Freddy's new place(XX) - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Freddy's new place(XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 16:28

Icy zei opeens" Sorry, Freddy. Trek je maar niet teveel van ons kleffe gedoe aan." Ze legde haar staart op zijn buik en spinde nog een beetje. toen dacht hij dat we Freddy zijn training nog moesten verder zetten. hij fluisterde in Icy's oor." We moeten Freddy's training nog verder zetten." Opeens zegt Freddy."Ik ga even lopen, tot straks.'' En hij wandelde naar het bos. Nu konden ze zijn training nog niet beginnen maar ze hadden tijd genoeg. Freddy moest niet elke dag gaan trainen. Hij kan altijd wel wat rust gebruiken en Lionheart trouwens ook Hij stond op en strekte zich uit." Ik ga even jagen. Kom je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 19:45

Lionheart stond opeens op en rekte zich uit. ''Ik ga even jagen. Kom je mee?", vroeg Lionheart toen aan haar. Op andere dagen zou ze 'ja' hebben gezegd, maar ze voelde zich nu zo belabberd. 'Sorry, ik voel me niet zo lekker. Ik denk dat ik even hier blijf', zei Icy. Ze gaf hem een lik. 'Laat Freddy maar even alleen. Maar zodra je hem angstig hoort mauwen, hem onmiddellijk beschermen!', zei ze met grote ogen. Ze gaf Lionheart nog een lik, en ging toen liggen. De pijn in haar buik rustte al een beetje. Ze keek Lionheart na. Toen dacht Icy weer aan kittens. Al de zoveelste keer die dag. Ze liet Lionheart er maar beter over met rust. Trouwens, misschien was Freddy wel helemaal niet blij met broertjes en zusjes erbij. Icy's oren legde zich plat. Haar buik trok weer samen en Icy hijgde even van de pijn. 'Volgens mij heb ik iets te veel gegeten', mompelde ze tegen zichzelf.


Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 10:37

Toen Freddy in het bos was, hoorde hij gelijk geritsel achter zich. Hij draaide met een ruk om, maar zag niks, dus liep hij maar weer door. Nadat hij een stug hadt gelopen hoorde hij een vogels zingen in een boom. Hij liep erheen en hield zich aan de boom vast en probeerde omhoog te klimmen. Het ging niet makelijk, hij hadt het nog nooit gedaan. Twee keer gleed hij weg en een keer viel hij er bijna uit. Toen hij bijna bij de vogel was sprong hij bovenop de tak, dat ging maar net goed. Freddy kon niet wachten en sprong naar de vogel, maar die kreeg hem in de gaten en vloog weg met Freddy achter hem aan. Hij sprong nog een keer en dit keer lukte het. Hij pakte de vogel vast, maar lette niet meer op en viel naar beneden. Hij kon nog net met zijn voorpoten aan een tak vastpakken. Hij keek naar beneden, hij zat hoger dan hij dacht. Hij trekte zich snel omhoog en klom uit de boom. Even dacht hij dat hij iets hoorde, maar hij zag niks.

Sorry dat ik zo laat reageer, heb het drk met school Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 10:46

Icy werd wakker, haar buik was sinds een paar maanden flink gegroeid, en het zou niet lang duren voor Icy zou bevallen. Freddy & Lionheart waren blijkbaar gaan jagen, want ze kon hun nergens ontdekken bovenin de schuur. Eigenlijk wou Icy ook een frisse neus halen, maar volgens Lionheart was het te riskant met die houten opstakel. Icy stak haar neusje even naar buiten, en snoof de frisse lucht op. Dit gaf haar aderen weer de volle kracht. Icy sprong van de houten opstakel, en zorgde dat ze net niet op haar buik terecht kwam. Ze voelde zich ongemakkelijk. Het leek net alsof allemaal Schaduw, Rivier, Wind & DonderClan katten na haar keken, wachtend om haar aan te vallen als de kans rijp was. Icy deed nog een stap. Geen SchaduwClan, geen WindClan, geen RivierClan en geen DonderClan te bekennen. Natuurlijk zou DonderClan niks doen! Bluestar was hun leider, en Bluestar was erg verantwoordelijk als het om aanvallen draaide. Zij was niet zo strijdlustig, maar kon dat wel worden als ze wou. Bluestar had veel respect van andere katten, en Icy vond dat Bluestar haar Clan verdedigde alsof het allemaal haar kinderen waren. Icy had ook veel respect voor Bluestar. Icy schudde haar kop, en liep toen de schuur weer binnen. Ze begon zichzelf te wassen.


Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 12:13

Lionheart rende door de bossen en hij had al heel wat gevangen. Hij zag een muis en hij bukte zich rap. Hij sloop heel stil naar voren en hij wouw net springen toen hij heel wat takken hoorde knappen. De muis vloog weg en hij zette snel de achtervolging in. Net op tijd sprong hij en ritste de muis op en dood het. Hij hoorde weer takken knappen en rende er naar toe. Hij keek rond en er viel en tak voor hem neer. Hij keek naar boven en zag Freddy boven hem bengelen aan een tak die elke moment kon breken. Als hij naar boven zou klimmen. Zou hij te laat zijn dus had hij maar een kans. "Freddy!! Laat de tak los! ik vang je!!" Riep hij naar Freddy en maakte zich klaar om hem uit de lucht te hallen en zijn val te breken.


Freddy's new place(XX) - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 15:48

Hij keek naar beneden toen hij eeb bekende stem hoorde. "Freddy!! Laat de tak los! ik vang je!!'' Het was Lionheart. Hij stond al klaar om hem opte vangen. Hij dacht heel even na en dacht. ''Nee, dit keer doe ik het zelf.'' Hij trekte zich snel omhoog en klom uit de boom. Even dacht hij dat hij iets hoorde, maar hij zag niks. Toek keek hij naar Lionheart die daar nog stond. Hij hadt nog steeds de vogel in zijn mond en speugde het uit. '' Dat ging bijna mis.'' Hij pakte de vogel op en zij'' Zullen we verder gaan?'' Hij zij er niks meer over. Al de heletijd moeten Lionheart en Icy hem helpen, en dit keer deed hij het zelf, hij moest toch een keer zelfstandig worden. Na een stug gelopen te hebben zei hij. ''Ik heb gehoord dat Icy en jij kittens krijgen,..... ik ben erg blij voor jullie.'' Zij hij op een neutrale stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 4 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 17:10

'' Dat ging bijna mis.'' zei hij toen hij zich had op getrokken en naar beneden was gekomen. "ja dat zag ik. Je hebt goed gehandeld.Zei Lionheart. Freddy pakte de vogel op en zei tegen hem."Zullen we verder gaan?" " Waarom niet?" Antwoordde hij en stond op. na een stuk lopen zegt Freddy."Ik heb gehoord dat Icy en jij kittens krijgen,..... ik ben erg blij voor jullie." Hij stopte en zei."ik weet dat het wat wennen is. en ik weet dat het ook wennen is met Cinder. Maar je zult het goed hebben met of zonder. Jij bent en blijft mijn eerste zoon." zei hijeen keek in zijn ogen en gaf hem een lik over zin kop.


Freddy's new place(XX) - Pagina 4 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freddy's new place(XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: