Freddy's new place(XX) - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Freddy's new place(XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 12:45

'Waar je daarnet op jaagde, was een ekster', zei ze. 'Eksters zijn slimme dieren. Ze vliegen bij het minste of geringste weg', zei ze. 'Eigenlijk zitten ze meestal in de bomen', zei Icy wijs. 'Het beste om een ekster te besluipen, is door via de struiken te lopen, en er dan, als je recht tegenover hem staat, pijlsnel op af te springen. Sluipen heeft dan geen zin meer, want eksters kunnen makkelijk hun kopje draaien. Ze zijn ook erg wantrouwig op de grond', zei Icy. 'Maar wij zullen vandaag is een ekster gaan vangen', knikte ze. 'Ik denk dat Lionheart je wel enkele kruiden wilt aanwijzen', Freddy luisterde aandachtig naar haar. een ekster dus.'' Hij tilde zijn poot op en likte het schoon. '' Weet je, toen ik wegging van het tweebeennest was ik daarvoor nog een poesiepoes. Ik ben nog nooit in het bos geweest.'' Hij stopte met likken en keek naar Lionheart, hij hield toch niet van poesiepoesen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 13:19

Lionheart luisterde toen Icy tegen Freddy aan het uitleggen was en knikte toen ze het over de kruiden had. Pas toen ze klaar was deed hij zijn uitleg." Als we in het bos zijn zal ik je uitleggen welke kruiden wat doen en waneer je ze moet gebruiken. Tenzij je geen medicijnen wilt kennen dan kan ik je ook helpen met jagen. Wij zullen je van een gewone poesiepoes een krijger maken want ik heb gezien dat je je toch goed kunt verdedigen voor een poesiepoes dus denk ik dat je het wel in je hebt om een krijger te worden. Oke wat geen we eerst doen Icy, jagen?"


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 13:40

''Weet je, toen ik wegging van het tweebeennest was ik daarvoor nog een poesiepoes. Ik ben nog nooit in het bos geweest'', zei Freddy. 'Het maakt mij niet uit wat je in je vorig leven was', zei Icy lachend. Als we in het bos zijn zal ik je uitleggen welke kruiden wat doen en waneer je ze moet gebruiken. Tenzij je geen medicijnen wilt kennen dan kan ik je ook helpen met jagen. Wij zullen je van een gewone poesiepoes een krijger maken want ik heb gezien dat je je toch goed kunt verdedigen voor een poesiepoes dus denk ik dat je het wel in je hebt om een krijger te worden. Oke wat geen we eerst doen Icy, jagen?", vroeg Lionheart toen. 'Ik denk dat jij eerst Freddy doodsbessen kan aanwijzen', zei Icy zacht. 'Dan verongelukken we daar in ieder geval niet aan', zei Icy toen. 'Weet je wat?', vroeg ze. 'Jij gaat met Freddy op zoek naar doodsbessen, dan zorg ik ervoor dat we straks genoeg prooi hebben', zei ze.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 14:57

"Ik denk dat jij eerst Freddy doodsbessen kan aanwijzen." Zei ze. "Dan verongelukken we daar in ieder geval niet aan" Voegde ze er nog bij."Ja dat is het beste. Dus Freddy, opletten en niet eten. Kom volg me." Zei hij en wandelde het bos in. Af en toe wacht hij en keek wat rond. Dat deed hij wel meermaals tijdens de tocht. Het duurde wel een tijdje voor ze er een gevonden hadden. De struik was blijkbaar zeldzaam in dit gedeelte van het bos. Hij wandelde naar de struik en keek naar Freddy."Kijk dit is de struik met de doodbessen. ze zijn heel rood dus zul je goed kunnen onderscheiden van andere medicijnen. als je er van gegeten hebt ren naar de dicht bij zijn ste Yarrow en eet er twee ven op waardoor je moet braken. als je te laat bent en je kan niet meer lopen en er is niemand in de buurt ben je dood dus let daar op. dan heb je nog andere twee dodelijke bessen dat is de nachtschade, die herken je aan de paarse bloemen. Die kun je niet missen en dan heb je nog de hulst bessen. Die herken je aan de helrode bessen met een vreemd, prikende bladeren. En nu weet je de meest dodelijke kruiden. Laten we nu maar terug gaan. Ik denk dat Icy al terug is van de jacht." Vertelde Lionheart en toen hij klaar was ging hij samen met Freddy terug naar het kamp.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 15:20

Icy dook in de sluiphoudng. Ze sloop naar de rat toe. Ze zag de rat zijn snorharen trillen. De rat wist wel dat iets hem bespiedde, maar hij wist niet waar. Hij was een beetje verstijfd van schrik. Icy gebruikte die kans, en sprong op de rat, beet in zijn nek, en had vervolgens een dood lijfje in haar bek. Ze begroef het bij een grote eik. Opeens kwam een grote waterrat aangelopen. Icy sprong een boom in, en besloot om de aanval direct van uit de lucht te doen. Ze keek goed of ze recht boven de waterrat stond, en sprong toen met een snauw naar beneden. Recht op de waterrat. Ze krabde zijn ogen open, en beet hem toen dood. Ze begroef hem bij de rat. Ze keek naar boven, en zag toen een lijster uitdagend naar haar kijken. Icy sprong in een struik, en klauterde de dichtsbijzijnde boom in. Ze zat verscholen onder de bladeren. Toen sprong ze naar de boom waar de lijster zat. Ze sprong naar de tak, maar waar ze niet goed over nagedacht had, was dat ze wel is per ongeluk verder kon springen. Dit gebeurde ook en ze had de lijster die al verlamd was van de klap in haar klauwen. Ze vielen samen naar beneden. In paniek probeerde Icy houdvast te vinden, maar tevergeefs. Icy kwam met een misselijkmakende klap op een tak, en ze viel slapjes vanaf die tak op de grond. Ze lag heel even, en ze voelde de pijn vloeien door haar lijf. 'Dat ging niet zo goed', kreunde ze. Als antwoord gaf de lijster een laatste piep. Ze doodde hem gauw met een zwakke beet. Icy stond op en liep met pijn naar de schuur. Toen zag ze de ekster zitten. Ze dook ineen. Dit was een goede training. Ze sprong de struiken in. Ze sloop vanaf de struiken recht tegenover de ekster. Toen sprong ze snel eruit, en kon een wegvliegende ekster nog net bij zijn achterpoot grijpen. De ekster floot heel angstig, en Icy stak haar klauw uit naar zijn borst, en doodde hem. Ze voelde hem nog een beetje bewegen, en ze zette haar tanden in zijn nek. Die was voor Freddy. Ze liep naar de schuur, en legde alle prooi neer. Ze viel toen van pijn en uitputting neer, en sloot haar ogen, wachtend op de terugkomst van de jongens.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 19:54

." Als we in het bos zijn zal ik je uitleggen welke kruiden wat doen en waneer je ze moet gebruiken. Tenzij je geen medicijnen wilt kennen dan kan ik je ook helpen met jagen. Wij zullen je van een gewone poesiepoes een krijger maken want ik heb gezien dat je je toch goed kunt verdedigen voor een poesiepoes dus denk ik dat je het wel in je hebt om een krijger te worden. Oke wat geen we eerst doen Icy, jagen?" Freddy keek tevreden naar Icy en Lionheart. ''Ik zou graag wat medicijnen willen leren van je, Lionheart. Dankje.'' Hij likte even zijn poot schoon. ."Ja dat is het beste. Dus Freddy, opletten en niet eten. Kom volg me." Hij stond meteen op en sprong achter Lionheart aan en zei nog snel. ''Tot straks ma...eh..Icy.'' Hij schudde even zijn hoofd en liep achter hem aan. Ze liepen het bos in, het duurde een tijdje totdat ze de goede struik hadden gevonden. ."Kijk dit is de struik met de doodbessen. ze zijn heel rood dus zul je goed kunnen onderscheiden van andere medicijnen. als je er van gegeten hebt ren naar de dicht bij zijn ste Yarrow en eet er twee ven op waardoor je moet braken. als je te laat bent en je kan niet meer lopen en er is niemand in de buurt ben je dood dus let daar op. Hij liep langzaam naar een rode doodsbes en rook eraan, zo kon hij ze netuurlijk ook herkennen. ''Oke, ik zal het onthouden.'' Hij liep er vandaan en keek om zich heen. Het was stil, het verbaaste hem dat hij nog geen andere kat heeft gezien. dan heb je nog andere twee dodelijke bessen dat is de nachtschade, die herken je aan de paarse bloemen. Die kun je niet missen en dan heb je nog de hulst bessen. Die herken je aan de helrode bessen met een vreemd, prikende bladeren.'' Freddy hadt die bloem al eens een keer gezien, dicht bij de tweebenen zitten er heel veel. ''En nu weet je de meest dodelijke kruiden. Laten we nu maar terug gaan. Ik denk dat Icy al terug is van de jacht." Hij werdt meteen uit zijn gedachte gehaald en zei. ''Oke, leten we dan maar gaan.'' Toen ze bijna uit het bos waren werdt het al wat drukker. Vogels begonnen te vliegen en hij zag een of twee keer een muis snel weg kruipen. ''Lionheart, waar zijn al die andere katten dan? Ik heb er nog geen een gezien. En wat is een Rivierclan poes?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 21:55

"Lionheart, waar zijn al die andere katten dan? Ik heb er nog geen een gezien. En wat is een Rivierclan poes?" Vroeg Freddy.Hij ging zitten en antwoordde."tja we zitten in jou bos denk ik dat ze jou territorium vermijden. Ik denk dat ze liever veilig in hun territorium jagen of in de War zone waar alle Rogue's jagen in een groot veld en als ze elkaar tegenkomen ontstaat een gevecht voor prooi. En wat de rivierclan is. Dat is een van de vier clans die in het bos jagen. het rogue territorium licht buiten de vier clans. de vier clans zijn, de thuntherclan, daar ga ik af en toe jagen, de windclan, de chadowclan en riverclan, daar kun je gaan jagen als je zin hebt in vis. Als ik jou was zou ik uit het territorium van de chadowclan blijven, een gerucht zecht dat ze geen medelijden tonen en je gewoon vermoorden ook al deed je niks. Ik heb geen zin om je daar te gaan reden, zelfs Icy niet. Maar goed laten we doorgaan." En hij stond op en ging door. En ja hoor Icy stond al op ze te wachten. Hij ging naar haar en ga haar een lik." De tocht is gord afgelopen. De volgende keer mag jij hem wat van jou wijsheid bijleggen. Hij is een goede leerling moet ik zeggen."


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 9:00

''De tocht is gord afgelopen. De volgende keer mag jij hem wat van jou wijsheid bijleggen. Hij is een goede leerling moet ik zeggen'', zei Lionheart toen ze aankwamen. Icy gaf Freddy een knipoog, ter teken dat ze trots op hem was. Ze liet hun het prooi zien. 'Ekster, lijster, waterrat en rat', zei ze trots. 'Ik ben wel uit een boom gevallen. Au, dat deed pijn!', zei ze lachend. Haar botten waren nog slap, en als je goed keek, zag je dat ze een beetje mank liep. 'Maar het gaat wel', zei ze. Ze likte snel nog even aan de wond op haar rug. 'Ik wou de lijster vangen, maar vond geen houdvast meer', zei ze. 'Ik viel samen met de lijster van de boom, nog op een harde tak, en toen was ik al te slap om me te verweren tegen de klap op de grond', zei ze. 'Ik heb geluk gehad. En ik snap niet wat er gebeurde, ik heb dit normaal nooit', zei ze. Ze spinde toen ze een likje van Lionheart kreeg. Ze drukte haar kop spinnen tegen zijn flank aan. 'Ik heb je gemist', zei ze zacht snorrend. Icy keek naar de lijster die er afschuwelijk uitzag. Hij had ook een klap opgevangen toen ze uit de boom vielen. Daarom was het ook zo makkelijk om hem met een beetje te doden. Toen kwam ze naar Freddy toe, likte zijn vacht even goed, en gaf hem spinnend een likje en een knuffel. 'Goed gedaan', fluisterde ze hem toe.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 11:10

."tja we zitten in jou bos denk ik dat ze jou territorium vermijden. Ik denk dat ze liever veilig in hun territorium jagen of in de War zone waar alle Rogue's jagen in een groot veld en als ze elkaar tegenkomen ontstaat een gevecht voor prooi. En wat de rivierclan is. Dat is een van de vier clans die in het bos jagen. het rogue territorium licht buiten de vier clans. de vier clans zijn, de thuntherclan, daar ga ik af en toe jagen, de windclan, de chadowclan en riverclan, daar kun je gaan jagen als je zin hebt in vis. Als ik jou was zou ik uit het territorium van de chadowclan blijven, een gerucht zecht dat ze geen medelijden tonen en je gewoon vermoorden ook al deed je niks. Ik heb geen zin om je daar te gaan reden, zelfs Icy niet. Maar goed laten we doorgaan." Ow, oke. Die Shaduwclan klink niet ze aardig. Zou er ook niet graag heen gaan.'' Toen ze bij de schuur aankwamen klom hij op het opstaken en zag Icy daar zitten. ''Hoi Icy, zo je hebt veel gevangen!'' 'Ekster, lijster, waterrat en rat', zei ze trots. 'Ik ben wel uit een boom gevallen. Au, dat deed pijn!', zei ze lachend. Freddy lachte een beetje mee. Hij begon zijn vlank te likken en maate een zacht spinnend geluidje. Toen zag hij in zijn ooghoed Icy op hem afkomen, hij hield op met likken en keek haar aan. Ze likte zijn vacht even goed, en gaf hem spinnend een likje en een knuffel. 'Goed gedaan', fluisterde ze hem toe. Hij spinde nu iets harden en gaf een kopje terug. '' Ik weet nu wat doods bessen zijn, en nachtschade, die herken je aan de paarse bloemen. En hulst bessen. Die herken je aan de helrode bessen met een vreemd, prikende bladeren.'' Zij hij trots en ging door met het likken van zijn vlank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 15:52

"Ik weet nu wat doods bessen zijn, en nachtschade, die herken je aan de paarse bloemen. En hulst bessen. Die herken je aan de helrode bessen met een vreemd, prikende bladeren." zei Freddy. "ja je hebt goed opgelet toen ik dat allemaal uitlegde. je word nog een goede medicijncat. Ik ben trots op je." Zei hij tegen hem en wandelde naar hem. Hij gaf hem een vriendschappelijk kopje en een lik."Hey, ik heb ook geen hart van steen. ik mag heel trots op je zijn als vader. Je maakt een hele vooruitgaan dan van je vorig leven." Zei hij met een trots gevoel. Hij begon een beetje te veranderen. Naar een vaderlijk type.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 11:20

''Ik weet nu wat doods bessen zijn, en nachtschade, die herken je aan de paarse bloemen. En hulst bessen. Die herken je aan de helrode bessen met een vreemd, prikende bladeren'', zei Freddy haar toen allemaal, nadat ze een kopje had gekregen en een lik terug. 'Jij hebt precies goed opgelet', zei ze trots. "ja je hebt goed opgelet toen ik dat allemaal uitlegde. je word nog een goede medicijncat. Ik ben trots op je'', zei Lionheart toen. Ze keek Lionheart aan, gaf hem een knipoog, en richtte toen haar blik weer op Freddy. Toen ging Lionheart naar Freddy toe, gaf hem een kop en een lik, en zei: "Hey, ik heb ook geen hart van steen. ik mag heel trots op je zijn als vader. Je maakt een hele vooruitgaan dan van je vorig leven.'' 'Dat klopt. Je past je prima aan', zei ze goedkeurend. Ze hoorde ook vooral trots in Lionhearts stem. Dat moest haast wel, naar zo'n prestatie. Toen gaf ze Freddy de ekster. 'Die is helemaal voor jou', zei ze spinnend, en ze gaf hem een kopje. Toen liep ze naar Lionheart toe. 'Wat gaan we morgen met hem doen? Moet ik met hem gaan jagen en zorg jij voor het eten, of wat doen we?', fluisterde ze Lionheart toe.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 11:54

"Dat klopt. Je past je prima aan." Zei Icy als bevestigen. Toen nam Icy de ekster en bracht die naar Freddy."Die is helemaal voor jou." zei ze en legde de ekster voor Freddy neer. Ze gaf hem een kopje waarbij ze spinde. Toen liep ze naar Lionheart en vroeg."Wat gaan we morgen met hem doen? Moet ik met hem gaan jagen en zorg jij voor het eten, of wat doen we?" Even dacht hij na en dacht dat het beste was dat we eerst hem wat jacht technieken moest aanleren." We ze moeten hem eerst wat jacht technieken aanleren en als hij het goed doet moeten we hem voorbereiden op aan aanval. Je weet wel, hem wat aanval en verdediging technieken leren. Maar eerst jacht technieken." Antwoordde hij tenslotte. "laten we nu eten."


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 12:06

''We ze moeten hem eerst wat jacht technieken aanleren en als hij het goed doet moeten we hem voorbereiden op aan aanval. Je weet wel, hem wat aanval en verdediging technieken leren. Maar eerst jacht technieken'', antwoordde Lionheart tenslotte. 'Ga ik die hem aanleren, of wij samen?', vroeg ze zich af. Ze keek Lionheart diep en wijs in zijn blauwe ogen. 'Tenslotte moet iemand voor het eten in na zonsondergang zorgen', zei ze. Ze gaf hem een kopje. "laten we nu eten'', zei Lionheart toen. Icy pakte een lijster, en pakte de grote waterrat voor Lionheart, terwijl ze hem vragend bleef aankijken, wachtend op een antwoord op haar vragen. Ze begon alvast kleine hapjes te nemen van haar eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 12:26

"Ga ik die hem aanleren, of wij samen?" Vroeg ze en keek hem met vragende maar prachtige ambere blauwe ogen aan."Tenslotte moet iemand voor het eten in na zonsondergang zorgen." Voegde ze er nog bij." maar hij had honger dus ging hij eerst eten. Icy gaf hem een dikke waterrat en zij nam een lijster. terwijl hij aan het eten was zei hij na dat hij een stukje had in geslikt." Wij samen, we maken dan wel tijd om een beetje te jagen. Dan kunnen al eens zien hoe hij vordert op de training. Zien of zijn houding goed is enzo verder. En waar haal jij zo dikke waterratten, ik dacht dat je die alleen bij de rivier van de riverclan kon vinden. Je haalt die daar toch niet. Of wel ?"


Laatst aangepast door Lionheart op di 31 aug 2010 - 12:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 12:36

Lionheart nam eerst een hap van zijn waterrat. ''Wij samen, we maken dan wel tijd om een beetje te jagen. Dan kunnen al eens zien hoe hij vordert op de training. Zien of zijn houding goed is enzo verder. En waar haal jij zo dikke waterratten, ik dacht dat je die alleen bij de rivier van de riverclan kon vinden. Je haalt die daar toch niet. Of wel?'', vroeg Lionheart toen. 'Nee. Gek genoeg zag ik hem vlak onder een eik', antwoordde Icy zijn vraag. 'Ik ben al is eerder door een RivierClanpoes aangevallen, ik ben heus niet dom hoor', snauwde ze hem toe. Ze sloot haar ogen en at verder. Misschien had ze niet zo moeten uitvallen tegen hem. Als ze gingen slapen zou ze het wel goedmaken. Ze durfde Lionheart niet aan te kijken.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 12:55

" Ik ben al is eerder door een RivierClanpoes aangevallen, ik ben heus niet dom hoor!" snauwde ze tegen hem.Ze sloot haar ogen en at verder. Wat had hij verkeerd gezegd? Hij durfde niets meer tegen haar te zeggen dus at hij maar door. Toen hij de waterrat op had wist hij nog steeds niet wat hij moest zeggen. Hij ging zich maar wassen. Hij waste zich diep in zijn gedachten verzonken toe zoeken naar de juiste woorden. Toen hij klaar was ging hij languit liggen. Na een tijdje ging hij naar haar en zei somber. "eh, Icy, He.. het spijt me."


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:00

Er vervolgde een lange tijd stilte, en Lionheart zei ook niks meer. Durfde hij niet, of wou hij niet? Lionheart had de waterrat al op, toen zij nog maar met het pootje bezig was van de lijster. Ze at zijn vleugel ook op, en schrokte even later de rest ook maar op. Lionheart ging languit liggen. Icy's drang om haar kopje op zijn buik te leggen werd steeds groter en groter. Het duurde een tijdje. Toen kwam opeens Lionheart na haar toe gelopen. Haar oren gingen plat in de nek. "eh, Icy, He.. het spijt me'', zei Lionheart toen. Ze knikte. 'Mij ook. Ik had niet moeten snauwen', zei ze zachtjes. Ze legde haar kopje spinnend tegen hem aan. Ze duwde hem om. Ze zette haar poten neer aan weerszijden van zijn nek, en begon hem overtollig te likken. 'Rrrr', spinde ze. Ze drukte haar kopje tegen zijn wang aan, en likte hem. Toen sprong ze over hem heen, liep sierlijk naar zijn buik toe, en legde zich erop neer, terwijl het spinnen van haar misschien zelfs in de hoogste boom te horen was.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:17

Icy knikte en zei" Mij ook. Ik had niet moeten snauwen." ze legde haar kopje spinnend tegen hem aan en Lionheart legde zijn kop in haar nek en spinde heel luid."ik dacht dat ik een tijdje niet met jou zou kunnen praten." zei hij blij spinnend. onverwacht duwde ze hem zachtjes om en zette haar poten aan beide kanten van zijn nek. Ze begon hem overal te likken. Eenige wat hij kon doen is genieten en dat dat deed hij ook de hele tijd. ze drukte haar kop tegen haar wang en bleef maar door likken. Opeens springt ze van hem af en liep sierlijk terug naar hem. Ze legde zich op zijn buik en spinde ze luid dat hij dacht dat hij haar luidste al gehoord had. Toen likte Hij haar langs alle kanten en legde zich dan zijn kop op haar rug. Alles was dan toch goed afgelopen.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:26

"ik dacht dat ik een tijdje niet met jou zou kunnen praten'', zei Lionheart toen, voor ze hem op zijn rug wierp. 'Welnee joh, je bent nog niet van me af', lachte ze. Ze hoorde dat Lionheart genoot onder al haar likken. Toen begon Lionheart haar langs alle kanten te likken. Ze genoot en liet dit ook duidelijk merken. Ze spinde hard. Toen voelde ze dat Lionheart zijn kop op haar rug legde. Ze spinde. Het was wel goed afgelopen. Ze was Freddy helemaal vergeten! Ze keek naar Freddy. Ze moest lachen. 'Sorry, Freddy', zei ze lachend. 'Trek je maar niet teveel van ons kleffe gedoe aan', lachte ze. Ze legde haar staart zachtjes op de buik van Lionheart. Ze spinde nog na. Ze hield van die leuke ogen van hem en die leuke neus. Ze vond hem schattig als hij kwam aanlopen. Ze wreef haar kop zachtjes tegen zijn kop.


Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy
Member
Freddy's new place(XX) - Pagina 3 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Freddy's new place(XX)   Freddy's new place(XX) - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 16:18

Lionheart naar Freddy toe, gaf hem een kop en een lik, en zei: "Hey, ik heb ook geen hart van steen. ik mag heel trots op je zijn als vader. Je maakt een hele vooruitgaan dan van je vorig leven.'' 'Dat klopt. Je past je prima aan', zei Icy. Freddy keek blij van alle complimenten. Hij kreeg de ekster voor zich. 'Die is helemaal voor jou', zei ze spinnend, en ze gaf hem een kopje. Hij gaf een kopje terug en begon te eten. Hij hoorde Icy en Lionheart tegen elkaar praten, maar net niet hard genoeg om het te horen. Hij at maar rustig verder en genoot van de vogel. 'Sorry, Freddy', zei ze lachend. 'Trek je maar niet teveel van ons kleffe gedoe aan', lachte ze. Freddy keek op en lachte een beetje mee. Toen de vogel op was rekte hij zich uit en stond op. ''Ik ga even lopen, tot straks.'' Hij sprong van het platvorm af en liep het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freddy's new place(XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: