Meeting LeopardClaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting LeopardClaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:03

Cloudtail zat al een week in de RiverClan, hij vond het hier wel leuk enzo. maar hij had geen vrienden.
Hij wou soms dat hij samen met iemand kon jagen dan altijd alleen. Hij had al een paar waterratten gevangen. Hij rook verschillende geuren die hem niet boeide maar hij rook wel een konijn dicht in de buurt. Daar in de struiken naast een grote boom in een schaduw zag hij iets bewegen. Hij ging meteen in jachthouding staan. Hij sloop dichterbij. Hij sprong genietend in de lucht op de konijn en maakte het beest dood met 1 beet. Toen zag hij een Riverclankat die hij al heeft gezien maar nog nooit mee gesproken heeft. Hij dacht in zichzelf zou ik vragen of ze met mee wilde jagen??


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:13

Leopardclaw zag dat de poes wat wilde vragen maar liet er niks van merken. leopardclaw klom in de boom en begon te snuffelen. Toen klom hij weer uit de boom en zij tegen de kat: Heb je zin om met mij te jagen ik anders wel hoor! Leopardclaw keek de kater aan en rende toen weg en riep toen hij aan het rennen was : Moet je is goed opletten! Leopardclaw snoof door de bosjes en rook een konijn en ging in een jachthouding zitten. Leopardclaw sloop dichterbij en de konijn hield zijn oren gespitst. Toen Leopardclaw dicht bij het konijn was sprong op het dier en doorboorde hij zijn lange nagels in het beest. Het arme dier was dood. Leopardclaw zette zijn scherpe tanden in het beest en dronk zijn bloed op en kreeg rode waas voor zijn ogen dat kreeg hij meestal als hij bloed dronk. Leopardclaw begroef het konijn zodat hij het later kon terug halen .Hij rende terug naar de kater en zij tegen de kat nu is het jou beurt.


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:42

Cloudtail aarzelfde of hij het wou vragen, maar hij zag dat LeopardClaw in een boom klom. Toen Leopard er terug uit kwam vroeg hij: Heb je zin om met mij te jagen ik anders wel hoor ?! Voor hij kon antwoorden zei Leopard: Moet je is opletten! Dus hij keek en zag dat ze paar tellen al in jachthouding stond. LeopardClaw sloop dichter en dichter bij het konijn, hij sprong en maakte er een bloederig eind van. Toen Leopard klaar was met het begraven van het beest zei hij: Nu is het jou beurt.
Cloudtail zei: Oké vooruit dan maar. Hij hoorde vogeltjes fluiten en een geritsel. Hij keek naar een struik die in het zonlicht stond. Hij deed zijn bek een klein beetje open om beter te ruiken. Hij rook een lekkere waterrat. De wind blies naar voren, mooi dan kan hij me niet ruiken. Hij ging in jachthouding staan. Hij sloop heel voorzichtig zodat de waterrat hem niet kon horen. Toen hij dicht genoeg was vloog hij als een pijl in de lucht op de waterrat. En doodde het beest dat niets meer kon doen dan afwachten. Hij ging terug met zijn prooi naar LeopardClaw en wachtte af wat hij ging zeggen.


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 17:50

Goed gedaan en Leopardclaw trippelde naar de kat toe en gaf hem een snelle lik over zijn oor. Leopardclaw wilde wat gaan zeggen maar zag wel iets en hield toen maar zijn mond en spitste zijn oren. Leopardclaw bleef rustig en gaf geen antwoord totdat hij een das op de kat zag springen! Leopardclaw riep : KIJK UIT! En sprong over de kater en beet in de das. De das liet zich geen tweede keer bijten en zijn poot schaafde Leopardclaw bijna maar hij ontweek hem. Leopardclaw zette zijn nagels in het beest dat begon te gillen en te schreeuwen en te worstelen en rollend en vechten waren de das en Leopardclaw. Leopardclaw liet de das los en de das wilden aanvallen maar kreeg de kans niet Leopardclaw sprong over de das heen en viel hem van achter aan en beet hem in zijn poot. Leopardclaw keek naar de kat en dacht : Zal die kat mij helpen of is hij een bange muis?


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:16

Goed gedaan: zei LeopardClaw.
Ineens sprong er een das op Cloudtail's rug. Cloudtail zakte ineen hij wist niet wat hem overkwam. Hij zag dat Leopard over hem sprong en de das beet! Maar de das vechtte wel terug! Toen zag hij dat Leopard onbegrijpelijk naar hem keek. Ow ja ik moet haar helpen wat ben ik toch een muizenbrein dacht Cloudtail in zichzelf. Dus hij stond op, hij sloeg met zijn nagels op de buik van de das, de das gilde het uit van de pijn. Cloudtail beet toen in de das zijn poot. En de das liep zo snel mogelijk van de donkere plek weg. Cloudtail zei toen zachtjes tegen LeopardClaw: Pfoe, die das was wel moeilijk te verslaan en bedankt dat je me had gered toen de das op mij sprong, maar ik heb me nog niet voorgesteld ik ben Cloudtail en jij bent LeopardClaw toch ?


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:30

Ja inderdaad en waar wachte jij op muizenbrein? Zij Leopardclaw wel lachend. Leopardclaw keek naar cloudtail en was weer vergeten wat hij net zij en vroeg toen : Jij bent toch ook van de Rivierclan? Dus ik denk als we samen prooi mee nemen dat Stormstar wel blij zal zijn toch? Leopardclaw keek naar de grond en zette zijn nagels in de grond en verwoeste een klein plantje wat aan het groeien was maar hij wist dat er giftige bessen aan zullen groeien dus. Leopardclaw keek naar Cloudtail en zij toen: Ooo wacht ik hoor nog wat en Leopardclaw keek over Cloutail heen en zag een hond en zij tegen Cloudtail : Kijk ik denk dat er een hond aan komt en onze kant op rennen! Leopardclaw rende zo snel als een luipaard naar het schuurtje en ging op het dak zitten zal de kat hem volgen of was het echt een muizenbrein? Leopardclaw bleef maar onrustig zitten wachten op de kat en hoorde de hond al grommen en blaffen wat was dat beest toch aan het doen? Dacht Leopardclaw bij zich zelf.


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 18:53

LeopardClauw zei al lachend: Ja inderdaad en waar wachte jij op muizenbrien ? ''Uhhmm,, ik lag nog halfbewust wat er gebeurd was op de grond hoor,,: zei Cloudtail terug. Leopard riep hard: Pas op een hond wegrennen hier!! Cloudtail rende voor zijn leven maar hij struikelde over een stomme wortel van een boom. Hij hoorde hond al blaffend aankomen. Hij was doodsbang, en zijn poot zat nog steeds vast tussen die wortel! Hij kreeg met veel moeite zijn poot ertussenuit, maar hij was al te laat de hond was er. Het enige wat hij nu nog kon doen was vechten voor zijn leven! Hij gaf de een paar rake klappen met zijn nagels. De hond gromde alleen maar terug en zette de aanval in, hij hapte als een wild beest naar Cloudtail die zo snel was als een slang. De hond beet recht op zijn poot en dat deed verschrikkelijk pijn. Cloudtail gilde het uit, hij sloeg zo hard als hij kon tegen de kop van de hond. De hond piepte en Cloudtail zag dat de helft van zijn kop bebloed was. Cloudtail rende nu zo vlug mogelijk weg en klom op het schuurtje waar LeopardClaw op het dak zat..


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 19:16

Leopardclaw wilde net te hulp schieten tot dat hij Cloudtail op het schuurtje zag en vroeg buiten adem: Gaat het? Leopardclaw aarzelde geen moment en klom van het schuurtje en sprong op de hond die stond te blaffen en te janken. Leopardclaw greep de hond bij zijn nek en beet erin maar het was niet genoeg. Leopardclaw krapte met zijn scherpe nagels de hond maar de hond gaf niet snel op dat wist elke kat. De hond beet naar Leopardclaw en zwiepte hem tegen het schuurtje aan en Leopardclaw knalde met een smak tegen het schuurtje aan maar gaf niet zo snel op . Leopardclaw sprong nogmaals op de hond en begon weer met zijn scherpe tanden in de hond te bijten maar nog harder dan daarnet! Leopardclaw voelde dat de hond hem bij zijn poothad maar hij schopte met zijn achterpoten tegen de hond aan en de hond die begon nog harder te grommen en Leopardclaw wist dat hij dit niet allen ging redden en riep naar Cloudtail: Help kun je me helpen ik probeer ons leven te redden!


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 19:29

Cloudtail kwam zo snel mogelijk van het schuurtje af toen LeopardClaw riep. Hij zag dat de hond al ernstig verwond was maar hij gaf niet op en Leopard had ook al een paar schrammen. Hij beet in de poot van de hond en sprong op hem en krabde en beet zo hard mogelijk! De hond sprong en sprong, Cloudtail verloor zijn greep en viel af de hond zijn rug. Hij krabbelde zo snel mogelijk overeind, hij krabde zijn rechterflank open. En beet weer in zijn poot, Cloudtail zag dat de hond mankte. Dus hij beet in de andere poot en krabde. Maar de hond wou niet opgeven en hij beet, juist op tijd rolde Cloudtail opzij! En hij sprong op de rug van de hond! Door het gewicht van Leopard en Cloudtail zakte de hond door z'n poten.


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 19:38

Leopardclaw greep zijn kans maar het was te laat de hond stond op en schudde en Leopardclaw verloor zijn greep en knalde weer tegen het schuurtje aan. Maar de hond kwam nu meteen zijn kant op en Leopardclaw kon net op tijd weg duiken. Leopardclaw rende rondjes rondom de hond en sprong onverwachts zo maar op de hond zijn kop. Leopardclaw krapte op de bek van de hond die begon te janken en Leopardclaw zag Cloudtail op de rug van de hond en hij kwam er ook bij en krapte de hond tot dat er bloed kwam en de hond begon nog harder te janken als daarnet. De wind blies en Leopardclaw vechten nog steeds met de hond die het niet opgaf. Leopardclaw was weer van de hond af en beet weer in zijn poot en zag dat de poot begon te bloeden. Hij liet de poot los en schreeuwde tegen Cloudtail: NEEM JIJ LINKS IK RECHT EN DAN VALLEN WE SAMEN TEGELIJK AAN !


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 19:45

Cloudtail hoorde wat LeopardClaw zei, dus deed hij dat. Hij ging naar de linkerkant van de hond die al vol met schrammen en diepe wonden zaten van Leopard en Cloud! Oké, Cloudtail viel aan hij krabde zo hard mogelijk en beet zijn poot open en krabde. De hond gilde het uit van de pijn. Maar Cloudtail hield niet op met bijten en krabben. De hond kwal ineens op hem af, de hond beet maar miste. Toen zag Cloudtail zijn kans hij beet zijn oor open en krabde op zijn oog en beet weer op zijn snuit. De hond gilde heel hard van de pijn en viel toen dood..


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:01

Leopardclaw trippelde naar Cloudtail toe en zij: Goed gedaan en wat een samenwerking met een gesnor in zijn stem. Als we dit aan Stormstar vertellen meschien vind ze ons wel dapper. Maar Leopardclaw had nog wel pijn van de schrammen dus begon zijn wonden zorgvuldig te likken met zijn ruwe tong. Toen hij daar mee klaar was vroeg hij aan Cloudtail die naast hem stond of we terug gingen naar de rivier dus Leopardclaw begon naar de rivier te rennen. Toen hij bij de rivier was ging hij langs de kant zitten wachten op Cloudtail maar toen hij wat hoorde sprong hij sierlijk op de eerste steen en sprong sierlijk verder. Toen hij op de 10 steen kwam gleed hij uit! Leopardclaw was geschrokken en viel toen PLONS! in het water gelukkig hield hij zich vast met zijn klauwen aan de gladde steen maar dat hield hij ook niet lang vol omdat de steen zo glad was! Leopardclaw probeerde zich op te trekken alleen de stroming was te sterk voor een kat! Leopardclaw probeerde alles maar hij hielt het al bijna niet meer en begon toen te gillen: HELP HELP CLOUDTAIL IK WORD BIJNA MEEGESLEURD DOOR DE RIVIER! En zo bleef Leopardclaw bang wachten op een kat die hem ging redden!


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:15

Goed gedaan en wat een samenwerking met een gesnor in zijn stem. Als we dit aan Stormstar vertellen meschien vind ze ons wel dapper: zei LeopardClaw tegen Cloudtail
Cloudtail zei opgelucht: Oké laten we maar teruggaan. Voor er weer iets ernstig gebeurd: zei hij nog vlug. Leopard ging voorop toen hij de rivier zag hoorde hij LeopardClaw heel hard schreeuwen: HELP HELP CLOUDTAIL IK WORD BIJNA MEEGESLEURD DOOR DE RIVIER! Hij spurtte zo snel mogelijk naar de rivier, hij liep zo voorzichtig mogelijk over de stenen. Hij wilde LeopardClaw optrekken toen er plots een sterkere stroming was en die sleurde hem in het water. Hij was in paniek, hij hield zich vast aan een andere steen die niet zo glibberig was en trok zich snel op. Toen ging hij zo snel mogelijk naar Leopard. Hij pakte hem bij zijn nekvel en trok hem op. Maar toen zag hij dat er een grote golf aankwam!! Cloudtail zei: RENNEN!!


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:26

Leopardclaw sprong van de ene steen naar de andere en zag dat de golf dichterbij kwam. Hij riep naar Cloudtail: Pas op hij is er al bijna! En weer dacht hij: Die poes wacht altijd op het laatste nippertje dat is toch niet slim? Leopardclaw rende naar een boom toe en klom in de boom en zijn scherpe nagels scheurde het boomschors en hij ging op een takje zitten keek via de boom wanneer de kat kwam. Leopardclaw zag wel dat de golf er al bijna was maar richt zijn ogen op de kat die nu hem vriend was. Leopardclaw staarde naar zijn vriend met open bek en wilde hem te hulp schieten maar wachten af. Hij wist dat zijn vriend wel slim genoeg was dus bleef nog kijken met open mond en buiten adem naar de kat. Hij wilde dat hem niks overkwam dus zo bleef Leopardclaw wachten of de kat wel slim genoeg was om bij hem in de boom te komen en daar niet bleef staan!


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:40

Cloudtail wou hier zo snel mogelijk wegkomen. Hij heeft nog 4 stenen te gaan voordat de wilde golf op hem af kwam en hem meesleurde in de blauwe rivier. Hij gleed uit over de voorlaatste steen en belande met zijn hoofd op de laatste steen even was alles zwart. Toen schrok hij terug wakker en de golf was nog 3 meter hiervandaan. Dus zo snel mogelijk stond hij op en sprong naar de andere steen, terwijl dat de golf nog maar 2 meter verder was, sprong hij op de laatste steen en op het nippertje sprong hij en belande op het zachte grond vol met gras, hij spurtte naar de boom waar Leopard in zat. Met zijn laatste krachten klom hij in de kale grote boom. De golf raasde voorbij. Gelukkig was ik juist op tijd of anders was ik kraaienvoer dacht hij in zichzelf..


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 20:52

Cloudtail riep Leopardclaw: Als jij net niet wegkwam was je kraaienvoer hoor siste Leopardclaw! Je hebt weer geluk Sterrenclan zijn dank! Leopardclaw zij iets naar Cloudtail: Je moet nooit zo lang blijven staan hoor straks heb je geen geluk meer! Leopardclaw sprong uit de boom en belande op zijn poten. Hij schudde beneden zijn vacht uit van het ijskoudewater. Hij liet een zacht gesnor horen wand hij had wel geluk dacht hij als Cloudtail er niet was was ik kraaienvoer! Leopardclaw riep vanaf beneden : Bedankt dat je me hebt gered Cloudtail riep Leopardclaw met een zacht gesnor. Hij hoorde een vogel sloop met een jachthouding dichterbij en ving hem tussen zijn klauwen. Leopardclaw dode het beest met zijn nagels. Het beest gaf een gil en was toen dood. Leopardclaw klom weer terug in de boom sneed de duif door de helft en liet een stuk voor Cloudtail vallen en vroeg: Heb je honger hier je zult het wel nodig hebben!


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 21:04

Cloudtail bleef alleen maar stil staan luisteren hij was te nog te moe. Hij schudde zijn vacht ook uit. Toen LeopardClaw een duif aan hem gaf zei hij: Bedankt Leopard. Maar we hadden toch nog eten begraven moeten we het niet gaan halen of gaan we naar het kamp en dan zullen we het morgen wel gaan halen?: zei Cloudtail. Liever terug naar het kamp hé ?

(Geen idee wat er verder gebeurd xd)


Meeting LeopardClaw Catwal13Meeting LeopardClaw 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimevr 13 apr 2012 - 21:08

Ik post ff ^^(sorry)



Yellowtail zag twee katten het kamp in komen hij herkende ze meteen toen hij de witte vacht van Cloudtail zag. Hij vroeg aan hun: Nog wat prooi gevangen zo te zien zie ik hier niks. Oja trouwens Mousefur heeft jullie de opdracht gegeven om morgen op zonhoog patrouille te gaan met mij. En.. waarom zijn jullie zo nat? Naja ga maar naar jullie holen jullie zijn er wel moe uit zo te zien ga maar uitrusten dan maak ik jullie morgen wel wakker.


Meeting LeopardClaw 334p55k

Meeting LeopardClaw DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 11:05

Leopardclaw antwoorden: Nou we zijn zo nat omdat we in de rivier zijn gevallen. En we zijn zo moe omdat we met een hond hebben gevochten die we gelukkig dood kregen en we hadden wat prooi maar hebben het begraven antwoorden Leopardclaw. En gaf een vlugge lik over zijn broer Yellowtail. Leoparclaw vroeg aan Cloudtail en Yellowtail of ze ook met hem naar het hol wilde om straks te gaan tongen. Leopardclaw rende naar de hoop verse prooi en koos drie dingen: 3 muizen. Hij liep naar het hol en begon in het mos te gaan liggen wachten op hem broers. Maar toen hij een paar minuten was gaan liggen viel hij in slaap. Hij droomde dat hij samen met zijn broers langs de rivier ging wandelen tot dat er Tweebenen kwamen en toen schrok hij wakker!

[ Yellowtail en Cloudtail mogen verder]


Meeting LeopardClaw 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op za 14 apr 2012 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Meeting LeopardClaw DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 11:07

even een ding, katten kennen het woord "mens" niet, ze noemen mensen Tweebenen Wink


Meeting LeopardClaw Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting LeopardClaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: