Lionhearts familieplaats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lionhearts familieplaats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 0:22

Lionheart loopt noch wat rond te dartelen op zijn veroverd gebied dicht bij donderclan territorium. Hij bakent elke dag, boom per boom af. Na dat hij zijn ronde heeft gedaan gaat hij zitten en kijkt naar de lucht. Hij is blij dat hij eindelijk een plek heeft gevonden waar hij voor altijd kan blijven wonen. Nu dat hij een schuilplaats heeft moet hij het beschermen voor dassen, vossen en wilde katten dus wis hij heel alert. elke indringer die in zijn territorium zal komen zal er niet blij van zijn hier te komen jagen. Lionheart heeft genoeg zit denken en keert met een rust tempo terug naar zijn schuilplaats. Zijn schuilplaats was een hoop rotsen waar een inham inwas waar en kat juist in kan maar van binnen is het goed groot waar je goed kunt overleven. hij kruipt naar binnen en gaat in het midden van de grot liggen op het mos bedekte grond.
er kwam nog een kleine lichtstraal in het plafond naar beneden. Lionheart deed zijn ogen toe en wist gewoon al dat dit nog maar het begin was van een groot avontuur.


Laatst aangepast door Lionheart op do 2 sep 2010 - 20:51; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 15:39

Icy was de buurt een beetje aan het verkennen. Ze was erg alert. Ze was niet erg bang om aangevallen te worden. Ze was eigenlijk op jacht. Ze had nog maar een muis gevangen. Ze keek een beetje rond. Ze zag een soort rots uitsteken. Het had iets weg van een grot. Misschien was daar wel prooi. Maar misschien zaten er ook dassen of zo. Ze keek rond. Het zag er niet gevaarlijk uit. Maar wie weet wat zich erin verschool. Icy liep ietsjes verder de naar de uitstekende rots. Ze zag dat het ook een grot was! Ze keek naar binnen. 'Hallo?', vroeg ze onzeker met een zachte stem. Ze zette haar vacht op, voor als ze aangevallen werd. 'Is daar iemand? Ik doe je niks hoor', zei Icy met een nog zachtere stem. Iets in haar vertelde dat ze moest weglopen, en terug naar haar schuilplaats moest gaan. Maar iets vertelde haar ook dat ze hier gewoon naar toe MOEST! Ze hoopte dat hier ook een eenling was. Maar het kon ook zijn dat deze grot leeg was.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimema 16 aug 2010 - 10:55

Lionheart rent zo snel als hij maar kan achter een klein, bang konijntje dat rent voor zijn leven. Hij springt zo ver als hij maar kan en ploft recht op het konijntje neer."hmmmm. Eten!" zegt hij blij maar voor hij een hap kan eten hoort hij een vreemde stem uit de duisternis. "Hallo?" Lionheart schiet waker. "Het was maar een droom." dacht hij tot hij weer die vreemde stem hoorde ."is daar iemand? Ik doe je niks hoor." Het is een poes aan haar stem te horen. dacht hij. Hij probeert niet bedreigend te klinken en dus staat hij stil op en zegt stil. "Hallo,vreemde manier om op dieren in een grot te jagen maar ik hoop dat die muis die je bij hebt niet van uit mijn territorium komt." Zegt hij snorrend."IK heet trouwens lionheart." zij hij wandelend naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimema 16 aug 2010 - 23:02

''Hallo,vreemde manier om op dieren in een grot te jagen maar ik hoop dat die muis die je bij je hebt niet van uit mijn territorium komt', hoorde ze de kater snorren. Ze snorde terug. 'Nee hoor, onderweg gevonden', zei ze lachend. 'Binnen mijn territorium', voegde ze er snel aan toe. 'IK heet trouwens lionheart', hoorde ze hem zeggen. 'Hallo, Lionheart. Mijn naam is Icy. Goh, je ziet er uitgehongerd uit, of lijkt dat maar zo?', vroeg ze. Lionheart kwam naar buiten gelopen, en ze zag dat het een cyperse kater was. Ze keek naar haar eigen muis. Haar buikje was ook een beetje leeg, maar keek hoe Lionheart eruitzag. 'Vind me nu geen poesiepoes', siste ze, maar daarna verzachte haar blik, en ze schoof de muis naar Lionheart toe. 'Hier. Ik denk dat jij dat beter dan mij kan gebruiken', zei ze snorrend. 'Met vind me nu geen poesiepoes bedoelde ik dat je me dat niet moet vinden omdat ik je die muis geef', zei ze. 'Ik ben gewoon een poes die 'vrienden' niet graag ziet lijden', zei ze met een zachte stem. Ze gaf Lionheart een kopje, en een lik, ter teken van vriendschap.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 11:50

"Ow, ehm bedankt." Zei Lionheart verast. "Ik heb wel honger maar je ziet er ook wel uitgehongerd uit. Misschien kunnen we hem delen? Zonder te wachten op haar antwoord eet Lionheart de helft van de muis van de honger al op. De muis smaakte heerlijk omdat hij zoveel honger had. "Bedankt dat je me deze muis aanbied, ik kom namelijk niet zo veel vriendelijke katten tegen, meestal komen ze om te vechten. Van mij mag je zoveel komen als je maar wil, dan kunnen elkaar beter leren kenen als je wil." En gaf haar nog een bedankt likje op haar schouder. "Vergeet niet dat de rest voor jou is hè. Zij hij snorrend van blijdschap en ging rustig liggen en begint zich te wassen."Ik ga strak jagen je mag me als je wil?" Zei tussen twee likken door. maar stopte even om haar de tijd te geven om te andwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 12:48

''Ow, ehm bedankt', hoorde ze Lionheart verrast zeggen. Ze snorde. ''Ik heb wel honger maar je ziet er ook wel uitgehongerd uit. Misschien kunnen we hem delen?', vroeg hij. Ze knikte. Ze zag hoe Lionheart zich als een razende op de muis stortte. Ze moest lachen. 'Het smaakt, zo te zien', spinde ze. Ze vond deze kat gelijk al erg lief. 'Ik denk dat ik de jongste ben van alle Rogues', zei ze twijfelend. 'Ik ben tien manen', bloosde ze zachtjes. ''Bedankt dat je me deze muis aanbied, ik kom namelijk niet zo veel vriendelijke katten tegen, meestal komen ze om te vechten. Van mij mag je zoveel komen als je maar wil, dan kunnen elkaar beter leren kenen als je wil'', hoorde ze Lionheart zeggen. Ze knikte blij. Hij gaf haar een lik op haar schouder. Een huivering schoot door haar vacht. ''Vergeet niet dat de rest voor jou is hè', snorde Lionheart. Ze knikte en at de muis helemaal op. Lionheart waste zich. Icy ging zich ook wassen. ''Ik ga straks jagen je mag me als je wil?', vroeg hij. Hij stopte even. Icy stopte ook. Ze antwoordde: 'Graag. Heel graag zelfs!', zei ze iets te enthousiast, en ze spinde blij.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 13:06

"mooi dan ben ik voor de eerste keer niet alleen aan het jagen. snorde Lioheart super blij."ik heb al eens gejacht met iemand allen stonden ze niet aan mijn kant. vroeger jaagde ik in het tuntherclan territorium maar ik ben daar weg gegaan omdat ik daar te hard gezocht was, ik ben daar vanzelf weg gegaan want mij kregen ze daar niet weg met twee. af en toe ga ik daar nog eens jagen om herinneringen op te wekken. Waar wil jij vandaag gaan jagen? Maakt mij wat uit als het op mijn territorium is van mij mag alleen dat als het maar niet teveel is, ik wil ook nog wat over hebben." Zei Lionheart snorrend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 13:14

"mooi dan ben ik voor de eerste keer niet alleen aan het jagen', hoorde ze Lionheart snorren. Ze snorde blij terug. Haar buik deed pijn van iets van binnen. Het was niet echt pijn, eerder fijn. "ik heb al eens gejacht met iemand allen stonden ze niet aan mijn kant. vroeger jaagde ik in het tuntherclan territorium maar ik ben daar weg gegaan omdat ik daar te hard gezocht was, ik ben daar vanzelf weg gegaan want mij kregen ze daar niet weg met twee. af en toe ga ik daar nog eens jagen om herinneringen op te wekken. Waar wil jij vandaag gaan jagen? Maakt mij wat uit als het op mijn territorium is van mij mag alleen dat als het maar niet teveel is, ik wil ook nog wat over hebben', hoorde ze Lionheart aan een stuk door ratelen. 'Ja, dat kan soms vervelend zijn. Maar je mag zeker zijn dat ik aan jou kant sta hoor', knipoogde ze. 'Het maakt mij echt niet uit. We kunnen hier in de buurt gaan. Als je wilt kunnen we ook op mijn territorium. Maar ik wil eigenlijk iets vragen. Zou ik hier vannacht mogen blijven?', vroeg Icy. Ze wist ook niet waarom ze dit vroeg, maar ze wou het gewoon zo graag.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 13:52

"Ow waarom niet." Antwoordde Lionheart verast maar blij dat hij eens gezelschap heeft. "Mijn grot is groot genoeg en de grond is bedekt met mos dus het zal comfortabel genoeg zijn voor ons maar eerst gaan we lekker jagen." Antwoordde hij "Kom je mee? Wie het eerste in het bos is." Zei hij blij. Hij ging niet letten op de tijd, hoeveel hij binnen haalt van prooi. Hij ging genieten dat hij niet alleen was en dat hij Icy heeft leren kennen,Hij heeft zich noch nooit zo goed gevoeld! Zijn dag kon niet meer stuk en hij had een vreemd gevoel dat hij nog nooit had gevoeld maar het was een goed gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 13:56

''Ow waarom niet'', hoorde ze Lionheart zeggen. Yes! dacht ze. ''Mijn grot is groot genoeg en de grond is bedekt met mos dus het zal comfortabel genoeg zijn voor ons maar eerst gaan we lekker jagen', hoorde ze hem zeggen. Ze knikte blij. ''Kom je mee? Wie het eerste in het bos is'', hoorde ze hem zeggen. Ze stoof achter hem aan. Ze rende zo hard ze kon. Haar dag kon echt niet meer stuk! Straks lekker slapen bij Lionheart.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 14:29

Toen ze in het bos aankwamen nam een muis direct LionHearts aandacht. "Die is voor mij als jij de andere weg neemt zie ik je hier om zonsondergang en dan zie ik je hier." Fluisterde hij en liet zich zaken in sluiphouding en poot voor poot sluipt hij in de richting van de muis. De bladeren onder zijn poten maken nauwelijks geluid. zonder problemen sprong hij recht op de nietsvermoedende muis en doodde hem zo rap mogelijk. Lionhearts jacht was zeer sucsesvol. de tijd ging rap voorbij en Lionheart keerde terug met viermuizen en en vink.Toen hij naar de plaats terug keerde is ze nog niet terug dus wachte hij tot ze terug was met een blij gezicht dat hij haar zal terug zien en hij is benieuwd met wat zij zou terug keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 14:39

''Die is voor mij als jij de andere weg neemt zie ik je hier om zonsondergang en dan zie ik je hier'', hoorde ze Lionheart fluisteren. Ze knikte en sprintte weg. Ze doodde een vogel. Toen nog twee muizen. En vervolgens klauwde ze ook nog een lijster van een tak af. Ze concentreerde zich net niet goed genoeg om te landen met de lijster, en ze viel op de grond. Ze schudde haar kop, en likte gauw de wond die ze had opgelopen droog. Ze zag dat het tijd was. Zonsondergang. Ze liep met haar vangst terug naar de pel waar ze met Lionheart had afgesproken, en zag hem al staan. Ze pakte haar deel van de prooi op, en ging al op een rustig drafje lopen. Ze kon niet praten met de prooi in haar bek, dus moest ze maar hopen dat Lionheart haar zwiepende staart had gezien en haar volgde.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:15

Lionheart stond daar nog niet lang of ze kwam al met twee muizen en een lijster. hij is blij haar te zien en hij pakt zijn prooi en hij ziet Icy een teken doen dat hij haar moet volgen en draafde achter haar aan met zijn prooi in zijn bek. Het duurde niet lang of ze komen al bij zijn schuilplaats en legt zijn prooi in een hoek en ging liggen."Je hebt veel jachttalent ik denk dat je wel een sterke krijger zal zijn en ik ben blij dat je bij mij wil zijn deze avond. Lionheart ging naar haar toe om bij haar te komen liggen en de prooi die Icy en hij hebben gevangen op te eten en daarna zich te wassen met haar. Het beloofde een leuke avond te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:19

Lionheart en Icy kwamen bij Lionhearts schuilplaats. Ze legde de prooi voorzichtig ergens in de hoek. Ze koos een plaatsje uit, dichtbij Lionheart. "Je hebt veel jachttalent ik denk dat je wel een sterke krijger zal zijn en ik ben blij dat je bij mij wil zijn deze avond'', hoorde ze hem zeggen. Ze spinde. 'Nee, jij dan! Jij hebt ook veel gevangen hoor', zei ze verlegen. Ze pakte de lijster van het kleine stapeltje prooi. Ze wachtte totdat Lionheart ook iets had. Dan pas ging ze eten. 'Ik ben blij dat ik je heb ontmoet', meende ze. Ze gaf hem spinnend een kopje.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:35

Lionheart legde zich rustig neer dicht tegen haar."Ik ben blij dat ik je heb ontmoet." zij ze spinnend en geeft Lionheart een kopje. Lionheart begon luid te spinnen en antwoordde."Ik ben ook heel blij dat ik je ontmoet heb en als je ooit in de problemen komt, zal ik er voor je zijn."En lionheart begon voorzichtig haar vacht schoon te likken. Lionheart voelde geen honger, geen pijn en vooral geen eenzaamheid meer. Al die gevoelens waren vervangt door een sterk gevoel dat hij krijgt als hij haar ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 15:38

Ze hoorde het luide gespin van Lionheart, en genoot. "Ik ben ook heel blij dat ik je ontmoet heb en als je ooit in de problemen komt, zal ik er voor je zijn'', hoorde ze Lionheart zeggen. Ze spinde. 'Ik ook voor jou. Als je je eenzaam voelt, kom ik je opzoeken', zei ze zachtjes. Opeens likte Lionheart op de plaats waar ze gevallen was, en ze kromp een beetje ineen. Om het niet te laten merken, begon ze zachtjes & teder de vacht van Lionheart schoon te likken. Ze kreeg opeens een heel erg warm & blij gevoel als ze Lionheart zag.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 17:16

"Van mij mag je bij mij blijven als je wil en ik ben moe en ik heb zin om te slapen. zei Lionheart hij is zo moe dat Hij dicht tegen haar aan kroop en in slaap viel hij is smoor verliefd geworden op Icy dat hij nooit meer haar los zo kunnen laten. Hij droomt dat hij in het bos aan het jagen is en dit keer was hij niet alleen Icy is bij en vergezeld hem tijdens zijn jacht. Lionheart slaapt tot zonsopgang en is benieuwd wat hij did keer kan doen. Lionheart keek naar haar maar zij sliep nog. Hij is benieuwd wat zij droomde maar voor de verrassing gaat hij nog rap twee muizen vangen. Het duurde niet lang of hij was aan het bos aangekomen. hij sluipt door het struikgewas en ruikt een sappige muis. zo stil als de wint sluipt hij dichter naar de muis gevolgd door een sprong en hij beland recht op de muis en dood hem snel. het duurde niet lang en hij had de tweede ook gevangen. Rustig keerde Lionheart met twee muizen naar zijn hol en legde een muis voor haar. Benieuwd wat ze zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:26

"Van mij mag je bij mij blijven als je wil en ik ben moe en ik heb zin om te slapen", hoorde ze Lionheart zeggen, en ze voelde hoe hij tegen haar in slaap viel. Ze legde haar kopje tegen Lionhearts flank, en viel, verliefd, in slaap. Zo droomde dat zij & Lionheart samen aan het rennen waren, opeens werden ze aangevallen door een das. Ze trok met haar poten. Ze trok met haar oren, en schoot uiteindelijk wakker. Ze rook iets. Muis? Ja! Ze keek vanaf de muis voor haar naar boven. Haar gezicht klaarde helemaal op. Ze wou hier nog een nacht blijven. Maar dat zou Lionheart vast niet willen. 'Dankje', zei ze lief, en ze begon van de muis te eten tot het op was. 'Je bent erg lief', zei ze grijnzend.

Alsjeblieft 5 volle regels

Mvg, Honeyfeather
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:44

"Dankje, je bent erg lief." Zei ze. "graag gedaan,o bijna vergeten hoe is het met je poot? Ik ken heel veel ven medicijnen,ik ben een soort medicijncat zonder de krachten van de sterenclan. Maar ik ook vechten als een goede krijger. En, van mij mag je blijven maar je moet je eigen territorium verdedigen zeker. Zei Lionheart treurig met het gedacht dat ze weg zou gaan maar tot die tijd kan hij ook eens op bezoek gaan." En als je weg gaat kan ik eens met je mee gaan naar jou kamp." Lionheart eet eerst zijn muis op voor dat hij verderging met vertelen en vragen stelen want de verlijdelijke geur van de heerlijke muis werd hem te veel. "Ik wil eens weten hoe het daar uit zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats Icon_minitimedi 17 aug 2010 - 19:50

"graag gedaan,o bijna vergeten hoe is het met je poot? Ik ken heel veel ven medicijnen,ik ben een soort medicijncat zonder de krachten van de sterenclan. Maar ik ook vechten als een goede krijger. En, van mij mag je blijven maar je moet je eigen territorium verdedigen zeker'', hoorde ze Lionheart treurig miauwen. Treurig?! Ze werd helemaal betovert door die blik. 'Ik blijf nog, als het mag, een nachtje', zei ze betovert. En als je weg gaat kan ik eens met je mee gaan naar jou kamp'', hoorde ze Lionheart zeggen. 'Ja, is goed. Zullen we vandaag allebei een andere kant op trainen, tot zonsondergang?', vroeg ze. ''Ik wil eens weten hoe het daar uit zou zien'', hoorde ze hem zeggen. 'Ach, het stelt niks voor', zei ze verlegen.


Lionhearts familieplaats Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lionhearts familieplaats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: