Freddy's new place(XX) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Freddy's new place(XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 20:44

Lionheart was al een tijdje van Freddy's huis weg van waar de tweebenen hun aanvielen en besloot nog eens te gaan kijken. Toen hij daar aankwam was er niemand. Maar er was wel nog een geur spoor dat ze had achtergelaten. Hij kende Icy geur als die van zichzelf dus zou het niet moeilijk zijn haar te vinden. Lionheart volgde het door de bossen recht naar het teritorium waar de rogue's leven. Hij volgde het spoor tot hij op een gedeelte van het bos kwam waar hij nog nooit geweest was. hij kwam langs een volledige opgebrande boom en rook dat Icy en Freddy hier ergens waren dus hij sloop door de struiken naar voren tot hij ze kon zien. Hij spitste zijn oren om te horen wat ze zeden. "Heb ik het goed gedaan?" Vroeg Freddy. "Je hebt het heel goed gedaan. Je hebt knap doorgezet. Ik herken mezelf er in. Ik doe dat ook altijd. Toch nog de achtervolging inzetten." Antwoordde Icy hem. "Wel,wel het blijkt dat Icy mentor van Freddy is. Wat is ze toch een behulpzaam iemand." Dacht Lionheart. Hij wist niet of Icy het al door had dat hij haar aan het bekijken was maar Freddy had het precies nog niet door. "ga zitten." Zei ze tegen hem en vervolgde. "Zo dat is ook weer geregeld. Pak jij die waterrat? Ik neem de muis die we aan het begin van de training hadden gevangen." " Ja, zij is zijn mentor." Dacht hij. " Ga maar lekker liggen." Zei Icy. Hij had genoeg gezien en wouw zich er bij voegen "Je hebt nog veel te leren als je nog niet door had dat ik er was en hi Icy." Zei hij en wandelde naar icy. Luid spinnend gaf hij haar een kopje en een lik over haar hoofd en zei."Heb ik wat gemist?"


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 20:57

"Je hebt nog veel te leren als je nog niet door had dat ik er was en hi Icy'', hoorde ze een stem zeggen. Ze sprong beschermend voor Freddy, en ontblootte haar tanden en nagels. Het was... Lionheart! Ze spinde. Ze kreeg een lik en een kopje, en hoorde Lionheart ook spinnen. ''Heb ik wat gemist?'', vroeg Lionheart. 'Sorry. Ik dacht dat je iemand anders was', zei ze terwijl ze haar scherpe nagels introk. Ze keek luid spinnend naar hem. 'We zijn alleen verhuist, en Freddy's wonden zijn genezen', zei ze. 'Blijf hier vannacht', nodigde ze hem uit. 'Als het van Freddy mag natuurlijk', zei ze met een zachte blik op Freddy. Ze sprong meteen op om Lioonheart gauw iets te geven van de prooi. Ze viel bijna toen ze sierlijk trippelde naar de prooi. Ze legde iets neer voor Lionheart. 'Eet maar wat', zei ze, en ze gaf hem een lik, en keek hem een ogenblik lief aan, echt lief.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:29

Ze sprong direct recht toen hij dat zei en ging voor Freddy staan. "Blijkbaar had ze dat ook niet door." Dacht hij maar hij was niet bang want hij kende haar te goed om aangevallen te worden want ze zal hem toch herken ook al kijkt ze nog niet eens een seconden naar hem. En ja hoor, hij had gelijk ze ontspande haar."Heb ik wat gemist?" Vroeg Lionheart. " Sorry, ik dacht dat je iemand anders was." En ze trok haar nagels in. "We zijn alleen verhuist, Freddy's wonden zijn genezen." Waarop Lionheart antwoorden. " Ja dat zie ik en ik ben blij dat je wonden zijn genezen. Mijn medicijnen werkten dus. Je hebt geluk want je was er zwaar aan toe." En Icy ging ook verder." Blijf hier vannacht. Als het van Freddy mag natuurlijk." " Ik zou al te graag bij jou blijven maar dat moet Freddy beslissen." Zei hij. Ze sprong op en wandelde sierlijk naar de hoop prooi dat hij had zien liggen. " Wat is ze toch mooi." Dacht hij waardoor hij noch niet eens door had dat ze bijna viel. Daarna kwam ze terug met een muis en legde die voor hem. " eet maar wat." Zei ze tegen hem en gaf een lik over zijn hoofd en keek hem lief aan. ze was toch mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 aug 2010 - 21:39

''Ik zou al te graag bij jou blijven maar dat moet Freddy beslissen'', zei Lionheart spinnend. Ze keek hem een moment met een betoverende blik aan. Ze kon haar blik niet van hem afwenden. Ze vergat eigenlijk alles om zich heen, alleen Lionheart bestond nog. Toen schudde ze haar kop. 'Ik heb daarstraks nog wat kruiden voor je gehaald', zei ze tegen Freddy. 'Ik ben weg ontdekt en aangevallen door een RivierClanpoes', zei ze. Ze liet de wonden op haar rug zien. 'Maar dat heb ik wel voor je over', zei ze lachend. Ze gaf Freddy een bezorgde lik. Ze haalde de kruiden tevoorschijn en deed ze zorgzaam op Freddy's vacht. 'Zo', zei ze. Ze besloot even te gaan jagen. 'Jongens, ik ben nog even weg. Lionheart, pas jij op Freddy? Ik wil niet dat hem iets overkomt. Ik ben hier vlakbij, dus mauw maar heel hard als er iets gebeurd. Jullie zijn belangrijker dan alle prooi hier in het bos', zei ze, en ze sprintte weg.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 10:17

Toen Feddy rustig ging zitten en de rat naast zich legde kwam er een kater uit de bosjes springen. Icy ging meteen beschermend achter hem staan. Hij herkende de kat, het was Lionheart. Toen Icy begon te spinnen en hem een kopje gaf ging hij ook staan en zei. ''Hoi Lionheart.'' Toen zei Icy ineens. 'Blijf hier vannacht', Hij spitste zijn oren en liep naar hun toe en ging naast haar staan. ''Ik zou al te graag bij jou blijven maar dat moet Freddy beslissen'', zei Lionheart spinnend. Freddy kreeg een bezorgde lik over zijn hoofd, en hij gaf een vriendelijk likje terug. 'Jongens, ik ben nog even weg. Lionheart, pas jij op Freddy? Ik wil niet dat hem iets overkomt. Ik ben hier vlakbij, dus mauw maar heel hard als er iets gebeurd. Jullie zijn belangrijker dan alle prooi hier in het bos', Zei Icy. ''Oke, tot straks. En er zal niks gebeuren beloofd.'' Zei hij lachend. Toen Icy uit het zicht was ging hij weer zitten bij de waterrat en nam een groote hap. '' En, wat is eer Rivierclanpoes? Ik dacht dat er alleen maar rogue's waren.'' Zei hij met een vollen mond en nam nog een hap. ''Mmmm, dit is lekker!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 10:23

Icy kwam terug en zag dat Freddy zat te smullen van zijn waterrat. Ze wierp een blik op Lionheart. 'Freddy, wij moeten je iets vertellen', zei ze. 'Allereerst wil ik Lionheart aanduiden als mijn partner', begon ze, 'en ik wil jou ook iets vragen.' Ze hield zich even stil, en zei toen: 'Zou jij het leuk vinden als Lionheart en ik jou vader en moeder werden?', vroeg ze. Ze ging vlak naast Lionheart staan, en likte haar poot. Ze wist zich even geen houding te geven, maar ze moest zich volwassen gedragen, dus ging ze zitten met haar staart netjes rond haar poten gekruld. Ze likte Lionheart bemoedigend over zijn flank. Ze keek verwachtingsvol naar Freddy voor zijn antwoord.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 10:37

Freddy hadt de waterrat al bijna op toen hij Icy zag terugkomen. Hij wou haar begroeten maar ze begon meteen te praten. 'Freddy, wij moeten je iets vertellen', zei ze. 'Allereerst wil ik Lionheart aanduiden als mijn partner', begon ze, 'en ik wil jou ook iets vragen.' Ze hield zich even stil, en zei toen: 'Zou jij het leuk vinden als Lionheart en ik jou vader en moeder werden?', Freddy vergat meteen de rat en keek verbaasd naar haar. Hij wist niet wat hij moest zeggen, hij kende hun nouwlijks. ''Eh, ik weet niet.'' Hij keek naar de grond en dacht aan zijn eigen moeder en vader, die hadden hem in de steek gelaten voor zijn gevoel. ''Ja ik vindt het goed.'' Dan heb ik teminste nog iemand die van me houdt.'' Hij keek naar de waterrat en scheurtde er de laatste stukjes vlees vanaf en at ze snel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 11:12

''Eh, ik weet niet'', zei Freddy. 'Denk maar rustig na. Het is ook niet niks', zei Icy. ''Ja ik vindt het goed'', zei Freddy na een poosje. Ze knikte, en duwde haar neusje tegen die van Freddy. Ze likte over zijn wang. 'Als je wilt mag je me mam noemen, maar ik begrijp het als je dat moeilijk vindt of niet wilt', zei ze lachend. 'Lionheart zou je kennis brengen op bepaalde medicijnen', zei Icy met een blik op Lionheart. 'Ik zal je kennis brengen op vecht niveau. Aangezien Lionheart nogal snel op de vlucht slaat', zei Icy grappend, en ze gaf Lionheart lachend een por. Ze spinde. Ze was gelukkig. Ze keek naar de lucht. 'En nu ga ik slapen, ik weet niet wat jullie gaan doen', zei ze, en ze legde zich uitgeput neer, en bekeek Lionheart en Freddy even. Eigenlijk leken hun vachtkleuren wel op elkaar.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 12:10

"Eh ik weet het niet" Zei Freddy. Lionheart wou net iets zeggen maar Icy was hem te snel af."Denk er rustig over na. Het ook niet niks."" Ja ik vindt het goed."Zei Freddy na een tijdje "Lionheart zou je kennis brengen op bepaalde medicijnen." en keek naar hem en hij voegde er nog bij." het is geen gemakkelijk klusje als je wat bij wil leren, want sommigen zijn giftig dus zal je goed moeten opletten." en Icy ging door met overtuigen."Ik zal je kennis brengen op vecht niveau. aangezien Lionheart nogal snel op de vlucht slaat." hij was een beetje van stuk gebracht maar hij kon het haar vergeven terwijl zij haar een por gaf. " En nu ga ik slapen, ik weet niet wat jullie gaan doen." Zei ze. Hij was eigelijk ook moe dus ging met haar mee en legde zich neer naast haar


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:32

''het is geen gemakkelijk klusje als je wat bij wil leren, want sommigen zijn giftig dus zal je goed moeten opletten'', zei Lionheart tegen Freddy. Lionheart legde zich naast haar neer. Ze keek naar Freddy. 'Of wil je nog wat jagen met me?', vroeg ze aan Freddy. Ze keek uitnodigend naar buiten. Ze wachtte rustig het antwoord af van Freddy, en begon zich ondertussen te wassen. Ze keek naar Lionheart die zijn ogen al gesloten had. Ze gaf hem spinnend een kopje, en likte zijn hals. Toen stapte ze naar Freddy en gaf hem ook spinnend een lik over zijn hoofd. 'Kies maar', zei ze zachtjes. Ze begon Freddy een beetje over zijn rug te likken, om te voorkomen dat de wonden pijn zouden gaan doen voor de wind en de rust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 15:20

Als je wilt mag je me mam noemen, maar ik begrijp het als je dat moeilijk vindt of niet wilt', zei ze lachend. 'Lionheart zou je kennis brengen op bepaalde medicijnen', zei Icy met een blik op Lionheart. 'Ik zal je kennis brengen op vecht niveau. Aangezien Lionheart nogal snel op de vlucht slaat', Hij keek tevreden naar Icy en gaf haar een lik terug. ''het is geen gemakkelijk klusje als je wat bij wil leren, want sommigen zijn giftig dus zal je goed moeten opletten'', zei Lionheart tegen Freddy. ''Ik zal goed opletten tijdens de lessen dat beloof ik.'' Zei hij laggend naar Lionheart. toen 'En nu ga ik slapen, ik weet niet wat jullie gaan doen', zei Icy. Lionheart ging bij Icy zitten en Freddy wou net wat zeggen, maar Icy was hem voor. 'Of wil je nog wat jagen met me?', vroeg ze aan Freddy. Hij keek haar zacht aan en antwoorde. ''Nee, dat hoefd niet. Ik ga oom maar eens slapen.'' Hij liep drie rondjes op zijn nest en legde zijn lichaam erop en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:15

Lionheart zag freddy er bij komen liggen. Hij had nog een oog opengehouden om te waken over de rest maar toen Freddy er bij kwam liggen deed hij zijn ogen toe en sliep.

De volgende dag werd hij waker en zag dat iedereen nog sliep dus ging hij al voor ontbijt zorgen. hij wandelde het bos in en als hij in het bos aankwam sloop hij stil over de grond. Het duurde niet lang of de eerste muis kwam al opdagen. poot voor poot sloop hij evenwichtig over de grond. eenmaal als hij dicht genoeg was sprong hij op de muis en dood hem snel. Het duurde niet lang of hij had de andere twee ook gevangen. snel wandelde terug naar waar Icy en Freddy sliepen en legde de prooi voor hem neer en wachtte tot ze waker werden.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:27

'Icy, ik ben hier!', mauwde Goldtail. Icy liep op de plek af, maar Goldtail verwijderde ze zich steeds verder en verder van haar af. 'Waar ben je dan?', riep Icy wanhopig uit. 'Hier', zei Goldtail. Maar Goldtail dwaalde verder en verder van haar af. 'Ben je dood?', vroeg Icy. 'Nee', zei Goldtail. 'Ik zit veilig aan de andere kant van dit hele bos. Je zult me waarschijnlijk nooit meer zien. Icy, ik hou van je', zei Goldtail. 'Ik ook van jou, Goldtail. We zullen altijd goede vrienden blijven', zei Icy. Goldtail begon te vervagen. 'Nee, Goldtail, ga alsjeblieft niet weg!', schreeuwde Icy. 'Neeeeeeeeeeeeeee!', schreeuwde ze, en het galmde na.

Icy kronkelde heftig in haar slaap. Ze wierp zich van de ene kant naar de andere. Waar was Lionheart? Was hij dood? Icy probeerde wakker te worden, maar het zwart omhulde haar. Ze kronkelde opnieuw. 'Maak me wakker', zei ze tegen niemand in het bijzonder. Ze probeerde haar ogen te openen, maar het leek wel alsof ze met superlijm vastgeplakt waren. Ze wierp zich naar links, toen naar rechts, en toen weer naar links. Ze gaf de strijd op. Toen kwam er langzaam beeld, en ze rook prooi. Ze werd langzaamaan wakker. Ze hoopte dat niemand iets gemerkt had. Ze zag Lionheart met de rug naar haar toe, en ze stond op. Ze sloop stilletjes, en vloog toen krachtig tegen hem aan. Ze vlogen samen over de houten opstakel naar de grond. De klap kwam hard aan. Icy sprong behendig en sierlijk over Lionheart. 'Zin in een gevechtje?', lachte ze.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:37

Lionheard keek om zich heen. even keek hij om en zag dat Icy en Freddy nog steets sliepen dus draaide hij zich weer om en staarde voor zich uit niet veel later werd hij met een enorme kracht omgestoten en een paar meter verder geslingerd tot ze tot stilstand kwamen. Icy lag boven op hem. "Icy! wauw ik ben blijkbaar niet de enige die goed kan sluipen." snorde hij haar toe."Zin in een gevechtje?" vroeg ze lachent en Lionheart antwoord haar vraag met een stoot waardoor ze van hem af vloog en zich klaar maakte voor een schijngevecht." kom maar op."


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 16:41

"Icy! wauw ik ben blijkbaar niet de enige die goed kan sluipen'', hoorde ze Lionheart snorren. Ze legde zich even neer, met haar kopje tegen zijn hals gedrukt. Ze likte hem liefdevol. Toen gaf Lionheart haar een onverwachtse stoot waardoor ze een paar meter van hem afvloog en op vier poten terecht kwam. ''kom maar op'', zei Lionheart uitdagend. Icy zette zich op topsnelheid, en sprong in een boom. Toen ze Lionheart naar boven zag kijken, sprong ze op de grond achter hem, en gooide hem met haar klauwen een paar meter achteruit. Ze probeerde toen Lionheart af te leiden, door sierlijk op hem af te lopen en hem lief aan te kijken. Dit kon misschien wel is lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 18:46

Icy rende naar de boom en klom naar boven tot hij haar niet meer kon zien. even later hoorde hij een stil tikje achter hem gevolgd door een paar vlijmscherpe klauwen die hem een paar staartlengte verder gooide. Toen hij op stond zag hij Icy sierlijk op hem af komen." Oke, ik speel je speletje mee." Dacht hij en wandelde rustig en keek lief naar haar met zijn nagels ingetrokken. Toen ze in bereik was om te springen Sprong hij ook waardoor ze omver gestoten werd en dat hij boven op haar lag. hij houde haar tegen de grond en zij."Ik trap niet in al jou trucjes hoor al gebruik je wel goed jou charmes. En, genoeg gehad?"


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 20:50

"Ik trap niet in al jou trucjes hoor al gebruik je wel goed jou charmes. En, genoeg gehad?", vroeg Lionheart toen. Icy keek even weg. Toen reageerde ze onverwachts, en duwde Lionheart van haar af. Ze gaf hem een lik. 'Sorry, maar ik maak me zorgen over Freddy', zei Icy. Ze sprong met snelheid over de houten obstakel. Freddy sliep nog, ze ging beschermend naast hem liggen, met haar staart rond hem heen geslagen, als een bezorgde moeder die haar kitten niet in de buitenwereld wou laten. Ze likte Freddy met zachte halen over zijn hoofd. 'Freddy', zei ze zachtjes. 'Word is wakker', zei ze, en ze likte over zijn flank. Ze gaf hem een kopje. 'Word is wakker jongen', zei ze.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 21:05

Icy draaide haar hoofd even weg en maakte een onverwachtse bewegen waardoor hij ze greep verloor en omviel. Ze gaf hem een lik en zei."Sorry, maar ik maak me zorgen over Freddy." En rend naar Freddy."ze zal toch altijd een moederlijk type blijven. Hopelijk maakt dat haar niet zwak tijdens zwaar gevechten." Dacht hij. en wandelde rustig naar haar."Freddy. Word is wakker. Word is wakker jongen." Zei ze."maak je maar niet ongerust. Hij zal wel moe zijn van de training." Zei Lionheart terwijl hij op haar af wandelde en naast haar ging liggen. achtend op Freddy die nog moest wakker worden.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 12:11

."Freddy. Word is wakker. Word is wakker jongen." Freddy zat opgerold op zijn nest met zijn voorpoot over zijn neus. Hij deed langzaam zijn ogen half-open en zag Icy naast hem. Hij rekte zich uit.'' Goedemrgen Icy. Zei hij met een slaperig gezicht. Nu nag hij ook Lionheart. ''Ook goedemorgen Lionheart. Hij rekte zich nog een keer uit en ging rechtop zitten. Hij keek naar buiten en zag allemaal vogels eten van de grond. Hij stond op en sprong van het opstakel af en liep de schuur uit. Hij liep een stukje naar voren en dook ineen en sloop richting de vogels. Een paar konijnelenktes van de vogels sprong hij richting een zwart-witte vogel. Hij hadt hem bijna te pakken totdat hij hem net in het oog kreeg en vloog snel weg. Freddy keek teleurgesteld naar de de vogel die snel wegvloog, hij liep weer naar de schuur en klom weer omhoog en ging tegenover Icy en Lionheart zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 12:22

(ik zag een plaatje waar ik direct verliefd op werd, en heb die gebruikt als avatar, ik ben dus een beetje veranderd, een beetje veel, hopelijk vinden jullie haar mooi)

Icy zag dat Freddy langzaam wakker werd. ''Goedemrgen Icy'', hoorde ze Freddy slaperig zeggen. 'Goedemorgen', zei ze, en ze likte Freddy over zijn kopje. ''Ook goedemorgen Lionheart'', hoorde ze Freddy zeggen. De gele vlekken op Icy's vacht schitterden in de ochtendzon. Ze zag Freddy's blik naar buiten gelokt, en ze volgde zijn blik. Een paar vogels. Freddy stond op, en ze zag hem naar buiten springen. 'Dit moet ik zien', zei ze tegen Lionheart. Ze likte Lionheart over zijn gezicht, en sloop met een zachte sprong vlak achter Freddy. Ze ging bijna onhoorbaar zitten, en keek Freddy aan. Ze zag Freddy richting een ekster springen. Freddy sprong net mis, omdat de ekster hem in het oog had gekregen. Freddy keek teleurgesteld, liep weer naar de schuur, en klom omhoog. Ze sprong achter Freddy aan, en ging tegenover hem zitten. 'Waar je daarnet op jaagde, was een ekster', zei ze. 'Eksters zijn slimme dieren. Ze vliegen bij het minste of geringste weg', zei ze. 'Eigenlijk zitten ze meestal in de bomen', zei Icy wijs. 'Het beste om een ekster te besluipen, is door via de struiken te lopen, en er dan, als je recht tegenover hem staat, pijlsnel op af te springen. Sluipen heeft dan geen zin meer, want eksters kunnen makkelijk hun kopje draaien. Ze zijn ook erg wantrouwig op de grond', zei Icy. 'Maar wij zullen vandaag is een ekster gaan vangen', knikte ze. 'Ik denk dat Lionheart je wel enkele kruiden wilt aanwijzen', zei ze met een verliefde blik op Lionheart. Toen sprong Icy opeens opzij, en hield een paar seconden later grijnzend een muis in haar poot. Die gooide ze vlak voor Freddy neer. 'Eet maar op', zei ze glimlachend.


Freddy's new place(XX) - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freddy's new place(XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: