Meeting LeopardClaw - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting LeopardClaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Spotlight
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 11:17

Mag ik ook even zeggen dat de laatste posts (die van Yellowtail en Cloudtail) te kort zijn? Het beste is als je 5 regels onder elkaar hebt. Dit kan je zien als je eerst op voorbeeld drukt voordat je je post verstuurd.



Meeting LeopardClaw - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 15:00

Oké LeopardClaw ik kom straks: zei Cloudtail terug. Ik ga even wat verse prooi halen. Cloudtail ging naar de grote stapel prooi in het midden van de kamp om 2 muizen te gaan halen. En hij vroeg aan Yellowtail kom je nog ?? Zonder te wachten ging hij naar het hol van de Warriors en zag dat LeopardClaw aan het slapen was op het zachte mos van het hol dus liet hij hem maar slapen. Hij at zijn 2 muizen op en viel zelf ook in slaap. Plots hoorde hij een kreet van Leopard en ging onmiddellijk opstaan en vroeg haastig wat is er LeopardClaw ??

(als iemand de post van Soulscream zag dat was perongeluk ik dacht dat ik op Cloudtail zat Razz)


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 2 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••


Laatst aangepast door Cloudtail op za 14 apr 2012 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 15:03

Leopardclaw gaf een antwoord: Nou ik zat te dromen en het was een nachtmerrie dus ik gaf een schreeuw. Leopardclaw begon zijn broer zijn vacht te likken. Eerst zijn kop en achter de oren, Toen zijn buik en begon te gaan liggen op zijn rug en at een muis op. Hij slokte het beest binnen een paar happen op en vroeg aan Cloudtail: Weet jij soms waar Yellowtail blijft Loepardclaw keek naar het gat in het hol maar zag nog geen Yellowtail en ging toen weer liggen. Hij zag wel dat er nog een paar katten op het kamp waren maar trok zich er niks van aan hij ging verder met zijn muis. Hij likte eerst de muis en zette toen zijn vlijm scherpen tanden in het beest en er droop bloed uit dat hij begon op te drinken en keek toen naar Cloudtail en vroeg: Wil je ook nog een muis ? Ik heb er nog twee hoor!


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 15:55

Op dat moment kwam Yellowtail binnen en richtte zijn ogen op de muizen die er nog lagen hij pakte er een en liet zich naast leopardclaw op de grond zakken. Hij genoot van zijn muisje, Hij was zo lekker bovendien had hij best wel honger. toen begon yellowtail ineens: Vertel mij is waar jullie allemaal geweest zijn en wat er is gebeurd zijn jullie bijna om het leven gebracht? Nouja Cloudtail dan. je moet altijd uitkijken bij de grens van de tweebenen er lopen daar altijd honden los! Zijn jullie gek geworden wouden jullie dood ofso?! Hij keek de 2 gespierde katers strak en streng aan en hij wachtte op een antwoord.


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 16:10

Nou ik was aan het jagen en toen ontmoette ik LeopardClaw en hij vroeg of ik met hem wou jagen en ik knikte terug, hij ving dan een konijn en zei daarna: Nu is het jouw beurt. Dus ik ging jagen op een waterrat, toen ik hem ving begroef ik hem snel daarna waren Leopard en ik rustig aan het praten. Toen er plots een das kwam aangevlogen en Leopard had hem juist op tijd gezien en beet hem, toen ging ik Leopard helpen en toen was de das snel weggevlucht, maar het was nog niet gedaan er kwam een hond aan en ik moest alleen vechten omdat ik struikelde maar gelukkig kwam LeopardClaw mij te hulp schieten en we vielen langs 2 kanten aan en toen ging de hond eindelijk dood. We waren op weg naar de Riverclankamp en toen bij het oversteken van de rivier gleed Leopard uit maar kon zich nog net vasthouden aan de steen en ik hielp haar snel maar ik viel ook bijna, ik zag toen een grote golf aankomen en zei snel ga naar die boom ik was juist op het nippertje in de boom geklommen. En daarom waren we te moe om het prooi terug te gaan halen snapje ??


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 2 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 16:19

Aha, maar jullie gingen jagen op een das? Dat kan gevaarlijk zijn! een das kan ook terug aanvallen he? nou ja volgende keer voorzichtiger met wat je doet, wat als jullie nou(of een van jullie) nou dood ging? dan was het een mooie boel geweest hoor jullie zijn twee goede krijgers die willen wij niet missen! Wees de volgende keer wat voorzichtiger met wat je doet oke?en wees ook niet tegen de warriorcode je mag niet zelf eten eerst de clan gevoed worden dan pas jullie Juist? Maar goed Gaan jullie maar slapen jullie zien er moe uit zo te zien. En onthoud morgen wij op patrouille Juist? ik maak jullie wel wakker. Nou welterusten.


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 19:39

Leopardclaw keek met ogen naar Yellowtail: Nou 1 die das viel ons aan! En 2 wij hebben zelf nauwelijks gegeten hoor ik zal zo terug komen zij Leopardclaw en rende zonder antwoord het hol uit hij was boos op Yellowtail hij had helemaal niks gegeten hoor! Leopardclaw rende het rivierclankamp uit. Hij snuffelde en sprong over de rivier hij rende naar de rivier en vond al snel dat konijn wat hij had gedood. Hij sprong weer over de rivier het kamp in en legde zijn konijn op de hoop verse prooi. Hij trippelde terug naar het hol en zij toen: Zo ik heb het konijn gepakt hoor nu blij? En ging boos verder liggen maar hij had ook het gevoel dat Yellowtail ook wel gelijk had maar hij had niks op echt niet!


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 19:46

Cloudtail zei niets, hij had LeopardClaw nog nooit zo gezien. Maar achja dacht Cloudtail.
Hij ging op het zachte mos van het hol liggen. Cloudtail had het koud en kon maar niet slapen, hij moest denken aan alles wat er vandaag was gebeurd in het bos. Hij probeerde wel om te slapen maar het lukt gewoon niet. Hij besloot dan maar om even een luchtje te scheppen. De wind blies in zijn witte vacht. Het was al heel donker en bewolkt, het was al voorbij maanhoog. Cloudtail ging even het bos in om te plassen en misschien te jagen als er tenminste al iets was. Maar toen hoorde hij iets, een takje die brak. Cloudtail kreeg ineens schrik, maar welke kat zou nu midden in de nacht naar buiten gaan en zeker in dit donkere bos. Behalve ik natuurlijk dacht hij. Maar wat het ook was hij zou hem/haar verjagen en als het niet anders kon doden..


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 2 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 19:58

Leopardclaw was Cloudtail ge volgt en hij dacht: nee he heeft ie ook al het takje gehoord en zij toen: Je hoeft niet bang te zijn hoor broer ik ben het maar. En hij sprong van de boom af van die hoogte. Hij kwam voor Cloudtail staan en zij toen: Nou ik wilden graag weten waarom jij zo vroeg opstaat. Leopardclaw stem klonk kalm maar Leopardclaw moest het gewoon weten. Hij hoorde een konijn en zij tegen Cloudtail : Weest nu even stil. Leopardclaw sloop wat dichterbij en hij zag het konijn al en sprong op het dier en zijn vlijm scherpen tanden in het dier. Hij trippelde terug naar Cloudtail met het konijn tussen zijn kaken en zij toen: Zo dit kunnen we al meenemen. En wachten op een antwoord.


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:20

Uhhm, ik kon gewoon niet slapen en waarom ben jij zo vroeg opgestaan en mij dan ook nog gevolgt ?: vroeg Cloudtail aan LeopardClaw.
Stil is ik hoor iets!?: zei Cloudtail zachtjes. Hij snoof de lucht in. Een Bloodclankat, ohhnee dacht hij. Leopard ruik jij ook iets ??: vroeg hij aan Leopard. Toen zag hij iets in een donker bosje bewegen. Hij sloop dichterbij heel voorzichtig en toen sprong hij als een pijl in de lucht ZOEFF! Op de kat. YELLOWTAIL ?? Wat doe jij hier nu ook weer?: zei Cloudtail. Wachtend op het antwoord van deze rossige kat..


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 2 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:30

Leopardclaw keek naar Yellowtail en vroeg toen: Ben jij nu ook ons ge volgt? Ja dat heb ik al gedaan hoor liet Leopardclaw met een zacht lachje horen! Nu we hier toch zijn kunnen we wat gaan jagen voor de clan. Voordat iemand antwoord kon geven was Leopardclaw al weg. Hij rende door de bosjes en ving een muis op. Hij rook de muis en zag hem hij sloop verder in een jachthouding en wachten af. Het muisje was gespitst en zat een zaadje te eten. Leopardclaw was nog maar een vossenlengte van het beestje verwijdert en sprong toen op het diertje en doorboorde zijn lange nagels in het beestje het beestje was dood en Leopardclaw liep terug met de muis tussen zijn kaken waar Yellowtail en Cloudtail waren. Hij legde zijn muis naast het konijn en zij toen: Laat maar zien Cloudtail. En liep naar Yellowtail toe en zij toen jij bent hierna oke?


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 apr 2012 - 20:42

Mooie vangst: zei Cloudtail haastig en rende weg door de bosjes. En snoof de koude lucht in: hmm een lekkere duif dacht hij. En hij ging in jachthouding staan. Hij zette zijn stappen heel voorzichtig en lette op takken die in de weg lagen. Nu was hij er nog maar 2 vossenlengtes ver van de zoetsappige duif die daar nietsvermoedend in de grond zat te pikken. Toen er nog maar 1 vossenlengte tussen zat, sprong hij genietend van de wind die zijn vacht streelde op de duif en beet de duif met zijn scherpe tanden die al snel vol met bloed waren besmeert. Yellowtail ik denk dat het nu jouw beurt is..


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 2 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 13:51

Yellowtail knikte en rende de bosje in. Hij hoorde een paar poot stappen en rook met zijn snuit.Ja hij rook iets een een muisje! hij rende erop af, Toen was hij er eindelijk hij zag daar de staart van het muisje al en nog geen 2 staartlengtes hij zette af met zijn achterpoten sprong om hoog rook de lekkere geur van muis en belande met zijn voorpoten op het muisje het arme lijfje spatte tegen maar Yellowtail maakte er een einde aan met zijn vlijmscherpe klauwen. Met het muisje in zijn bek liep hij weer terug naar de plek waar Cloudtail en Leopardclaw aan het wachten waren. Klaar zei hij. en hij wachtte op een antwoord.


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 16:26


Leopardclaw
Goed werk allen bij hoor! Leopardclaw snuffelde en liet zich op de grond zakken. Hij zij: Weet je dat ik bloed van die beesten drink? Leopardclaw stond op en rende naar de rivier wand hij wilde alleen zijn. HIJ was bij de rivier aangekomen stak zijn klauw in de lukt en sloeg hem op zijn eigen hoofd hij wilde het uitschreeuwen maar deed het niet. Hij bleef rustig met zijn oren gespitst en liet zich weer neervallen. Hij bleef liggen en zag zijn spiegelbeeld door het heldere water. HIj sloeg op het water met zijn klauw en hoorde toen wat. HIj zij: Wat wil je nou toch? Ik ben een monster zoals je ziet Cloudtail en Yellowtail.

[rare post he?]


as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 82358810


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:04

Een monster!? Maar hoe bedoel je nou jij een monster je bent gewoon een Riverclan kat! wat bedoel je met dat 'ik ben een monster'? kom we gaan terug naar het kamp jongens en Leopardclaw jou wil ik even spreken ja? hij liep samen met Cloudtail weg de struiken in en ze lieten Leopardclaw alleen. In Yellowtail's hoofd dwaalde vreemde dingen rond de meeste dingen waren waarmee Leopardclaw bedoelde dat ze een monster was, Vreemd..


De ochtend liep weer normaal Yellowtail maakte de andere wakker en hij wachtte tot ze opstonden.


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Watercoat
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Daniëlle
186

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Watercoat
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:10

één tip: Gebruik punten, komma's en aanhalingstekens om de posts wat overzichtelijker te maken happy wink


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Watercoatosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:19


Leopardclaw




Leopardclaw siste naar se rivier: Yellowtail is me af en toe toch een kat zeg. Leopardclaw wilde nog even alleen zijn en hij besloot maar het prooi te gaan pakken wat hij had gevangen. Hij liep terug naar het rvierclankamp en zag dater al wel een paar katten wakker waren. Hij liep naar de hoop verse prooi en legde het prooi op de stapel. Hij koos zelf een muis om te eten na de jacht. Hij liep met de muis tussen zijn kaken naar zijn hol en begon van het dier te eten. Hij zoog eerst het bloed op en kreeg rode waas voor zijn ogen: Dat kreeg hij meestal als hij bloed dronk. En toen hij daarmee klaar was at hij het beestje binnen een paar happen op en bleef even rustig zitten. Zijn staart zwiepten sluw. Hij ging in het hol liggen en hoorde wat en zij toen met sluwe stem: Yellowtail wat kom jij hier nu weer doen?


as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 82358810


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:37

Mensjes: Tip:

aanhalings tekens!

Dus niet:

hij zei: wat doe jij hier

maar:

" Wat doe jij hier?" vroeg hij.

btw. het is zei i.p.v zij Wink ik zie dit meerdere keren bij jullie staan.

Ook is het slim om in je post te zetten wat een ander doet en zegt.

dus niet:

hij antwoorde "hoi!"

maar:

Opeens kwam Spotlight aanlopen. hij zei " dag..." Meteen antwoorde Leopardclaw met "hoi!"

gewoon een paar tips die je posts een stuk mooier en overzichtelijker maken Smile



Meeting LeopardClaw - Pagina 2 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:40

Oke zullen we op letten Spotpaw


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 2 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:40

Oke ik zal dit gebruiken!


Meeting LeopardClaw - Pagina 2 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting LeopardClaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: