Meeting LeopardClaw - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting LeopardClaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 18:37

Inderdaad
en het is geen hij zij maar hij zei( hoe vaak hebben we dat al niet gezegt Razz)


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 18:51

Oke sr. Maar heb nu ff geen inspi. Razz


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 19:20

Cloudtail

Cloudtail had juist een konijn gevangen en begroef hem vlakbij een boom. Hij snoof de lucht in, hij rook niets. Dan zal ik maar doorlopen dacht hij. Hij zag een beweging links van hem, het bosje dat in een schaduw lag van een grote boom. Hij ging meteen in jachthouding staan. Hij sloop dichterbij. Hij zag een grijs bolletje in het bosje. Hij was juist dichtbij genoeg en sprong als een pijl in de lucht maar de muis rende voor zijn leven. Cloudtail was te snel voor het muisje dat een zielige vluchtpoging ondernam. Hij pakte het muisje op en beet het dood. Bloed stroomde in zijn mond. Geen wonder dat LeopardClaw bloed drinkt het is lekker en warmt je op dacht hij. Cloudtail had honger maar al heb ik honger eerst de clan en dan ik dacht hij jammerend. Hij liep verder en de wind streelde zijn witte vacht, hij voelde zich eenzaam nu YellowTail en LeopardClaw er niet waren. Hij rustte even uit op het zachte mos bij een boom. Hij rekte zich uit en keek naar boven zonhoog, ik ga maar terug naar het kamp dacht hij. Hij stond moeizaam op en wandelde genietend door het bos. Hij zag YellowTail en LeopardClaw en voelde zich wat vrolijker en ging naar hun toe. Hij vroeg aan LeopardClaw: ''En hebben jullie iets geroken of gevangen?'' Zijn blik gleed van LeopardClaw tot YellowTail. Ze zagen er geshockt uit en hij vroeg: ''Wat is er, is er iets ernstig gebeurd?'' Hij wachtte rustig af op het antwoord van de 2 diep geshockte katten..
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 34r98u13


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 6 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:09

H-hey Cloudtail! hij rende naar haar toe en gaf een vlugge lik over haar oor toen vervolgde hij:"Nee we hebben niks geroken maar wel g-gevangen." Zijn stem trilde een beetje. Heel vreemd was dat. Ze liepen verder en de kussentjes onder de pootjes van Yellowtail gleden fijn over de grond en de wind die langs zijn vach streelde maakte het ook nog even af. "Weetje" zei Yellowtail, zullen we terug naar het kamp gaan? er is niks geroken dus.. hij lei verder de struiken in en zag daar een dode konijn zitten hij remde meteen af en snoof de lucht op van het konijn. Het was gewoon Rivierclan geur.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 11:51

Leopardclaw keek zijn broer Cloudtail aan en zij: "Nou we hebben onze moeder gevonden op de bodem van de rivier. Leopardclaw slikte het voelde als een brok door zijn keel maar haalde adem en vervolgde: "Ik en Yellowtail hebben haar van de bodem ge haalt en hier begraven." Leopardclaw liep verder naar de rivier en ging op een steen zitten. Hij zwiepten zijn staart naar een plekje in het water en zij met boze stem: "En hier heeft onze oom haar gedood en in het water gegooid!" Leopardclaw schreeuwde het uit van de woede en hing zijn kop omlaag.Hij kreeg een raar gevoel in zijn maag maar bleef voortzetten. Hij liep over de rivier heen met staart en kop omlaag en wachten af wat zijn broers deden.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 20:32

LeopardClaw zei toen: "Nou we hebben onze moeder gevonden op de bodem van de rivier'' En Cloudtail zag dat LeopardClaw even stil bleef, LeopardClaw zei na een tijdje: ''Ik en YellowTail hebben haar van de bodem gehaald en hier begraven'' En wees toen met zijn staart naar de rievier en schreeuwde boos: ''En hier heeft onze oom haar gedood en in het water gegooid!!'' Er viel toen een pijnlijke stilte. ''Wat heeft oom onze moeder gedood?!!'' zei hij boos. Hij volgde LeopardClaw de wind blies in zijn vacht, waarom heeft oom onze moeder gedood waarom dacht hij droevig. Hij volgde LeopardClaw nog een tijdje en vroeg uiteindelijk: ''Gaan we het vertellen aan Stormstar of Mousefur?'' zei hij. ''Dat onze oom onze moeder heeft gedood?'' zei hij er nog bij.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 6 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 11:05

Leopardclaw keek Cloudtail aan die zij:''Gaan we het vertellen aan Stormstar of Mousefur?'' Leopardclaw keek Cloudtail aan en zij toen:"Ik weet niet hoor ik denk dat je het beter eerst aan Yellowtail kunt vertellen." Leopardclaw keek naar de maan die al op kwam en hoorde een stem zeggen: " Leopadclaw je oom heeft me gedood omdat ik niet naar hem wilde luisteren hij had een slecht plan!" Leopardclaw keek weer naar de maan en schreeuwde: " Moeder laat ons niet in de steek!" Leopardclaw keek naar Cloudtail en Yellowtail en vervolgde: "Ik hoorde net onze moeder ze is gedood door onze oom omdat... ze wilde niet luisteren naar zijn slechte plan! Leopardclaw keek zijn broer aan en zij: "Als ik onze oom te pakken krijg dan blijft hij niet meer over dan een muizenkeutel!"


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 9:41

Yellowtail lag boos in het kamp te niksen, hij dacht nog aan haar moeder die daar zo lag. hij besloot maar uit het kamp te gaan. Opzoek naar Cloudtail en Leopardclaw. dat duurde niet lang want hij kon hun geurspoor ruiken. ze zaten ergens bij die grote boom daarachter, Hij besloot er maar naartoe te gaan en even later zag hij daar Cloudtail en Leopardclaw daar staan onder een boom in de schaduw.vlakbij de plek waar hun moeder lag. hij sprintte er naartoe en zei:"Hey zijn jullie hier ik had jullie niet gezien." Toen zei hij:"waar waren jullie al die tijd eigenlijk mee bezig?" we waren ongerust over jullie zei Yellowtail. er kwam een koude lucht over zijn pels heen. en in de verte was er een boom met wat vogeltjes die aan het werken waren aan hun nest.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 11:38

Leopardclaw keek naar Yellowtail die zij:"waar waren jullie al die tijd eigenlijk mee bezig?" Leopardclaw keek naar Yellowtail en zij toen met verdrietige stem:"Ik heb Cloudtail uitgelegd over onze moeder."Leopardclaw kon zijn tranen niet meer in houden en begon een beetje te huilen.Leopardclaw liep naar Yellowtail toe en gaf een troostende lik over zijn gezicht.Leopardclaw antwoorde op luide toon:"We gaan wraak nemen op onze oom oke?"Leopardclaw keek in de boom en zag een eekhoorn.Hij sloop in de boom en sloop op een van de takken.Een paar seconden later Sprong hij op het beest een doorboorde zijn lange nagels in het dier. Leopardclaw sprong uit de oom met het beest tussen zijn kaken en liet hem voor CLoudtail vallen.

{Vlucht}


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 13:21

Leopardclaw zei:We gaan wraak nemen op onze oom oke?"Ja dat lijkt mij een goed plan, Alleen we weten niet waar hij is misschien is hij wel dood?Hij keek naar 2 muisjes die aan het vechten waren. en zei toen met een brok in zijn keel:"En misschien zit hij wel in de bloodclan of is hij een zwerfkat of leeft hij niet eens in dit bos en misschien is hij wel sterker dan ons!"Hij keek een beetje beteuterd op de grond neer.Hij was in de war heel erg in de war.Hij besloot maar eens het gevecht tussen die twee muisjes te sissen. hij sprong eropaf en zette af met zijn achterpoten en belande op allebei de muisjes. Die arme slanke lijfjes bewogen in paniek maar Yellowtail maakte het af en pakte de 2 muisjes in zijn bek en liep naar Leopardclaw en legde daar een muisje voor haar poten.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 13:56

Leopardeclaw keek naar Yellowtail die een muisje neerlegde en zij toen:"Nee ik heb net al gegeten maar toch bedankt."Leopardclaw keek Yellowtail aan en zij:"We kunnen onze oom wel verslaan als we het tegen Stormstar vertellen en we samen werken dan lukt het wel!"Leopardclaw liep naar de rivier en sprong erin. Leopardclaw zwom naar de bodem en keek onder water.Toen hij daar keek zag hij nog een katten lichaam.Leopardclaw zwom er dichter naar toe en ja het was hun oom!Leopardclaw zwom naar zijn oom en pakte hem bij zijn nekvel.Leoaprdclaw zwom weer naar boven met zijn oom stevig tussen zijn kaken ge klemt en Leopardclaw sprong zelf ook uit de rivier en zag zijn oom liggen.Leopardclaw keek naar de maan die al hoog stond en hoorde een stem zeggen:"Lieverd ik had je nog niet alles verteld.Ik heb jullie oom mee ge sleurt en hem pas los gelaten toen hij verdronken was!Leopardclaw wilde wat zeggen maar de stem was al weer weg.Leopardclaw rende zo snel naar Yellowtail en legde hem alles uit!


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 12:01

"Onze oom in die rivier?" Zei Yellowtail."Dat kan toch niet?" zei hij daar achterna. "laat mij is kijken waar je hem gevonden hebt"zei hij. ze liepen samen de struiken uit toen zagen ze een open plek met daarnaast een rivier, Maar daar lag opeens een dood stukje arm lijfje. Yellowtail sprong erop af en zei toen:"Is dit onze oom?" "Nee toch?" zei hij. Met ogen van schrik keek hij naar het lijfje en zei toen weer:"Zullen we hem maar begraven dan?" Yellowtail wist dat hij het arme lijfje van dit beest hier niet kon laten zitten, Tenslotte was het hun oom. Op dat moment pakte Yellowtail hem maar op en legde hem op een andere plek neer, groef een gat en legde hem daar neer. Hij was nog steeds vol schrik. de vogeltjes waren mooi aan het fluiten buiten en de zon steeg naar de horizon te gaan. Hij was beteuterd en durfde toen te zeggen:"Ik blijf bij mijn oom slapen of hij nou slecht is of niet en of hij nou onze moeder vermoord heeft of niet hij blijft onze oom."


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 12:09

Leopardclaw keek naar Yellowtail en boog zijn kop en zij toen:"Ja je hebt gelijk dan blijf ik ook hier!"Hij ging naast het gat liggen maar was niet zo verdrietig als bij zijn moeder.Leopardclaw legde zijn kop op zijn poten en ging slapen.Leopardclaw droomde:Mam....MAM....MAM!Leopardclaw zat voor zijn moeder die haar staart zat af te likken en ze sprak:"Leopardclaw ik ben trots op jullie zulke dappere krijgers van de rivierclan en zo moedig!"Leopardclaw keek haar aan en zijn moeder vervolgde:"Mijn lieverd ik ben trots op jou en jou broers dat jullie jullie oom ook een graf hebben gegeven en dat jullie hem ook nog als jullie oom willen hebben ik ben geweldig blij!Leopardclaw keek haar aan en wilde wat zeggen maar zijn moeder verdween in de hemel.Leopardclaw werd wakker en dacht:Het was maar een droom.Leopardclaw stond op en liep naar Yellowtail en vertelde hem wat hij had ge droomt want hij moest het ook weten.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 12:43

Yellowtail lag te dromen. Zijn vader stond naast hem en zijn vader sprak:"Zoon." "Ik ben trots op je jonge omdat ook al is onze oom kwaadaardig hij blijft jullie oom" Yellowtail wilde terug antwoorden maar hij verdween al weer weg.Toen werd Yellowtail wakker gemaakt door Leopardclaw "Ik heb gedroomd over onze moeder dat ze trots op ons was!" Zei ze. En Yellowtail volgde:"Ik droomde ook zo maar dan over onze vader!" ik wilde nog wat zeggen maar hij verdween al weer in de hemel. Hij vond het jammer hij wou nog zoveel meer horen maar ja vanavond misschien weer. Yellowtail zag een muis in de verte en hij rende erop af hij zag zijn staart al, Hij sloop al in jachthouding zette af met zijn achterpoten en sprong met volle vaart op het beestje af, De wind waaide langs zijn vacht en de lucht van het muisje prikte in zijn neus.Het arme diertje kon net niet ontsnappen uit de klauwen van Yellowtail. Hij maakte het af met zijn scherpe nagels en haalde de muis in zijn bek en liep er mee terug naar de plek waar Leopardclaw zat.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 16:04

Leopardclaw keek naar de muis die Yellowtail had gevangen en hij bedacht net dat hij ook wel honger had.Leopardclaw trippelde naar een van de bosjes en bleef toen met een jachthouding zitten.Even later ving hij een geurspoor van een konijn op en Leopardclaw sloop dichterbij.Leopardclaw zag het beest al tussen een paar struikjes.Leopardclaw sloop dichter naar het beest toe dat een wortel zat te eten en sprong toen!Hij belande op het beest dat zich probeerde vrij te maken.Hij liet een klein gegrom horen en sloeg toen met zijn klauw op het beest.Hij beet zijn kaken in het beest dat toen slap hing.Hij pakte het beest op en liep terug naar Yellowtail en zij:"Ik heb genoeg gevangen voor de clan ik kan dit wel zelf opeten."

{vluchtpost}


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 16:10

"Ja." zei Yellowtail kom we gaan weer terug naar het kamp. Onderweg was Yellowtail heel moe geworden "Nooit gedacht dat dit zo ver lopen was." Zei hij toen hij bij een paar struiken ging zitten. "Ik ben moe geworden zullen we even uitrusten?"Zei Yellowtail hij ging liggen en voelde een paar zonnestralen op zijn gezicht komen het was best warm voor een Bladkaal dag vond hij. toen eenmaal later stond Yellowtail op en zei:"Kom we gaan weer verder." hij was na een tijdje bij de rivier aan gekomen ook nu sprong hij daar met een eitje overheen. toen kwam Leopardclaw nog aan en toen waren ze bij de kamp ingang. Yellowtail was de eerste die een sprint naar de open plek legde en legde zijn prooi op de stapel andere verse prooi.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 11:26

Leopardclaw rende met zijn prooi achter Yellowtail aan en legde het ook op de hoop.Zelf koos hij een muis en trippelde terug naar het hol.Leopardclaw ging op zijn mosbedje liggen en at zijn muis binnen een paar happen op.Zijn buikje zat bijna vol maar hij had niet meer zo een honger als eerst.De wind waaiden en het was wel warm inplaats van koud met bladkaal.Leopardclaw legde zijn kop op zijn poten en deed zijn ogen dicht.Toen na een paar minuten viel hij in een diepe slaap.Na een paar minuten werd hij wakker en keek in de ingang van het hol.Leopardclaw keek naar de ingang omdat hij op Yellowtail zat te wachten Leopardclaw zij:"Waar blijft hij nou toch?"Leopardclaw stont op en liep naar de open plek en trippelde naar Yellowtail.Leopardclaw zij:"Waneer kom jij nou toch zeg ik zit al heel lang te wachten.En zo wachten hij op een antwooord van Yellowtail.


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 6 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 6 Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 12:54

Een kleine tip LeopardClaw, na elke punt moet je een spatie zetten (:
Zoals dit:
Leopardclaw rende met zijn prooi achter Yellowtail aan en legde het ook op de hoop. Zelf koos hij een muis enz. enz.

Zie je, als je achter de punt een spatie zet ziet het er veel beter uit (:


Meeting LeopardClaw - Pagina 6 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting LeopardClaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: