war zone - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 16:38

"Jij knap, stoer en leuk" Spinde ze en hij spinde blij mee. "Laten we gaan liggen. Ik ben bezorgd over je wonden." Zei ze bezorgd. Hij keek naar zijn wonden en zag dat ze al goed genezen waren. " De kruiden werken goed. Ik ben bijna genezen." Spinde hij maar ging liggen. Hij was al gewoon haar te gehoorzamen. Hij spinde wat en gaf haar een kopje." Maar jij zegt het maar en ik doe het." Spinde hij blij. Hij gaf haar een heleboel likjes en bleef maar door spinnen. Hij keek haar verliefd aan en gaf haar nog een heleboel likjes en kopjes er tussen door. Wat moest doen zonder haar. Ze verzorgde hem goed.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 17:28

''De kruiden werken goed. Ik ben bijna genezen'', spinde de kater en net toen Icy een blik wou werpen dat luidde 'Ga-nu-toch-maar-het-beste-liggen-zodat-je-kan-rusten' ging hij al liggen en Icy spinde ook. Ze hoorde gespin van hem en voelde een kopje aan. ''Maar jij zegt het maar en ik doe het'', zei Lionheart wat Icy weer op allemaal gekke ideeën bracht. Ze kreeg een heleboel likjes en ze spinde. En terecht ook! Een verliefde blik werd haar toegeworpen en voor Icy kon reageren genoot ze alweer van de volgende likken die over haar vacht en haar hoofd speelden. Ze kreeg ook kopjes en ze genoot er erg van. Ze gaf hem over zijn buik enkele likken terug en keek hem ook verliefd aan. Dit was pas leven. De avond naderde en Icy was helemaal klaar voor een nieuwe romantische avond.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 19:47

Ze likte zacht over zijn buik en keek hem ook verliefd aan. Hij gaf een paar kopjes over haar wang en nek. Hij spinde blij. Een romantisch avondje ontstond weer. Dat gebeurde vaak maar dat vond hij er juist leuk aan. Hij gaf haar een heleboel likjes en kopjes. Hij kreeg maar niet genoeg. " oh, Icy, wat ben je toch mooi en lief." Zei hij met een verliefde stem. Hij kroop dicht tegen haar aan en krulde zijn staart rond haar gladde vacht. Hij spinde luid en legde zijn kopje op haar zachte, donzige buik en keek haar schatig aan. Hij was zo weg. Sneller dan normaal maar hij wou ook een romantisch nachtje.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 21:26

Icy voelde een paar kopjes zowel over haar wang, als in haar nek. Icy spinde vrolijk. Dit was pas leven! Samen met Lionheart en Goldtail. Alhoewel, waar Goldtail nu was, kon ze even donder op zeggen. Misschien bij de kittens.'' Oh, Icy, wat ben je toch mooi en lief'', zei Lionheart en Icy grinnikte even. Meestal, als ze nu ook nog is sierlijk deed, was hij zo weg. En dat was precies haar plan. Ze voelde hem dicht tegen zich aan en zijn staart ging over haar vacht. Zijn gespin echode door de bossen en door hun schuilplaats. Zijn kopje ging op haar zachte buik en hij keek schattig. Icy gaf hem een lik. Ze stond toen voorzichtig op en wandelde sierlijk rond hem heen. Haar staart krulde zich in allerlei sierlijke bochten.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 18:53

Hij kreeg een lik en hij spinde er heel luid mee. Zoals ze al vaker deed als hij zo iets zei sprong ze op en wandelde sierlijk rond. Dit keer liet hij zich makkelijk mee gaan en kreeg al snel zijn ogen niet van haar af. Hij begon al toch wat immuner te worden en kreeg zijn ogen al wat los van haar. Ze krulde haar in heel wat variaties van sierlijke bewegingen. Hij keek met vol genot naar haar en legde zich gemakkelijk om te kijken naar de show. Wat was ze toch mooi! Hij dacht aan niets anders. Het was lang geleden dat hij er zo diep in zat. Meestal kon ze dan doen wat ze wou. Maar hij geloofde in haar dat ze daar geen misbruik van maakte. Of Wel?


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 20:12

Icy liet de sierlijke bewegingen ophouden, toen ze dat Lionheart nu zijn volle aandacht op hem had. Ze zou zijn 'weg-van-de-aarde-als-Icy-sierlijk-doet' blik nooit misbruiken. Dat had ze al is een keer gedaan en dat was stom geweest. Icy liep op Lionheart af en legde zich naast hem neer. De nacht naderde en Zilverpels was zichtbaar. De maan kwam ook hoog op. Het was Volle Maan. Icy hief Lionheart op haar rug en liep toen vanaf hun schuilplaats naar de plaats waar ze graag met hem wou liggen. Het was zoals bij hun gebied lekker ruim en je kon er goed liggen. De maan scheen op hun pelzen en Icy spinde luid. 'Deze plek is vanaf nu voor ons, tot je weer beter bent. Bij een romantisch avondje hoort een perfecte plek natuurlijk ook', zei Icy vrolijk.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 21:51

Icy hief hem opeens op en bracht hem naar een prachtige plek. Ze legde hem op een mooie ruime plek neer waar de zilverpels en de volle maan mooi te zien waren. Hij lag mooi, zacht in het gras en hij spinde blij toen hij in haar ogen keek."Deze plek is vanaf nu voor ons, tot je weer beter bent. Bij een romantisch avondje hoort een perfecte plek natuurlijk ook" Zei ze vrolijk. " Als jij er bent is het altijd romantisch." Snorde hij terwijl het maanlicht zijn pels mooi blauw afscheen en zijn ogen in de hare weerkaatste.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 8:17

"Als jij er bent is het altijd romantisch", zei Lionheart en Icy spinde terwijl haar staart sierlijke bochten maakte. Ze was geheel ontspannen en voelde zich goed. Dat geheel ontspannen was vanaf een lange tijd weer teruggekomen. Steeds omdat Icy en Lionheart in benarde situaties raakte, kregen Icy's zenuwen het soms flink te voortduren. Bijvoorbeeld toen haar kittens werden geboren en toen Lionheart nog lag te slapen. Of toen een vos haar het leven bijna ontnam. Of toen Lionheart boos was weggelopen. Icy legde haar kopje vermoeid op haar poten en zuchtte even. Haar poten deden redelijk pijn van het jagen en het rondlopen. 'Hèhè, weer een nieuw avontuur achter de rug als we thuiskomen', grinnikte Icy en ze gaf Lionheart allemaal likken over zijn wang en snorde.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 13:21

"Hèhè, weer een nieuw avontuur achter de rug als we thuiskomen" Grinikte ze en gaf hem een paar likjes. Hij spinde blij en begon haar vol te likken. Hij was zo blij. Dit kon hij wel uren doen. Hij gaf haar heel wat kopjes en legde zijn kopje op haar buik. Dit was pas leven. Met haar samen zijn kon hij niet missen. Telkens als ze weg was miste hij haar. Hij dacht dat ze wel vermoeit moest zijn hem te verzorgen. " Is alles oké?" Vroeg hij bezorgd. Hij wou dat ze wel oké bleef. Ze moest nu ook niet alles voor hem inzetten. Nu voelde hij zich een beetje een lastbak. Maar hij was bijna genezen dus kon hij dan haar eens lekker verwennen. Hij bleef op haar warm buikje liggen spinnen en keek haar schatig aan.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 18:44

Icy hoorde Lionheart spinnen en voelde allemaal likken. Zij spinde terug en genoot van zijn aandacht. Ze kreeg allemaal kopjes. Icy voelde en zag dat Lionheart zijn kop op haar buik verplaatste. Icy spinde gelukzalig. Dit was pas leven! ''Is alles oké?'', vroeg Lionheart toen en Icy knikte. 'Ja hoor. Deze poes kan wel tegen een stootje. Ik verzorg je heel erg graag en je vraagt nooit teveel van me', zei Icy liefdevol en gaf hem vol gespin een kopje. Zijn ogen keken schattig schattig in de hare en Icy hoorde hem spinnen, wat haarzelf ook erg gelukkig maakte. Ze was blij met de aandacht toen Lionheart haar schonk. Icy keek liefdevol naar Lionheart en begon zijn vacht te masseren met haar tong. Hij staart bewoog in sierlijke bochten en Icy spinde luid. Het echode door de bossen, wat Icy nog luider liet spinnen.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 20:07

"Ja hoor. Deze poes kan wel tegen een stootje. Ik verzorg je heel erg graag en je vraagt nooit teveel van me." Antwoordde ze liefdevol en gaf hem spinend een kopje. Ze likte met een masserende haal, over zijn vacht waardoor hij genietend spinde. Hij zag hoe haar staart sierlijk heen en weer bewoog. Ze spinde ook luid en hij hoorde haar gespin zelfs door de bossen echoën. Hij likte spinend over haar nek en spinde verliefd met haar mee waardoor je zijn gespin ook hoorde echoën. Hij vond het zo leuk dat zij hem eens moest verzorgen dat hij wel langer gewond wou zijn. Ze was echt geweldig! Spinend bleef hij lekker genieten van haar gezelschap met zijn ogen dicht en een luid gespin dat hij wel uren kon vol houden.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 18:09

Icy voelde vol gespin een lik van Lionheart en hoorde dat Lionheart ook spinde. Ze hadden samen weer een romantisch moment gecreëerd. Icy keek rustig op Lionheart neer. Ze was eigenlijk redelijk bezorgd over de kittens die nu helemaal alleen samen met Freddy en Cinder waren. Het sierde Icy wel dat Cinder en Freddy erbij waren, maar Icy vond dat Lionheart en zij maar snel terug moesten. Natuurlijk wou ze Lionheart niet opfokken om daardoor sneller beter te worden. Trouwens, de kittens konden al prooi vangen en misschien leerden ze wel genoeg van Freddy en Cinder. Cinder had ze pas nog oefeningen op lopen en sluipen aangebracht en hoe je beter de wind van je kon afhouden. Icy keek naar Lionheart die spinde en zijn ogen zaten gesloten. Icy keek glimlachend erna. Lionheart had het gelukkig goed bij haar en zij bij hem. Ze hadden echt een fantastisch leven samen. Het was altijd romantisch samen en ruzie hadden ze nooit. Ook beleefden ze samen veel in hun leven. Ze hadden elke dag wel weer een ander avontuur. Ook konden ze elkaar soms wel is afmaken als de een iets stoms had gedaan en de ander die weer moest gaan zoeken, maar ook daar kwamen ze samen doorheen. Icy dacht even aan Hawkfrost. Waar zou ze nu zijn? Misschien was Hawkfrost nu wel gewoon een huiskat. Of ze had waarschijnlijk al beschutting gevonden. Misschien zelfs al wel een leuke kater. Misschien liep ze zelfs al met kittens in haar buik rond. 'Oké, langer dan een week blijf ik niet weg van onze kittens', sprak Icy rustig. 'Als we na een week hier nog zitten, ga ik even kijken bij de kittens.'


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 20:13

"Oké, langer dan een week blijf ik niet weg van onze kittens." Zei ze en ging verder. "Als we na een week hier nog zitten, ga ik even kijken bij de kittens." Hij knikte goedkeurend en zei. " Dat hoopte ik ook. Ik wil dat ze veilig zijn en niet in onnodige problemen geven dankzij mij." Hij bleef lekker warm liggen tegen haar aan. Hij lag goed en dacht aan de kittens. Hoe zou het met hun zijn? Hij was bijna genezen. En was diep verzonken in zijn gedachten. Hij dacht zelfs bijna luidop maar kon nog maar net al zijn woorden terug in slikken. Hij spinde en gaf haar een paar likken en kopjes. Daar had hij zin in. Hij moest zijn gedachten ergens anders op krijgen. En daar was zij goed in. Hij hoopte dat ze dat ook door had.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 20:36

Icy dacht even na. Zouden de kittens hun missen? Zouden Freddy en Cinder hun wel kunnen onderhouden? Ja, toch? Zouden ze hun wel genoeg aanbrengen? Zouden Freddy en Cinder zo goed hebben opgelet tijdens hun lessen dat ze dat ook naar de kittens konden overbrengen? Wat zouden hun kittens bij hun terugkomst al allemaal kunnen? Zou Icy nog wat wijze raad kunnen geven? Zouden ze misschien ook al wat over medicijnen weten? Die vragen drongen in een paar seconden in haar hoofd. Icy voelde zich heel erg verantwoordelijk voor de kittens en zou het zichzelf nooit vergeven als de kittens kwaad op haar waren. ''Dat hoopte ik ook. Ik wil dat ze veilig zijn en niet in onnodige problemen geven dankzij mij'', zei Lionheart, waarop Icy even moest nadenken. 'Je brengt geen problemen hiermee, hoor. Je moet gewoon goed genezen. Ze kunnen niet zonder jou en ik al zeker niet', zei Icy en ze likte zachtjes over Lionheart's oor om haar woorden kracht bij te zetten. Lionheart's vacht verwarmde die van Icy en Icy legde zich uitgeput tegen hem aan. Ze was ook best wel moe. Morgen zou ze weer flink moeten gaan jagen voor hun tweeën. Icy vond dat niet echt erg. Maar ze was wel zorgelijk over het feit dat ze Lionheart dan alleen moest laten, terwijl er elk moment katten uit het niets konden komen en Lionheart konden aanvallen. Dat was waar Icy zich erg zorgen over maakte. Icy zag dat Lionheart zichzelf erg pestte met het feit dat ze nu niet bij de kittens waren. Icy ging zorgen voor afleiding. 'Zodra je beter bent, mag ik je weer omduwen, maar dit weerhoudt me niet', zei Icy en ze sprong op. Ze legde haar poten langs weerszijden van Lionheart's kopje en likte over zijn hele hoofd.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 21:00

"Je brengt geen problemen hiermee, hoor. Je moet gewoon goed genezen. Ze kunnen niet zonder jou en ik al zeker niet." Zei ze en likte zachtjes over zijn oor. Wat was hij toch zonder haar. "Zodra je beter bent, mag ik je weer omduwen, maar dit weerhoudt me niet." Zei ze. Ze had het al door dat hij er over na dacht. Ze sprong op en legde haar poten een weerszijde van zijn kopje en likte zijn kopje helemaal onder. Hij spinde luid en dacht alleen nog maar aan genieten met haar. Het was haar dus gelukt. Hij likte over haar schatig kopje en bleef luid spinend gevolgd door een heleboel kopjes. " je krijgt zelfs mijn gedachten alle kanten op. Je hebt zelfs de sleutel van mijn hart." Charmeerde hij haar een beetje. En wat zelfs nog goed was. Wat hij zei was waar.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 9:45

Icy spon van deze tijd met Lionheart. Ook al zou bladkaal eraan komen, Lionheart en zij waren altijd samen en dat maakte het zo goed. Icy wist zeker dat bladkaal fantastisch zou zijn met Lionheart en de kittens. Icy keek rustig naar een spinnende Lionheart, die blijkbaar veel van haar genoot. Nou, zij ook van hem! Icy dacht steeds maar meer na over de eerste ontmoeting. Wat als die er niet geweest zou zijn? Wat als zij nu alleen door het leven had gemoeten? Niet aan denken Icy, je bent nu met Lionheart, dus je bent niet alleen dacht ze en ze keek naar Lionheart. Had ze het nu goed gezien? Had Lionheart nu zijn ogen gesloten, of was het verbeelding geweest van Icy? Zou hij nu zo hard van haar genieten? Hij litke haar over haar kopje en gaf haar een boel kopjes, waarvan Icy automatisch ook weer ging spinnen. Ja, ze zouden samen nog veel leuke avonturen beleven. Maar samen zouden ze elke seizoen overwinnen. Haha, hoor haar nu! "Je krijgt zelfs mijn gedachten alle kanten op. Je hebt zelfs de sleutel van mijn hart'', zei Lionheart charmerend en Icy bloosde even. Ze vond het wel leuk als ze zulke opmerkingen kreeg van Lionheart en Icy giechelde als een jong klein poesje. 'En jij hebt mijn hart al vanaf het begin veroverd. Je betn echt een heel leuke kater en als ik mijn leven met jou moet spenderen, doe ik dat met alle plezier', charmeerde Icy terug.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:07

"En jij hebt mijn hart al vanaf het begin veroverd. Je bent echt een heel leuke kater en als ik mijn leven met jou moet spenderen, doe ik dat met alle plezier." charmeerde ze hem waardoor hij moest blozen maar toch bleef hij luid spinnen en gaf haar een langdurig kopje. Dit was nu een een vakantie die hij nodig had. Samen met Icy. Icy was er ook heel goed in charmeren. Dat had hij ook al door. Maar dat maakte hun band alleen nog maar sterker. Hij likte met een zachte haal over haar kopje en er volgde nog een heleboel kopjes. Hij liet ook zijn staard zacht over haar zij gaan. Toen liet hij zachtjes zijn kop naar haar nek zakken en liet die daar rusten terwijl hij door ging met over haar zij te strelen.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:20

Icy snorde na haar woorden. Lionheart kon charmeren, maar Icy kon daar ook wat van. Dat had Lionheart vast wel ondervonden. Het was altijd leuk als ze charmante opmerkingen naar elkaar maakten. Het was dan altijd spannend om te horen welk het charmantste was. Ook moest Icy vaak van Lionheart's charmante opmerkingen glimlachen. Lionheart had precies een speciale passie voor charmeren, net alsof hij het al een hele tijd oefende, of zoiets. Hij had het vast langs zijn moeders kant geleerd. Icy had geen idee van wie ze het had gekregen en hoefde het eigenlijk ook niet te weten. Icy wist nauwelijks of haar ouders echt dood waren en hoe ze dood waren gekomen en wou dit ook niet weten. Icy wist alleen maar dat de gevlekte kater die ze voor Goldtail's ontmoeting tegenkwam, had gezegd dat haar ouders haar waarschijnlijk nooit meer zouden zien. Icy had geen idee gehad of die gevlekte kater nu werkelijk haar vader was, of iemand anders die haar ouders misschien kenden. Eigenlijk had Icy ook niet echt zin om haar ouders 'ouders' te noemen. Tenslotte hadden ze nauwelijks tijd in Icy gestoken en als het waar was, dan waren ze gewoon doodgegaan. Of ze wouden haar niet meer en hadden haar achtergelaten. In dat geval hoopte Icy dat ze haar charmes gewoon van zichzelf had. Eigenlijk alle dingen die ze als eigenschap had, wou ze liever van zichzelf hebben dan van haar ouders. Icy werd uit haar gedachten gehaald door een zachte haal over haar kopje en Icy spinde. Een revolutie van kopjes volgden en Icy spinde luid. Lionheart's staart maakte zachte strelingen over Icy's zij en Icy spinde. Zijn kopjes zakte in haar nek, terwijl zijn staart haar zij nog altijd streelde. Icy spinde, zakte met haar kopje op haar voorpoten en zorgde dat haar staart zijn rug streelde.


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 7 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 15:01

Hij voelde haar staard op zijn rug terwijl ze die streelde. Spinend begon hij zachtjes in slaap te domellen terwijl hij terug naar de geweldige dag dacht. Over de romantische wandeling naar de schuur. De verkenningstocht en de romantische avond. Hij verheugde zich nu al op de volgende dag. Net op dat moment viel hij in slaap.

Lionheart joeg in de soort bossen in het hoogland. Grote bomen met hier en daar wat sneeuw op hogere gebieden en ook veel jenever struiken. Hij had een grote rat gevangen en een haas. Hij joeg de hele dag door tot hij met heel wat prooi terug kwam. Hij zag Icy ook terug komen met prooi. Samen beleefde ze het avontuur nog verder.

Lionheart werd de volgende dag wakker en wachtte rustig af tot zij ook waker werd. Ondertussen waste hij zijn vacht mooi weer glad.


war zone - Pagina 7 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 7 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 7 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 17:59

- Weet je zeker dat je in het goede topic post? -

Icy voelde hoe de slaap haar lichaam langzaam maar zeker wou overnemen. Dat had ze nu altijd! Altijd als het erg romantisch en fijn werd, nam de slaap macht over Icy. Meestal verzette Icy zich tegen slaap, maar ze verloor vaak de strijd. En als ze de strijd won, was het altijd om Lionheart te beschermen. En dat was precies wat ze nu weer moest doen! Ze moest wakker blijven om te waken over Lionheart. Icy vocht tegen de slaap en kon haar ogen uiteindelijk openhouden. Met Lionheart was dat een ander verhaal. Icy merkte dat Lionheart zachtjes begon in te dommelen en om hem daarvoor moed te geven, wreef ze met haar kopje nog even over zijn nek en gaf zijn oor een likje. Nu viel hij misschien in slaap. Even later hoorde ze een rustige ademhaling. Icy keek voor zich uit. Nu moest zij dus de wacht houden. Hoe ging zij zichzelf vermaken? Nou ja, ze kon natuurlijk ook steeds naar Lionheart kijken. Dat was ook een leuke bezigheid. Icy keek naar Lionheart's flank en snorde luid. Icy hield het allemaal vol tot de nacht. Zilverpels en de maan strekte zich over haar uit en Icy spon van het mooie licht dat het wierp op zowel Icy's pels, als Lionheart's pels. Icy wou nu niet in slaap vallen. Niet op dit mooie moment, waarin Zilverpels uitstrekte. Icy wierp nog een blik naar boven en viel toen in slaap. Ze werd 's morgens wakker en zag tussen een ooglid door dat Lionheart zijn vacht waste. 'Goedemorgen darling.'


war zone - Pagina 7 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: