Meeting LeopardClaw - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting LeopardClaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 13:03

Ja was Vlucht!


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 13:45

Toen kwam Yellowtail daar aan in de bosjes hij zat ook bloed te drinken van een muisje! hij stopte toen hij hun zag staan en zei: Hoi. ik zie dat jullie ook al wat gevangen hebben? ach ik snap het niet ineens he ineens was ik bloed aan het drinken van een muisje! net zoeits wat jij ook doet toch Leopardclaw? hij slokte het laatste stukje bloed op en genoot van de lekkere zon en de wind die zijn vacht streelde. Zullen we maar weer terug naar het kamp gaan ik voel me niet zo lekker zei Yellowtail terwijl zijn maag pijn deed. ze liepen terug de struiken in en kwamen even later bij de rivier terecht. eerst ging Cloudtail daarna Yellowtail en toen Leopardclaw. toen iedereen er over was liepen ze terug naar het kamp.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 14:19

Leopardclaw keek naar Yellowtail en zij lachend: "Gho ik weet waar je buikpijn hebt van het bloeddrinken. Leopardclaw liep naar de hoop en legde zijn haas op de hoop en liep toen weer terug naar Yellowtail. Leopardclaw keek Yellwtail aan en zij: " Weet je ik heb het bloeddrinken van een bloedclankat geleerd. Leopardclaw keek naar Cloudtail en gaf een lik over zijn neus en ook over die van Yellowtail. Toen hij daarmee klaar was zij hij tegen hun: "Ik ga even wat uit het hol pakken kom zo. Leopardclaw rende met zijn natte poot kussentjes naar het hol en de wind waaiden lekker en koud.Hij liep naar zijn mosbedje en haalde er een tand er voorschijn. Hij rende terug naar Yellowtail en zij:"Hier dit had ik gevonden onder jou bedje wil jij mij eens uitleggen wat dat is? eens Leopardclaw keek zijn broer strak aan en zij toen : Ik heb altijd gedacht dat deze tand van onze moeder is het ruikt naar een vrouwtjeskat en hij is al best oud zie ik. En rustig wachten hij op een antwoord van Yellowtail.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op zo 22 apr 2012 - 14:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 14:21

yellowtail: het is echt al 3 x gezegt dat je aanhalings tekens moet gebruiken Wink misschien slim om het dan ook te doen? Nu zie je amper wat je zegt of wat je denkt. aanhalingstekens zet je voor en achter het gene wat je zegt. Dus niet:

Hij zei: Hoi. ik zie dat jullie ook al wat gevangen hebben? ach ik snap het niet ineens he ineens was ik bloed aan het drinken van een muisje! net zoeits wat jij ook doet toch Leopardclaw?

maar:

"Hoi. ik zie dat jullie ook al wat gevangen hebben? ach ik snap het niet ineens he ineens was ik bloed aan het drinken van een muisje! net zoeits wat jij ook doet toch Leopardclaw? "

wat ook handig is om je tekst schuin gedrukt of gekleurd te maken Smile dat maakt het overzichtelijker....



Meeting LeopardClaw - Pagina 5 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 14:26

Uhm uhm. Oke ik zeg de waarheid. deze tand was inderdaad van onze moeder ja. toen ze me in de steek liet vond ik deze op de grond bij haar. ik dacht dat ik hem maar gewoon het beste kan meenemen zei hij terwijl de wind langs zijn vacht streek. ik heb hem altijd bewaard nooit iets er van verteld. dat leek me het beste. en nu heb jij hem gevonden dus jah..
Toen volgde Yellowtail:"de tand was al oud ja ik heb hem al sinds me eerste weekjes als kitten". hij voelde zijn pootjes heel moe worden en besloot niks meer te zeggen en maar naar zijn hol te gaan.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 14:35

Leopardclaw keek zijn broer aan en zij: " Nou ja jij verteld ook ons helemaal niks he. Van woede rende hij naar de rivier en liet zich op een steen zakken. De dauw druppels van het water kleefden lekker aan zijn pootkussentjes.Leopardclaw keek naar het heldere blauwen water en zag erin zijn spiegelbeeld. Toen hij nog een keer keek zag hij nog een gedaante een soort van kat. Hij keek goed en zag zijn moeder! Ze was oranje en leek veel op Yellowtail. Toen hij dat had gezien stond hij op en wist van haast niet wat hij moest doen. Hij rende weer het kamp in en zij met opgeheven stem: " Onze... moeder ik.. zag haar .. als spiegelbeeld in de rivier! En zij nog tegen Yellowtail: " Yellowtail ze lijkt heel veel op jou zeg. En hij wachten zittend op een antwoord.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 14:46

Wat?! dit word alsmaar vreemder weetje. toen zei Yellowtail:'' welke kleur ogen had ze?" en zei direct daarna: " leek ze echt op mij?" Yellowtail kwam een beetje tot rust en zei toen: " ik ga slapen!" en liet zich ontspannen zakken en droomde: "YELLOWTAIL YELLOWTAIL HELP! HELP!" Mam Mam! waar ben jij! MA!!!!! Opstaan opstaan! Yellowtail schrok wakker en zag toen leopardclaw en zei:"Waarom zo vroeg opstaan?" We gaan op patrouille! Yellowtail schrok omhoog en rende als een speer de kamp ingang uit.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:00

Leopardclaw rende zo snel mogelijk achter Yellowtail aan en toen hij hem had bereikt zij " Ze had een beetje groenige ogen. Leopardclaw keek naar Yellowtail en rende naar een boom. Hij klom erin en wachten af.Na een paar minuten kwam hij weer naar beneden en zij : Niks gezien alleen veel vis in de rivier zullen we daarop jagen? Leopardclaw rende zonder antwoord naar de rivier en wachten aan de kant.De koude en sterke wind waaiden langs zijn zwarte glanzende pels en de vogels vloten. Hij zag een grote vis zwemmen en sloeg zijn klauw in het water :Pats. De vis kwam op de kant terecht en Leopardclaw zag hoe groot hij was. Hij riep naar Yellowtail:Kom nou ik heb een grote vis ik kan hem niet alleen doden. Zo worstelde de vis verder in Leopardclaw's woeste klauwen.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:13

Yellowrail rende naar het kabaal toe en zag daar Leopardclaw worstelen et de vis en zei:"Pff slappeling haha".hij sprong op de vis en maakte hem dood met zijn klauwen en zei: "Een eitje!" de wind streelde langs zijn pels en hij hoorde opeens een geluid in de rivier. Hij sprong erop af worstelend in het water en even later kwam hij er weer uit met een vis. die arme vis spartelde op en neer en Yellowtail maakte het af met zijn klauwen. hij nam de vis in zijn bek en hij begroef hem en zei"Die graaf ik later wel weer op".


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:23

Leopardclaw keek zijn broer aan en zij:Jij kan lekker makkelijk praten jij bent hier de oudsten dus! Leopardclaw sprong in de rivier en kwam terug met een vis die maar bleef spartelen in zijn bek. Leopardclaw zwom naar de kant en legde zijn vis daar neer. Leopardclaw sprong op het beest en maakten hem dood met zijn scherpen nagels. Hij sprong weer terug in de rivier en ging kopje onder. Leopardclaw zwom verder naar beneden en zag een dode kat. Leopardclaw wilde hem nog goed bekijken maar zag wel ja hij ging weer naar boven voor lucht.Hij zwom weer naar Yellowtail toen en trok zich weer naar boven. Hij schudde zich uit en zij tegen Yellowtail: Ik... ik... Ik zag onze moeder op de bodem van de rivier schreeuwde hij uit! Leopardclaw keek met verdrietige ogen naar Yellowtail en dacht: Ja onze moeder is dood gegaan in de rivier. En hij wachten af wat Yellowtail zal doen.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowleaf
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Lyan Payne 8D
66

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Snowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:25

Mag ik ook mee RPGen? Mijn posts zijn nog niet zo lang ^^


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 T0rxc8
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:27

Ik weet niet! Moet je via Pm naar Cloudtail sturen!


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 15:37

Wat onze moeder op die bodem?! dat kan niet weet je dat zeker! misschien zag je daarom haar in je spiegelbeeld?! Yellowtail voelde zich niet goed nu en besloot ook in het water te gaan kijken.toen hij daar was schrok hij zich en zwom snel weer naar boven en zei:"Het is onze moeder!"Je had gelijk! ik ga haar van beneden halen en hij zwom er weer in. Even later was hij weer boven met hun moeder, de wind woei door Yellowtail's vacht heen hij had het koud.Toen Yellowtail haar wat beter bekeek bleek het dat ze gebeten was, dat niet alleen ze was inderdaad een tand kwijt." Ze ze.. is vermoord door een kater zei hij. De lucht werd donker en dat betekende niet veel goeds. Toen volgde Yellowtail:"We moeten haar ergens begraven!" niet in de clan, hier ergens in het bos op een veilige plek. Ondertussen spatte er wat regendruppels op zijn vacht:"Ook dat nog!"


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:02

Leopardclaw letten niet meer op Yellowtail hij kek alleen met geschokte ogen naar hun moeder. Leopardclaw begon wat te snikken en pas toen voelde hij de regendruppels. Leopardclaw keek naar Yellowtail en keek toen rond. Hij zocht ja en daar had je het al een rommelige schuur. Leopardclaw pakte zijn moeder op en bracht haar mee naar de schuur. Leopardclaw liet haar op de grond vallen ging over haar heen liggen en bad tot de Sterrenclan: " Waarom nou toch? Leopardclaw lette helemaal niet of Yellowtail al kwam maar hij zij: "Ik zal je samen wel begraven met Yellowtail als de regen is opgehouden. Hij keek weer naar de ingang van de schuur maar zag Yellowtail nog steeds niet. Hij hoorde wel een vogel op het dakje. Rustig sloop hij met een jachthouding naar het diertje toe. Hij sprong op het diertje nam hem mee naar beneden en legde hem voor zijn moeder neer. Hij spatte zijn klauw in het bloed van het dier draaiden zijn moeder om en smeerde het bloed van zijn klauwen af op haar buik. Hij wachten af of Yellowtail ook kwam om dit te doen.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:13

En daar verscheen door de struiken Yellowtail hij zei:" Laten we haar maar begraven oke?" ze wachte even tot de regen gestopt was en daarna groeven ze een gat en legde ze hun moeder erin.Ze rauwde. Toen begon Yellowtail:"Waar zou onze vader dan zijn?" O wacht die ging dood tijdens een strijd. ik weet alleen niet meer welke.hij keek in het rond de wind waaide langs zijn natte pels. het werd donkerder, Yellowtail zei opeens:"Ik blijf vanacht bij mam slapen" Besloot hij en hij zakte neer naast zijn moeder.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:18

Leopardclaw keek zijn broer aan en zij: "Dan blijf ik ook hierLeopardclaw keek naar de grond en miauwde naar de maan die al opkwam. Hij keek naar zijn broer Yellowtail die naast zijn moeder aan het liggen was en ging naast hem liggen. Hij legde zijn kop op Yellowtail's zijn rug en likte al het water van zijn mooie oranje vacht af. Leopardclaw legde toen zijn kop op zijn poten en viel in slaap. Hij droomde: Mam? Mam? .... Leopardclaw zag zijn moeder met een kat vechten en schreeuwde MAM! Leopardclaw zag dat de kat zijn moeder beet en haar snel in het water gooiden. Leopardclaw schrok wakker en maakte ook Yellowtail wakker en legde uit wat hij ge droomt heeft.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:23

Yellowtail droomde: hij zag zijn moeder daar staan met iemand vechten wacht hij herkende die kater HET WAS ZIJN VADER! Yellowtail zag zijn vader zijn moeder woest en hard bijten en sleurde haar bewusteloos het water in.MAM!! maar het was al te laat. Yellowtail schrok wakker Lepardclaw ik heb eng gedroomd vannacht! diegene die onze moeder heeft vermoord is onze VADER! hij stond op en likte Leoaprdclaw. ik leg je onderweg wel alles uit. Of.. heb jij ook al zo gedroomd


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:30

Leopardclaw keek zijn broer aan en zij: "Ja ik heb het zelvde ge droomt." Leopardclaw stond op en zijn lange zwarte staart zwiepten heen en weer van verdriet. Hij rende zonder op Yellowtail te wachten naar de rivier en ging zitten. Hij schreeuwde: "Waarom vader hoe kon u onze moeder doden ze heeft niks gedaan." Toen hoorden Leopardclaw via de lucht zijn moeders stem die zij : "Arme lieverd het is niet wat je denk dat het is het was niet jou vader maar zijn broer die veel op hem lijkt." Leopardclaw wilde wat zeggen maar zijn moeder's stem was al weer weg. Leopardclaw miauwden naar de maan en zij: "Moeder wacht laat ons niet in de steek niet nogmaals!" Leopardclaw wachten af met zijn lange zwarte staart over zijn poten. Hij renden weer terug naar Yellowtail en zij: "Het was niet onze vader maar zijn broer!" Leoaprdclaw gaf een lik over zijn broers zijn oor en vertelde toen dat hij zijn moeder's stem had gehoord en wat ze zij.


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 33nj868

Spoiler:


Laatst aangepast door LeopardClaw op ma 23 apr 2012 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 16:39

Zijn broer? en als dat zo is hoe is onze vader dan gestorven? Ohh als ik die broer te pakken krijg ik snijdt hem in stukken! hij was woedend en tegelijkertijd kwamen er tranen uit zijn ogen en hij zei:"Waarom!" Waarom mam!! hij bleef even stil liggen kalm. hij liep naar een plekje en zakte daar in elkaar. hij bleef zo liggen en viel toen in slaap.Hij droomde weer over zijn moeder dit keer was ze er niet maar Yellowtail zei toch:"Mam waarom deed mijn oom dat?" Waarom jij nou weer! Een tel later hoorde hij een stem zacht zeggen:"hij deed dat omdat hij wist van de ruzie van mij en jou vader jonge" jou oom accepteerde dat blijkbaar niet en vermoorde me toen onverwachts.. Voordat Yellowtail nog iets kon zeggen was ze al verdwenen. Wacht mam ik heb nog zoveel te vertellen WACHT!


Meeting LeopardClaw - Pagina 5 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 5 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 17:27

Leopardclaw, gebruik aanhalingstekens aan het begin & einde van de zin die word gezegt.
Hoe vaak moeten we dit nog uitleggen?



Meeting LeopardClaw - Pagina 5 2gxnp75Meeting LeopardClaw - Pagina 5 10pvxmwMeeting LeopardClaw - Pagina 5 10pvxmw
Meeting LeopardClaw - Pagina 5 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Meeting LeopardClaw - Pagina 5 9Q4zHFx Meeting LeopardClaw - Pagina 5 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting LeopardClaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: