war zone - Pagina 15



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
rino
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
rino
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 19:00

antwoord je nog


lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimewo 15 jun 2011 - 19:01

Ja, dat is ze inderdaad, ze is de admin. En verder als je nog reacties hebt op mijn bericht of die van Fireheart, kan dat via PB. De eerst volgende reactie telt namelijk mee als spam. Zoals ze al gezegt had, Dubbelposten is ook verboden. De eerst volgende keer dat je dit doet zul je waarschuwingsprocenten krijgen.

Mvg,

De andere admin, Honeyfeather


war zone - Pagina 15 UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
rino
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
rino
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 18:27

Rino loopt door een straat en ziet iets groenachtigs. Hij loopt er naar toe. Het is een pratende boom. Wat nou, hij kan lopen. De boom wil me aanvallen. Als ik hem 2 meter van me af zie, ren ik meteen weg. Hij rent achter me aan! Wat moet ik nou doen denkt Rino. Hij rent een huis in. De boom sloopt het huis en pakt mij er uit. Hij neemt mij mee naar zijn huis en wil mij opeten. Totdat er een andere boom aan komt.
Hij red mij en brengt mij naar een veilige plek waar hij mij kan uitleggen waarom ik niet bij die andere boom in de buurt mocht komen. Hij is een van de gevaarlijkste bomen van heel Bomenland. Op een dag had ik honger en besloot ik op ratten te gaan jagen. Toen hij er eentje had voelde hij getik op zijn schouder. Hij dacht wie is dat en hij keek achter zich, en ja hoor, het was de boosaardige boom. Waarom stond hij daar? Ik dacht dat hij mij zou op eten. Toen ik wist dat hij iets anders zat te doen rende ik weg naar mijn grot. Alle kijkers die dit zien morgen komt het vervolg!!!!!!!!!!!!


lolly's zijn gigantisch lekker


Laatst aangepast door rino op do 16 jun 2011 - 18:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
war zone - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 18:39

Rino,

We posten hier realistische dingen, op een paar dingetjes van Clans etc. na. Bomen leven niet en kunnen niet lopen, dus wat je hebt gepost kan helemaal niet. Dit is weer een waarschuwing en ik wil je geen procenten hoeven geven, maar je kan niet doorgaan met de regels overtreden. Lees ze nog een keertje door als je niet meer weet wat die precies inhielden.

Mvg. Fireheart


war zone - Pagina 15 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
rino
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
rino
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 18:43

Sorry, maar ik ben nog maar 10 jaar...


lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
rino
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 5 maanden
Gender:
Rank:
rino
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 18:58

ga nu naar link verwijderd door moderator het is een website waar je veilig kan zoeken op het internet. Dus je kan geen rare dingen intypen. dus ga nu snel naar link verwijderd door moderator




vriendelijke groet ricky.


lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
war zone - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimedo 16 jun 2011 - 19:04

Rino,

Je mag hier niet zomaar reclame gaan maken voor een site en dit is ook spam voor in de RPG. Aangezien ik je al gewaarschuwd heb en je de regels duidelijk niet hebt gelezen zal ik je 5% geven. Post je meer van dit soort dingen, dan worden dat er meer.

Gelieve niet in dit topic te reageren op wat ik zeg, maar via PM.

Mvg. Fireheart


war zone - Pagina 15 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
blackheart
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
blackheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimevr 17 jun 2011 - 19:13

Blackheart liep achter de boom vandaan nieuwsgierig keek hij naar de slapende kazuya en liep er dan naar toe. hij gaf hij daarna kopjes om hem wakker te krijgen. na tien minuten zag hij op de hooienbaal redeye slapen. Heel zachtjes liep hij naar haar toe en ging naast haar liggen. hij staarde naar redeye een uur lang totdat hij een vlieg zag. Hij probeerde de vlieg te pakken, maar miste elke keer. rennend ging hij achter de vlieg aan in het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimevr 17 jun 2011 - 19:17

blackheart schreef:
Blackheart liep achter de boom vandaan nieuwsgierig keek hij naar de slapende kazuya en liep er dan naar toe. hij gaf hij daarna kopjes om hem wakker te krijgen. na tien minuten zag hij op de hooienbaal redeye slapen. Heel zachtjes liep hij naar haar toe en ging naast haar liggen. hij staarde naar redeye een uur lang totdat hij een vlieg zag. Hij probeerde de vlieg te pakken, maar miste elke keer. rennend ging hij achter de vlieg aan in het bos.

5 Volle regels Blackheart,

Gelieve niet reageren in dit topic zelf, als je wilt reageren, mag dat via de PM.

Mvg

Honeyfeather


war zone - Pagina 15 UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimevr 17 jun 2011 - 19:33

Toen Redeye wakker werd Zag ze als eerste dat Kazuya nog lag te slapen. Redeye zuchtte en gaapte. Toen ze diep inademde rook ze een bekende geur. Blackheart. Redeye's hart sloeg een slag over toen ze de zoete geur van haar partner rook. Redeye sprong op en ze zag de pootafdruk die ze uit duizenden herkende. De pootafdruk van haar liefde. Ze keek waar de afdruk heen ging en volgde hem. Na een aantal cirkels te hebben gemaakt leek het pad naar het bos te gaan. Aan de manier waarop de poot afdrukken stonden zag Redeye dat hij met iets aan het spelen was geweest. Redeye rende achter de pootafdrukken aan en terwijl ze dieper in het bos kwam luisterde ze aandachtig of ze de bekende ritmische hartslag van Blackheart hoorde of zijn kalme adem. Maar ze hoorde alleen de kalme wind die door de bladeren huisde. Terwijl ze verder liep kwam ze op een zon overgoten open veld. De zon voelde warm op haar diep zwarte vacht. Ze schudde het stof uit haar vacht waardoor hij not extra begon te glimmen en keek naar de zon. Ze knipperde een paar keer en ging toen liggen. Ze durfde te wedden dat Blackheart bij haar in de buurt was. Ze voelde het aan alles. Ze wist exact wanneer hij waar ze zo van hield bij haar was. Ze deed bewust niets vermoedend haar ogen dicht en ging languit liggen.


war zone - Pagina 15 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayfeather
Elder
war zone - Pagina 15 DPKsfdL
Sanne
101

CAT'S PROFILE
Age: 12 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayfeather
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 15 Icon_minitimevr 17 jun 2011 - 21:59

Rino, ik snap niet hoe jij het zinnetje in je onderschrift kunt hebben staan, als je niet eens de regels hebt gelezen?

Mvg, Bluestar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: