Lionhearts familieplaats - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lionhearts familieplaats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Freddy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 17:20

'Freddy?', mauwde ze. 'Niet schrikken van die poes daar', zei ze alsof ze Freddy's gedachten kon lezen. 'Dat is Cinder. Je zusje, zeg maar', Hij keek meteen op en zag Icy door de struiken lopen en naar hem toe ging. Hij kreeg een lik, waste haar vacht even en gaf hem een knuffel. 'Ik heb je gemist', snorde ze. Hij gaf een lik terug en zei.''Ik jou ook ma...'' Hij keek een beetje weg en stond op. 'Wil je les krijgen van me? Lionheart is nu toch bezig met Cinder', Hij keek weer in de ogen van Icy en miauwde. ''Oke..'' En hij liep met haar mee. ondertussen dacht hij in zichzelf. Een zusje?'' Hij liep met een bedenkend gezicht. Hij wist niet eens of hij dat leuk zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 sep 2010 - 17:50

"Dankjewel! Jij bent ook een hele goede leraar!" Mauwde ze vrolijk. Hij was blij dat ze zo over hem dacht. Opeens rook hij een bekende geur. "Freddy?" Mauwde Icy die al naar Freddy toe liep. Hij keek weer naar Cinderpaw en zei." Oke Je broer is hier aangekomen. Dus je moet niet bang zijn dat je een vreemde geur riekt. Je zal hem gouw genoeg kennen. Oke laten we maar eens wat kruiden opzoeken. Je zal goed moeten luisteren en niet eten. Maar ik denk eerst dat we eens naar je broer gaan." Zei hij. Wat zou Freddy denken van zijn zusje.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 10:32

Opeens rook Cinder een onbekende geur. "Freddy?" hoorde ze Icy zeggen. Toen keek Lionheart naar haar. " Oke Je broer is hier aangekomen. Dus je moet niet bang zijn dat je een vreemde geur riekt. Je zal hem gouw genoeg kennen. Oke laten we maar eens wat kruiden opzoeken. Je zal goed moeten luisteren en niet eten. Maar ik denk eerst dat we eens naar je broer gaan." zei hij. Cinder knikte entoushiast. Nu zou ze haar broer ontmoeten! Ze sprong vooruit in de richting van de nog onbekende geur.
"Freddy!" riep ze opgewonden, blij om hem eindelijk eens te ontmoeten. Met grote blauwe ogen keek ze naar de kat voor haar.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 11:01

Hij wist dat Lionheart met de poes aan het trainen was, en mischien wat medicijnen aan het leren was.
Freddy!" riep Cinder opgewonden. Freddy keek naar de vreemde poes voor hem. ''Hallo, ik ben Freddy en wie ben jij?'' Hij was een beetje zenuwachtig voor het ontmoette van zijn nieuwe zusje. Hij keek naar haar, nu hij dichterbij haar was kon hij goed zijn hoe ze eruit zag. De poes was erg jong met een mooi vachtpatroon. Ze zag er erg opgewonde uit en keek met speelende ogen naar hem.

(Sorry ik wist nits meer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 11:11

Lionheart zag Cinder naar Freddy rennen en Icy stond naast hem."Freddy!" Riep ze opgewonden. Hij wandelde rustig naar het groepje.''Hallo, ik ben Freddy en wie ben jij?'' Zij freddy. Ze keek Freddy aan die boven haar uit torende. Hij ging naast Icy zitten en zei."Freddy, dit is je zusje Cinder. Ik hoop dat jullie het goed met elkaar zullen hebben." Hij dacht even dat Icy ook nog kittens wou van hem. Freddy en Icy waren gewoon in de familie genomen. Het zou een een leuke familie dan worden. Het was een prachtige dag voor jacht. Dat zou ze misschien wel opwekken."wat zeg je er van als we samen gaan jagen dan kunnen we wat praten als we eten." Zei hij en keek naar de drie katten voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimeza 4 sep 2010 - 17:50

''Hallo, ik ben Freddy en wie ben jij?'' zei de kater voor haar. Cinder zei;
"Ik ben Cinder! Leuk om je te ontmoeten, ik had al verschillende keren over je gehoord!" zei ze vrolijk. Het jonge poesje vond het leuk om hem te ontmoeten.
Lionheart kwam er ook bij, en zei;
"Freddy, dit is je zusje Cinder. Ik hoop dat jullie het goed met elkaar zullen hebben. Wat zeg je er van als we samen gaan jagen dan kunnen we wat praten als we eten." zei hij naar de rest kijkend. Cinder sprong entoushiast overeind. Wat een leuke dag was dit! Het kleine poesje had nog maar zo'n twee keer gejaagd, dus het was nog een echt avontuur voor haar. Met twinkelende oogjes keek ze naar de rest.



Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 12:30

(sorry, was een weekeinde weg)

Icy bekeek de katten die elkaar aan het begroeten waren. Icy knikte kort toen de katten met elkaar kennis begonnen te maken. Icy gaf een blik naar Lionheart, dat zoveel wou zeggen als: 'Neem jij Cinder mee, dan neem ik Freddy mee.' Icy stond op, gaf Freddy een knuffel, en zei toen: 'Kom mee, jongen. Dan kan ik je wat leren, straks kan je nog genoeg kennismaken met je zusje.' Icy keek een keer achterom of dat Freddy haar volgde, en zette toen de snelheid echt in, terwijl ze nadacht. Lionheart zou wel graag kittens met haar willen krijgen, maar zou dat niet wat druk worden, met drie van die pluizebollen erbij? Tegelijkertijd was het ook wel leuk. Ze zou een nieuwe ervaring als moeder opwekken. Maar dat betekende ook dat ze even niet meer wild mocht toen, met kittens in haar buik. Icy was zo hard aan het nadenken, dat ze vergat om te kijken of Freddy haar volgde.

Letten jullie een beetje op je posts? Ze ligen steeds net boven of net onder de minimale lengte. Ik meld dit niet als waarschuwing nu, maar als ik het nog eens zie, word dat direct een waarschuwing. avb, Mvg FluffyFur.Dirkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 13:01

"Neem jij Cinder mee, dan neem ik Freddy mee." Zei Icy en Lionheart knikte dat hij het begrepen had. "Kom Cinder. Dan kan ik eens zien hoe je er vanaf brengt tijdens het jagen."Zei hij en draaide zich om en wandelde de andere kant op."Tijdens zonhoog komen we naar mijn kamp." Riep hij nog over zijn schouder naar Icy. Hij wandelde verder. Hij keek even of Cinder volgde en zij dan."Oke, ik ga die kant en jij de andere kant." Zei hij en wees met zijn staart de kanten terwijl hij sprak. Daarna wandelde hij weg en ging jagen. Stil sloop hij verder door het struikgewas op zoek naar prooi. De eerste prooi dat hij zag had hij al snel. Dit werd een makkelijke jacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimezo 5 sep 2010 - 15:01

"Kom Cinder. Dan kan ik eens zien hoe je er vanaf brengt tijdens het jagen." zei Lionheart tegen haar. Cinder knikte en volgde hem toen hij wegwandelde. "Tijdens zonhoog komen we naar mijn kamp." riep hij de twee andere katten nog na. Cinder keek ook nog even om. Nu had ze eindelijk eens haar broertje ontmoet! Ze hoopt emaar dat hij haar een beetje aardig vond. "Oke, ik ga die kant en jij de andere kant." zei Lionheart tegen haar, met zijn staart wijzend. Toen liep hij weg. Cinder liep de kant op die hij gewezen had, haar zintuigen op scherpgesteld om elk geurtje en geluidje op te vangen, om een prooi te ontdekken. Toen rook ze een muis. Ze bleef doodstil staan en probeerde met ogen, oren en neus te ontdekken waar het kleine diertje liep. Daar! Een flits grijze vacht tussen de bladeren.
Ze herinnerde zich wat Lionheart haar geleerd had, en zakte in sluiphouding. Ze droeg haar gewicht zo min mogelijk op haar poten en liep heel licht. De muis keek op en had door dat er iets mis was, maar hij was te laat. Cinder zette af en belandde met haar poten op de muis. Snel beet ze hem om er een einde aan te maken. Ze begroef de muis en ging weer verder, op zoek naar andere prooi.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 16:28

"Ik ben Cinder! Leuk om je te ontmoeten, ik had al verschillende keren over je gehoord!'' Zei Cinder opgewonden. ''Ook leuk om jou te ontmoette, Cinder.'' Zei Freddy met een nutrale stem. "Freddy, dit is je zusje Cinder. Ik hoop dat jullie het goed met elkaar zullen hebben." ''Ik ook.'' Dacht hij. Toen zei Icy. 'Neem jij Cinder mee, dan neem ik Freddy mee.' Icy stond op, gaf Freddy een knuffel, en zei toen: 'Kom mee, jongen. Dan kan ik je wat leren, straks kan je nog genoeg kennismaken met je zusje.' Hij gaf haar een lik terug en liep achter haar aan. Toen ze bijna uit het zicht waren riep Lionheart nog snel. ."Tijdens zonhoog komen we naar mijn kamp." Freddy keek om en liet zien dat hij het hadt gehoord en hij liep weer door. Hij zag dat Icy helemaal in gedachte was verzonken. Hij liep een beetje door totdat hij naast haar liep. ''Ma...Icy, zit je iets dwars?'' Hij keek haar aan, en dacht nu zelf aan iets anders. Hij vondt het moeilijk om Icy en Lionheart als mam en pap. ''Icy?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 17:06

''Ma...Icy, zit je iets dwars?'', hoorde Icy van ver. Icy zuchtte. ''Icy?'', vroeg Freddy toen. Icy snapte wel dat Freddy misschien bezorgd was. Icy draaide zich om. 'Goed. Ik mag niet te wild met je jagen, want ik...', zei ze zachtjes. 'Ik ben drachtig. Ik heb kleine kittens in mijn buik', zei Icy toen, en met dat ze dat zei, begonnen haar ogen zo hard te glimmen, dat de gouden schittering in Icy's ogen feller werd. Icy's blik viel toen op een vogel met een opvallend rood borstje. 'Kijk', zei ze, en ze wees met haar staart achter Freddy. 'Dat is een roodborstje. Sluip die boom in, en probeer de takken onder je poten niet te laten kraken. Roodborstjes zijn namelijk nog al snel geneigd om weg te vliegen', zei Icy toen. Icy keek Freddy diep in zijn ogen. 'Je bent er niet blij mee hè, dat ik kittens krijg?', vroeg ze toen een beetje treurig.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 18:52

Lionheart zag Cinder weg vliegen tussen het struikgewas. Opeens dacht hij dat hij het nog niet had gezegd dat Icy kittens kreeg van hem! Nu moest hij dubbel zo veel prooi vangen voor Icy en de kittens in haar buik. Hij had gemerkt dat ze een enorme eetlust had gekregen. Hij besloot het heel goed te doen. Hij rende weg en stopte iets verder weg. Iets verder stopte hij en rook al prooi. Stil sloop hij verder naar voren en zag een houtduif zitten. Stil sloop hij op de duif af en toen hij in bereik was sloeg hij genadeloos toe. Hij begroef de duif en ging verder op jacht tot zonshoog. Na zonshoog keerde hij met zijn mond vol prooi terug.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 18:59

Cinder sloop stil in de richting van het konijn, haar buikvacht raakte de grond zachtjes aan. Het dier zat nietsvermoedend met zijn rug naar haar toe. Cinder kwam dichter, en dichter...en sprong! Ze hield het konijn stevig tussen haar klauwtjes en beet hem dood. Vrolijk pakte ze de warme prooi op. Toen keek ze even naar de lucht; Het was al bijna zonhoog! Snel rende ze langs de plaatsen waar ze prooi begraven had. Trots droeg ze de 3 muizen en het konijn naar de plek waar ze afgesproken hadden elkaar te ontmoeten. Daar legde ze de prooi neer, en ging zitten, met haar staart netjes om haar poten heen geslagen. Ze spitste haar oren en keek afwachtend om zich heen of de rest ook al terug kwam.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Greycatbycedacoo


Laatst aangepast door Cinder op ma 6 sep 2010 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 19:29

Lionheart was al een hele tijd aan het jagen en had al heel veel prooi gavangen. Een houtduif, Drie muizen en een konijn. Hij rende terug naar de plaats waar ze hadden afgesproken. Opeens zag hij een waterrat wegrennen maar die had hem nog niet in doog gehad." Die kan er ook nog bij." Dacht hij. Hij liet zijn prooi zachtjes op de grond vallen en begon de waterrat te besluipen. De waterrat had hem echt niet gezien. Die was te druk bezig met voedsel te verzamelen. Opeens verandert de waterrat van richt en komt op hem af." te makelijk!" Dacht Lionheart en springt moeiteloos op de waterrat. met de waterrat er bij had hij zes dieren gevangen. Hij wandelde naar de grot en zag dat Cinder al terug was. Hij legde het prooi op de stapel en ging naast Cinder zitten." Wauw, je hebt goed gevangen. Voor je eerste treining heb je al veel gevangen. Ik ben trots op je." Zei hij met fiere glimmende ogen. Hij dacht aan Icy." Cinder ik moet je nog zeggen. Icy krijgt kittens. Je krijgt nog meer broers en zusjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimema 6 sep 2010 - 20:29

Lionheart kwam aanlopen met zijn prooi. Cinder zag met een bewonderende blik dat hij zelfs een houtduif gevangen had!
"Wauw, je hebt goed gevangen. Voor je eerste training heb je al veel gevangen. Ik ben trots op je." zei hij tegen haar. Cinder keek trots en mauwde; "Dankjewel!" En legde ook haar prooi bij de stapel.
"Cinder ik moet je nog zeggen. Icy krijgt kittens. Je krijgt nog meer broers en zusjes." zei hij toen plotseling. Cinder keek even verbaasd, en toen heel blij. Ze sprong overeind.
"Wauw! Dat wordt een gezellige boel hier! Nog meer broertjes en zusjes! En jullie twee gefeliciteerd hé." piepte ze vrolijk, en gaf Lionheart een felicitatie-lik over zijn kop.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 16:11

'Goed. Ik mag niet te wild met je jagen, want ik...', zei ze zachtjes. 'Ik ben drachtig. Ik heb kleine kittens in mijn buik', Freddy keek met groote ogen naar Icy. Hij hadt het niet verwacht, en al helemaal niet zo snel. Hij was pas bij hun ingetrokken. 'Kijk', zei Icy. Freddy keek achterom en zag eeen klein vogeltje met een rode borst. 'Dat is een roodborstje. Sluip die boom in, en probeer de takken onder je poten niet te laten kraken. Roodborstjes zijn namelijk nog al snel geneigd om weg te vliegen'Hij keek weer terug richting Icy en keek in haar ogen. 'Je bent er niet blij mee hè, dat ik kittens krijg?', vroeg ze toen een beetje treurig. ''Nee, dat is het niet. Het is gewoon....gewoon een beetje onverwacht en snel. Meer niet.'' Maar diep in zijn hart wist hij niet of hij het leuk zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 18:59

''Nee, dat is het niet. Het is gewoon....gewoon een beetje onverwacht en snel. Meer niet'', zei Freddy toen. Icy keek diep en scherp in Freddy's ogen. 'Je liegt. Je weet je keuze nog niet. Het maakt ook niet uit', zei Icy toen zuchtend. Even later had Freddy het roodborstje gevangen, en nog een beetje ander prooi, en gingen toen naar Lionheart's kamp. Icy's spieren deden pijn. Opeens voelde ze een klop in haar buik. Icy schrok. Dit kon ze straks meteen aan Lionheart vertellen! Icy begroette Lionheart door hem een lik te geven, en zwiepte toen met haar staart. Ze ging zwijgend de grot in, en uitgeput liggen. Ze was zo bang dat ze haar kittens pijn zou doen, dat ze op haar zij ging liggen, en haar nek uitstrekte naar Freddy, Cinder en Lionheart. 'Hebben jullie veel gevangen?', vroeg ze toen maar.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 19:23

lionheart zag Icy uit het bos met Freddy komen. Ze gaf hem een begroetende lik en hij spinde daarbij."Hebben jullie veel gevangen?" Vroeg ze toen ze in de grot was gewandeld." Ja, genoeg voor jou alle sinds." Zei hij spinnend en voegde er bij."Cinder heeft veel gevangen voor zijn eerste training en ik heb voor ons gejaacht." Hij keek naar Cinder en zei."Eh, ik ga naar Icy als je het niet erg vind. Dan kan jij en Freddy praten zonder dat wij er bij zijn."Hij knipoogde en nameen deel van zijn prooi mee. Hij nam een konijn en twee muizen mee. hij legde de prooi voor haar en nam èèn muis mee en ging naast haar liggen." Ik heb genoeg voor je gevangen en ik heb Cinder bij Freddy gelaten dat die elkaar beter kunnen leren kennen." Met een kleine zucht viel hij naast haar neer. Voor twee jagen was geen makkelijke job. Hij was doodop.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:42

Sandstorm had al een tijdje niet meer van zich laten horen bij Icy en Lionheart, dus zodra Ijsel en hij gegeten hadden, was hij op weg gegaan naar de familieplaats van de twee rogue's. Cinder en Freddy waren er ook, zij waren als het ware geadopteerd door de twee liefhebbende katten. Sandstorm moest altijd glimlachen als hij daaraan dacht. Hij besloot er een soort verrassingsbezoekje van te maken, dus zodra de eerste bekende geursporen hem bereikten, ging hij over tot sluipgang. Toen hij in de struiken even zat te observeren, hoorde hij een stukje gesprek over jagen. Het moest Lionheart zeker wel zwaar vallen om voor twee te jagen. Een idee begon Sandstorm te jagen, maar hij schoof het nog even van zich af. Icy en Lionheart vielen samen neer op de grond. Op dat moment kwam Sandstorm tevoorschijn. 'Hoi jullie twee!' Ze wisselden even begroetingen uit. 'Hoe is het met jullie? Ik heb wat gehoord over je zwangerschap Icy, gefeliciteerd! Dan ben je ongeveer tegelijk met Ijsel,' constateerde Sandstorm blij. Daarna begon hij wat over jagen, en sneed zijn idee daarbij aan. 'Ik dacht, het is wel zwaar om alleen voor twee te jagen.. Dus, Lionheart, ik wilde vragen, misschien kunnen wij met z'n tweeën voor Icy en Ijsel jagen, en tegelijk Cinder en Freddy opleiden? Dat zou minder zwaar zijn dan alleen,' eindigde hij zijn relaas. Zouden ze daarmee instemmen? Hij wilde ook instemming van Icy.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 15:51

''Ik heb genoeg voor je gevangen en ik heb Cinder bij Freddy gelaten dat die elkaar beter kunnen leren kennen'', zei Lionheart toen tegen Icy. Icy knikte. 'Slim van je', spinde ze. Toen hoorde ze Lionheart zuchten, en doodmoe neerkomen op de grond, legde ze haar oren plat in de nek. 'Ik wil voor jullie jagen', zei ze toen resoluut. 'Ik kijk wel uit met de kittens', zei ze toen, maar ze werd al benauwd bij het idee dat er iets met de kittens ging gebeuren. Opeens voelde Icy nog een schop. 'Lionheart! De kittens! Ze schoppen!', zei Icy enthousiast. 'Leg je oor tegen mijn buik', zei ze, en ze kroop dichter naar Lionheart toe, ondanks haar spierpijn. Ze pakte ook een muis, en schokte dat gauw binnen, terwijl ze Lionheart ongeduldig aan bleef kijken. Opeens kwam er een zanderige kleurige kat uit te struiken springen, en Icy wou meteen omhoog springen om iedereen te beschermen. Ze stond ook op, en keek naar de kat. Sandstorm! 'Hoi jullie twee!', zei Sandstorm. 'Hallo', begroette Icy, terwijl ze weer moeizaam ging liggen, de kittens schopten een paar keer in haar buik, en even later was het opgehouden. 'Hoe is het met jullie? Ik heb wat gehoord over je zwangerschap Icy, gefeliciteerd! Dan ben je ongeveer tegelijk met Ijsel', zei de kater toen. 'Dankjewel, en wat leuk', zei Icy. 'Heeft IJsel het moeilijk?', vroeg Icy. Maar Sandstorm begon al over jagen, en Icy knikte af en toe. 'Ik dacht, het is wel zwaar om alleen voor twee te jagen.. Dus, Lionheart, ik wilde vragen, misschien kunnen wij met z'n tweeën voor Icy en Ijsel jagen, en tegelijk Cinder en Freddy opleiden? Dat zou minder zwaar zijn dan alleen,' hoorde ze Sandstorm toen zeggen. Icy keek naar Lionheart. 'Goed voorstel', zei ze toen. Toen kwam er opeens een vraag in haar op. 'Hoe lang moet IJsel nog wachten voor de geboorte?', vroeg ze toen.


Lionhearts familieplaats - Pagina 6 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lionhearts familieplaats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: