Lionhearts familieplaats - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lionhearts familieplaats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Freddy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:00

Icy keek diep en scherp in Freddy's ogen. 'Je liegt. Je weet je keuze nog niet. Het maakt ook niet uit', zei Icy toen zuchtend. Freddy keek haar maar niet meer aan, ze zou toch alleen nog maar treuriger en mischien boos worden. Hij keek naar het roodborstje dat daar nog was. Hij sloop er stil en nel opaf en sprong er snel bovenop. Het was net niet mis en hij dode het snel. Toen liepen ze terug naar Lionheart en Cinder. 'Hebben jullie veel gevangen?', vroeg Icy toen maar. Freddy zij maar niks. Ja, genoeg voor jou alle sinds." Zei hij spinnend en voegde er bij."Cinder heeft veel gevangen voor zijn eerste training en ik heb voor ons gejaagt." Zei Lionheart. Maar Freddy hoorde het niet, hij was verzonken bij de gedachte hoe het zou zijn met kittens erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:03

Icy knikte enkele keren. Sandstorm was blij dat ze instemde. Daarna antwoordde hij op haar vragen. 'Heeft Ijsel het moeilijk?' 'Ze voelt wel wat, en ze is snel moe, maar haar poot kan zo goed genezen, en ze is zo gelukkig..' Sandstorm kreeg even een dromerige blik in zijn ogen. 'Ze is bijna zover, maar het is moeilijk te zeggen.' Even schaamde hij zich, dat hij zomaar over jagen was begonnen. Echt katerdingen op dit moment, zeg maar. Dat was erg asociaal geweest van hem. 'Sorry dat ik door je heen praatte..' verontschuldigde Sandstorm zich. Ijsel had gelijk toen ze hem manieren bij wilde brengen. Jonge katers waren niet de wijste. 'En bij jou, Icy? Hoe gaat het bij jou?' vroeg hij toen, oprecht geïnteresseerd.

- Zou je bij Icy's plaats op Dapplekit willen reageren aub? Razz -


Lionhearts familieplaats - Pagina 7 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 16:17

"Ik wil voor jullie jagen." Zei ze toen hij was neergevallen. Hij keek naar haar." Nee, sorry maar dat kan ik niet toestaan." Zei hij en ze probeerde opnieuw."Ik kijk wel uit met de kittens." Hij antwoordde."mijn antwoord is nog steeds nee. Ik kan dat niet toestaan of ik kom mee maar het is nog steeds een nee." Hij keek even naar Icy en ging dan weer liggen. "Lionheart! De kittens! Ze schoppen!" Hij sprong direct op en keek naar haar."mooi dat is zoals ik verwacht had!" Zei hij heel blij. Hij plande Icy's zwangerschap heel nauwkeurig."Leg je oor tegen mijn buik." Zei ze snel en ze kroop dichter. Hij bukte zich en legde zijn oor zachtjes tegen haar buik. Hij hoorde ze inderdaad schoppen. Dit was geweldig nieuws. Er stroomde nieuwe energie door zijn aders." Geweldig! Dit is geweldig nieuws!" Riep hij en spinde heel luid. Hij begon haar overal te likken. Icy sprong opeens voor hem en hij zag een zanderige schim voor haar. hij rende naast haar en keek met zijn nagels uitgestoken naast haar staan."Hoi jullie twee!" Net toen Sandstorm dat zei herkende hij hem." Hey sandstorm!" "Hallo." begroete Icy hem ook. "Hoe is het met jullie? Ik heb wat gehoord over je zwangerschap Icy, gefeliciteerd!" zei hij en Lionheart stak fier zijn hooft omhoog. "Dankjewel, en wat leuk." " ja ,dankje Sandstorm." Zei hij blij."Ik dacht, het is wel zwaar om alleen voor twee te jagen.. Dus, Lionheart, ik wilde vragen, misschien kunnen wij met z'n tweeën voor Icy en Ijsel jagen, en tegelijk Cinder en Freddy opleiden? Dat zou minder zwaar zijn dan alleen." zei Sandstorm. Dat aanbod kon hij niet afslaan." ja heel graag zelfs. Ik kan wel wat hulp gebruiken. Maar verwaarloos Ijsel niet hè." antwoordde hij. "Goed voorstel. Hoe lang moet IJsel nog wachten voor de geboorte?" Voegde ze er nog bij. Hij wachte tot Sandstorm had geantwoord en hij wachte tot hun gesprek voorbij was. Toe zei hij." Ik heb de kruiden klaar staan als ze bevalt. Kom me dan halen dat ik kan zorgen dat het goed verloopt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 DPKsfdL
87

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Cinder
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:01

Cinder snorde even toen Lionheart haar een complimentje gaf. Hij zei dat hij even naar Icy ging, en dat Freddy en zij even konden gaan praten. Cinder knikte en liep naar Freddy, en ging voor hem zitten. "Hooi, hoe gaat het met jou? Goede jacht gehad?" vroeg ze opgewekt en ze knipperde vriendelijk met haar ogen. Toen hoorde ze heel zacht een geluidje, en ze zag een flits zandkleurige vacht. Het was Sandstorm die op bezoek kwam! Cinder keek verrast om en zwaaide even met haar staart ter begroeting. "Hooi, Sandstorm!" riep ze hem toe, maar het leek haar onbeleefd nu weg te lopen van Freddy, dus bleef ze zitten waar ze zat. Ze was zijn aanbod naar treecut place te verhuizen niet vergeten en hem er dankbaar voor, maar nu wilde ze nog niet verhuizen. Daar zou ze ouder voor moeten zijn, en ze kreeg nu net les van Lionheart en Icy. En, dacht ze bij zichzelf, ik begin me nu net een beetje een deel van de familie te voelen. Dus verhuisde ze toch liever nog niet naar Treecut place. Ze hoopte dat Sandstorm het niet erg vond. Ze legde haar kitten-pluizige staartje om haar pootjes heen. Op de achtergrond hoorde ze de katers en Icy bijkletsen, maar zijzelf keek nu naar Freddy in afwachting van zijn antwoord.


Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Greycatbycedacoo
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:15

'En bij jou, Icy? Hoe gaat het bij jou?' , vroeg Sandstorm toen aan haar. 'Ja hoor, alleen ben ik naar zo'n dag jagen natuurlijk wel erg uitgeput', zei Icy toen lachend. 'Excuseer me', zei ze, en met dat ze dat zei en terug was gelopen, viel ze zwakjes neer. Icy keek zwakjes. 'Sorry, het zijn de kittens', zei Icy. 'Ik heb er veel last van. Het zijn waarschijnlijk sterke kittens', zei ze fier. 'IJsel en ik zullen vast wel prachtige kittens krijgen', zei Icy toen, en ze dacht dromerig aan het moment dat ze de kittens kreeg. Icy kon niet meer opstaan. Ze was heel erg moe. 'Ik voel me zo zwak', zei ze heel zwakjes. Het was niet netjes dat Icy ging liggen met Sandstorm erbij, maar Icy voelde zich zo zwak, dat ze haar ogen even moest sluiten. 'Is het normaal dat ik zo zwak ben na een dag jagen?', piepte ze als een kitten bijna.


Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Lionhearts familieplaats - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Lionhearts familieplaats   Lionhearts familieplaats - Pagina 7 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 17:35

"Ik voel me zo zwak." Zei Icy opeens. Lionheart keek bezorgd naar Icy. Daar bestond geen medicijn voor dus waren het de kittens." Je moet rusten, en ik had gezecht dat je niet mocht jagen. Rust nou maar dan zal Sandstorm en ik voor het eten zorgen." Zei hij en keek bezorgd naar haar. De kittens hadden haar zeer zwak gemaakt. Hij wouw heel graag bij haar blijven maar hij kon Sandstorm ook niet alleen voor ons laten jagen. Hij moest ook voor Ijsel zorgen en dan leek hij misschien wel een slechte vader. Hij keek dan weer naar Sandstorm en zei." Gaan we dan maar jagen. ik denk dat we beter Icy laten rusten."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lionhearts familieplaats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: