war zone - Pagina 8



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 18:49

"Goedemorgen darling." Hoorde hij Icy zeggen. " Goedemorgen, schatje." Spinde hij terug en gaf haar een heleboel likjes over haar mond. Hij wou al een goed begin maken voor een nieuwe dag. " Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg hij aan haar. Hij wist niet wat hij vandaag samen met haar ging doen. Misschien eens jagen op een kleine hooglander. Misschien wat jagen. Of wel nog wat verkennen. Hij wist het echt niet. Je wist nooit wat je ging doen. Er kwam altijd wel iets op zijn pad voor een nieuw avontuur. Welke ging hem vandaag verrassen.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 19:31

Icy bracht al meteen een nieuw idee uit voor vandaag, voor deze morgen. Ze ging Lionheart is flink verassen door eerst heel erg sierlijk te doen, dan op hem te springen om vervolgens gezellig rondjes te draaien. Of zou ze toch maar de charmante uithangen? Icy wist het niet zeker en zou toch moeten kiezen, aangezien ze aan Lionheart kon zien dat hij al goed wakker was. Of... Nee, dat eerste kon ze al schappen, want Lionheart's wonden waren nog niet goed genezen. Icy keek rustig neer op Lionheart en spinde luid. ''Goedemorgen, schatje'', klonk het en Icy's hart ging als een bezetene en Icy zelf keek met glimmende oogjes richting Lionheart. Dat kopje! Icy vond hem echt zo schattig! Icy keek verliefd Lionheart's kant op. Dit was weer is een van hun romantische ochtenden. Ze kreeg een heleboel likjes en Icy spinde. Ze legde haar kopje voorzichtig neer op zijn buik en spinde luider en luider. Ze vond het altijd een feest om op zijn buik te liggen, aangezien Lionheart dan hele lieve opmerkingen maakte. ''Wat gaan we vandaag doen?'', vroeg Lionheart en Icy keek hem aan met grote ogen. 'We? Sorry Lionheart, maar om jou snel weer knap van buiten te maken, wat je al deels bent, moet je toch echt uitrusten, hoor. Ik ga beloven dat ik zeker voor zonsondergang terug ben. Ik wil jou goed verzorgen en een goede etensrust en rust zelf hoort daar ook bij. Jammer voor jou, maar ik wil jou echt geen gevaar laten overkomen', zei Icy bezorgd.

- Volgens mij ben jij een beetje de draad kwijt. Lionheart is gewond. We zijn niet op die vakantie hè XD -


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 17:55

"We? Sorry Lionheart, maar om jou snel weer knap van buiten te maken, wat je al deels bent, moet je toch echt uitrusten, hoor. Ik ga beloven dat ik zeker voor zonsondergang terug ben. Ik wil jou goed verzorgen en een goede etensrust en rust zelf hoort daar ook bij. Jammer voor jou, maar ik wil jou echt geen gevaar laten overkomen." Zei ze bezorgd. Hij voelde al zijn opwinding ineens weg vloeien. " Maar..." Begon hij. " Ik voel me prima." Hij voelde zich weer gezond maar hij had ook nog geen kik gegeven. Hij probeerde op te staan en voelde geen pijn tot hij een poot wou verzeten. Pijn schoot door zijn hele lichaam. Van poot tot door zijn staart. De pijn dwong hem weer tot op de grond waar hij kreunend bleef stil liggen. " Oké, ik blijf wel liggen. Ga jij dan maar jagen." Zei hij teleurgesteld. Hij wou net iets doen plaats van zich hier te vervelen. Maar helaas.

- het is niet gemakkelijk in drie verschillende topics drie verschillende posten schrijven.ooit moest ik me toch eens kunnen vergissen. -


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimeza 30 okt 2010 - 8:46

Toen Icy Lionheart's treurige kopje zag, voelde zij zichzelf zo'n spelbreekster. Nou, liever nu een spelbreekster, dan dat Lionheart met allemaal verwondingen en kneuzingen zou gaan jagen, terwijl hij niet eens kon jagen, vanwege zijn zwakte. Trouwens, Lionheart was nu een makkelijk doelpunt voor alle prooi die zij zou willen vangen en Icy wou hem niet zwakker maken dan dat hij nu al was. ''Maar'', begon Lionheart en Icy keek hem aan met een blik die wou zeggen dat Icy verder geen 'maar' wou horen. Haar besluit stond vast en Lionheart zou daaraan moeten wennen, of anders zou ze maatregelen moeten nemen. ''Ik voel me prima'', zei Lionheart en Icy's ogen gingen van goudkleurig naar rood, of tenminste dat leek zo, toen Lionheart aanstalten maakte om op te staan en dat ook deed. Icy's klauw klapte zich uit en in een reflex deed ze die voor zijn gezicht gaan, zodat Lionheart tegen de grond ging. Natuurlijk zou ze hem niet raken. Gelukkig ging Lionheart weer liggen en Icy zuchtte opgelucht. ''Oké, ik blijf wel liggen. Ga jij dan maar jagen'', zei Lionheart en Icy keek hem boos aan. 'Dat is je geraden! Ben je gek geworden? Dadelijk krijg je nog meer kneuzingen', zei ze en ze likte over zijn vacht. Haar woede zakte weg toen ze in zijn teleurgestelde ogen keek. 'Ik ben maar een paar uur weg', snorde ze. Toen rende ze weg en ving een ekster, vier eekhoorns en twee muizen. Ze moest twee keer heen en weer lopen.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:30

"Ik ben maar een paar uur weg." Snorde ze. Hij keek naar de grond en zei. " Maar dat is wel een paar uur zonder jou." Toen liep ze weg en liet hij Verveeld zijn kopje op zijn poten vallen. Hij deed zijn ogen even toe en wachtte stil af. Minut na minut dacht hij alleen maar aan haar en aan jagen. Elke dag blijven liggen vond hij maar niets maar ja... Dat had hij wel nog een paar keer mee gemaakt. Na een paar uur aan niks anders denken kwam ze terug met een hele buit en vertrok weer voor de rest. Toen ze weer terug was zag hij wat ze allemaal had gevangen. ze had een ekster, vier eekhoorns en twee muizen gevangen. Een feestmaal dus! " Wauw! Hoe heb je dat bij elkaar gekregen op zo'n korte tijd!? Maar ja, Met zo een mooi, snel en, sterk poesje moet dat ook niet anders kunnen." Zei jij charmerend en onder de indruk. Wat was ze toch goed in die dingen.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 11:57

Icy keek geconcentreerd. Ze liep nog een keer voor de zekerheid terug om te zien of ze alles had. Nou ja... Ze zou vast wel alles hebben. Icy snorde vrolijk. Lionheart zou vast wel onder de indruk zijn. Zijzelf was ook trots op zichzelf. Ze had zomaar een flink aantal prooi gevangen in een aantal uur. Dat was niet niks voor deze Rogue. Icy wist wat ze wilde en wanneer ze het wilde. Ze wist hoeveel ze nu had willen vangen en hoelang ze had willen doorgaan en dit was haar loon. Icy snorde toen ze bij de terugkomst het aantal prooi nogmaals bekeek. Ze had van zichzelf nooit verwacht dat ze dit zomaar zou redden. Nu bewees ze toch is dat poezen best wel op zichzelf konden leven, of konden jagen voor andere katers. Lionheart leek ook geamuseerd voor haar vangst te zijn. '' Wauw! Hoe heb je dat bij elkaar gekregen op zo'n korte tijd!? Maar ja, Met zo een mooi, snel en, sterk poesje moet dat ook niet anders kunnen'', zei Lionheart en de charmes dropen er vanaf. Icy keek hem glimlachend aan. Toen ging ze sierlijk naar hem toe en legde zich elegant naast hem neer. 'Ja, dat had je niet verwacht hè? Zo zie je maar, een poes is toch nog ergens handig voor, ook al zijn de katers te koppig om dat te geloven', plaagde ze hem. Ze maakte een korte streling over zijn wang met haar staart bij het weggaan en begon de prooi te ordenen. Bij de ekster trok ze alle veren er zo goed mogelijk af. Toen hij kaal was, gaf ze hem aan Lionheart en gaf een lik over zijn hoofd. 'Smakelijk, lekkere kater van me.' Icy wachtte nog even. Ze wou eerst geduldig wachten tot Lionheart klaar was.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 20:39

Lionheart zag Icy glimlachen en ze wandelde sierlijk op hem af. Hij keek genietend toe en ze ging toen elegant liggen, juist naast hem. "Ja, dat had je niet verwacht hè? Zo zie je maar, een poes is toch nog ergens handig voor, ook al zijn de katers te koppig om dat te geloven." Zei ze plagend en streelde met haar staart zijn wang. Hij keek haar verslagen aan terwijl hij toch spinde. Toen legde ze een ekster voor hem waar de veren al van af waren gehaald en hij zag dat ze dat juist had gedaan. Dat hij dat niet gezien had. Maar hij was te druk bezig met genieten om dat door te hebben. "Smakelijk, lekkere kater van me." Zei ze en hij spinde." Jij ook mijn mooi poesje van me." Antwoordde hij spinend en begon te eten toen hij klaar was likte hij zijn vacht schoon en keek toen naar haar.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 11:16

Icy keek hem aan en grinnikte even. Die blik van hem! Icy viel als een blok voor hem. Eigenlijk al sinds de eerste ontmoeting. Ze had gewoon een erge zwak voor hem. Ze zou er niet tegen kunnen als een andere poes hem zou proberen te verleiden. Dan zou Icy flink kwaad worden. En een lieve, zorgzame Icy was leuker dan een boze, arrogante Icy! Icy was eigenlijk niet van het arrogante soort. Als het erop aankwam kon ze boos zijn ja, maar ze zou nooit de veel kapsones hebben. Ze was redelijk rechtvaardig en kon mensen wel goed helpen. Icy dacht met een goed gevoel hoe ze Madiebo had geholpen bij SilverCoat. Het was gewoonweg grappig geweest hoe Madiebo met SilverCoat was omgegaan. SilverCoat reageerde overal droog en voorzichtig op en Madiebo was nogal snel. Icy zou binnenkort ook maar weer eens op bezoek bij Sandstorm en IJsel moeten gaan. Dat was toch ook wel een mooi koppeltje. Ze waren altijd lief voor elkaar en begrepen gelukkig veel. Ook zij hadden prachtige kittens. Icy was eens op bezoek geweest en had Ice gezien. Ice was klein, koppig en was goed verdedigend tegenover haar familie. Icy was toen ze klein was ook zo, maar toen ze het harde leven in het bos moest trotseren, waren die dingen al snel weggegaan, alhoewel ze soms wel nog flink koppig kon zijn ''Jij ook mijn mooi poesje van me'', haalde Lionheart haar uit haar gedachten en Icy spinde. Toen zag ze dat hij zijn prooi al op had en zijn vacht probeerde schoon te likken. Icy sprong op en hielp hem bij de plekken waar hij net teveel moeite mee had. Toen pakte ze de twee muizen en schokte die naar binnen. 'We worden nog is dik als we hier vandaan komen,' grapte Icy.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 11:54

Icy hielp hij af en toe met zijn vacht weer mooi glad te krijgen en at toen haar prooi op. "We worden nog is dik als we hier vandaan komen." Grapte ze en hij lachte mee. Ze had gedeeltelijk gelijk als hij niet snel weer beter was en als ze hem bleef vet mesten met haar feestmalen. Niet dat hij dat niet leuk vond maar hij moest toch al die energie die hij daar van kreeg toch weg krijgen. En dat ging niet in zijn status. " ik denk ik wel maar jij blijft nog een mooi, slank poesje." Spinde hij toen. Hij wou hier wel zo snel mogelijk vandaan maar hoe. Hij moest genezen zijn. En dat kon nog even duren.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 19:22

Icy keek hem geamuseerd aan. Nadat ze de muizen helemaal achter haar kiezen had, keek ze nog even hongerig naar het prooi achter hem. Ze stond op en pakte toch nog een eekhoorn van het feestmaal. Ze rukte zijn pluizige staart af en begon die op te eten. Ze smakte erbij. De staart was nogal pluizig, maar Icy vond dat pluizige gedeelte juist heerlijk, alhoewel andere katten het waarschijnlijk heel erg vies vonden en het nauwelijks door hun keel zouden kunnen krijgen. Icy spinde en at snel verder. "Ik denk ik wel maar jij blijft nog een mooi, slank poesje'', zei Lionheart en Icy spinde. 'Een poesje? Ik ben al een echte vechter hoor!' zei ze stoer en ze liet haar staart snel en sierlijk heen en weer slaan. Daarna rukte ze een poot van de eekhoorn af. Ze verscheurde hem helemaal en likte hem daarna helemaal op, terwijl ze snorde van de eetlust. 'Zie je? Ik lust je rauw,' grijnsde Icy. Ze verorberde de eekhoorn zijn kop en trok de oortje op gruwelijke wijze af en kauwde daar daarna op. Ze at het andere oortjes ook op. Ze smakte vooral bij het oog. Die vond ze ook heerlijk, terwijl andere katten het oog misschien het liefst wegdeden. Daarna at ze het hoofd verder op, stukje voor stukje. Toen was de buik aan de beurt en tenslotte de rug nog. Toen ze de eekhoorn ophad, keek ze hongerig naar een andere eekhoorn. Ze schudde haar kopje. 'Lust jij nog wat?'


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 22:32

"Een poesje? Ik ben al een echte vechter hoor!" Zei ze met een stoere stem maar met een snel maar sierlijke zwierende staart. Ze verslinde het kleine diertje op een gruwelijke wijze en zei toen. "Zie je? Ik lust je rauw." Hij legde zijn oren plat en zei toen met een schuin kopje. " Wat hij ik je misdaan dan?" Toen zette hij zijn kopje weer recht en lachte. Hij zag dat Icy naar de andere eekhoorn keek en ze vroeg toen. "Lust jij nog wat?" Hij schudde zijn kopje en zei. " Nu niet meer. Neem jij hem maar." Hij had al geen honger meer er voren maar nu zeker niet meer. Maar dat kon geen kwaad.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 14:51

Icy keek hongerig naar het eekhoorntje en sprong na Lionheart's antwoord er meteen op en begon het direct aan flarden te scheuren. Ze smakte bij het eten en likte alle haren op, die ze er vervolgens weer spugend verwijderde van haar mond. Ze at het vlees met gemak op en keek Lionheart toen aan, terwijl ze met haar tong de laatste vieze resten wegveegde. 'Ah... Dat doet goed! Een lekkere maaltijd na het jagen is altijd fijn,' spinde Icy, terwijl ze Lionheart met een schuin oog aankeek. Ze bekeek de wonden. Die waren gelukkig al goed aan het genezen. Hoe eerder ze hier weggingen, hoe sneller zij bij haar kittens was. Nu had ze gewoon het geluk dat ze hun geen melk meer hoefde te geven. Icy spinde luid en keek Lionheart toen op haar gemak aan, terwijl ze haar poten begon te wassen en het overige bloed van haar vacht verwijderde. De duisternis drong al langzaam aan. De zon was al helemaal onder en de lucht werd langzaam donkerblauw. Icy ging bij Lionheart liggen en zag vol gespin aan hoe de maan halfvol was. Het zou niet lang meer duren of het zou volle maan zijn. Dan kon ze samen met Lionheart naar een speciale plek gaan, of voor hun grot, zodat ze het goed konden zien, de maan. Icy keek rustig neer op Lionheart en begon zijn flank daarna voor de tweede keer grondig te wassen. Over zijn kopje, onder zijn buik, over zijn rug en over zijn nek waste zij. Ook zijn staart.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 16:24

"Ah... Dat doet goed! Een lekkere maaltijd na het jagen is altijd fijn." Spinde ze. Hij spinde ook en zei." Tja dat weet ik maar al te goed helaas kan ik nog niet jagen." Hij zag dat Icy hem inspecteerde en zei. " Ik ben bijna volledig genezen. Maak je maar geen zorgen." Hij kroop dichter tegen haar aan tot hij hijgde. Toen ging hij spinend tegen haar aan liggen. Toen begon ze hem grondig te wassen terwijl hij met dichte ogen genoot. Ze was verzorgde hem toch zo goed! Hij hield zo hard van haar dat hij geen seconde van haar weg kon zijn. hij Bleef door spinnen en begon toen haar vacht te wassen ook al had zij dat al gedaan. Hij wou iets terug doen. Ze had al zoveel voor hem gedaan.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 11 nov 2010 - 9:55

Icy keek hem aan, terwijl Lionheart zijn eigen vacht nogmaals waste. Ze vond het lief van hem, maar ze wou niet dat hij zich inspande. Nadat Lionheart klaar was, likte zij over zijn mond en keek hem vrolijk aan, haar goudkleurige ogen blinkend in de wereld. Haar staart sloeg rustig heen en weer. Ze keek hem zo lief mogelijk aan en spinde luid. Daarna legde zij zich neer. Opeens weerklonk er een hoop gegrom en Icy's oren spitsten zich. Wat was er nu weer? Het volgende moment kwam er een of ander beest de struiken uitgelopen. Icy stond op en haar staart sloeg nerveus heen en weer, terwijl zijzelf het beest vol woede aankeek. Het volgende moment was het beest weer verdwenen en het andere moment klonk er een hoop gerommel. Donder. 'Ik ben zo terug,' zei Icy tegen Lionheart. Ze gaf hem een lik en sprong toen het gigantische beest achterna. Ze zag het beest nog net verdwijnen en Icy volgde hem woedend. Ze ontdekte hem en een tweebeen stond er ook. Het volgende moment weerklonk er een schot en het grind naast Icy was een beetje opengegaan. Icy keek de tweebeen met platte oren aan en het volgende moment kwamen de donder en de regen als bakken uit de hemel vallen. Een boom verloor door de flits zijn stam en viel om. Icy sprong opzij en de tweebeen ook. Het volgende moment drukte Icy de tweebeen tegen de grond omdat hij gevallen was van de klap en Icy begon zijn gezicht te bewerken. Een nieuwe boom verloor zijn stam en het viel recht richting Icy en de tweebeen. Icy sprong op tijd weg, maar de tweebeen kwam aan het einde van zijn leven. Icy keek de hond een seconde aan, die zich grommend voortbewoog naar haar en haar tegen de grond drukte. Icy vocht een flinke tijd met de hond. Een lichtflits kwam en het volgende moment stond de hond jankend in lichterlaaie. Icy gebruikte deze tijd om weg te rennen. Haar vacht was zeiknat toen ze aankwam bij Lionheart. Ze legde zich neer en drukte haar natte flank tegen Lionheart, terwijl ze haar staart beschermend rond hem heen sloeg en haar klauwen ontbloot hield.

- Ik wist niks anders in plaats van er weer een scène van te maken XD -


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 11 nov 2010 - 15:31

Hij keek nerveus heen en weer toen hij geritsel hoorde en een enorme wezen uit de struiken kwam. Omdat hij nog niet genezen was en geen schijn van kans maakte drukte hij zich bang dicht tegen haar aan en verstopte zijn neus in haar vacht. Toen keek even op en was het weg." Ik ben zo terug." Zei ze geruststellend en rende de struiken in. hij bleef nerveus heen en weer kijken tot hij een zwarte schaduw door de stralen regen zag naderen. Stap voor stap kwam het dichterbij. Hij kroop naar de rand van de grot en bleef daar angstig liggen. Het wezen stond nog maar vijf staart lengtes van hem af tot geritsel in de struiken hem afschrikte en liet weg rennen. Het wezen rende de grot uit en weg was het. Toen kwam icy de grot binnen en kwam tegen hem aan liggen. Ze was kletsnat en bleef ook op haar hoeden. Hij ging bibberend dicht tegen haar aan liggen en verstopte zijn gezicht in haar natte vacht. Bang dat het zou terug komen voor hem af te maken.

-dan maak ik het verhaal langer XD-


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 17:28

Icy voelde Lionheart's angst, net zoals dat beest gevoeld had moeten hebben. Icy troostte hem door haar staart ritmisch over zijn vacht te laten glijden. Ondertussen suste ze met wat woorden. Ze keek rustig heen en weer en de kalmte verscheen vanzelf op haar blik, alhoewel haar zwiepende staart ervoor moest zorgen dat je wel kon zien dat Icy op haar hoede was. Icy keek rustig richting Lionheart en spinde even. Ze gaf hem een kleine knipoog. 'Niks aan de hand. Ik blijf bij je. Ik blijf vannacht wakker. Probeer maar wat te slapen,' spinde Icy. Een volgende grom maakte haar oren spitsend en recht. Icy sprong op en het volgende moment drong een gigantisch beest voor haar gezicht. Icy maakte er echter korte metten mee, met het moment en sprong richting het beest. Het beest, dat een hond moest voorstellen, was hetzelfde van plan geweest. Icy vond het beest wel erg groot voor een hond. Was het een wolf? Leefden die hier? Of was het iets anders? Veel tijd om na te denken had ze niet, want een volgende pijn drong door haar heen toen de 'wolf' zijn tanden in haar vacht zette. Icy schudde het beest met een haal van haar klauw naar zijn buik van zich af en keek het beest met felle woede aan. Het beest ging een klein stukje achteruit. De woede die door haar aderen gierde, viel niet te beschrijven. Icy keek woedend. Icy sprong toen weer richting de 'wolf' en rukte aan zijn staart. Een stukje liet los en het beest jankte. Met haar achterpoten trapte Icy tegen de buik van het beest. Het vloog van haar af. Icy keek boos. Haar klauwen werden ontbloot. Zijn kop ging omhoog en haar klauw vloog tegen zijn wang. Het beest viel neer en rende na een paar seconden weg. Icy stapte achterwaarts naar Lionheart en sloeg haar staart beschermend om hem heen.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 21:04

"Niks aan de hand. Ik blijf bij je. Ik blijf vannacht wakker. Probeer maar wat te slapen." Zei Icy geruststellend. Ze had waarschijnlijk zijn angst geroken of gemerkt. Hij was wel wat moe hij sloot even zijn ogen en legde zijn kop op zijn poten. lang duurde het niet of zijn rust werd al gestoord door een gegrom die net de deur door kwam. Hij deed zijn ogen open en zag een enorm beest die hij net had gezien voor hem staan. "Icy!" Jammerde hij terwijl hij naar de rand krabbelde. Ze werd zelf gebeten maar vocht hard terug. Ze maakte het gevecht tot einde en keerde toen terug naar hem. Ze krulde haar staart rond hem terwijl hij nog angstig bibberend naar de ingang keek. Hij wou terug vechten maar hij was toch machteloos. Zonder haar was hij er geweest.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 18:53

Dit was echt ongelooflijk. Normaal was Lionheart haar beschermkat en nu waren de rollen omgedraaid. Verwonderd had ze hem horen jammeren. Zij had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als ze in de genezing lag en echt niet dood wou, maar toch. Het was raar om het via Lionheart te horen. Ze waste zijn vacht en spinde luid. 'Rustig maar. Ik laat je niks gebeuren. Nooit. En jammer nog maar een keertje als ik er niet ben en je ziet zo'n eng beest, dan slaat je poesje hem verrot,' lachte Icy, in de hoop om Lionheart aan het lachen te brengen. Zijzelf keek naar de struiken. Aan de ene kant oplettend, aan de andere kant verbaasd. Hoe kon het toch dat zoveel honden zich ontfermden over hun? Er waren nu al een stuk of twee honden geweest en alsnog dreigde er nog steeds gevaar, want van veraf klonk nog enkel gegrom, alhoewel Icy niet echt wist in welke categorie ze dit moest schatten. Het kon ook een vos zijn, maar het meest voor de hand liggend was een hond. Als dat zo was, moest Icy maar niet in slaap vallen. De regen was ondertussen gestopt en het gedonder drong langzaam maar zeker weg, maar er klonk nu een hardere dreiging dan toen het regen was. Icy's staart sloeg nerveus heen en weer. Ze zou koste wat het kost Lionheart beschermen.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
war zone - Pagina 8 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 20:32

Ze waste zijn vacht schoon terwijl ze luid spinde. Hij spinde ook wat terwijl haar kalmte hem kalmeerde. "Rustig maar. Ik laat je niks gebeuren. Nooit. En jammer nog maar een keertje als ik er niet ben en je ziet zo'n eng beest, dan slaat je poesje hem verrot." Lachte ze en hij moest ook wat lachen. Hij zag dat ze naar buiten keek en hij deed hetzelfde. Hij zag tot nu toe niets maar dat kon altijd snel veranderen. Honden konden soms ook sluw en slim zijn. Hij proberde wat te slapen dat ook lukte na zijn angst.

Lionheart wandelde door een donker bos. Alleen, zonder dat Icy hem beschermde of dat iemand in de buurt was. " Kijk uit. Er dreigt gevaar." Fluisterde door de bomen door. Hij hoorde langs alle kanten gehuil met pootstappen die op hem afrende langs alle kanten.

Lionheart sprong krijsend wakker terwijl hij met wijd pen ogen rond keek. Hij zag Icy en besefte meteen dat het maar een nachtmerrie was. Opeens klonk opnieuw het gehuil door de bossen. Dit waren geen honden, Dit was een heel groep wolven! " Icy, dit is niet goed." Zei hij bang terwijl hij schimmen op en neer zag springen door de struiken langs alle kanten.


war zone - Pagina 8 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 8 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:26

Icy zat met gespitste oren te luisteren. Het was stil, afgezien van de zachte regen dat tegen de grot tikte. Een hoop gekrijs deed haar schrikken en ze keek naar Lionheart, die nogal bang naast zich lag. Icy legde haar staart meteen om zijn rug heen. Ze luisterde geschrokken naar zijn woorden. Ze spitste haar oren, maar hoorde niks. Waar had hij het over? Haar blik volgde de nogal bange blik van Lionheart, maar ook daar kon ze niks ontdekken. Wat had hij? Koorts, misschien? Icy keek richting Lionheart en troostte hem door zachte strelingen te maken met haar staart. 'Lionheart, liefje, er is daar echt niks. Ik zie althans niks. Je hebt naar gedroomd en je fantasie slaat misschien een beetje op hol. Tenslotte ben ik hier om je te beschermen, mocht het misgaan,' sprak Icy en hopelijk voelde Lionheart zich nu iets beter. Ze keek rustig in zijn ogen waarmee zij bedoelde dat hij zich echt geen zorgen moest maken om wat er in de buitenwereld zat, buiten hun grot.


war zone - Pagina 8 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: