy akward geweest, en "verantwoordelijk" worden was nooit zo mijn ding. Ik kom waarschijnlijk over als 10/12. Ik ben heel dyslectisch en maak overal spelfouten vooral met grammatica, kan dingen niet goed formuleren, als ik mijn leeftijd niet zou vertellen zou iedereen denken dat ik een kind op de basisschool was. Ik moet van mijn ouders grotere verantwoordelijkheden krijgen, begin een full time babysitter voor mijn broertje en zusje te worden wat totaal niet lukt. Over twee jaar ben ik volwassen. Lekker dan.


Lucht-je-hartje - Pagina 19 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 19 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 19 Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 10:17

@Eline, ik snap je volkomen! Al denken de meeste dat ik ouder ben dan 15 omdat ik er redelijk hard enz uitzie. Maar zo voel ik me niet. Ik hunker nog steeds naar speelgoed als ik een speelgoedwinkel binnenstap (maar ik koop nooit meer iets) dus ik ga nu gewoon mijn lievelingsspeelgoed van vroeger (wat lps en draken en playmobil) naar mijn kamer verhuizen en daar neerzetten zodat ik er elke ochtend naar kan kijken (en stiekem met de draken spelen ofcourse, ik verzamel ze nog steeds) en ik loop hele dagen met mijn lievelingsknuffels door het huis xD vertwoordelijkheid neem ik niet zo graag op me, zeker als het om heel jonge kinderen (onder de 9) gaat. Voorbeeld met Zoé (2 jaar jonger) gaat allee wel goed maar met de meeste jongeren kinderen kan ik niet verantwoordellijk onder weg omdat ik me niet comfortabel voel ofzo en dingen fout doe. Ik wil ook larpen gaan doen (soort van spelen zoals vroeger maar dan profesioneler) en ik word volgende zomer al 16. I dont like it, ouder worden. Ik hou teveel van mijn kindszijn. (Maar ondertussen luister ik wel metalcore enzo xD) dus ik wil nooit 18 worden :/


Lucht-je-hartje - Pagina 19 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 19 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 19 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 19 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: